Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

като тръгнеш да изпреварваш гоуф винаги ти удължава изпреварването и създава опасност от челен с насрещния , ама каво да се прави - рискове по пътя ....

Споко ;) Риск няма, когато става въпрос за пилотиране

когато си реша коли в мой клас със малко пилотиране да ги правя жалки

П.П. Само мурафета със съединителя не го схванах, ама това ще да е някоя пилотска тактика-ластика за размазване на противника ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам усещането, че ме подигравате за пилота ;)

Когато си на 2ра или 3-та предавка и едновременно със газта натиснете съединител рязко се покачват оборотите на автомобила, логично e. Колкото до това каква ми е колата 1.5 е , мисълта ми за тази гонка беше , че аз когато видя автомобил който видимо ме превъзхожда изобщо не правя циркове а го пускам, но голфаджията в случая се наду и си помисли , че е яко и той като мен пилот но не ;);)

Редактирано от Plam_86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам усещането, че ме подигравате за пилота ;)

Когато си на 2ра или 3-та предавка и едновременно със газта натиснете съединител рязко се покачват оборотите на автомобила, логично e. Колкото до това каква ми е колата 1.5 е , мисълта ми за тази гонка беше , че аз когато видя автомобил който видимо ме превъзхожда изобщо не правя циркове а го пускам, но голфаджията в случая се наду и си помисли , че е яко и той като мен пилот но не ;);)

Не ,че нещо......,дори съм на мнение ,че който и да подаде сигнал за изпреварване зад мен ,то трябва да го пусна иначе ще предизвикам челен удър!!!,ама не знам ти как би разбрал,че колата зад теб те превъзхожда ;) ......Имам в предвид,че ако зад мен върви 5-та генерация,няма да мога като я гледам в огледалото да разбера д15б2 ли е (като мойта),или е д13б2 или е някой от в-теците.......???Айде мир и нека всички караме с мисъл за околните,без значение дали сме с WV,Opel......или естествено с ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Когато си на 2ра или 3-та предавка и едновременно със газта натиснете съединител рязко се покачват оборотите на автомобила, логично e ...

:) ...и какво точно печелиш , когато форсираш колата на празен ход ?

... като отпуснеш съединителя ... ще се върнеш на по ниски обороти от тия , преди да го натиснеш

масса днес май и той прилагаше тоя трик :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...Когато си на 2ра или 3-та предавка и едновременно със газта натиснете съединител рязко се покачват оборотите на автомобила, логично e ...

:) ...и какво точно печелиш , когато форсираш колата на празен ход ?

... като отпуснеш съединителя ... ще се върнеш на по ниски обороти от тия , преди да го натиснеш

масса днес май и той прилагаше тоя трик :)

 

примерно ти като тръгваш от спряло и искаш да издърпаш не вдигаш ли обороти и на старта да работиш само със съединителя или тръгваш от празен ход ? :) идеята на човека е ,че издърпва малко повече на полу съединител ,което си работи и на 5-та ,ама много товари съединителя и не го препоръчвам на никой да го прави даже и за спорта и то само веднъж ... Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стил на пилотиране ,НО само при автомобили със задно предаване.Ползва се при по бавни и спънати завои и добро сцепление с настилката.При чукване на съединитела и рязко покачване на оборотите след пускането му автомобила за момент загубва сцепление чрез превъртане на задните гуми,като по този начин с волана се поднася контролирано и се пързаля завоя.Излизането от бавни завои по този начин е по бързо тъй като се излиза на доста по високи обороти и автомобила е по еластичен.Има особенност че при отцепване на скоростите автоматично се инкасира загуба от около 1.0сек. затова тоя метод носи положителни резултати след много тренировки и много контролирано пързаляне,малко след границата на сцепление.Който не го владее добре не го и ползва защото това му носи допълнителни загуби на време.При бързи завои и прилагане на този метод се озоваваш в храстите от загубата на сцепление.При нормални съединители ефекта е равен на 0 тъй като съединителат приплъзва в следствие на рязко покачените обороти и сцеплението с настилката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стил на пилотиране ,НО само при автомобили със задно предаване.Ползва се при по бавни и спънати завои и добро сцепление с настилката.При чукване на съединитела и рязко покачване на оборотите след пускането му автомобила за момент загубва сцепление чрез превъртане на задните гуми,като по този начин с волана се поднася контролирано и се пързаля завоя.Излизането от бавни завои по този начин е по бързо тъй като се излиза на доста по високи обороти и автомобила е по еластичен.Има особенност че при отцепване на скоростите автоматично се инкасира загуба от около 1.0сек. затова тоя метод носи положителни резултати след много тренировки и много контролирано пързаляне,малко след границата на сцепление.Който не го владее добре не го и ползва защото това му носи допълнителни загуби на време.При бързи завои и прилагане на този метод се озоваваш в храстите от загубата на сцепление.При нормални съединители ефекта е равен на 0 тъй като съединителат приплъзва в следствие на рязко покачените обороти и сцеплението с настилката.

Тоест при гонка нема смис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При чукване на съединитела и рязко покачване на оборотите след пускането му автомобила за момент загубва сцепление чрез превъртане на задните гуми

И също така, трябва да се уточни, че за да стане възможния "мурафет", двигателя трябва да има сила за да превърти гумите в движение :) В случая на колегата, при движение на 3-та скорост се случва точно това, което komsho е описал - понеже в момента, когато амбреажа е до пода, автомобила се движи по инерция и логично загубва част от сокростта си, след пускането на педала, независимо, че оборотите са вдигнати - зацепи ли съединителя, се връщаме на старото положение, та и леко по-долу. Щеше да има ефект, примерно, ако вдигне оборотите и мушне 2-ра ... П.П. Plam_86 да, правилно си усетил нотката на сърказъм относно "пилота" и "пилотирането" :)П.П.П. И как по външния вид на колата успяваш да установиш превъзходството си? Може би по стойката на водача? Редактирано от mastorpetko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Днес на срещата в Русе направихме колона от 15 коли и тръгнахме за едно приятно местенце за отдих събират се там хора да си правят разходки заведения има и един ГЪЗар с GTI 3 се намъкна в колоната и ни изпреварваше с голямо резане на ДВГ-то един по един да го забележат хората да се покаже кой е ма хората гледаха Хондите,че толкова накуп едва ли са виждали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwater

в този случай тия двамата бяха живи и здрави даже излезнаха сами от морето отломки . дано им е за урок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на срещата в Русе направихме колона от 15 коли и тръгнахме за едно приятно местенце за отдих събират се там хора да си правят разходки заведения има и един ГЪЗар с GTI 3 се намъкна в колоната и ни изпреварваше с голямо резане на ДВГ-то един по един да го забележат хората да се покаже кой е ма хората гледаха Хондите,че толкова накуп едва ли са виждали ;)

Колега, що го пуснахте този смотаняк,карай му в средата да полудее.... :rolleyes: Изобщо не ги пускам даже им дигам(само извънградско) до към 160-180.То на голфа толкоз мутрябва да се преебе.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на срещата в Русе направихме колона от 15 коли и тръгнахме за едно приятно местенце за отдих събират се там хора да си правят разходки заведения има и един ГЪЗар с GTI 3 се намъкна в колоната и ни изпреварваше с голямо резане на ДВГ-то един по един да го забележат хората да се покаже кой е ма хората гледаха Хондите,че толкова накуп едва ли са виждали :worthy:

Колега, що го пуснахте този смотаняк,карай му в средата да полудее.... :hondarulez: Изобщо не ги пускам даже им дигам(само извънградско) до към 160-180.То на голфа толкоз мутрябва да се преебе.... :worthy:
:bounce: .....Ех ,ама сте хапливи :hondarulez::bounce: ПП ......те са си прее*ни по начало :hondarulez::bounce::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
;) clutch-kick и айдееееее :huh: големи дивотии се изприказваха вярно.Приятелю, чакай ти извинения.... от умрял писмо.... я си карай хондетината и да не ти пука! Само ще е добре да намалиш малко обидите ( не само тези в последния пост)А Тони и сие..... усещам че пак ще изпаднем в безумни спорове около ритане на съединителя, ама само ще си кажа че не сте прави и ще млъкна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR

Аве я ма вкарайте в играта с "ритането" ! Искам и аз да ги ръчкам бясно ! ;):huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве я ма вкарайте в играта с "ритането" ! Искам и аз да ги ръчкам бясно ! ;):huh:

Ти ми ела на гости пък аз ще ти пусна едно филмче по въпроса.И Плам-чо е прав и Емо е прав-използва се тази техника повече при коли с мощност в по-виоските обороти, които трябва да се развъртят по-бързо.Сега да не ме разбират грешно колегите-това не е примерно караш с 2000 оборота на 4-та ритваш съединителя и колата пощурява-не е така.И не се натиска съединителя да край,а просто да приплъзне.Колегата Плам не се е изразил добре,а съм сигурен,че точно това има предвид.Използва се когато колата е близо до "хубавите" си обороти,просто да направи прехода по-бързо.Може би не се справих много добре с обясняването,но се надявам да разберете принципа какъв е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механиката е един от основните раздели на физиката, който се занимава с изучаване на поведението на материални тела, подложени на въздействието на сили или премествания.Механиката се подразделя на три основни части: статика, кинематика и динамикаНе ми се спори с никой,има хронометри за тая цел и те не позволяват никакви спорове.Занимавал съм се доста сериозно с доускорение и еластичност както на теория така и на практика.Прочетете си старите учебници за 10 клас,после си експериментирайте с едно хронометърче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не ми се спори с никой,има хронометри за тая цел и те не позволяват никакви спорове....

Направих каквото каза.Ето резултати от хронометър.Best Motoring - Hot Version 82My car challenge поредицата.Накратко: обикновени хора имат възможност да предизвикат шофьори от Бест Моторинг със своята кола на писта(естествено) първо кара претендента,после предизвикания с колата на претендента.Колата: Honda CRXПретендент: 45.988Best Motoring: 45.715Шофьора от Бест Моторинг беше Ясуюки Казама и използваше тази техника постоянно предполагам,защото е искал да загуби от претендента :) Става въпрос за каране на писта.Не магистрала.Може това да е от голямо значение и да променя нещата.Ако само се губи време,защо пича я използваше толкова често?И аз не искам безмислени спорове-нека цивилизовано да стигнем до истината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата: Honda CRXПретендент: 45.988Best Motoring: 45.715

извинявай ама разлика от 0.5% за мене не е разлика... това със сигурност е в рамките на грешката при измерване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механиката е един от основните раздели на физиката, който се занимава с изучаване на поведението на материални тела, подложени на въздействието на сили или премествания.Механиката се подразделя на три основни части: статика, кинематика и динамикаНе ми се спори с никой,има хронометри за тая цел и те не позволяват никакви спорове.Занимавал съм се доста сериозно с доускорение и еластичност както на теория така и на практика.Прочетете си старите учебници за 10 клас,после си експериментирайте с едно хронометърче.

това не ме кефи :) ти може да си си прочел учебниците за 10-ти клас , някой тука сме го учили още 7 години след това ... ще ти задам въпроса така ! : искаш да тръгнеш на 5-та как ще го направиш ? 1. пускаш съединителя и даваш газ 2. прилична газ и работиш със съединителя ? постановката е същата като да го направиш със 100км/ч ,но се иска по-голяма разлика в мощността . единствения ми коментар е ,че за да направиш това правилно трябва да си жертваш съединителя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick
:) Ако си с "American muscle" можеш спокоино да ръгнеш директно на 4-та и да тръгнеш, че дори и гуми да превъртиш. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква грешка става въпрос бе човек.Защо въобще го обръщаш в проценти?Това е разлика от 2 десети,7 стотни и 3 хилядни от секундата.Това е даже огромна разлика щом става дума за състезания.

Разликата е нищожна.Сравняваш професионалист с/у ... някой си - може и да е много добър човека не знаем. Се едно аз и Хакинен да караме със сивик по... Хунгароринг да речем... ако разликата е под 1 минута ще се кандидатирам за пилот във Ф1 ;)Но аз бих очаквал по-голяма разлика. Не знам това на права отсечка ли е засичано или на овал?Колко засичания са правили? Това може да е просто от трепване за миг у другия... та бога ми - 0.2 десети е нормалното време за реакция на човек...Не казвам че не си прав! Просто това не е достатъчно за да се извади извод. Дай един линк да го видим, аз съм много далеч от умения за екстремно каране и ми е интересно :) Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е нищожна.Сравняваш професионалист с/у ... някой си - може и да е много добър човека не знаем. Се едно аз и Хакинен да караме със сивик по... Хунгароринг да речем... ако разликата е под 1 минута ще се кандидатирам за пилот във Ф1 ;)Но аз бих очаквал по-голяма разлика. Не знам това на права отсечка ли е засичано или на овал?Колко засичания са правили? Това може да е просто от трепване за миг у другия... та бога ми - 0.2 десети е нормалното време за реакция на човек...Не казвам че не си прав! Просто това не е достатъчно за да се извади извод. Дай един линк да го видим, аз съм много далеч от умения за екстремно каране и ми е интересно :)

Значи пича претендент беше много добър.Изпоти буквално Казама.Имат по 6 обиколки да направят най-добро време.Казама успя чак в последната да подобри времето на претендента.Връзка не мога да ти дам,защото беше от замунда-та,а тя не работи вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не ми се спори с никой,има хронометри за тая цел и те не позволяват никакви спорове....

Направих каквото каза.Ето резултати от хронометър.Best Motoring - Hot Version 82My car challenge поредицата.Накратко: обикновени хора имат възможност да предизвикат шофьори от Бест Моторинг със своята кола на писта(естествено) първо кара претендента,после предизвикания с колата на претендента.Колата: Honda CRXПретендент: 45.988Best Motoring: 45.715Шофьора от Бест Моторинг беше Ясуюки Казама и използваше тази техника постоянно предполагам,защото е искал да загуби от претендента :D Става въпрос за каране на писта.Не магистрала.Може това да е от голямо значение и да променя нещата.Ако само се губи време,защо пича я използваше толкова често?И аз не искам безмислени спорове-нека цивилизовано да стигнем до истината.
Бе то ясно че се използва на писта ма тука не ставаше ли въпрос за права отсечка :) където цялата работа се обезмисляzarrick написа.... Ако си с "American muscle" можеш спокоино да ръгнеш директно на 4-та и да тръгнеш, че дори и гуми да превъртиш. weights.gif :D;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно или не аз го ползвам чат пат да пусна по рано втека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно или не аз го ползвам чат пат да пусна по рано втека

и защо не свалиш една предавка по-долу? направо ще се изстреляш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 3-та си с 90 - колко ще се изстреляш ?

Ами зависи от скоростите на конкретния модел. Зависи втора до колко стига. При мен разиката между различните предавки е около между 1000 и 2000 оборота, с други думи винаги има чалъм да си държиш мотора между макс. въртящ момент и максимална мощност. Така че ако се движа с 3000 оборота и ми трябва бързо изстрелване, свалям на долу и ставам с 5000 оборота, а там вървежа е съвсем друг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 3-та си с 90 - колко ще се изстреляш ?

батенце ефекта е зашеметяваш когато си на 3та или на 4та предавка с 90 или 100 и вкараш 2ра нема такъв кеф ,освен при коли с турбо .Просто изведнъж включваш vtec a и адиос амигос :)
А когато към турбото се обади и Втек-а и 4икията е зверска :) еххххх спомениии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 3-та си с 90 - колко ще се изстреляш ?

батенце ефекта е зашеметяваш когато си на 3та или на 4та предавка с 90 или 100 и вкараш 2ра нема такъв кеф ,освен при коли с турбо .Просто изведнъж включваш vtec a и адиос амигос :)
А когато към турбото се обади и Втек-а и 4икията е зверска ;) еххххх спомениии
аз още не мога да си го обясня това ,че я продаде след като вложи толкова в нея . Но ти сигурно си си имал причина и все пак жалко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

"аз още не мога да си го обясня това ,че я продаде след като вложи толкова в нея . Но ти сигурно си си имал причина и все пак жалко "Трябваха ми мангите :) На есен 6е си направя друга :) Стига офтопик 4е 6е ни дърпат у6ите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

на 3-та си с 90 - колко ще се изстреляш ?

Ами зависи от скоростите на конкретния модел. Зависи втора до колко стига. При мен разиката между различните предавки е около между 1000 и 2000 оборота, с други думи винаги има чалъм да си държиш мотора между макс. въртящ момент и максимална мощност. Така че ако се движа с 3000 оборота и ми трябва бързо изстрелване, свалям на долу и ставам с 5000 оборота, а там вървежа е съвсем друг :D

 

това в червеното хич ,ама хич не го схванах ! ... както и да е

 

ае да ми обясниш колко ти прави голфа на 2-ра при какви обороти и на колко пада след това ,като вкараш 3-та . Да речем че си с 65 на 2-ра ,голфа е малко преди критични и на 372об./мин. от оптималната точка за смяна на предавката така че не може да става дума за изстрелване за повече от 0.5 сек последвано от смяна - на 3-та си ама оборотите са ниски и ко пайкаш ? чакаш да се развърти ?

 

ае пак ... зад камион си и си на 2-ра ,трябва да изпревариш и чакаш дупаката ,камиона се движи със 80 а колата може да направи на 2-ра 92 ако я натиснеш до ограничител . Какво ще направиш ? Как точно ще изпревариш когато се появи дупка в насрещните ?

 

не знам точно колко се губи за една смяна на скорост ,някой друг да каже ... ама тия неща се преценяват на момента и си решаваш дали една надолу ще те закара по-бързо от едно ритване на съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно или не аз го ползвам чат пат да пусна по рано втека

и защо не свалиш една предавка по-долу? направо ще се изстреляш
еми ако съм на 5000 и върна една след около сек пак трябва да сменям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера с Хроноса пак се счепкахме и ходихме да тестваме.... резултатът е че и двамата не бяхме абсолютно прави.... и на 2-ра и на 3-та колкото и да пробвахме, времената за ускорение бяха еднакви със и без ритане на съединителя. Най-тъпото е че дори на 2-ра където с ритане влизах във втек-а и не изпадах от него, времената пак бяха същите като тези при просто натискане на газта. :dj: даже при последния опит разликата беше 1 стотна :D Изводите си ги правете вие, но за мен вече ритането на съединителя влиза в графата за много технични изпълнения с минимален евентуален ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да го замериш това щото чувството да те ритне при пускане на съединителя кара хората да мислят че колата излита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не друго поне чувството готино :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да го замериш това щото чувството да те ритне при пускане на съединителя кара хората да мислят че колата излита.

Викаш рита като старо магаре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

пробвай да го замериш това щото чувството да те ритне при пускане на съединителя кара хората да мислят че колата излита.

И кво излезна са........тая техника помага в завой ей хора що откривате топлата вода :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като карам с 80 на 5-та и искам да изпреваря бързо за да не преча на задния който също има мерак да изпреварва дори и мен(примерно некой голф GTI :) )вкарвам директно 3 и сменям на 4-та при 120 и се получава доста прилично изпреварване :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

на 3-та си с 90 - колко ще се изстреляш ?

Ами зависи от скоростите на конкретния модел. Зависи втора до колко стига. При мен разиката между различните предавки е около между 1000 и 2000 оборота, с други думи винаги има чалъм да си държиш мотора между макс. въртящ момент и максимална мощност. Така че ако се движа с 3000 оборота и ми трябва бързо изстрелване, свалям на долу и ставам с 5000 оборота, а там вървежа е съвсем друг :ph34r:

 

това в червеното хич ,ама хич не го схванах ! ... както и да е

 

ае да ми обясниш колко ти прави голфа на 2-ра при какви обороти и на колко пада след това ,като вкараш 3-та . Да речем че си с 65 на 2-ра ,голфа е малко преди критични и на 372об./мин. от оптималната точка за смяна на предавката така че не може да става дума за изстрелване за повече от 0.5 сек последвано от смяна - на 3-та си ама оборотите са ниски и ко пайкаш ? чакаш да се развърти ?

 

ае пак ... зад камион си и си на 2-ра ,трябва да изпревариш и чакаш дупаката ,камиона се движи със 80 а колата може да направи на 2-ра 92 ако я натиснеш до ограничител . Какво ще направиш ? Как точно ще изпревариш когато се появи дупка в насрещните ?

 

не знам точно колко се губи за една смяна на скорост ,някой друг да каже ... ама тия неща се преценяват на момента и си решаваш дали една надолу ще те закара по-бързо от едно ритване на съединителя

 

Това в червеното означава, че ако се движа примерно на 3-та на 3000 оборота, същата скорост е на 2-ра с 5000 оборота на двигателя. Също така, можеш да го разбираш и като разлика в оборотите след привключване на по-виоска предавка. Примерно караш на втора с 5000, слагаш 3-та и оборотите падат на 3000. При мен тези разликаи са между 1-ва и 2-ра и между 2-ра и 3-та са по 2000 оборота, а нагоре по 1000 (това долу-горе)

 

Иначе за примера с голфа - 65км.ч на 2-ра е около 5000 оборота и е долу-горе перфектното превключване между 1-ва и 2-ра :) А ако "критични" нарачаме оборотите около ограничителя - към 7000+ някъде са при мен.

 

После за примера за камиона и как караш с 80 зад него. Сети се междуградско каране на коя предавка ще настигнеш камиона. Аз залагам за 5-та. От там какво правим - ритаме съединителя да вдигнем оборотите и несменяме предавка или вкарваш 3-та и го подминаваш като спрял?

 

Още повече самия спор за ефекта от "ритането" започва с поста на колегата Plam_86, който описва едно нечовешко изпреварване на голф, което по моя преценка се развива около километър и с начална скорост от 40 км/ч на 3-та! Демек има много мегдан да сложи не втора, а първа ако щеш и да го направи смешен, а не да пърка едвам едвам на 3-та и от време на време да изревава хондичката до прозореца на голфаджията, като натиска съединителя :D

 

Ритването на съединителя може единствено да помогне, ако колата е някакви зверски коне, ама и тогава ефекта ще е спорен, защото би трябвало да превърти гумите и да се поднесе ... Така че не си хабете съединителита за неефективни "пилотски" тактики :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

?Ритването на съединителя може единствено да помогне, ако колата е някакви зверски коне, ама и тогава ефекта ще е спорен, защото би трябвало да превърти гумите и да се поднесе .

При много коне на драг май предпочитат автоматици.........защо не знаят че могат да си ритат съединитела и готово :ph34r::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwater

едно не ми е ясно тука горе в топика чета "сгоних се най на края"а в последните страници само чета за некво ритване на некъв педал :) а стига сте ги ритали ве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...