Jump to content
mousy

Моля за съвет - започна да загрява

Recommended Posts

А дали погледна какво ти написах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не е проблем да сменя гарнитурата, но искам да е сигурно, че тя е проблемът.

Да не се окаже после, че не е трябвало да я сменям (ако проблемът си остане)

 

Ако все пак се стигне до това - какво трябва да търся като марка? Какво друго се сменя? (гумички)

 

А пък климатикът го включвам като тествам, защото усещам, че компресорът като включи натоварва мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора ! Така ако не знаеш къде  намери Миамото в твоя район е и веднага при него . За гарнитура си .

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=474

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр - те и от мен и аз да се изходя по въпроса  че като гледам има много изписано само не ми стана ясно стана 3 години си е с проблема колата и не е оправена явно . Имам комшия си взе такава Д14А8 аеродек 90 коня проблеми от типа загряване няма заковава си Т и това е без значение къде и как я кара (С обикновена ГАЗ )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оказа се гарнитура - след направен тест на антифриза.
Смениха гарнитурата - с обработка на глава, клапани, гумички, гарнитури на колекторите и семеринга на разпределителния вал.
Проблемите със загряването се оправиха - вече не загрява.
Обаче.... 
При проверка на масло, се оказа, че щеката е суха, а моторът е зацапан целия (където са ремъците). След измиване на мотора, не се установи откъде е течът. 
Последва смяна на  семеринга на коляновия вал. Двигателят е чист. Където я спирам - няма следи от капане. Не пуши. Обаче след изминати 300 км, нивото на маслото от максимум е на минимум. 
Преди ремонта на главата, колата съм я карала с пълна синтетика  5W40 на ВР - без да съм доливала и то за 12-15 х км - поне 3-4 години. Дори и при духнала гарнитура маслото си беше ОК.


Сега сложих 10W40 на Бардал и не знам какво става - идеи?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви гумички са,каква марка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, AMD написа:

Какви гумички са,каква марка ?

Не си спомням, но мога да проверя другата седмица.

 

Днес я тествах на високи обороти на място - пуши си пущината:blush1:
На място като работи - нито пуши, нито мирише...

И майсторът не я е "хванал", че пуши.

Имам я от 2012 и никога не бях доливала масло - всичко си е било както трябва. Сега, след смяна на гарнитура на главата -  гори като за световно:boo:

Явно ще се отваря пак - за смяна на сегменти. Друго? Не ми се иска да пропусна нещо и ефектът да е...никакъв:help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и вариант да са кофти гумичките,или някоя да е изкочила....

Майстора е с голямо М май :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Обратно при майстора да си довърши работата (за негова сметка)!

Защо реши да караш с 10W40, кой те посъветва така?

Карай само с 5W30 или 5W40 пълна синтетика, както си карала до сега, даже и с 0W30 може да караш. Само че я сменяй на 10К км, а не на 12-15К.

Първите 10 000 карах с 10W40, реших да мина на 5W40, въпреки, че се опитаха да ме разубедят - стара кола нямало нужда с пълна синтетика. Карах 3 или 4 смени с 5W40. Последно след смяната на гарнитурата, майсторът ми препоръча Бардал, като ми препоръча да кара 10W40 и да сменям по-често.

За сегментите - попитах дали не са забелязали да имат проблем, като са сменяли гарнитурата на главата, но ми каза, че дотам не били стигнали.
Другата седмица ще я оставя да я отворят пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Japanese fever написа:

 

Работата е, че твоята кола не е горяла масло преди ремонта, а е започнала да гори и то много след ремонта, без да са пипани буталата и сегментите.

И какво може би се е случило, за да започне да гори и то толкова много?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, AMD написа:

Има и вариант да са кофти гумичките,или някоя да е изкочила....

Майстора е с голямо М май :)

Написано е по-горе какво може би се е случило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичките на клапаните са с различни парт номера .Да не са ги объркали смукателни и изпускателни.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем, оказа се гарнитурата

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Japanese fever написа:

Значи не се разбрало от къде тече масло, ама той все пак сменил семеринга на коляновия?

Добре, като е зацепвал двигателя след смяната на гарнитурата, не го ли е видял този семеринг?

По мое настояване смени семеринга на коляновия вал, защото исках да си карам колата и да не мисля за течове и т.н. 
Изобщо не ми мина през ума, че е възможно да е започнала да го гори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфахте ли главата ?Писах ти като отворите да смените биелни лагери и сегменти ,да отвориш мотора и да не смениш сегментите е щуротия ,особено на прегряван мотор.Още отначало трябваше да отидеш при Ванко-Фена и да ти оправи мотора ,сега нямаше да я има тази дискусия .То не че е късно де ,ама трябва да прежалиш парите по сегашния неуспешен ремонт.

п.п Мойта пък в града я карам до прекъсвач и не пипа маслото ,отида ли до Албена или до Варна и като се върна и едно шише вече наливам,важното че върви и е пушка ,сегменти си трябват ,ама мотора е огин и за едни маслени сегменти няма да го парлатисвам ,докато не излезе друг проблем ,налагащ отваряне.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Japanese fever написа:

Ама кой семеринг - този откъм ангренажния или този откъм маховика?
Добър въпрос - ама изобщо не знам кой

Преди 18 часа, borko 30 написа:

Шлайфахте ли главата ?Писах ти като отворите да смените биелни лагери и сегменти ,да отвориш мотора и да не смениш сегментите е щуротия ,особено на прегряван мотор.Още отначало трябваше да отидеш при Ванко-Фена и да ти оправи мотора ,сега нямаше да я има тази дискусия .То не че е късно де ,ама трябва да прежалиш парите по сегашния неуспешен ремонт.

п.п Мойта пък в града я карам до прекъсвач и не пипа маслото ,отида ли до Албена или до Варна и като се върна и едно шише вече наливам,важното че върви и е пушка ,сегменти си трябват ,ама мотора е огин и за едни маслени сегменти няма да го парлатисвам ,докато не излезе друг проблем ,налагащ отваряне.

Шлайфане, обработка на глава, клапани....


Иначе - колата си върви както обикновено,  стрелката на Т е като нарисувана.....само маслото драстично намалява.......
 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...