fenabg 2981 #81 Отговорено 13 Ноември, 2017 А дали погледна какво ти написах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #82 Отговорено 14 Ноември, 2017 Не е проблем да сменя гарнитурата, но искам да е сигурно, че тя е проблемът. Да не се окаже после, че не е трябвало да я сменям (ако проблемът си остане) Ако все пак се стигне до това - какво трябва да търся като марка? Какво друго се сменя? (гумички) А пък климатикът го включвам като тествам, защото усещам, че компресорът като включи натоварва мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #83 Отговорено 14 Ноември, 2017 Смени майстора ! Така ако не знаеш къде намери Миамото в твоя район е и веднага при него . За гарнитура си . http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=474 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #84 Отговорено 20 Ноември, 2017 Здр - те и от мен и аз да се изходя по въпроса че като гледам има много изписано само не ми стана ясно стана 3 години си е с проблема колата и не е оправена явно . Имам комшия си взе такава Д14А8 аеродек 90 коня проблеми от типа загряване няма заковава си Т и това е без значение къде и как я кара (С обикновена ГАЗ ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #85 Отговорено 26 Януари, 2018 Колеги, оказа се гарнитура - след направен тест на антифриза. Смениха гарнитурата - с обработка на глава, клапани, гумички, гарнитури на колекторите и семеринга на разпределителния вал. Проблемите със загряването се оправиха - вече не загрява. Обаче.... При проверка на масло, се оказа, че щеката е суха, а моторът е зацапан целия (където са ремъците). След измиване на мотора, не се установи откъде е течът. Последва смяна на семеринга на коляновия вал. Двигателят е чист. Където я спирам - няма следи от капане. Не пуши. Обаче след изминати 300 км, нивото на маслото от максимум е на минимум. Преди ремонта на главата, колата съм я карала с пълна синтетика 5W40 на ВР - без да съм доливала и то за 12-15 х км - поне 3-4 години. Дори и при духнала гарнитура маслото си беше ОК. Сега сложих 10W40 на Бардал и не знам какво става - идеи? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #86 Отговорено 26 Януари, 2018 Какви гумички са,каква марка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #87 Отговорено 26 Януари, 2018 преди 46 минути, AMD написа: Какви гумички са,каква марка ? Не си спомням, но мога да проверя другата седмица. Днес я тествах на високи обороти на място - пуши си пущината На място като работи - нито пуши, нито мирише... И майсторът не я е "хванал", че пуши. Имам я от 2012 и никога не бях доливала масло - всичко си е било както трябва. Сега, след смяна на гарнитура на главата - гори като за световно Явно ще се отваря пак - за смяна на сегменти. Друго? Не ми се иска да пропусна нещо и ефектът да е...никакъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #88 Отговорено 26 Януари, 2018 Има и вариант да са кофти гумичките,или някоя да е изкочила.... Майстора е с голямо М май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #89 Отговорено 26 Януари, 2018 Преди 1 час, Japanese fever написа: Обратно при майстора да си довърши работата (за негова сметка)! Защо реши да караш с 10W40, кой те посъветва така? Карай само с 5W30 или 5W40 пълна синтетика, както си карала до сега, даже и с 0W30 може да караш. Само че я сменяй на 10К км, а не на 12-15К. Първите 10 000 карах с 10W40, реших да мина на 5W40, въпреки, че се опитаха да ме разубедят - стара кола нямало нужда с пълна синтетика. Карах 3 или 4 смени с 5W40. Последно след смяната на гарнитурата, майсторът ми препоръча Бардал, като ми препоръча да кара 10W40 и да сменям по-често. За сегментите - попитах дали не са забелязали да имат проблем, като са сменяли гарнитурата на главата, но ми каза, че дотам не били стигнали. Другата седмица ще я оставя да я отворят пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #90 Отговорено 27 Януари, 2018 Преди 15 часа, Japanese fever написа: Работата е, че твоята кола не е горяла масло преди ремонта, а е започнала да гори и то много след ремонта, без да са пипани буталата и сегментите. И какво може би се е случило, за да започне да гори и то толкова много? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #91 Отговорено 27 Януари, 2018 Преди 21 часа, AMD написа: Има и вариант да са кофти гумичките,или някоя да е изкочила.... Майстора е с голямо М май Написано е по-горе какво може би се е случило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #92 Отговорено 27 Януари, 2018 Гумичките на клапаните са с различни парт номера .Да не са ги объркали смукателни и изпускателни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
optimeon 4 #93 Отговорено 28 Януари, 2018 Имах подобен проблем, оказа се гарнитурата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #94 Отговорено 28 Януари, 2018 Преди 13 часа, Japanese fever написа: Значи не се разбрало от къде тече масло, ама той все пак сменил семеринга на коляновия? Добре, като е зацепвал двигателя след смяната на гарнитурата, не го ли е видял този семеринг? По мое настояване смени семеринга на коляновия вал, защото исках да си карам колата и да не мисля за течове и т.н. Изобщо не ми мина през ума, че е възможно да е започнала да го гори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #95 Отговорено 28 Януари, 2018 (Редактирано) Шлайфахте ли главата ?Писах ти като отворите да смените биелни лагери и сегменти ,да отвориш мотора и да не смениш сегментите е щуротия ,особено на прегряван мотор.Още отначало трябваше да отидеш при Ванко-Фена и да ти оправи мотора ,сега нямаше да я има тази дискусия .То не че е късно де ,ама трябва да прежалиш парите по сегашния неуспешен ремонт. п.п Мойта пък в града я карам до прекъсвач и не пипа маслото ,отида ли до Албена или до Варна и като се върна и едно шише вече наливам,важното че върви и е пушка ,сегменти си трябват ,ама мотора е огин и за едни маслени сегменти няма да го парлатисвам ,докато не излезе друг проблем ,налагащ отваряне. Редактирано 28 Януари, 2018 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #96 Отговорено 29 Януари, 2018 Преди 11 часа, Japanese fever написа: Ама кой семеринг - този откъм ангренажния или този откъм маховика? Добър въпрос - ама изобщо не знам кой Преди 18 часа, borko 30 написа: Шлайфахте ли главата ?Писах ти като отворите да смените биелни лагери и сегменти ,да отвориш мотора и да не смениш сегментите е щуротия ,особено на прегряван мотор.Още отначало трябваше да отидеш при Ванко-Фена и да ти оправи мотора ,сега нямаше да я има тази дискусия .То не че е късно де ,ама трябва да прежалиш парите по сегашния неуспешен ремонт. п.п Мойта пък в града я карам до прекъсвач и не пипа маслото ,отида ли до Албена или до Варна и като се върна и едно шише вече наливам,важното че върви и е пушка ,сегменти си трябват ,ама мотора е огин и за едни маслени сегменти няма да го парлатисвам ,докато не излезе друг проблем ,налагащ отваряне. Шлайфане, обработка на глава, клапани.... Иначе - колата си върви както обикновено, стрелката на Т е като нарисувана.....само маслото драстично намалява....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове