Jump to content
5 GTT

Омаслител на газова уредба

Recommended Posts

Въпроса ми е има ли смисъл от монтирането на омаслител или ползата му е минимална?! Това ми е първата кола на газ и се чудя дали да монтирам и такъв омаслител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сигурно имат някакъв ефект, но предимно за смукателните клапани, а докато стигне до изпускателните, където се появяват проблемите предимно, никой досега не е доказал какво стига до там от тази вълшебна "мъзга"...Гледам, че в инфото ти пише HR-V - тези кокалчета са с D-серия двигател на Хонда, който се слави, че е безпроблематичен за газ, за разлика от B,K и F сериите, където по-често се наблюдава вкопаване леглата на изпускателните клапани.Моят съвет - НЕ СЛАГАЙ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно дизели има по улиците,дето димят.....Двигателчето си държи на газ безпроблемно.Регулировка на 25к на изпускателните клапани е достатъчна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости,моя го изхвърлих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 години и изминати 50000км. резултата е следния: От закупуването на колата до ремонта оня ден гореше постоянно масло. При регулирането на клапаните нито веднъж бяха натегнати, даже напротив бяха хлабави. При отварянето на двигателя клапаните бяха здраво нагорели с бял нагар, също и свещите. Имаше нужда даже 2 клапана да се подменят. През всичките тези изминати километри двигателя е работил перфектно: стабилни обороти празен ход, динамика и даже и като звук на мотора. Ясно е че белия нагар е от много бедна смес.  Въпроса ми отново е, ако се монтира този омаслител ще се избегне ли образуването на нагар по клапаните?!

 

P.S. И да благодаря и тук във форума на майстора за отличната работа....fenabg!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е идеята ..омаслителя да обогати сместта ли?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не естествено. Днес ти звънях, но не ми вдигна... Въпроса ми е по-точно, ако се монтира омаслител ще предпазва ли клапаните от прегаряне?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наврял съм се в маслата....съжалявам.Биелните лагери сменихте ли ги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко излезна целият ремонт, ако не е тайна, че и аз ще трябва да го правя догодина :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони сменил съм всичко, лагери,сегменти,напасване клапани,гъмички, семеринги,шлаиф 0.22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроне много е относително но от 850 до 1150 лева. Ремъци ролко дали ще са в сметката, буталата дали ще се наложи да се сменят или не средно около 900 лева по наблюдение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка обяснил съм всичко..ще отиде да му настроят уредбата правилно и няма да има кахъри вече,пък ако му откажат ще дойде до Русе...ама не вярвам да му откажат ,че бачка в зарвора ...знае ли се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха! Майстора отказа с обяснението, че щом не свети чека всичко е наред и няма как да била бедна сместа... Можел да я обогати, но да съм си знаел че ще карам на светеща лампа, заради богатата смес...  Скоро не съм идвал в Русе... :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лопатирай го тоя " майстор" . И му кажи името да знаят и други да не ходят там

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да Ви питам и аз нещо

 

Колко често ви чистят/ си чистите  стъпковите моторчета, че моето го чистиха преди 30 000км и сега пак дава симптоматика сутрин за 2-6 сек оборотите от 750 падат на 500 и после се стабилизират. Да не си заминава :confused:   или газта са я скапали повечко във Варненско заради ниските цени защото миналият път колата беше изкарала на газ без чистене намоторчето, смяна на газови филтри и  реглаж на клапаните около 40 000км, от който само 10 000 във Варненско. И ако е от газта ако сложа допълнителни филтри това ще предотврати ли замърсяването или то не се знае дали е от газта или може и качеството на безина да е кофти?

 

С уважение

Вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 60К/7години още не съм чистил нищо и колата е ок - F20A4 e мотора, ако има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпковото моторче или всяко друго устрийство,което прави изкуствен празен ход се цапа от парите на маслото през отдушника на картера.Това по никакъв начин не е свързано с газта,освен ако газовата уредба не е обикновена със смесител,монтиран преди дросела..

При амортизиране на мотора ,картерните газове се увеличават,заради компресията ,минаваща през сегментите.Следва така наречено духане през отдушника на картера.За съжаление не е прието сред монтьорските среди да се чисти кондензатора на отдушника,по стените му полепва нагар от несменено на време масло и той спира да си върши работата.В следствие от там не преминават само пари,а все повече течно двигателно масло,което отива на две места-или в дросела при мотора за празния ход или директно в пълнителния колектор.Омесването на тоя филм със прах минал през въздушния филтър води до адска смес ...

В ежедневието ми се налага да свалям колектор заради монтажа на газовите дюзи.Това което виждам всеки ден/има го на снимки в галерията ми/ е задръстен дросел и масло в колектора/понякога до 100-200мл.

При двигатели след основен ремонт,това явление не се наблюдава.Мотора за празен ход е леко омаслен,което е прието от производителя за положително,тъй като той има движещи се части ,които трябва дас е смазават.Единствения проблем остава некачествен въздушен филтър и нередовната му смяна.

Хонда не дават специален пробег за чистене на МПХ,но това е включено в средното тех обслужване на 40000 км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...