Hunter 736 #1 Публикувано 30 Януари, 2014 Здравейте колеги, имам едно питане... :)/> Вчера видях едно CR - V , първа генерация, 147 hp, с нормален волан - не беше обръщано.Рамата си му почваше с " J "... Бях останал с впечатлението, че всички са правени в Англия - не говорим за JDM - ките.Има ли такива животни... :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 30 Януари, 2014 Как бре, всичките са правени в япония, аз не съм виждал някое дето да не почва с J Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #3 Отговорено 30 Януари, 2014 Всяка първа генерация е сглабяна в Япония колега. Разликите с воланите са от това за кой пазар е правена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #4 Отговорено 31 Януари, 2014 CR-V започва да се произвежда края на '95-а САМО ЗА ЯПОНИЯ (JDM).В Европа се появява в края на '96-а (води се '97-а г.на производство), и ВЕДНАГА започва да се сглобява и в Англия. Не знам ... можеби в началото, в Англия са сглобявали само с десен волан, но е малко вероятно да е така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 31 Януари, 2014 Искаш да кажеш че има ЦРВ РД1 с десен волан дето не е с J в рамата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #6 Отговорено 31 Януари, 2014 (Редактирано) Слави, не знам ... ама щом са правени в Англия ...На тези, дето са идвали за МОТ не съм им водил статистика.Когато си търсех моите CRV-та ... всъщност те и двете си бяха JDM-ки ...Като се замисля, "търсех" е силно казано ... при мен търсенето се заключава в отваряне на autotrader, в петък, когато излизат новите обяви, и ако не в събота, в неделя вече съм с кола. Това за всичките ми коли в Англия, не само за Хондите. Така че не съм се нагледал на CRV-та, и при двете ми покупки търсенето приключи с първия оглед. Редактирано 31 Януари, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иван Боев 0 #7 Отговорено 31 Януари, 2014 (Редактирано) Здравейте,реших да използвам темата и да не отварям нова! Ако е нужно да се премести поста, няма проблеми. Въпроса ми е следния: Днес изпробвах един автоматик 1998г. 128 к.с., като цяло всичко беше наред. Като го изпробвах по баира в сняг и светваше удивителен знак на таблото, като собственика ми сподели, че така правело, като пробоксували предните колелета - един вид, като сигнализатор! Иначе не се усещаше пробоксуване нито включване на задното, а си се катереше в снега по баира без проблем! Въпрса ми е всъщност нормално ли е това пресветване от таблото на удивителен знак - намира се от дясната страна на сигнализиращие лампи. Като се успокои и се движи по равното или без да боксува и спира да свети! Редактирано 31 Януари, 2014 от Иван Боев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #8 Отговорено 31 Януари, 2014 Когато се включи задния мост нищо не свети,не го слушай тоя.Лампата дето ти свети мисля ,че показва намаляла спирачна течност в казанчето.Затова по наклони или като друса свети.Пробвай да направиш пълен ляв,пълен десен,огледай колата отдолу дали има заден диференциал.Той като размери не е кой знае колко голям,така че внимавай какво гледаш .Погледни за изгнило на задните вежди и естествено работата на мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #9 Отговорено 31 Януари, 2014 (Редактирано) Нищо не трябва да свети и мига по таблото като се пуска задния диф - този говори небивалици. Или е ниско нивото на спирачната течност, или поплавъка прави проблем и трябва да се зачисти. Сега е идеален момент за тест на това дали включва задното - отиваш някъде на лед или сняг, спираш, отваряш леко вратата и гледаш задните колелета - тръгваш с много газ и като пребоксуват предните със сигурност трябва да почне да буксува и отзад. Но трябва да е на лед, особено ако си с хубави гуми ПП - При включването на задното не трябва да има звуци и миризми, ако и продавача да се опитва да те убеди, че вероятно са нормални. По принцип ако стърже при включването не е нещо страшно, но си е повод за отбиване в цената. Предполагам знаеш как се проверява автоматик дали е в що-годе добра форма, та няма да съветвам в това направление Редактирано 31 Януари, 2014 от swartalf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #10 Отговорено 31 Януари, 2014 Здравейте и от мен. Аз има CR-V втора генерация, и при мен както при колегата, при включване на задния диференциал, ако е включен блокажа, започва да мига една удивителна в триъгълник на таблото оранжево на цвят, което е напълно нормално според мен, защото колата предупреждава, че щом се вкл. задния диференциал може да има лед и да предупреди шофьора. Като изкл. копчето (мисляESP пише на него) за блокаж на диференциала тази удивителна свети постоянно, т.е. блокажа е изкл. и колата предупреждава, че ще боксува. Според мен това не е проблем просто свети, за да предупреждава и няма нищо общо със спирачната течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #11 Отговорено 31 Януари, 2014 Колега не знам как е при втора генерация но при първа НЯМА такова нещо да ти свети лампа като включва задното. Нито моята нито на някой друг познат с първа генерация светва нещо по таблото но задните гуми ринат снега като предните и хвърлят на метри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #12 Отговорено 31 Януари, 2014 (Редактирано) ... Редактирано 31 Януари, 2014 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #13 Отговорено 31 Януари, 2014 При мен също нищо не свети като включи задното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #14 Отговорено 31 Януари, 2014 (Редактирано) Здравейте и от мен. Аз има CR-V втора генерация, и при мен както при колегата, при включване на задния диференциал......Бъркаш, човека пита за 1-ва генерация.При нас, 2-ра ген. , за това което пишеш е VSA, / не ESP/ и при 1-ва няма .Демек, стабилизираща програма + тракшън контрол.И се включва индикацията, /жълт триъгълник с удивителен знак вътре / когато пребуксува някое от колелата.Няма и блокажи, просто се използва ABS системата. Редактирано 31 Януари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #15 Отговорено 1 Февруари, 2014 Да, извинявам се ако съм заблудил някой, колегата пита за първа ген., аз съм с втора, но си мислех, че и там е така, сори. А за тракшън контрола съм съгласен, не е ESP, а е VSA. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #16 Отговорено 21 Февруари, 2014 Колеги, за да не пускам нова тема, ще си задам въпроса тук - Интересува ме има ли някой с цр-в 1-ва ген., който си е правил труда да замери консумацията на ток на автомобила в покой. Вече почвам да си мисля, че имам проблем с някаква отечка по системата, защото преди 2 години смених акумулатора с нов, който обаче се наложи да сменя отново с нов след 1 година, че не можеше да завърти стартера ако колата не се караше всеки ден.И ето ме пак пред същия проблем след около година. Замерих си консумацията - 170мА, от които 40 са за газовия инжекцион, а 130 са на бушона "BackUP Radio" . Предположих, че може да е от CD-то и го изключих от буксите, но не даде резултат и си остана 130мА. Когато си откача клемата на акумулатора дори и в студените нощи нямах проблеми с паленето, но оставя ли го свързан, за повече от една нощ без да я пипам, след това неможе да завърти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #17 Отговорено 21 Февруари, 2014 Започваш да изключваш бушоните един по един и в същото време мериш консумацията.Така като махнеш правилния бушон ще видиш от къде ти дърпа ток.Мисля че нормалната консумация на ток беше около 50мА или по малко.И другия варянт ако неможеш да намериш консуматора е да си монтираш ключ-маса и вечер като оставиш колата да я изкючваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #18 Отговорено 21 Февруари, 2014 Да, но бушоните в купето са за отделните ел. системи и това с ваденето го направих вече, проблема е в бушона BackUP Radio. Мислих да го свържа след контактния ключ, но тогава идва проблема със зануляването на паметта на компютъра на двигателя и самообучаването след всяко гасене и палене, което навярно ще повлияе на работата на мотора и на разхода на гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #19 Отговорено 8 Март, 2014 Колеги днес на Хелоуин най-накрая намерих време в което да съм свободен и да не вали и се рушнах в инсталацията на Хондата. Консумацията се оказа от едно реленце, което е постоянно захранвано. Свалих го за да разбера какво не работи по колата без него, но проблема е, че всичко е ОК. Та, сега въпросът ми е, някой знае ли за какво е това реле :на външен вид е черен паралелепипед с размери около 3/2/2,5см.(в./ш./д.) и има 4 крачета - две за намотката и две, които в покой нямат верига.В ел. системата се намира след бушона за запалката, а по разположение в купето се намира на черна конзола с бяла щипка в дясно на 5-10 см. от самия клеморед за запалване на колата, прихванато е с планка за една сива пластмасова кутийка с размери на цигарена кутия в която е включен сноп кабели със синя букса. Утре ще направя и ще кача няколко снимки, че днес нямах телефон около мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове