zmiata29 181 #1 Публикувано 5 Август, 2014 (Редактирано) Здравейте, отново се метнах на любимата марка, купих си "харвито" от ибей, извадих късмет, колата е в добра кондиция, см ного приличен разход на бензин(7,1-7.3); магистрали. Купих си от там и ангренажен ремък, ролки и водна помпа(кит на континентал). Четох много и на много от въпросите тука има доста изчерпателни отговори, но аз искам да ви помоля за няколко ваши мнения по въпроси които ми предстоят? Сега първият ми дерт е поставяне на газова ; говорих и с газаджии, за мое учудване надделяват съветите за поставяне на обикновенна газова ??? От друга страна, аз искам инжекцион, въпроса ми е: от коя марка, модел ГИ сте доволни и има ли някоя която е по безпроблемна. Ако все пак има от вас някой който е с обикновена газова нека сподели ще се вслушам във всеки съвет, дори мога да се навия и на обикновена, понеже има вече една в гаража. Другото което незнам дали е обезпокоително е: На един по голям паркинг си правех кръгчета, дочух странно бучене, като, че ли от зад при пълен ляв и пълен десен, звука е като да опира гумата в каник, предполагам, че може да се включва 4х4то и на твърд асвалт да бучи, но предпочитам да чуя и вашето мнение. Редактирано 5 Август, 2014 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 5 Август, 2014 Честито! За газта не мога да ти помогна! За бученето - както ти казах на лични преди да я купиш, това е първото нещо което се проверява, задния диф. Със твоя явно има проблем. Или е карана с ниско ниво на маслото, или маслото е сменено с "неоригинално" (разбирай предписано от Хонда). Решението е -сменявяш маслото с HONDA DPF-S, и се надявяш бученето да изчезне. Ако не изчезне, правиш т.нар. "полиране на дисковете". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #3 Отговорено 6 Август, 2014 (Редактирано) Честито! За газта не мога да ти помогна! За бученето - както ти казах на лични преди да я купиш, това е първото нещо което се проверява, задния диф. Със твоя явно има проблем. Или е карана с ниско ниво на маслото, или маслото е сменено с "неоригинално" (разбирай предписано от Хонда). Решението е -сменявяш маслото с HONDA DPF-S, и се надявяш бученето да изчезне. Ако не изчезне, правиш т.нар. "полиране на дисковете". Ти и за ръждите излезе прав, но "риск печели-риск губи". А за течностите, колко са, като количество в дифа и скоростите? Днес да ходя да ги купувам и да ги сменям. Редактирано 6 Август, 2014 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 6 Август, 2014 Маслата,че ще ги смениш, ще ги смениш, ама виж се убеди първо, дали верно не опира некоя пластмаса, като се наклони колата. В дифа трябва да беше 1л, а в соростите не знам, колко е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #5 Отговорено 6 Август, 2014 (Редактирано) Краси, наклон....... не мисля, но ще погледна, дано да е пластмаса, опита се проведе с не повече от една охлювна миля. бученето идваше като,че ли отзад и само при навит до края ляв или десен волан. Мисля.... ако е опиране някъде, ще да е от едната страна, но пък и от двете.....? Редактирано 6 Август, 2014 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #6 Отговорено 6 Август, 2014 Кръстих я жълтата подводница защото минах дунав мост 2, и веднага след границата ме почна потопа, разразил се на 31.07.4014 вечерта. Неприятно впечатление ми направи, че като мине Хондето през по голяма локва, мята водата директно на предното стъкло и залива цялата кола, хобавото е, че поне изми колата отдолу, от лепкавата солена британска емулсия(купих колата от брега на океана). По едно време почна да прекъсва в голямата вода, образуваните локви около Лом. Но за радост издържа още 160км. В гаража я прибрах вечерта и на сутринта не щя да запали. Рекох да отворя дистибуторната капачка, вода да бърша, ма не - там сухо. Пружинката към средния кабел беше изпаднала и се заклещила в едно гнездо. Сглобих и от тогава няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
кирчо_баретата 2 #7 Отговорено 6 Август, 2014 Честито колега, Предварително се извинявам че ползвам темата ти, но да задам един въпрос за тия HR-V та. С какво масло ги карате (марка и модел). Питам защото имам следното съмнение - Имам и аз такава колица от известно време, но все още не съм сменял масло, а момента настъпи, та последния път са и наляли Репсол 10W40, а аз си мисля че е по-удачно да бъде 5W40. Забравих да спомена че двигателя е VTEC и с 10W40 не се наложи да доливам, но с другото не съм много сигурен. По каталог с какво масло трябва да се карат? Въпроса ми е някой кара ли с такъв тип масло или пък с нещо различно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 6 Август, 2014 Аз карах с 5w30 и не го бараше пак,но след това му свърши ресурса и го барна за 1 седмица към литър Сега съм с 10/40 ии го бара само като карам със 150.Скоро ще го сменям с Motul да видим тогава как ще е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #9 Отговорено 6 Август, 2014 Добре де, защо с бензин сипан извън БГ, 3000км нямаше проблем с оборотите, а сега едва се крепи да не изгасне???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #10 Отговорено 6 Август, 2014 Заради надморската височина, влажността на въздуха, нивото на река Дунав при Силистра, и топлия южен вятър ... аее, с три думи " уелкъм ту България" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 6 Август, 2014 Писал съм доста за газовите,може да попрочетеш старите теми.Марките Тартарини ,Бигаз,Романо съм инсталирал на Харви и работят перфектно.За другите незнам.Бягай далеч от турски руски и полски .Всъщност избора е твой ,това е само съвет.... За обикновенно газово няма да коментирам.Няма как обикновена газова да се настрои перфектно и това е пределно ясно..Поздрави и хубави мигове.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #12 Отговорено 7 Август, 2014 (Редактирано) Благодаря за добрите пожелания, упорито ме навиват за ГИ "Изиджет" с дюзи 12ки които обаче горната им граница е 77КВ, та някой има ли отзиви, впечатления от тоз Талянски спринцоФък? Редактирано 7 Август, 2014 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #13 Отговорено 8 Август, 2014 Аз съм с Фобос2 и досега не съм имал проблеми с изключение на това, че понякога прехвърля от газ на бензин сам, но почва да пищи и минавам пак на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #14 Отговорено 9 Август, 2014 (Редактирано) Аз само да се похваля , смених маслото на задния диф. с оригинално Honda и вече ужасниат шум ИЗЧЕЗНА! Редактирано 9 Август, 2014 от zmiata29 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #15 Отговорено 17 Август, 2014 Здрвейте, аз да докладвам; миналата седмица монтирах газов инжекцион easyjet - autoitalia, този ГИ е сразлични дюзи за различните кубатури. Купих я втора употреба с дюзи номер 12, които са до 100 коня. Впечатленията ми са повече от удивителни, до тук, карал съм около 300км градско Софийско soft) с климатик разхоада е около, но под 9, динамиката не се е променила, разлика между газ и бензин няма. Рекох да я видя и на дълго(извънградско), София-Аспровалта и обратно, 650км-8,3 газ с климатик, набира добре движи се безпроблемно, лампата за чека не светна нито веднъж. Бе хора, ако чуя някой да каже нещо лошо за Хонда..................... . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #16 Отговорено 19 Август, 2014 Ще разбереш къде е ключа от бараката ти..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #17 Отговорено 8 Ноември, 2014 Още малко и ще съм в джаза, малко ми объркаха боята, но пък сега ще е боядисана цялата. Вчера си платих "селската безотговорност" и другата седмица сигурно ще я регистрирам ако не ми мине котка път. В старанието си да бъда добър към насрещно движещите се, тръгнах да търся фарове от европейско Хонде, от една ударена в ляво взех един здрав(десен) и един счупен(ляв). Събрахме се разбирачи и се пулехме, да търсим разлики в фаровете от мойте(английските) и тези от или за Европа, е уви разлика не намрихме. Та вчера също минах и на реглаж на фаровете. От мен да знаете HR-V купено от Англия или просто с десен волан, е с напълно пригодни(само с регулиране) фарове, за джижение по европейските пътища! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #18 Отговорено 25 Ноември, 2014 Колеги здравейте, имам нужда от помощ. Отказа ми левия ел. джам, който при мен е пасажерския. Прегледах бушоните по книжката, има един вътре в купето и два отпред в плафониерата с релетата, разглобих механизъма във вратата, тествах моторчето и то работи, само,че на копчетата ьок - нема! Идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #19 Отговорено 25 Ноември, 2014 Пробвай да смениш от другия джам копчето и виж дали е от него ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #20 Отговорено 25 Ноември, 2014 Ама то и от двете копчета неще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #21 Отговорено 26 Ноември, 2014 Да не си го изключил. Нали има един бутон при шофьорските копчета ON/OFF, който е точно за пускане/спиране на пасажерския прозорец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #22 Отговорено 27 Ноември, 2014 Нали няма да ми се смеете много? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #23 Отговорено 27 Ноември, 2014 БЛАХАХАХХАХА.И за това разглоби да тестваш моторчето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #24 Отговорено 28 Ноември, 2014 БЛАХАХАХХАХА.И за това разглоби да тестваш моторчето ? За малко да дам и 50лв. за друг механизъм, но пък се сдобих със знанието, че от прелюд последния модел, механизма и моторчето са напълно съвместими с тези на харвито. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #25 Отговорено 28 Ноември, 2014 И на мен ми се случи веднъж.. само че ме мързеше да разглобявам.. и си карах така.. с "развален прозорец" .. и след известно време без да искам натиснах пак това копче.. и се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #26 Отговорено 30 Ноември, 2014 Аз само да попитам: алтернатора, релето, на колко волта зарежда? Днес го замерих, 14,5, не е ли много това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 354 #27 Отговорено 30 Ноември, 2014 Не е много, предполагам си мерил без товар. Пробвай с включени всички консуматори колко ще е, не трябва да пада под 13.7 волта измерени на клемите на акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #28 Отговорено 30 Ноември, 2014 Без товар мерих, имах проблем с газовата уредба и понеже на другата кола, релето ми правеше едни 18волтови пикове, реших да ударя един мултицет. Благодаря за бързия отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #29 Отговорено 21 Септември, 2015 Колеги, срам не срам - имам проблем! Има ли нещо специфично(чалъм) за развъртането на винтчето на палеца в декото? Моето не ще да мръдне, даже леко прецаках и звездата на винтчето. С нормана резба, обратна? Казвайте, че трабва да го сменя пустия палец и капачката?!?!?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #30 Отговорено 21 Септември, 2015 Нормална резба е. На д14ката болчето си беше на винт, но точно под него, в самата глава на болта си е оставено да си го развиеш с гаечен ключ. Номера не го помня. Не вярвам да е различно при теб. Нямам снимка да ти покажа, уви. То си е болт, но просто е нарязана самата глава и за отверка. Запича с времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #31 Отговорено 22 Септември, 2015 Ц, при мен си е обла глава с дупка за кръстата отвертка, която дупка тръгва да си заминава от опити да го развия. Днес ще го пробвам дали мога да го хвана с гаргите, та ептем да го омажа и после...... . Въпроса по точно е; с нормална резба ли е или обратна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #32 Отговорено 22 Септември, 2015 Нормална. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #33 Отговорено 22 Септември, 2015 Пичовеее, сагата с болтчето на палеца палеца е неуспешна. Днес намерих в една морга, хонде с фарове за мъгла и оня тунининг на предната броня дето обгражда халогените, спазарих ги заедно с копчето, свалих ги и бегом вкъщи да ги монтирам. изрязах дупките в бронята, и........ греда - намам инстация монтирана за тях. За пръв път ми се случва(бях сигурен, че има). и понеже вече бях изрязал дупките ги монтирах заедно с маските (стана трепач). Някой знае ли дали има някъде скрити кабели. и копчето за халогените кое е? Това което взех беше монтирано между седалките в първата дупка след скоростния лост, на донора имаше и коуплунг там, на моята НЕ. Утре ще ходя да разгледам оная и ако мога ще изтръгна кабелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #34 Отговорено 23 Септември, 2015 Ето за това става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #35 Отговорено 23 Септември, 2015 ЕЕЕЕ ои аз искам такъв rogue kit. Между другото тия халогени се чупят много лесно.Моя е издънен единия и не работи. Нагряват се и ако има сняг или нещо плисне върху стъклото се чупят, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #36 Отговорено 27 Септември, 2015 На винтчето му сложи правилния размер отверка и я начукай 5-6 пъти. Да откърти спеченото. И пробрай пак. Резбата е нормална. Ако не стане, вземи от някой не отверка, а тресчотка с правилните накрайник и удължител. Това е по-добрия инструмент. А ако пак не стане, съсипваш палеца (щото е само 10лв.) и се пробваш с едни стабилни човки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #37 Отговорено 28 Септември, 2015 На винтчето му сложи правилния размер отверка и я начукай 5-6 пъти. Да откърти спеченото. И пробрай пак. Резбара е нормална. Ако не стане вземи от някой не отверка, а тресчотка с правилните накрайник и удължител. Това е по добрия инструмент. А ако пак не стане съсипваш палеца (щото е само 10лв.) и се пробваш с едни стабилни човки. Още миналото лято май прецаках шлиците, но не много. Сагата с винтчето приключи, с помощта на подходяща бургия и бормашина, мощен магнит, и комресор. Мощният магнит, за да обере стужките, а компресора - за да ги издуха окончателно. Сега палеца е без винтче и се крепи на магия, не ми създава проблеми, но мисля да намамя някаква рапидка с лепило, за по-сигурно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #38 Отговорено 28 Септември, 2015 Е! Било е приключение! )) Но по-добре нова резба. Та дори и по-голяма да е. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #39 Отговорено 29 Януари, 2017 Колеги здравейте, за жалост ми се раздрънка катализатора . Мисля да купя нов от еБей. Въпросът е; някой купувал ли е от там и има ли някакви наблюдения и препоръки, примерно това? http://www.ebay.co.uk/itm/Catalytic-Converter-for-Honda-HR-V-1-6L-Petrol-00-2-01-non-TA-BM91011-/112258163635?hash=item1a231ba3b3:g:CLEAAOSwcUBYGapU Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #40 Отговорено 1 Февруари, 2017 Аз ще продължавам да упорствам, спрял съм се на този от линка катализатор, заради цената, но когато натиснеш опцията за съвместимост с моята кола, а именно HR-V 4WD 1999,ми изписва несъвместимост, а долу в таблицата я има като отговаряща. Смятате ли,че ще гризна дръвцето и ще има някакво разминаване, навсякъде в нета го дават като съвместимо, само тяхната търсачка не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове