Jump to content
JapCar

Въпроси за Акорд 7ма генерация

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Току що се регистрирах , за да науча повече за Акорда.

Може би не е тук мястото, но да се представя накратко: Живея в Англия, преди година реших  за пръв път да взема дизел, да видя как е. Трябваше да е японска заради надеждността и така взех Авенсис 2006 (фейслифта), 2.0, D-4D. Не бях чел тойотските форуми предварително, сега реших да подходя по-професионално :)

До сега не виждам никаво предимство на дизела, освен по-ниският разход (ако се въртят много километри), което до някъде се компенсира с по-високата цена на горивото. Нека не се разпалва спор дизел/бензин...

И така, ще минавам на Хонда. С Авенсиса не съм имал проблеми, но бъдещите вероятни не ми харесват.

Местоработата ми е на 7км, дизела не успява да загрее и наполовина(възможно най-гадния режим на двг, особено зимно време)...Седмично минавам градско около 70км, извънградско също толкова,средният разход ми е 6.2 при сегашните температури.(стилът ми на каране е икономичен)

Логиката показва, че трябва да взема малка бензинова кола, вероятно Сивик, но не ме кефи. Избора ще е бенз. или диз. Акорд (фейслифт след 2006), но има време да реша, ето защо тук ще задам някои конкретни въпроси, като ще правя паралел с Авенсиса (може да е полезно за някой, колите са от един клас)

Ще ми е полезно за избора и мисля, че отговорите ще са полезно допълнение на чудесната тема на Veseliq.

За прегледност ще номерирам въпросите и нека знаещите отговарят пак по номера (само на които могат да отговорят, например: За 1. -...... За 4.- ....)

1. Къде се произвежда модела? (Ав. е в Англия)

2. Има ли проблеми 6 степ. скоростна кутия? (На Ав. тя се прави в Полша и някои имат проблем с вкл. на 2ра или нещо с 5тата)

3. Бенз/диз. двг гори ли масло? (Ав. бенз. някои горят)

4. Диз. двг. има ли проблеми с дюзи, помпа?(Ав. е с Denso и след 150хил.км. много от тях имат проблем)

  - Какви са Denso/Bosh?

  - Пиезо или ел. магнитни?

  - Рециклират ли се дюзите?

5. Диз. двг. има ли DPFфилтър? (Някои от Ав. имат и горят повече, защото има 5та дюза)

6. Проблем с EGR-а? ( Диз Ав има проблеми, но е на лесно място и се чисти лесно )

7. Рейката електрическа или хидравлична? (Бенз. Ав. май е с електр.)

8. Двумасовият маховик на диз. двг. кога горе-долу се скапва? ( На Ав. много различно)

9. С ангренажен ремък/верига ли са бенз/диз. двг.? (Диз. Ав преди фейслифта е с ремък, след това с верига)

10. Има ли общо достъпна диагностична програма/OBD2 кабел ? (За Тойота има Techstream, която е открадната дилърска програма и с китайските кабели MiniVCI върши страхотна работа. Освен за чистене на грешки, се гледат и живи данни и някои неща могат да се препрограмират/тестват)

11. Имат ли "детски болести" диз/бенз. коли? ( Aв.двг. се правят в Полша, фейслифта D-4D имат склонност да горят гарнитура глава, особено 2.2. )

12. При покупка на старо, освен общо приетите неща, какво характерно да се гледа за бенз. и диз.?

 

Надявам се отговорите на тези въпроси да са полезни на много други форумци.

P.S. Линка PDF файла за нивата на оборудване не работи (не знам дали са същите нива за Англ/БГ. напр. в БГ Ав. хетчбек не се внася, а тук повече са такива)

Редактирано от Japman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделих въпросите в нова тема - в тази, в която беше писал не беше прочел нито целта на темата, а от въпросите ти съдя че и като цяло не си прочел написаното от мен за колата. Винаги е по-лесно да питаме, но... 

 

Ето сега те моля да я прочетеш:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137

 

И все пак да отговоря. Нещата, които не са изришно споменати в горната тема, вероятно не важат (примерно не разбирам какво имаш предвид под "детски боелсти" - всички често срещани проблеми съм изброил, както и кои от тях са корегирани във фейслифтовата версия на колата)? Ето все пак да отговоря.

 

1. Къде се произвежда модела? (Ав. е в Англия)

- Япония

 

2. Има ли проблеми 6 степ. скоростна кутия? (На Ав. тя се прави в Полша и някои имат проблем с вкл. на 2ра или нещо с 5тата)

3. Бенз/диз. двг гори ли масло? (Ав. бенз. някои горят)
4. Диз. двг. има ли проблеми с дюзи, помпа?(Ав. е с Denso и след 150хил.км. много от тях имат проблем)

- Никой не се е оплаквал, иначе щеше да е в споменаваните често срещани проблеми в горната тема. За маслото - всеки един двигател като се износи, гори масло. Двигателите на Хонда са сред най-издръжливите, но никой не е застрахован от малаумно каране без правилна поддръжка, което да доведе до скапани семеринги и тн и в крайна сметка горене на масло. Лично моя дизел си гори по литър между смени (10-12 хиляди), но е на над 250 хиляди реални към, първите 160 каран от италиянец на заварка сменяйки маслата през над 20 хиляди км. От оторизирания сервиз твърдят, че е в реда на нещата да "изпива" половинка между смени и на нов двигател.

 
5. Диз. двг. има ли DPFфилтър? (Някои от Ав. имат и горят повече, защото има 5та дюза)
- След 2008ма имат DPF филтър.
 

6. Проблем с EGR-а? ( Диз Ав има проблеми, но е на лесно място и се чисти лесно )

- Има начин да се затвори софтуерно с ремап на ECU-то. Колата след затваряне почва да пуши като всеки дизел със затворен ЕГР. Ако не се затвори трябва да се чисти на 50тина хиляди. На лесно място е.

 

7. Рейката електрическа или хидравлична? (Бенз. Ав. май е с електр.)

- Хидравлична е, в темата пише, че се случва да протича.

 

8. Двумасовият маховик на диз. двг. кога горе-долу се скапва? ( На Ав. много различно)

9. С ангренажен ремък/верига ли са бенз/диз. двг.? (Диз. Ав преди фейслифта е с ремък, след това с верига)

11. Имат ли "детски болести" диз/бенз. коли? ( Aв.двг. се правят в Полша, фейслифта D-4D имат склонност да горят гарнитура глава, особено 2.2. )

12. При покупка на старо, освен общо приетите неща, какво характерно да се гледа за бенз. и диз.?

- Отговорено в темата.

 

10. Има ли общо достъпна диагностична програма/OBD2 кабел ? (За Тойота има Techstream, която е открадната дилърска програма и с китайските кабели MiniVCI върши страхотна работа. Освен за чистене на грешки, се гледат и живи данни и някои неща могат да се препрограмират/тестват)

- Ползвам ELM327 адаптер с Torque за Android. Не знам дали има нещо по-специфично за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Темата съм я прочел разбира се и оценявам написаното, sorry  за повторението на някои въпроси...Както казах линка с нивата на оборудване не работи...

Като напиша в Гугъла Accord 2.2 CTDi излизат и  CDTi.. Второто грешка на авторите ли е?

Надявам се още някой да се включи с отговори.

Редактирано от Japman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.-  6 степенната кутия е усъвършенстван вариант на предходната, която също е много здрава, типично за Хонда

9. - Както бензиновия, така и дезеловия агрегат са оборудвани с ангренажна верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата съм я прочел разбира се и оценявам написаното, sorry  за повторението на някои въпроси...Както казах линка с нивата на оборудване не работи...

Като напиша в Гугъла Accord 2.2 CTDi излизат и  CDTi.. Второто грешка на авторите ли е?

Надявам се още някой да се включи с отговори.

Дай ми e-mail. Ще ти изпратя снимки от брошура на дилър на Хонда в България. Не е най-точната, но на 99% е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.-  6 степенната кутия е усъвършенстван вариант на предходната, която също е много здрава, типично за Хонда

9. - Както бензиновия, така и дезеловия агрегат са оборудвани с ангренажна верига.

Това е добре, държа на веригата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никой не каза дизелите (фейслифт) имат ли DPF..., макар, че в Англия може да е различно.

Редактирано от Japman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се още един въпрос, но нямам право на редакция на предния си пост (не знам защо...)

Фейслифта е 2006 до 2008г, но известно ли е кои месеци? Имам предвид и външно по какво се различава от пръв поглед? Например, Авенсиса има малка промяна във фаровете, но е трудно различима, най видимо е, че има мигачи на огледалата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм писал, след 2008ма имат DPF, тоест 7ма генерация няма. В Англия е същото.

 

Да, фейслифта се различава. Най-лесно - волана е друг и предницата е различна. Решетката на фейслифтов акорд е хромирана и НЯМА хромирана лайсна на самия капак:

http://imganuncios.mitula.net/2005_honda_accord_euro_96635406261590995.jpg

 

За разлика от преди фейслифта, където решетката е черна и има хромирана лента на капака:

http://www.mynrma.com.au/media/honda_accord_euro_2003.jpg

 

За волана потърси в нета за "Euro Accord 2003 interior" и съответно за "Euro accord 2006 interior" и ще видиш и там разликите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, фейслифта се различава. Най-лесно - волана е друг и предницата е различна. Решетката на фейслифтов акорд е хромирана и НЯМА хромирана лайсна на самия капак:

http://imganuncios.mitula.net/2005_honda_accord_euro_96635406261590995.jpg

Благодаря! Това е достатъчно да ги различа от един поглед...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като работата ми е наблизо, вероятно годишно ще минавам по-малко от 10х.км и в този случай май се ориентирам към бензин. Имам предвид схващането, че дизел си заслужава за предимно извънградско каране на дълги разстояния и годишен пробег над 20х.км. Е ако ме "грабне" някой изгоден дизел, може...

Ще е 2.0, бензин, фейслифт и вероятно 100-150 х.км, да питам още някои неща:

- Горенето на масло е ясно, че зависи от начина на експлоатация и прбега, но известно ли е като принципен проблем за преди/след фейслифта, както е за някои други марки?

- Бобините на запалването индивидуални върху свещите ли са (без ВВ кабели), както при някои други марки?

- Колко Ламбда сонди има?

- В другата тема (всичко за акорд) се казва, че 2.0 е с 5 ск, а 2.4 е с 6ск.(ръчни). След фейслифта пак ли е така?

- Круиз контрол и във фейслифта ли е само на Sport изпълнението?

- Разхода е много разтегливо понятие, но в другата тема се цитира среден/смесен разход 8,5-9, (2л повече от дизела) което ми се струва доста...Така ли е, колко дават по книжката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос относно навигацията на Акорд 2003 2.0 бензин. Четох, че по принцип няма навигация за България и искам да попитам дали има начин да се сложи такава. Също има ли начин да се визоализира от телефон на дисплея в колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така след почти година от горните ми постове, без много усилено търсене, изненадващо вместо бензин, взех 2.2 EX iCDTi, 2007, 80 000 мили (какво е EX?). Още не съм я подкарал, защото трябва да прехвърля застраховката от Авенсиса преди да го продам. Карах я само 50 мили до в къщи, май е по-добре от Авенсиса, на първо четене не ме кефят кожените седалки и се чудя защо народа плаща за това като екстра...

Преди да я подкарам искам да оправя някои неща и на първо време имам 3 въпроса:

 

1.- Задния плафон е малко лепен с тиксо, та трябва да го сменя. В багажника имаше нов и опитах да го сменя, но не можах да го сваля. Развих 3те гайки отвътре, мърда, но е хванат още някъде. Дали няма някой винт под бронята вертикално нагоре и да трябва тя да се сваля? Има ли някъде сервизно ръководство където да видя това?

 

2.- Предните фарове за мъгла (елипсовидни) в бронята са счупени, трябва да ги сменям след като намеря. Как става това?

 

3.- Съединителя ми се струва доста по-твърд от на Авенсиса. Мислех, че може би за този модел си е така, но намерих документ от последното сервизиране януари и механика е писал, че съединителя е твърд и препоръчва смяна на съединителя. Нямам обяснение кое не е наред за да е твърд...при износен, симптомиите са други, при омекнали пружини е обратното...Какво бихте казали по въпроса?

 

Май модераторите тук са доста строги, та ако горните писания не са за тук, нека ме посъветват да отворя нова тема.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EX = Executive,

 

Тоест взел си най-високото ниво на оборудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EX = Executive,

 

Тоест взел си най-високото ниво на оборудване.

Да, така излиза, без да съм го търсел. Критерият ми беше да е фейс лифт, под 100К мили, на приемлива цена, да не е черна или бяла. Пълна е с екстри, които няма да използвам, бих се лишил от доста от тях заради парктроник който ми липсва, но се оказва, че не се предлага за модела...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи човек оценява екстрите едва когато започне да ги използва интензивно. Аз например не бих се отказал от нито една екстра на моя автомобил. Дори от стъкления шибидах който не ми позволява да си сложа магнитния багажник за ски на покрива. И за който до преди да си купя кола с такъв си мислех, че единственото му предназначение е: да ти тече вода на главата когато вали дъжд. Ама сега съм на друго мнение, просто е голямо удоволствие да си го отвориш когато времето е хубаво и температурите са такива, че хем е за климатик хем не е.

А относно парктроника. Предлага се за модела оригинален, ама не ти трябва да му научаваш цената. Аз като имах седма генерация също беше с всички екстри, ама без парктроник. И аз много исках да и сложа, и понеже много мразя ментетата отидах в представителството на Хонда и попитах дали предлагат. И тогава ми обявиха цена 1000+ лева (по бледи спомени). След това вече нямаше как да не се насоча към някоя алтернатива Made in China, ама докато се наканя и тя колата си отиде. Сега имам и преден и заден парктроник и камера за задно виждане, ама това не попречи на жена ми да жулне задната броня в едно клонче, ама здраве да е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, екстрите за сега не са ми грижа...на първо време ще преместя парктроника от Авенсиса преди да го продам. Елементарен е , датчиците се лепят за бронята, ама ми върши работа. За оригинален дума да не става, Ако колата се задържи дълго при мен, някой ден може да пробия бронята за някой китайски....

Сега ми е по-важно някой да отговори на трите ми въпроса по-горе..., странно, че няма отговори (или поне линкове) ,толкова хора из форума с дългогодишен опит, все някой трябва да знае нещо...

Кажете поне от къде да изтегля сервизно ръководство (руски, английски), от там да видя кое къде е как се сваля. Ще трябва да намеря  и направя профилактично почистване на ,EGR, MAF сензора и SCV клапана на помпата (ако има такъв както на Тойотите).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колега" само ще ти кажа че карам същата като твоята но 2006 за съжаление може и да имам проблеми с демпфера.НО Хондата е с класи над Тойота вече съм на 194к и отгоре мили не км двигателя и пее карам с 0W 30 castrol fst и не бара грам масло колата е купих миналата пролет вече 1 година е карам както казах възможно е демпфера да е за смяна но ти си на под 90к мили значи прави си сметка. За горене ще ти кажа че е по добре от бензина без значение на 7 мили ли си или на 70. Предишната ми работа беше на 10 мили в студенти зимни дни ми пада до 37/38 mpg но лятото е 45/47 mpg За извън градско ако си отворя устата може и да се из смеят някой хора но ми е 60/62 mpg та така сега на мен ми е интересно за колко изгодно си взе фейслифта 2007 ексюзитив на 8th мили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колега" само ще ти кажа че карам същата като твоята но 2006 за съжаление може и да имам проблеми с демпфера.НО Хондата е с класи над Тойота вече съм на 194к и отгоре мили не км двигателя и пее карам с 0W 30 castrol fst и не бара грам масло колата е купих миналата пролет вече 1 година е карам както казах възможно е демпфера да е за смяна но ти си на под 90к мили значи прави си сметка. За горене ще ти кажа че е по добре от бензина без значение на 7 мили ли си или на 70. Предишната ми работа беше на 10 мили в студенти зимни дни ми пада до 37/38 mpg но лятото е 45/47 mpg За извън градско ако си отворя устата може и да се из смеят някой хора но ми е 60/62 mpg та така сега на мен ми е интересно за колко изгодно си взе фейслифта 2007 ексюзитив на 80к мили?

Редактирано от Кастиел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам притеснение за разхода, надеждността...Взех я за £3500, но е твърде евтино, за това имам притеснения за скрити дефекти, но ще си покаже...Нормално вървят над £4000. Застраховката ми ще бъде със около £100 по-висока, защото била не 2.0 като тойотата, а 2.2 и тойпотата се прави тук, а хондата е внос...а и цената и принципно била по-висока...

И така, не искам да коментираме тук качествата на колата, сега ме интересуват други неща, за това пак повтарям от предния си пост:

някой да отговори на трите ми въпроса по-горе..., странно, че няма отговори (или поне линкове) ,толкова хора из форума с дългогодишен опит, все някой трябва да знае нещо...

Кажете поне от къде да изтегля сервизно ръководство (руски, английски), от там да видя кое къде е как се сваля. Ще трябва да намеря  и направя профилактично почистване на ,EGR, MAF сензора и SCV клапана на помпата (ако има такъв както на Тойотите).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако EGR-a не е проблемен(диагностицира се с комп и съответен софт) не се задълбочавай излишно с него.Дебитомерът е на достъпно място и лесно можеш да го свалиш и почистиш.BOSCH е и предполагам знаеш как след като питаш.Помпата няма въпросните SCV клапани.Тя също е  на BOSCH,а не на DENSO както е при Тойотата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

От няколко дни и аз съм вече горд собственик на Хонда Акорд 2,2 CTDI 2006.Много ще съм ви благодарен ако ми помогнете със съвети и препоръки относно първоначалното обслужване/вид масло филтри и др/както и малко помощ за навигацията.На навигацията ми изписва само грешка на италиански език и нищо друго освен радио не може да се пусне.След като си намерих дискове за Нави пак същата работа не иска да ми приеме нито един от дисковете нито за Източна нито за Западна Европа.Един приятел ми каза че е възможно оптиката на самото DVD да е замърсена и да се свали да се почисти.Много ще съм ви благодарен ако ми съдействате.Поздрави и благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако EGR-a не е проблемен(диагностицира се с комп и съответен софт) не се задълбочавай излишно с него.Дебитомерът е на достъпно място и лесно можеш да го свалиш и почистиш.BOSCH е и предполагам знаеш как след като питаш.Помпата няма въпросните SCV клапани.Тя също е  на BOSCH,а не на DENSO както е при Тойотата.

От компетентните отговори виждам, че си в час не само с Хондите...

МАФ-а нямам проблем да почистя, техническата ми грамотност/сръчност е доста над средната, само информация ми е нужна кое къде е...МАФ-а е ясен, ЕГР-а се вижда къде е, вакуумен тип (на тойотата е електромагнитен). Ако може да се развие един ръждясал болт, ще го почистя, ако не, остава за сега. На всяка кола ЕГР-а трябва да се чисти по някое време, не може да изкара ресурса на колата. На времето опела ме остави на пътя, та не искам да стигам до там...На тойотата е на удобно място- сваляне/почистване/монтиране става за по-малко от 1/2час, ще видим тук как е...

Достъпен ли е този "съответен софтуер" или е само дилърски? Кой е той?

Наистина ли сервизно ръководство не съществува на какъвто и да е език?

 

Хайде пак да повторя въпросите си от първия ми пост за тази година (след покупката):

 

1.- Задния плафон е малко лепен с тиксо, та трябва да го сменя. В багажника имаше нов и опитах да го сменя, но не можах да го сваля. Развих 3те гайки отвътре, мърда, но е хванат още някъде. Дали няма някой винт под бронята  вертикално нагоре и да трябва тя да се сваля? Има ли някъде сервизно ръководство/видео където да видя това?

 

2.- Предните фарове за мъгла (елипсовидни) в бронята са счупени, трябва да ги сменям след като намеря. Как става това? Всъщност как се сваля бронята?

 

3.- Съединителя ми се струва доста по-твърд от на Авенсиса. Мислех, че може би за този модел си е така, но намерих документ от последното сервизиране януари и механика е писал, че съединителя е твърд и препоръчва смяна на съединителя. Нямам обяснение кое не е наред за да е твърд...при износен, симптомиите са други, при омекнали пружини е обратното...Какво бихте казали по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Един приятел ми каза че е възможно оптиката на самото DVD да е замърсена и да се свали да се почисти.

Да, това е възможна причина и си струва да се почисти. Едва ли ще намериш по-добро описание на процеса от това:

http://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че няма да има отговори, но аз да отговоря на първия си въпрос, ако на някой някога се налага сваляне- задния плафон се сваля като се отвият трите гайки откъм багажника. Има трети винт под бронята нагоре, та се налага и сваляне на бронята (каква недомислица). Със страхотни стойки бърках отдолу зад бронярта и го развих без да свалям, но при поставяне на новия плафон не влиза, та трябваше да счупя/премахна едни зъбчета за да влезе...

 

Да питам и за маслата, защото ще сменям масло и филтри. В книжката според температурите са дадени най-различни. Марката не ме интересува, Авенсиса карах с 5w30, но знам, че мнозина се напъват да използват 0W30, но тук температурите рядко и за малко падат под -1, -3 град зимата, а лятото рядко стигат за малко 30гр. При това положение мисля пак да използвам 5W30 пълна синтетика, та има ли някакви съображения да е 0W30, което май е и по-скъпо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софт има много и на различни производители.Най достъпен за аматьорски нужди е Autocom. Тромав е в опресняването на данни,липсват част от добри диагностични опции,но както казах да се ориентираш сам в обстановката с малко знания по дизели и запалване е идеален.С ЕГР-а ще се справиш само със сериозна борба-търпение,инат и до някъде подходяща химия(спрей) за да освободиш въпросните болтове.За съединителя,ако ще е успокоение за теб и без да целя да си навличам каквито и да е коментари от БАШ хондаджии съединителя е твърдичък.Така или иначе,ако е за смяна ще усетиш и по други симптоми.Ако няма такива си свиркай и карай смело.

Маслото 0W30-мотора е капризен към масла.Сложиш ли по-гъсто ще започнеш да питаш тук за разни шумове.Хубаво чети спецификациите по маслата и избирай.На лични мога да споделя някой истини за маслата свързани с  дизела на Хонда до които стигнах аз.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте

Един приятел ми каза че е възможно оптиката на самото DVD да е замърсена и да се свали да се почисти.

Да, това е възможна причина и си струва да се почисти. Едва ли ще намериш по-добро описание на процеса от това:

http://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html

 

Намира се ..

http://hondakarma.com/guides/cleaning-the-sat-nav-dvd-drive-laser.363/

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софт има много и на различни производители.Най достъпен за аматьорски нужди е Autocom. Тромав е в опресняването на данни,липсват част от добри диагностични опции,но както казах да се ориентираш сам в обстановката с малко знания по дизели и запалване е идеален.С ЕГР-а ще се справиш само със сериозна борба-търпение,инат и до някъде подходяща химия(спрей) за да освободиш въпросните болтове.За съединителя,ако ще е успокоение за теб и без да целя да си навличам каквито и да е коментари от БАШ хондаджии съединителя е твърдичък.Така или иначе,ако е за смяна ще усетиш и по други симптоми.Ако няма такива си свиркай и карай смело.

Маслото 0W30-мотора е капризен към масла.Сложиш ли по-гъсто ще започнеш да питаш тук за разни шумове.Хубаво чети спецификациите по маслата и избирай.На лични мога да споделя някой истини за маслата свързани с  дизела на Хонда до които стигнах аз.

Дай някой линкове за тези "много" софтове и с какви кабели работят? дай и за Аутоком, който ползваш.

. Аутоком намирам из нета на цени над £120 и май не е само за Хонда, а универсален OBD2...

За Тойотата ползвах чудесен 10 пъти по - евтин софт+кабел (Techstream + Mini VCI) и е дилърски софтуер само за Тойота...

Има ли специализиран софт само за Хонда и дали Mini VCI кабела няма да стане (като протокол) за някой Хонда софт?

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=honda+diagnostic&_from=R40|R40|R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR7.TRC2.A0.H2.Xmini+vci.TRS0&_nkw=mini+vci&_sacat=0

Всъщност къде е OBD2 куплунга на Акорда, не съм го търсил. но на пръв поглед не го видях?

 

За сега всичко сравнявам с Авенсиса, докато свикна...

Съединителя ще си го карам така разбира се, няма да хукна да го сменям като си работи. Втори ден вече ходя на работа с колата и усещането като го натискам е пружиниране, като свиване на пружина или необезвъздушена спирачка...

В купето е по-безшумно от Авенсиса, но при отворен капак е май по-шумен, а може и нещо да не е наред- чувам повишен шум от областта на хидравличната помпа (поне е налице за сваляне)

 

Днес купих малко  5W30, защото имах ,малко останало от Тойотата. В книжката пише, че се препоръчва 0W30 за минимален горивен разход, но има графики и за други масла в зависимост от температурата. За сега ще е така, за какви очаквани шумове става дума?

 

Още един въпрос- не видях в книжката опция за  смяна на моментния разход (а и другите данни) в трип компютъра от MPG (мили за галон) в л/100км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....За съединителя,ако ще е успокоение за теб и без да целя да си навличам каквито и да е коментари от БАШ хондаджии съединителя е твърдичък.Така или иначе,ако е за смяна ще усетиш и по други симптоми....

Да...,доста си е твърдичък. Миналата година, сменявах на СРВ-то целият комплект, но пак си остана твърд. Чудя се само, дали твърдостта не идва нещо от самия педал,ама като остане време, ще го гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте

Един приятел ми каза че е възможно оптиката на самото DVD да е замърсена и да се свали да се почисти.

Да, това е възможна причина и си струва да се почисти. Едва ли ще намериш по-добро описание на процеса от това:

http://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html

 

Намира се ..

http://hondakarma.com/guides/cleaning-the-sat-nav-dvd-drive-laser.363/

 

Да, наистина...Благодаря за линка, страхотен форум!

Сега се сетих да питам- може ли да се спре звуковата сигнализация за махнат колан? На Тойотата ставаше с някакви последователни натискания на копчета, слагане/махане на колана...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прочетох всичко. Много съм решен да вляза във вашият клуб с такава кола http://www.cars.bg/c1132866

Какво ви е мнението за конкретната? Цената не е ли изключително ниска?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре, това с регистрацията много те олеснява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак много не, тъй като ще трябва да минава през пловдивския КАТ. Но все пак е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих да питам- може ли да се спре звуковата сигнализация за махнат колан? На Тойотата ставаше с някакви последователни натискания на копчета, слагане/махане на колана...

 

Никой ли не знае нещо по въпроса?

А на борд компютъра могат ли да се сменят показанията мили/километри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вапроса ми е карам акорд 2,2 цдти 2005 когато трагна да изпреварвам и я настапя рязко до краи парво забива муцуната и тогава трагва някой има ли идея какво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...