Jump to content
zmiata29

Жълтата подводница HR-V 77KW

Recommended Posts

Здравейте, отново се метнах на любимата марка, купих си "харвито" от ибей, извадих късмет, колата е в добра кондиция, см ного приличен разход на бензин(7,1-7.3); магистрали. Купих си от там и ангренажен ремък, ролки и водна помпа(кит на континентал).

Четох много и на много от въпросите тука има доста изчерпателни отговори, но аз искам да ви помоля за няколко ваши мнения по въпроси които ми предстоят?

  Сега първият ми дерт е поставяне на газова ; говорих и с газаджии, за мое учудване надделяват съветите за поставяне на обикновенна газова :punch:??? От друга страна, аз искам инжекцион, въпроса ми е: от коя марка, модел ГИ сте доволни и има ли някоя която е по безпроблемна. Ако все пак има от вас някой който е с обикновена газова нека сподели ще се вслушам във всеки съвет, дори мога да се навия и на обикновена, понеже има вече една в гаража.

  Другото което незнам дали е обезпокоително е:

На един по голям паркинг си правех кръгчета, дочух странно бучене, като, че ли от зад при пълен ляв и пълен десен, звука е като да опира гумата в каник, предполагам, че може да се включва 4х4то и на твърд асвалт да бучи, но предпочитам да чуя и вашето мнение.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

За газта не мога да ти помогна!

За бученето  - както ти казах на лични преди да я купиш, това е първото нещо което се проверява, задния диф.

Със твоя явно има проблем. Или е карана с ниско ниво на маслото, или маслото е сменено с "неоригинално" (разбирай предписано от Хонда).

Решението е -сменявяш маслото с HONDA DPF-S, и се надявяш бученето да изчезне. Ако не изчезне, правиш т.нар. "полиране на дисковете". 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

За газта не мога да ти помогна!

За бученето  - както ти казах на лични преди да я купиш, това е първото нещо което се проверява, задния диф.

Със твоя явно има проблем. Или е карана с ниско ниво на маслото, или маслото е сменено с "неоригинално" (разбирай предписано от Хонда).

Решението е -сменявяш маслото с HONDA DPF-S, и се надявяш бученето да изчезне. Ако не изчезне, правиш т.нар. "полиране на дисковете". 

Ти и за ръждите излезе прав, но "риск печели-риск губи". А за течностите, колко са, като количество в дифа и скоростите?

Днес да ходя да ги купувам и да ги сменям.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслата,че ще ги смениш, ще ги смениш, ама виж се убеди първо, дали верно не опира некоя пластмаса, като се наклони колата. В дифа трябва да беше 1л, а в соростите не знам, колко е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, наклон....... не мисля, но ще погледна, дано да е пластмаса, опита се проведе с не повече от една охлювна миля. бученето идваше като,че ли отзад и само при навит до края ляв или десен волан. Мисля.... ако е опиране някъде, ще да е от едната страна, но пък и от двете.....?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръстих я жълтата подводница защото минах дунав мост 2, и веднага след границата ме почна потопа, разразил се на 31.07.4014 вечерта. Неприятно впечатление ми направи, че като мине Хондето  през по голяма локва, мята водата директно на предното стъкло и залива цялата кола, хобавото е, че поне изми колата отдолу, от лепкавата солена британска емулсия(купих колата от брега на океана). По едно време почна да прекъсва в голямата вода, образуваните локви около Лом. Но за радост издържа още 160км. В гаража я прибрах вечерта и на сутринта не щя да запали. Рекох да отворя дистибуторната капачка, вода да бърша, ма не - там сухо. Пружинката към средния кабел беше изпаднала и се заклещила в едно гнездо. Сглобих и от тогава няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,

 

Предварително се извинявам че ползвам темата ти, но да задам един въпрос за тия HR-V та. С какво масло ги карате (марка и модел). Питам защото имам следното съмнение - Имам и аз такава колица от известно време, но все още не съм сменял масло, а момента настъпи, та последния път са и наляли Репсол 10W40, а аз си мисля че е по-удачно да бъде 5W40. Забравих да спомена че двигателя е VTEC и с 10W40 не се наложи да доливам, но с другото не съм много сигурен. По каталог с какво масло трябва да се карат? Въпроса ми е някой кара ли с такъв тип масло или пък с нещо различно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с 5w30 и не го бараше пак,но след това му свърши ресурса и го барна за 1 седмица към литър :D Сега съм с 10/40 ии го бара само като карам със 150.Скоро ще го сменям с Motul да видим тогава как ще е :P 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо с бензин сипан извън БГ, 3000км нямаше проблем с оборотите, а сега едва се крепи да не изгасне????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради надморската височина, влажността на въздуха, нивото на река Дунав при Силистра, и топлия южен вятър ... аее, с три думи " уелкъм ту България" :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм доста за газовите,може да попрочетеш старите теми.Марките Тартарини ,Бигаз,Романо съм инсталирал на Харви и работят перфектно.За другите незнам.Бягай далеч от турски руски и полски .Всъщност избора е твой ,това е само съвет....

За обикновенно газово няма да коментирам.Няма как обикновена газова да се настрои перфектно и това е пределно ясно..Поздрави и хубави мигове..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите пожелания, упорито ме навиват за ГИ "Изиджет" с дюзи 12ки които обаче горната им граница е 77КВ, та някой има ли отзиви, впечатления от тоз Талянски спринцоФък?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Фобос2 и досега не съм имал проблеми с изключение на това, че понякога прехвърля от газ на бензин сам, но почва да пищи и минавам пак на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да се похваля :tongue1: , смених маслото на задния диф. с оригинално Honda и вече ужасниат шум ИЗЧЕЗНА!

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте, аз да докладвам; миналата седмица монтирах газов инжекцион easyjet - autoitalia, този ГИ е сразлични дюзи за различните кубатури. Купих я втора употреба с дюзи номер 12, които са до 100 коня. Впечатленията ми са повече от удивителни, до тук, карал съм около 300км градско Софийско  soft) с климатик разхоада е около, но под 9, динамиката не се е променила, разлика между газ и бензин няма.

Рекох да я видя и на дълго(извънградско), София-Аспровалта и обратно, 650км-8,3 газ с климатик, набира добре движи се безпроблемно, лампата за чека не светна нито веднъж. Бе хора, ако чуя някой да каже нещо лошо за Хонда..................... :whip:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разбереш къде е ключа от бараката ти.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко и ще съм в джаза, малко ми объркаха боята, но пък сега ще е боядисана цялата. Вчера си платих "селската безотговорност" и другата седмица сигурно ще я регистрирам ако не ми мине котка път. В  старанието си да бъда добър към насрещно движещите се, тръгнах да търся фарове от европейско Хонде, от една ударена в ляво взех един здрав(десен)  и един счупен(ляв). Събрахме се разбирачи и се пулехме, да търсим разлики в фаровете от мойте(английските) и тези от или за Европа, е уви разлика не намрихме. Та вчера също минах и на реглаж на фаровете. От мен да знаете HR-V купено от Англия или просто с десен волан, е с напълно пригодни(само с регулиране) фарове, за джижение по европейските пътища!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, имам нужда от помощ. Отказа ми левия ел. джам, който при мен е пасажерския. Прегледах бушоните по книжката, има един вътре в купето и два отпред в плафониерата с релетата, разглобих механизъма във вратата, тествах моторчето и то работи, само,че на копчетата ьок - нема!

Идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да смениш от другия джам копчето и виж дали е от него ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то и от двете копчета неще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си го изключил. Нали има един бутон при шофьорските копчета ON/OFF, който е точно за пускане/спиране на пасажерския прозорец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:puke::santa::stupid: Нали няма да ми се смеете много?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАХАХАХХАХА.И за това разглоби да тестваш моторчето ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАХАХАХХАХА.И за това разглоби да тестваш моторчето ? 

За малко да дам и 50лв. за друг механизъм, но пък се сдобих със знанието, че от прелюд последния модел, механизма и моторчето са напълно съвместими с тези на харвито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случи веднъж.. само че ме мързеше да разглобявам.. и си карах така.. с "развален прозорец" .. и след известно време без да искам натиснах пак това копче.. и се оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам: алтернатора, релето, на колко волта зарежда? Днес го замерих, 14,5, не е ли много това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много, предполагам си мерил без товар. Пробвай с включени всички консуматори колко ще е, не трябва да пада под 13.7 волта измерени на клемите на акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без товар мерих, имах проблем с газовата уредба и понеже на другата кола, релето ми правеше едни 18волтови пикове, реших да ударя един мултицет.

Благодаря за бързия отговор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, срам не срам - имам проблем! Има ли нещо специфично(чалъм) за развъртането на винтчето на палеца в декото? Моето не ще да мръдне, даже леко прецаках и звездата на винтчето. С нормана резба, обратна? Казвайте, че трабва да го сменя пустия палец и капачката?!?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална резба е. На д14ката болчето си беше на винт, но точно под него, в самата глава на болта си е оставено да си го развиеш с гаечен ключ. Номера не го помня. Не вярвам да е различно при теб. Нямам снимка да ти покажа, уви. 

То си е болт, но просто е нарязана самата глава и за отверка. Запича с времето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц, при мен си е обла глава с дупка за кръстата отвертка, която дупка тръгва да си заминава от опити да го развия. Днес ще го пробвам дали мога да го хвана с гаргите, та ептем да го омажа и после...... :sick1: . Въпроса по точно е; с нормална резба ли е или обратна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичовеее, сагата с болтчето на палеца палеца е неуспешна.

Днес намерих в една морга, хонде с фарове за мъгла и оня тунининг на предната броня дето обгражда халогените, спазарих ги заедно с копчето, свалих ги и бегом вкъщи да ги монтирам. изрязах дупките в бронята, и........ греда - намам инстация монтирана за тях. За пръв път ми се случва(бях сигурен, че има). и понеже вече бях изрязал дупките ги монтирах заедно с маските (стана трепач).

Някой знае ли дали има някъде скрити кабели. и копчето за халогените кое е? Това което взех беше монтирано между седалките в първата дупка след скоростния лост, на донора имаше и коуплунг там, на моята НЕ. Утре ще ходя да разгледам оная и ако мога ще изтръгна кабелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-1561-0-05209600-1442985904_thumb.jpg

 

Ето за това става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕ ои аз искам такъв rogue kit. Между другото тия халогени се чупят много лесно.Моя е издънен единия и не работи. Нагряват се и ако има сняг или нещо плисне върху стъклото се чупят,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На винтчето му сложи правилния размер отверка и я начукай 5-6 пъти. Да откърти спеченото. И пробрай пак.

Резбата е нормална.

Ако не стане, вземи от някой не отверка, а тресчотка с правилните накрайник и удължител. Това е по-добрия инструмент.

А ако пак не стане, съсипваш палеца (щото е само 10лв.) и се пробваш с едни стабилни човки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На винтчето му сложи правилния размер отверка и я начукай 5-6 пъти. Да откърти спеченото. И пробрай пак.

Резбара е нормална.

Ако не стане вземи от някой не отверка, а тресчотка с правилните накрайник и удължител. Това е по добрия инструмент.

А ако пак не стане съсипваш палеца (щото е само 10лв.) и се пробваш с едни стабилни човки.

 

Още миналото лято май прецаках шлиците, но не много. Сагата с винтчето приключи, с помощта на подходяща бургия и бормашина, мощен магнит, и комресор. Мощният магнит, за да обере стужките, а компресора - за да ги издуха окончателно. Сега палеца е без винтче и се крепи на магия, не ми създава проблеми, но мисля да намамя някаква рапидка с лепило, за по-сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е! Било е приключение! :)))

Но по-добре нова резба. Та дори и по-голяма да е. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, за жалост ми се раздрънка катализатора :santa: . Мисля да купя нов от еБей. Въпросът е; някой купувал ли е от там и има ли някакви наблюдения и препоръки, примерно това? http://www.ebay.co.uk/itm/Catalytic-Converter-for-Honda-HR-V-1-6L-Petrol-00-2-01-non-TA-BM91011-/112258163635?hash=item1a231ba3b3:g:CLEAAOSwcUBYGapU

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:| Аз ще продължавам да упорствам, спрял съм се на този от линка катализатор, заради цената, но когато натиснеш опцията за съвместимост с моята кола, а именно HR-V 4WD 1999,ми изписва несъвместимост, а долу в таблицата я има като отговаряща. Смятате ли,че ще гризна дръвцето и ще има някакво разминаване, навсякъде в нета го дават като съвместимо, само тяхната търсачка не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...