Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Не разбрах какво значи " до упор"? Вдигал съм я в сервиз колелата си въртят нормално. Като завъртиш едното, другото започва да се върти в обратна посока. Имаш в предвид разтояние от джанта до веждата ли? На шосе колата върви право с километри с пуснат волан...няма неравномерно износване на гуми и като я гледахме с майстора няма следи от удари. Когато сменях летни със зимни гуми я вдигнаха и беше на скорост, тогава пробвах да завъртя задно дясно колело и не успях...все едно беше зацепено на скорост. Това нормално ли е? На неутрална се въртят свободно и двете колела отзад. Това тресене го има независимо дали е завивам на скорост или на неутрал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигаш само едно задно колело,колата е на скорост без ръчна.Нищо не се върти,само проверяваш луфта в касетата на диференциала.Да не те карам да мериш ъгли ти давам отправна точка по калника.Иначе е редно ъгъл да се мери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , от скоро докарах третата хонда вкъщи харви 2001 , за да не отварям нова тема искам да питам нещо . Под джойстика за управление на огледалата има един червен бутон , който по картинката съдя че е за прибиране на огледалата . Като го натисна и в двете огледала започват да жужат моторчета и след секунда работа започва да се чува звук от прескачашти зъбни колела ( трак щтрак щтрак ) .аз дори не знаех за тази екстра като харесах колата , но се чудя сложно ли е да ги отремонтирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да им помогнеш на ръка...във всеки  случай няма да ги повредиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото което направих , после ги сгъвах по малко на 4 , 5 позиции и след всяко преместване натисках , ама не помръдват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите бяха горе, долу така. Залагам на това, че като не се ползва тая екстара често се набиват мизерии и после трудно се прибират.

Няколко пъти се наложи да им помогна с ръка, сега са ок. и глеадам по честичко да ги прибирам за да не затегнат пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм да тампоните на макферсона скърцат зверски. Също така имам теч на антифриз точно зад тялото на термостата от 1 маркуч. Скобата я смених миналата година :( 

 

Със сегашното масло ми е изгорила към 700 грама. Като на сегашното прибиране от Калофер по подбалканския я настъпвах на моменти със 160 и изгори към 1/2 литър. 

 

Имам съмнение за теч на масло от гарнитурата на капака,но така или иначе скоро ще трябва реглаж на клапани и ще я сменя и нея,че вече май няма да става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега Drone,ама все се каня да те питам-как аджеба караш тази наша калинка с тези скорости(няколко пъти съм гледал твои писания за 140-150-160 км/ч).Аз имам моето Харви от 2 години и по общи наблюдения моето е в пъти по-добро състояние от твоето-а аз поече от 150 км(със огромно напрежение) не мога да вдигна-просто е глупост!Харесвам високи скорости и със всяка количка съм правил 200 (и повече)-ама с харвито?Не се заяждам-просто любопитство!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може да е в по-добро :) Аз нацелих куц италиански кон. С оригинално масло и ремък, без амортисьори и т.н. 

 

 

За скоростта си прав. Харвито не става за високи скорости.Даже по каталог го дават,че вдига 170 км/ч. Един път само съм карал продължително със 140-150. По магистралата, лятото с климатик. Даде разход 13.7 Бургас-София. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позачистих малко темата :D

 

Тампоните спряха да скърцат. 

 

На колко хиляди километра трябва да се сменят пистовите ремъци. Моите са на 40к. Онзи ден минавах по една улица без канализация и си перках на 3та през лковките. По едно време ремъка на генератора почна да присвирва доста. 

 

за 2 години съм навъртял 46000 км. Кога успях не знам :D

 

Сега правя по 100-150 на седмица,защото ходя с колата на работа. 

 

MetalHead. Прочетох си темата и на доста места съм обяснявал как със 140-150 гори масло :D 

 

Пък и в едно руско клипче за хрв обясняваха,че има конструктивен недостатък и гори по 130 грама на 1000км ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,купих си харве 124к.с.Искам да попитам дали е удачен вариант монтажа на газова уредба на HR-V? Защо прочетох на доста места че мотора не е много подходящ за тази цел и не работи много добре.Какво ще ме посаветвате?Между другото и моята си държи 160 без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ги кажи кои са тия места?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох го с голям интерес.Човека заявява " моето скромно мнение".Човека няма никакъв опит и чул...чувал от хора които си нямат хабер и т.н.

Със същия успех ще питаш в форума на мама.бг....без да обиждам мамчетата,че често чета там.

Тук има достатъчно теми и мнения ,както и в подфорума за алтернативните горива.Ако някой каже че Харви не понася газ,моля да се обоснове и то професионално ,защото аз не му вярвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,четеш доста избирателно.:).В темата доста хора казват точно обратното,а ти си видял мнение на колега ,каращ Сузуки? :)

В оффроуд форума има много професори,затова рядко пиша там.Въпросния колега е форумен трол ,които разбира от всички марки и от всички проблеми.Ако разгледаш внимателно мненията му ще видиш кратки реплики без основание,снимки, доказателства,свързани с най различни проблеми от ловното оръжие,до това как Харвито ако излезе от асвалта ще му е за последно.

За куриоз пиши му едно лично... да се обоснове и да каже колко Сивика,Харвита и ЦРВ-та потроши на газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя двигател е жеУезен. Даже има един колега от Оборище с турбо харви на газ :D  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм по спокоен :)така или иначе вече купих газовата и в събота започвам с монтажа.А знаеш ли колко литра пура се събира под задната броня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под бронята по новите разпоредби макс 30л на диаметър 190-200мм.

 

 

Толкова ;) Вътре на мястото на резервната гума се побира 41л бутилка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука ме грабна , 41 литра полезно или общо 41 - 30%?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

41-20%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони , брат . Прекръстих та на чичо енциклопедия човек . Много грамотен тип без да те познавам през форума та надуших.

Тея от хонда тря та земат кат ментор за хрв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От година и половина имам монтирана бутилка под кората зад задния мост .Стои прекрасно.Габаритите и са ф200 мм. с дължина 950 мм. ,като обема и е 28 литра.Кората зад задния мост е различна за модела до 2002 г. и след това . Моята е след 2002 г.Единствено при монтажа на пурата се наложи да се изкриви една малка укрепваща греда /ползва се за закрепване на теглича/ ,за да може да легне на дъното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Magnum,едно време в университета....92-93 година ме скъсаха на турбини,направо ми писаха 2-ка,щото на изпита казах ,че луфта на вала на турбината може да бъде 2-3 десети.Това си беше табу,нямаше турбини с такъв луфт,ама аз много четях американска литература,пък ме изпитваха на руска техника..

На поправителния имаше комисия от 3ма...все доценти и професори.Аз пак казах ,че може да е такъв луфта.Комисията преди да ме скъса ме попита ,защо съм такъв инат.Тогава им извадих списание от преди 3 месеца с всички съвременни турбини с разрез и ТТ-данни.Там не пишеше на руски,обаче цифричките са си цифрички.Цъкаха с език и разглеждаха цветни картинки и накрая ми писаха 3.Отидох при ректора му заявих ,че даскалите са ми неадекватни и искам повторна комисия от друг университет.След седмица имах протокол с 6-ца без да ходя на поправителен,подписан от предната комисия+ректора.Минаха години,отворих собствен сервиз и едни от първите ми клиенти бяха мойте професори...

Та исках да кажа прогреса в техниката е свъразан с много четене и съмнение във всичко,нестандартно мислене.За съжаление сега в ретроспекция виждам ,че нещата в техниката отиват на зле.С удоволствие бих работил за Хонда преди 30 години,когато се твореше надеждна техника.В момента правят детски играчки с Андроид....

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следната чуденка. Сутрин като е студено -6 примерно. Тръгвам да паля и винаги първия път изгасва, все едно не запалват всички цилиндри ми само 1-2. Някаква идея от какво може да се получава това ? Лош бензин или ? Оня ден не го направи,но сега го прави всеки път. Ще сипя бензин утре да видя дали ще има разлика :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш газ колега, пробвай да я угасиш вечерта на бензин след кратка работа на бензин и виж дали има разлика сутринта като палиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам, днес ще пробвам,ако не забравя. Не че е проблем голям,но акумулатора ми беше пресъхнал лятото и сега май ще му е последна зима или докато умре :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 357MAGNUM:

Колега, аз съм с тороидална бутилка.

Монтирана на мястото на гумата преди 10г. в Италия.

За бутилката не знам, но другото е Ланди (без Ренцо....стара е)

Та въпросната бутилка е с щемпел 49 литра, а ми събира чисто: 41-42л. Обикновенно е точно 41,7.

Сечението и не е кръг а елипса!

Представи си тороидална, но сплескана.

Все едни на нея е седял слон :))))

И нито надига нито опира в кората.

Ако ти е важно, търси нещо такова. Произвеждат се!

Бих качил е снимка, но ще си бъда в БГ чак за Великден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ValMihov благодаря за съвета . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята бутилка е също 49 литра и е кръгла. Когато монтирах газовата при абсолютно празна бутилка събра около 43 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианските бутилки са малко по различни като сечение на балона.Хубаво е да дадете външен размер-диаметър и височина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорих с моя газаджия , той се изрази така :

Еии тая кола е супер , непомня коя бутилка беше ама я слагам тя влиза до шева и запецва после влизам в колата и се друсвам отгоре и няма вадене , нема скоби няма нищо. Също така ме пита как искам гаста с допръскване на бензин м-у 4к и 6к обороти от 15 до 24% или 3 пъти гас четвъртия бензин. Вие как сте със вашите ГИ-та във витека ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с Харвито. При пълен ляв или десен завой с ниска скорост почва да претриса целият джип и имам чувството, че ще угасне. Това го прави при движение напред, назад май няма проблем. Четох тук във форума и смених маслото на диференциала с оригинално. Майстора каза, че точно един литър влязло - толкова ли е. Но и от това не се оправи. Дайте идея къде да търся проблема. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорих с моя газаджия , той се изрази така :

Еии тая кола е супер , непомня коя бутилка беше ама я слагам тя влиза до шева и запецва после влизам в колата и се друсвам отгоре и няма вадене , нема скоби няма нищо. Също така ме пита как искам гаста с допръскване на бензин м-у 4к и 6к обороти от 15 до 24% или 3 пъти гас четвъртия бензин. Вие как сте със вашите ГИ-та във витека ?

100% газ 0 бензин :D Тва бе е Б16ка да трябва бенц на високите във витека, 

 

По някое време тая година обмислям смяна на Генерация и махане на катализатор. Още не знам къде да отида да ми настроят ГИ-то като хората. Въпроса е дали има няква къзможност сам да си го нстроя ? 

 

То пък се оказа,че софта им го има в сайта :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко километра мина след като смени маслото в дифа? Щото и мойта го прави същия номер и се надявям със смяна да се оправи.

Магнум, ако я ръчкаш до 6к оборота питай майстора за Валидол, не за допръскване на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Drone:прочети темата ми за проблем с двигателя там сам написал как излекувах катализатора , като идея.

До Alman:аз първо да намеря двигател па после ще видим оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Drone:прочети темата ми за проблем с двигателя там сам написал как излекувах катализатора , като идея.

До Alman:аз първо да намеря двигател па после ще видим оборотите.

Ами д16з6 е по-масов от d16W5 та по-добре търси нещо такова. Би трябвало всички д16ки да стават :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на мслото помага за проблеми с зацепването на задното.Притрисането може да е карета,калпави гуми и касета за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...