Jump to content
aqvata

Проблем със CD и Радио - хонда джаз 2003г

Recommended Posts

Здравейте, когато опитам да пъхна диск  в оригиналния вграден плеяр на хонда джаз 2003, бензин, 1.3, 74кс, не се получава. Опира в нещо, сякаш вътре има друг диск. Натискайки копчето за ежект( изваждане) на диска, нищо не излиза от там. Странна работа. Някой може ли да ми помогне да реша проблема. Как мога да разглобя плеяра и да извадя нещото от там?

Благодаря предварително.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как да разглобиш? По средата отдолу на трите така наречени за случая  "врътки" имаш болт тип "звезда"  - развиваш. Махаш пластмасовият елемент. След това ти се откриват от двете страни два болта в дълбочина - развиваш и тях. След това с внимателно издърпване вадиш плеъра. Отстраняваш централния куплунг и този за антената на радиото. От там нататък ако мислиш, че ще се справиш продължаваш с развиването. Премахни ламаринката, която е като екран за дисплея, както и всички останали винтове. Плеърът е вече в ръцете ти.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В клипа са умишлено отрязани някои моменти, понеже е с рекламна цел. Ако следваш видеото, ще си изкараш радиото, но в Шестък. Не може да бъде пример, освен това е за по-нов джаз. Жилата се откачат по избор, в зависимост дали обичаме да ни е "по-трудно" ..

 

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не си се забърквал в този филм-по добре остави това на някой , който го е правил.....

Аз чак след 3-тото сваляне на всички тези елементи и не както е показано (2-3 болта и си готов) разбрах ,че е имало доста по лесен и лек начин за сваляне на радиото.

Ако CD-то е спряло няма отремонтиране. За радиото вече намерихме причината защо забива.

Ако желаете проблемът ви да се реши пишете на лична 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако решиш проблема с диска пиши, че и аз имам аналогичен проблем, само, че при мен като го пъхнах,свири няколко дни и после не пожела да излезе,така си стои вече 2-3 месеца.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако CD-то е спряло няма отремонтиране. За радиото вече намерихме причината защо забива.

Ако желаете проблемът ви да се реши пишете на лична 

 

CD-то също подлежи на ремонт. Радиото е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е, ако не е военна тайна? :)

.

Аз чак след 3-тото сваляне на всички тези елементи и не както е показано (2-3 болта и си готов) разбрах ,че е имало доста по лесен и лек начин за сваляне на радиото.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа реших да се заема с сидито , и стигнах до двата болта ,но ми се видя , че няма да стане само с тяхното развиване и се отказах ,че да не замръкна,виждам в клипа , че и жила се махат и нещо не ми стана ясно , май ще търся някой майстор , който е свалял такова сиди за да няма главоболия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не случайно отделих време, за да напиша, че клипът не е някакво перо за демонтажа, понеже е клип, в който някой си рекламира дейността и няма изгода да ти представи нещата точно каквито са...  Прегледай пак темата - всичко си има ако сглобиш нещата :)

 

Когато се публикува клип от някого, то трябва нещата които се правят в него да съвпадат с реалността, или този, който го публикува поне да е правил това, за да няма такива подвеждания...

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че е трудно но може и без да се разкачат жилата ( става въпрос само за двете). В началото ги разкачах като правих AUX-а. После като ми се наложи да сменям крушки не ми се занимаваше с тях. :) Но ако се разкачат може да се работи по-свободно.И да, не става само с развиване на двата болта, трябва да се подхване откъм жабката и да се дръпне за да тръгнат да се разкачат щипките. Първия път ме беше страх да не счупя някоя, но после видях, че няма такъв еариант -метални са :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам да е спестено нещо в клипа, след като се свали капака под врътките, единственото което държи целия централен панел са двата болта показани в клипа и щипките, свалянето на жилата както е казал колегата е по желание, аз лично ги разкчих за да ми  е по-лесно, отнема точно половин минута. След като са развити двата болта остава дърпането, ако панела досега не е свалян никога излиза с голяма мъка и много дърпане, но друг вариант няма. Повторното сваляне е доста по лесно тъй като щипките вече са се поотворили малко. Аз затова преди да го сглобя втория път стиснах малко с клещи всяка една и щипка, и панела легна много плътно и стабилно и не се появиха никакви паразитни шумове впослетствие от таблото.

Редактирано от icko22
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се следва само и единствено видеото - клипът Не става!!! и оставя хората не владеещи чужд език в необрано лозе. Тоест хората, които нямат опит, но искат да си свършат сами нещата, без да се занимават със някакви платени услуги някъде си, където не им е ясно какви ще ги свършат (което е нормално). Това не е клипът, който ще бъде в помощ за тях! Вече друг е въпросът, какво правиш с изкараното радио, без да имаш идея за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес свалих сидито с много ядове,почти цялото го разглобихме с един майстор,оказа се , че бутончетата са се скапали от времето , прехвърлихме няколко по не използваеми  на мястото за избиране на функции и стана,но на таблото при километрите ми изписа TRIP какво означава това,, този надпис се вижда само когато съм на дневен километраж и когато показва разход на гориво , на този който показва километрите на колата не се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че е трудно но може и без да се разкачат жилата ( става въпрос само за двете). В началото ги разкачах като правих AUX-а. После като ми се наложи да сменям крушки не ми се занимаваше с тях. :) Но ако се разкачат може да се работи по-свободно. И да, не става само с развиване на двата болта, трябва да се подхване откъм жабката и да се дръпне за да тръгнат да се разкачат щипките. Първия път ме беше страх да не счупя някоя, но после видях, че няма такъв еариант -метални са :)

 

Няма какво да искаме повече. За по-съвременна кола всичко е много добре направено. Сега в отделите се милсят нещата така, че като започнеш да разглобяваш да ти се отще и да тичаш към оторизираните, носейки  заплатата... Тук специално не е така. Аux-a не му харесах чувствителността.. На вече два източника нивото се оказа твърде слабо, така, че коригирах разни стойности на елементи, за да е съизмеримо със CD-тo и радиото.. :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знае ли никой какво означава надписа TRIP  показа се на дневния километраж и няма махане, ако е нещо което се настройва от копчетата по радиото ми става ясно от какво ще е , иначе ще разчитам на помощ.И да споделя още нещо във връзка с не работещото радио във Варна ги оправят , говорих  с човека , каза срещу 30 лв проработва отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако ви откаже радиото или сидито да изпълнява функции проверете непременно бутончетата, в голям филм ме вкараха,всички се оказаха за смяна , от влагата са се скапали , а ние се насочихме към други проблеми по сидито , механика и разни други предположения, след половин ден търсене , сменихме всичките 15 бутона и сега е наред всичко.Майстора от нерви не ми каза  нищо за сидито, като електроника , механика как е, читаво или менте,Но сега прибира , чете и изважда дискове от раз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако може да даде инфо за това как се оправя забилото радио ще съм много благодарен! Писах на колегата bayreff но явно не е влизал скоро. Моето радио беше забило на БНР, което ме навежда на мисълта, че е станало нещо в България в автокъщата. CD-то като вкараш диск изписваше Error, но то се оправи с почистване на окото, а радиото за съжаление не иска да захапе. Ходих в града при един двама, които се занимават с ремонт на различна техника, но не се наемат защото трудно се сваляло. Моля за съвети къде да търся проблема! Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста от колегите тук са открили как да се оправя радиото, писах и на някой от колегите, които казват да им се пише на лични, но явно никой не желае да сподели какво точно е нужно да се направи, а уж форума е за да си помагаме.  :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега и аз питах за съвет и начин за оправяне на радиото , но явно всеки гледа себе си, все пак сме в България,аз не се отчаях и продалжих да търся решение на проблема, ето ти номера във Варна 0889424548-тук ще ти го оправят за 30 лв.за един ден и на следващия ти го връщат, не казват , какво са правили, аз лично съм убеден, че не е нещо сложно, може би презапояват и почистват процесор, но наистина това е мое предположение.Сваляш целия блок и пращаш,ще ти дадат точен адрес, не се моли повече тук, няма да сподели никой как се оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега, ще се свържа с момчетата.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам защо се хабят нерви и се ядосвате. Кой казвате, че не отговаря?

Аз в темата виждам само мнението на bayreff който пише, че е решил проблема. А също така виждам, че не е влизал във форума от август миналата година. Така, че не очаквайте да ви отговори. Най-вероятно е в друг лагер вече. :)

 

Аз за сега нямам проблеми ("да чукна на дърво"), но съм изчел каквото е писано по-форумите за това. Не съм намерил конкретно решение. Предполагам ако някой от редовно посещаващите форума, беше попаднал на такова щеше да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата bayreff наистина може да не е във форума, но друг колега на който писах не пожела да сподели опит, независимо, че беше писал, че е на раположение и би споделил дори и снимки какво точно трябва да се направи в друга тема. Наистина тук сме да си помагаме, когато имаме проблем и всеки съвет или идея би ни била полезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

съжалявам но рядко влизам във форума, а още по рядко пък пиша.

На въпроса за неработещото радио (но само за неработещо, и само за радио), бях дал два линка в другата тема към един английски форум, където е описано решението на проблема. За да се поправи неработещото радио (само шум и невъзможност за избиране на различни честоти), в моя случай, а навярно  и в 80 % от другите, е нужно да се презапои един елемент на главната платка. Операцията е елементарна, но сравнително трудно се стига до елемента .... Минава се през процедурите за сваляне на радиото от централната конзола, после се разглобява, като се започва от тук:

 

post-3038-0-43566500-1423473615_thumb.jpg

 

и се стига до тук:

 

post-3038-0-99110100-1423473726_thumb.jpg

 

елемента който трябва да се презапои е ограден в червено и се намира в предния ляв ъгъл на платката. Ето го сниман отблизо, заедно с крачетата след моята намеса:

 

post-3038-0-48347300-1423473892_thumb.jpg

 

.... това е. Следва сглобяване по обратния ред и слушане на радио :-)))

 

Поздрави и успех :thumbs1:

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после, благодаря ти колега ,жив и здрав да си , колко много се изписа за това радио.Поздрави, това се казва помощ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега! Реших ако мога да си спестя малко главоболия и разтакавания със свалянето и изпращането на CD- то до Варна, тъй като всеки ден ходя с колата на работа и затова прецених, че мога да пробвам да го оправя сам по напътствията на колегата. Свалих CD-то и го разглобих, стигнах до елемента, но поялника ми не е много силен и дори не може да нагрее достатъчно, отказах се и го сглобих, не го щракнах, тъй като на следващия ден мислех да отида до някой сервиз за да ми направят спойките. За мое най- голямо учудване радиото проработи, но за най- голямо мое съжаление работи 10- 15 минути и започна да губи станциите и след 1- 2 минути отново блокира. На следващия ден отидох до един сервиз и ми го припоиха елемента, сглобих CD-то и радиото отново проработи, но на следващия ден по същия начин започна да губи станциите и по- късно отново блокира. От време на време се появява шум и бутоните работят, но не може да се хванат станции. Явно проблема е малък и може би съм на прав път, гледах днес и в един руски форум, като там пишеше, че трябва да се проверят и някакви два транзистора. Ако някой е стигнал до тук и след това е решил проблема с радиото ще съм много благодарен, а ако не то явно ще трябва да пращам CD-то във Варна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да реша проблема си със забилото радио, без да го изпращам до сервиз. Презапоих всички спойки до които имах достъп и радиото тръгна и работи без проблеми. В руски форум четох, че трябвало да се обърне внимание и на два транзистора, които са в близост до стабилизатора на напрежение. Ако някой има нужда от помощ, мога да му кажа, точно в кои точки се съредоточих. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!

Дано филма с радиото да е приключил за теб!

Можеш ли да пуснеш 1-2 снимки с обяснение какво си правил и кои са тези два транзистора?

Мисля, че ще бъде от полза за много хора.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тъй като нямах много време не съм правил снимки, но съм отбелязъл на снимката на колегата, които беше постнал по- рано!
 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега!

Мисля, че се вижда достатъчно.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Можете ли да посочите сервиз или майстор в София, който да отстрани този дефект с неработещото радиото?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет - и аз да се запиша.

Искам единствено да похваля темата и да дам обратна връзка.

Джаз 2002, L13A1, 83к.с., фабрично с радио и CD.

Проблемът се получи досущ като описания - радиото както си работеше безотказно 6 години и изведнъж просто спря.

Направих точно каквото е описано - с помощта на приятел, кото има инструменти и нерви за електрониката - и за моя изненада радиото си тругна от раз, без никакви проблеми.

 

Това е накратко, благодарности на GoroB и maxim_pavlev за точните снимки и описание!  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,  и моето радио прави същите въртели от както стана студено . Ще го сваля и по описаната процедура .. :) 

 

Проблема със заседналото CD  при мен се решава по малко странен начин . Тъй като радиото не свири , сложиш диск .. който после не иска да излиза от бутона , и свети зеленото диодче.  

 

Изваждането става , като с помощта на друг диск леко побутвам този който е вътре  и в същото време натискам бутона Eject ...  след няколко опита и диска излезе .  Слагам после друг .. никакви проблеми .. свири .. излиза .. влиза .. и т.н.

По някое време пак ми "заседна" друг диск , и отново повторих процедурата .. и пак излезна ..  никакви разглобявания нищо не се налага. 

 

Този "трик"  ми го показа мой приятел , който има същия джаз .. и при него така става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам, не се ли продавах нормални конзоли за монтаж на обикновено радио? Ще ви пусна снимки скоро на жената в колата, която е 1.2 - 2006та какво е положението. Аз така я купих, но по спомени имаше такъв кит и при вносителя. Няма ли да е по-добро решение, ако оригиналното е непоправимо? Така може да метнете и двоен дин дори. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, може би не е мястото тук да попитам за този модел какво е най удачно  да се постави като марка или модел за USB устройство.Има доста фирми , които предлагат USB адаптори, но не знам кой е най подходящ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази седмица и на мен ми се наложи да търся майстор за радиото и сидито, отказаха и двете. Оказа се , че в Търново имаме майстор, който беше правил вече няколко хонди джаз, обясних му за платката на радиото , че има тук снимки с елементите за презапояване ; той каза , че знае кои са , но задължително трябвало да се смени и някакъв стабилизатор , защото ако не се направи и мине само с презапояване , след няколко месеца пак спира радиото. Сидито имало откачени пружини и още няколко неща за оправяне. Сега най- важното, работата си свърши добре, закарах колата и след 4 часа ме извика да я взема , но и цената е яка. Това ми струваше 60 лв, много ми се видяха, но нямаше къде да търся друг, до Варна с ремонт и Еконт щеше да доближи сумата , така поне пред мен го демонстрира ; работата беше идеална. Та , ако има от Търново колеги , вече може да разчитат на добър майстор.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сам е свалил радиото и го е оправил 60лв си е идеална цена. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Тино, всичко сам прави, само закарах колата и след 4 часа се обади да я взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не знаеш какъв чинч е да го свалиш. ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...