Markony 2245 #1 Публикувано 2 Февруари, 2014 (Редактирано) Не съм модератор,но следя всички теми всеки ден и мога да обобщя за изминалата година най-популярните теми,говорещи за нашите 4х4 автомобили.Някой ще сметне темата за оффтопик,но аз не мисля така!1.Регулировка на клапани2.Съединител3.Празен ход/ако не се отнася към т.14.ГИ и всичко около него/няма нищо общо с Хонда/5.Изгорели крушки.6.Разход на масло.7.Компресор на климатик 3 ген.Имаме 3 автоматика,един кардан/спорен/,един заден диф и всичко останало са глупости,гъдели и дреболии.Чета още 10-на специализирани форума и отделно оффроуд форума.Господа тук е най-скучния форум и с две думи поздравления за избора! Редактирано 2 Февруари, 2014 от Markony 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #2 Отговорено 2 Февруари, 2014 Не знам защо,но има ограничение за публикуване на мнения.Всъщност защо се чудя.........Може би това прави форума скучен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 2 Февруари, 2014 Какво предлагаш да направят модераторите по този въпрос? И колко човека в този форум смяташ, че карат джипове 4х4, че го сравняваш с оффроуд форумите? (без да се засягат колегите с такива машини) В крайна сметка темите ги пускат потребителите за неща от които се интересуват. Ако ги интересува празният ход ще пуснат за празен ход, ако ги интересува задния диф, ще пуснат тема за заден диф. Да слагаме warn на потребители с "безинтересни" според теб теми ли? Ако имаш интересни теми за 4х4 ще се радвам да обогатиш разделът - това е идеята на форумите. Не виждам на кого и за какво се опитваш да държиш сметка.П.П: kossta, прав си! Ако нямаше ограничение за 2 мнения на ден на новите потребители форумът щеше да е къде къде по-интересн и щеше да има адски много информация за 4х4. Пичове, на вас май ви е вродено да сте недоволни от нещо без да знаете какво е то. Със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 2 Февруари, 2014 Това за двете мнения и го разбирам и не, разбирам го защото има потребители които като се регнат ако нямат ограничение ще избълват куп мнения повечето спам и прочие, а и тези две мнения маи са обвързани с това дали може да пускаш обяви в форума, така някои ще спами само за да достигне квота за обяви. Да но пък има потребители които се регват с цел да получат инфо относно проблем или покупка на хонда, след като им зададем по някои въпрос те вече са изчерпали мненията и не могат да ни отговорят, така темата се провлачва и не сме особено полезни за нуждаещия се, не знам от модераторско ниво не може ли да се прави по усмотрение изключение за такива хора които имат нужда от повече мнения за деня. Примерно с предложение от някои от нас към мод да се отпусне или да се "отключи" определен потребител за повече мнения. Признавам че не съм запознат с тая материя и колко е лесно да се прави това, но ограничението за нуждаещи се е много дразнещо за самите тях и явно още от тогава събират негативи за форума. Ако 2 те мнения са с цел ограничаване от регистрация и пускане на обява, не е ли по добре ограничението да е по време на регистрация , примерно регваш се и 1 месец нямаш право на обява. Вярно че този въпрос не е за този раздел но мисля че е редно да помислят над него властимащите Инак по темата... аз последно време хич не ме бива да чета между редовете, та не разбрах Маркони хвали ли се или се оплаква от раздела 4х4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #5 Отговорено 2 Февруари, 2014 Трънчо, човека имаше предвид че форума е скучен понеже хондите не се чупят много много 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 2 Февруари, 2014 Колегата нищо не иска да направите. Не че можете.....няма как да се ограничат потребителите по IQ, а и никой не се е родил научен. Просто обобщава това което на всички присъстващи тук от доста време ни е пределно ясно. Форума се напълни с туристи които явно трудно се оправят и с търсачката. Гугъл търси много по-добре от нея. Хората си купуват Хонда, този форум е първият резултат...имат някакви въпроси, но не им се занимава да търсят дали има такава тема вече защото всеки мисли че е специален и проблема му е много индивидуален иии така става да Слава на бога, че го има това ограничение за двата поста ПС: Хонда си имат TSB които са най-полезното нещо за млад собственик на Хонда ама няма кой да чете..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #7 Отговорено 2 Февруари, 2014 Трънчо, човека имаше предвид че форума е скучен понеже хондите не се чупят много много :)/>Първият, правилно разбрал мисълта на Маркони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #8 Отговорено 2 Февруари, 2014 В"Часът на истината"има един циганин,дето го вкарват зад кадър да казва "Така е"Трънчо,ако караше 4х4 нямаше да ми тълкуваш поста.....Не се чупят бе брат........железни. Естетсвено,че с количеството ще има повече проблеми,но като се сетя за най-популярното превозно средство у нас..Сузуки Витара...настръхвамКакто и да е ,няма плюем по колегите,всеки има право на избор,ние нашия сме го направили и се радвам ,че е правилния.Слави,нищо няма между редовете...чиста статистика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #9 Отговорено 2 Февруари, 2014 Да, това е най-скучния форум Прав си Маркони, това говори много за марката! Лично аз предпочитам да ми е скучно, когато се отнася до колата, отколкото да се вкарвам в някакви филми със ремонти, сервизи, нерви и пари, които е можело да се похарчат за други полезни неща. От опита ми с три хонди през последните седем години смея да твърдя, че това са най-надеждните коли що се отнася до коли на по 10+ години. Може и да съм късметлия, но три пъти надали Никога по тези стари коли не съм правил двигател или ходова част! Никога не са ме оставяли на пътя, независимо от условията! Най-сериозните проблеми, които съм имал са били смешни и са били решавани елементарно, бързо и с незначителни средства, като например почистване на клапана за празен ход или презапояване на спойките на главното реле. За всичко е мислено в перспектива и е направено така, че да е максимално опростено, надеждно и ремонтопригодно. Повечето, да не казвам всички проблеми, които са засегнати във форума биха могли да бъдат избегнати, ако хората разполагаха предварително с повече информация. Всичката информация я има тук във форума, така че моя съвет е - четете, но четете превантивно, а не когато се обърне каруцата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #10 Отговорено 2 Февруари, 2014 И още нещо има....един вид еволюция на съзнанието на потребителя.Хонда 4х4 кара човек,който познава марката,познава себе си.Наясно е със всички компромиси и е предпочел "ТАЯ"кола пред всички алтернативи.Грижи се за нея и знае ,че може да разчита на нея.Има по-бързи Хонди,има по-проходими джипове,но е избран перфектния компромис..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #11 Отговорено 2 Февруари, 2014 ....Имаме 3 автоматика,един кардан/спорен/,един заден диф и всичко останало са глупости,гъдели и дреболии.......Ааа, има и още нещо - компресор на климатика , пък и моя съединител.Пропускаш и за най-важните проблеми /почти всяка втора тема е/ , какви гуми и какво масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #12 Отговорено 2 Февруари, 2014 Маркони го разбрах от първото изречение какво иска да каже. Нищо лично против форума, но се учудвам понякога на бързите и необмислени критики. Това в офроуд форума в който пиша и споделям по-често не го наблюдавам, а и там кипи от професионалисти. Но някакси подходът е друг. Дали пък тук хората не се чувстват малко по-некомфортно да питат и споделят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 2 Февруари, 2014 (Редактирано) И още нещо има....един вид еволюция на съзнанието на потребителя.Хонда 4х4 кара човек,който познава марката,познава себе си.Наясно е със всички компромиси и е предпочел "ТАЯ"кола пред всички алтернативи.Грижи се за нея и знае ,че може да разчита на нея.Има по-бързи Хонди,има по-проходими джипове,но е избран перфектния компромис.....Еииии Маркони мерси за комплимента, когато се зачета в редовете а не между тях схващам идеята, мерси още веднъж че ме похвали за избора ми :cool:/> пък и другите де :)/> ама аз го приемам лично, след една фрнацузоика и 3 италянки, наи после правилен избор :)/>п.п. HondaExplorer аз пък си мисля че в ОФ форума е още по скука, там на седмицата ако някои удари малко спам пак бива Редактирано 2 Февруари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #14 Отговорено 2 Февруари, 2014 Ам,компресора на климатика,на 2 ген ,наистина го забравих.1ген и Харви го нямат тоя проблем.Редактирам първия си пост.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #15 Отговорено 2 Февруари, 2014 (Редактирано) Грешка бе Маркони, при 3-та генерация беше. п.п. Я пак си редактирай първия пост от 2 на 3. Редактирано 2 Февруари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #16 Отговорено 11 Февруари, 2014 Ам,компресора на климатика,на 2 ген ,наистина го забравих.1ген и Харви го нямат тоя проблем.Редактирам първия си пост.... Абе моя миналата година го пълних и не изкара лятото, та тази като се позатопли ще трябва да видим къде е проблема Освен че попаднах на спечени сегменти, за сега може да се каже че скучна работа или здрава работа п.п. като се замисля рядко наминавам през форума, ама в последно време и в офроуда не ми се пише, преглеждам отгоре-отгоре и се заемам да си намеря нещо полезно за вършене Време за други форуми не ми се отделя така или иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #17 Отговорено 11 Февруари, 2014 Здравейте,Супер си е форума и другите дето чета за CRV.В началото се чудех между - Volvo, Subaro, BMW, Passat и Shkoda, че фиата вече е на системи. Ама успяхте да ме обедите да събирам финикйски знаци за CRV.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #18 Отговорено 15 Февруари, 2014 това с ограничението за новобранци е отврат, точно като ми трябваше инфо за новозакупената Хонда, чаках да изтече присъдата, че да питам или отговоря на някой............. добре, че същите муцуни пишехте и в оффроуда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #19 Отговорено 15 Февруари, 2014 (Редактирано) Дам доста си беше гаднo Аз не че не си спамех и с това ограничение Иначе гледам много харвита почнаха да се въдят.Цените ли им паднаха или народа се осъзна,че тая колица е идеална за нашите "пътища" ? edit:Само вчера видях 3 клонинга на моето,но моето пък си е уникат,защото няма задна чистачка и има табелки на форума Редактирано 15 Февруари, 2014 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #20 Отговорено 17 Февруари, 2014 Днес,бокса съм го освободил... малко време за личната кочина.Дето се вика пролетно ТО1.Автомовка,оглед,прегледи резултата е следния: 1.Фаровете пак трябва да се полират. 2.Скъсана предпазна ламарина на катализатора 3.Единия калобран липсва...махнах и другия. 4.Ударен калник,изчукан 5.Избила ръжда на вежда у шофьорска врата...нямам идея,имам малко карбонов плат и смоличка. 6 Въздушен филтър,филтър на газта,поленов филтър сменени. 7.Антената счупена.Жената да му мисли,запоих едно жило от колело,да видя как ще го счупи,че ми писна.. 8.Чистачките едвам изкараха 2 седмици,гледам на стъклото нови драскотини,сменях го миналата година. Зимата не прощава...то пък една зима...беше. Хубавите неща:окачването не е мръднало,огледах маншоните и биалетките.Всички гумени уплътнения проверих. Двигателят,няма течове,газовата не е мръднала,но си мисля да проверя шините на бутилката да не са се разтегнали,че в тия окопи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #21 Отговорено 17 Февруари, 2014 същата процедура имаше и при мен в неделя, полиране на фаровете, че бяха се матирали яко, заварка на една пръчка, която държи гърнето най отзад, проверка на всички течности и пастиране тук-таме, където има драснато по боята от стъргалката за лед. Замислих се даже дали да не отида да сложа летните гуми, че направи си хабя в момента почти новите зимни с тия 15-20 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #22 Отговорено 17 Февруари, 2014 (Редактирано) Значи след като сменя амортисьорите и моето окачване няма да мърда Едит: и аз се чудих за гумите,но се отказах на този етап.Евентуално към 28-1 ще ги сменям Редактирано 17 Февруари, 2014 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове