Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

ТДИ 110 без чип във Голф 4 пада от Д14 със колектор+генерация и интейк(от собтсвен отпит го казвам). От летящ старт ме отпаря,но от място на 402м му късам шортите със кола и половина. Просто на дизела силата му е когато е във движение и в обороти,от място е слаба ракия ,тип "пърцуца".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТДИ 110 без чип във Голф 4 пада от Д14 със колектор+генерация и интейк(от собтсвен отпит го казвам). От летящ старт ме отпаря,но от място на 402м му късам шортите със кола и половина. Просто на дизела силата му е когато е във движение и в обороти,от място е слаба ракия ,тип "пърцуца".

Дизела е слаб и му трябват обороти значи..... а колко оборота му трябват на дизела и колко оборота на твоята за да стигне макс въртящ момент... помисли си по този труден въпрос. Новите дизели са силни и не са за подценяаване. В този ред на мисли д16з9 пада от голф 4 1,9 тди 150к.с (сток).
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

STANCHO 1 не задавай трудни вапроси ,за да не последват трудни отговори,От кога D15Z6 /колегата MUNCH /стана звер та почна да бие наред нема БЕНЦ нема НАФТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тея дизели ! Направо ще ми промиете мозъка и взема да си купя един :D КОЛКО МНОГо вървят ? Бият д1.3 и д1.5 още с моното и в 5 ген (защото в 4-та няма как да стане).

Има дизели дето вървят ама рядко се срещат и са задължително чипосани най-малко. Без чип са ...... смУлети направо.

 

Никой вече неще да се гони с мен :) (или поне не разбирам ). Последната дръпка беше с един рейс. Би ме с малко, взе ми 2 фара, броня и преден капак :D

 

п.п. Izanagi ме сети че и налягането надуват , абе каквото се сетиш и накрая викат "Ами тя стокова бе " ;)

Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия дизели на над 1 бар наляганеСложете на D13-ка турбинка на 1 бар и пак ги дърпайте , баси тъпите печки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че дизела на драг го няма, но пък е много по-удобен за шофиране щото в баира със дизелчето на 4-та или 5-та си карам без проблем и като подам газ тръгва да върви, а Хондата ако не я изръчкаш на 2-ра в 8000 обората се пъне и ако има как да тръгне назад, а пък да не говорим ако в колата са 5-човека - трагедия.Пък с теб кой искаш да се биеш с тая бракуваната 4ген :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
обяснете го на някой с такава бима че дизела не става за драг хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) тоя с "бързата " БиМа да се пусне на едно драгче с Турбо НСХ да го видим колко е бърз :D 3.5 ТД и нам какво още, остава и да не върви ;)

 

Дай да пуснем едно сеатче 110 коня с С2К а ? ;)

 

Most_Wanted, с тоя параход си са повредил. Ела да те повозя на 4-та по байра ама да си носиш памперси, че няма да чистя след теб :D Дизелчетата са удобни за каране, спор няма. Ама до там. Последния път на Междене Хондю се гаври с един Голф дизел . Пича накрая помисли малко и каза " Още малко трябва да го барнем и ще вървя с теб!" паднахме от смях.

Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахахахаххаха терористе неможах да се сдържа за това "Пича накрая помисли малко и каза " Още малко трябва да го барнем и ще вървя с теб!" " сорри за офф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

teror1staхаха не си мисли че съм феннито на дизела камоли на бмв просто има и доста бързи дизели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в събота имах гонка с астра ц20хе нa летящ старт (2-а старта),астрата .. вървеше доста прилично но уви нямаше шанс,, дори като и дам малко преднинапак си падаше стабилно :)Вти v/s астра ГСи

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия дизели на над 1 бар наляганеСложете на D13-ка турбинка на 1 бар и пак ги дърпайте , баси тъпите печки.

Не е лошо да се знае, кога идва основния ремонт при ТДИ и 1бар?Иначе въртящия момент си казва думата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

STANCHO 1 не задавай трудни вапроси ,за да не последват трудни отговори,От кога D15Z6 /колегата MUNCH /стана звер та почна да бие наред нема БЕНЦ нема НАФТА

"MUNCH" - Това трябва да съм аз :( Колега не съм се дърпал с моята д15з6 с тези коли. Прочети по внимателно поста. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме че според повечето д15з6 е наи спънатата кола и няма дизели и бензове с над по 90к.с. които да бие ... !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че има разни баровци че да се захапят с мен :plane: Тоя път жертвата беше BMW E60 5 серия ама за жалост не видях да пише двигателя. Беше ми се лепнал на гъза като тръгнах да изпреварвам един ама изведнъж остана доста назад, след като слязох на 2-ра :angry::huh:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии ебати гонката дето си я направил.Ти си моя идол да знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай адрес да ти пратя един автограф ;) ;) Тея БМВ-та изключение на 520 ще разнищят половината форум , ама нали трябва да изкажеш компетентно мнение ;) Ако имаш бегачка може да се замерим :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен той не постави под съмнение твоята кола , ами просто ти намекна , че това може би не е "гонка" , това ,че ти се е лепнал, и ти си върнал 2ра и си издухал напред не значи ,че и той е върнал 2ра и целта му е била да се дърпате...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях на косъм да си направя гонка срещу задното ми ляво колело! ;) Като отворих вратата видях, че играе, като каруца с дървена лята джанта! Съдейки по инерцията мисля, че джантата ми щеше да ме отнесе! ;)

Редактирано от CIVICwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че има разни баровци че да се захапят с мен :lol: Тоя път жертвата беше BMW E60 5 серия ама за жалост не видях да пише двигателя. Беше ми се лепнал на гъза като тръгнах да изпреварвам един ама изведнъж остана доста назад, след като слязох на 2-ра :lol: :lol:

Естествено, че не си могъл да видиш да пише "двигателя", нали е бил зад тебе? :lol: Нищо чудно "баровецът с БМВ-то" да си е говорил по телефона, докато си връщал скорости и си се правил на циркаджия...Гледам некви турбинирани NSX-ове почна да вадиш, некви чудеса... големи филми си вкарал, мойто момче!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още един капацитет :lol: Да речем че се чекахме по светофарите и на единия бях се наредил зад него .... просто имаше много движение. Понеже Вие бяхте там и сте го видели че човека си чоплел семки и не се напичаше зад мен по завоите преди правата, ще се доверя на вашето компетентно мнение по въпроса.

 

Значи да преразкажа в същност как е било, защото явно нещо и аз съм блеял по върбите: Та чекаме* се по светофарите, ония 10-15 пъти ми направи по 1км дистанция. Не знам как го стигнах че и бях пред него. Точно изпреварвам един , БМВ-то зад мен тръгва и то .... яка интрига и за 20 м БМВ-то вдига 200 км/ч тръгва да ме минава и О ЧУДО ...... Човека докато си бърка в носа пука 4-те гуми :lol: И аз тамън цедя вече 2-ра с 35 км/ч и успявам да остана пред него ..... баси късмета, баси чудото. Чесно така беше , вярвайте ми :lol:

 

Абе като се замисля по добре тези дето са били там и знаят за какво говорят да кажат как беше че пак може да съм се объркал :lol::D

 

TheDevilTwin, може заедно с werz да дойдете да се замерим колко е умряла Д15-ката . Че винаги ми е било чудно 6ген ВТИ да ли ще мине средата на пистата.

 

п.п. werz, ако имал предвид че човека може да не се е гонил, отговора е малко по нагоре. Ако не беше така и не бях сигурен че се гоним нямаше да го пиша ;)

 

* - чекам - заяждам се

Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
...таз умрялата Хонда само с една кола го би ........ама много дълга кола :) втория старт тръгна по добре от мен ма наваксах! Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...таз умрялата Хонда само с една кола го би ........ама много дълга кола ;) втория старт тръгна по добре от мен ма наваксах!
Еди, това ако не се лъжа е бившето летище до с.Пиргово :)Май трябва да си дойда със Сивика някой ден там да сверя часовника на този хубавец :huh: със Зефирата.Иначе купенцето добре се набира като за "малкия втек" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TheDevilTwin, може заедно с werz да дойдете да се замерим колко е умряла Д15-ката . Че винаги ми е било чудно 6ген ВТИ да ли ще мине средата на пистата.

Колкото и да е умряла Д15-ката ти, по-умряла от тебе не е със сигурност! Плати ми бензина и идвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш нужда от друго казвай: филтри , масло, свещи, ролки нямаш грижи аз черпя ;) Може да си пуснете една тема да се съберете повече оптимисти и ако дойдете на националната или на Сливен ще се пускаме ;)

 

Да не съм в офф: Днеска бих стокова д13 :huh::) Супер съм горд със себе си. Преди да сте ме нападнали че човека с Д13-ката не се е гонил да кажа, че дръпката беше уговорена. Уговорката беше аз стартирам от средата на пистата че да имам шансове. Бих го с половин калник.

 

п.п. В същност беше стокова Д15-ска ама някак Д13 звучи по величествено ;)

Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

корса 1.0 '98, летящ старт от 60 нагоре, че много върти ...аз на 5-та той на 2-ра и нагоре ... беше забавно докато не се смали .. после ядохме пица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи моята икономична хонда ме изненада доста приятно. Карах зад едно пежо 306 2,0 xsi, преди светофара пежото застана в средната лента и така се наредихме. В пежото надъхано тинеджърче хвърля погледи и форсира колата, изрязах се и аз и почна чакане да светне зелено. Настъпих хондата до около 90 км/ч и се отказах, но учудващо за мен аз бях отпред и дърпах :) , очаквах пежото да ме бие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, добре си се представил ! Това, което намерих за тоя Пежак е че е 135 коня ;) Обаче му дават 10.4 до 100 км/ч., доста странно :) 306-ка не е от най леките ама чак пък толкова да е тромав.

Преди карах Пежак 405 комби 1.9 115 коня или нещо от сорта. Определено беше по-бърз. Макар, че сега гледам че го дават 11 сек ;) Явно в тоя сайт са се напили.

 

п.п. Праскова дай мнение ;)

Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1-во ТЕРОРИСТ на НС2010 си мои няма как аз се заяждам с сичко,дже някои път като гледам някои хиликоптер си се пускам с него-без значение дали знае или не.2-ро правя евала на пича с жълто-белия сивик с ОВ.......рег. Номер, с който си играхме по бул.Христо Ботев,надявам се че оспя да възира на милицията. :) И на колегата с мисля че беше прелюд(несъм сигорен) с номер СМ....... с които си играхме от раслкона на елин пелин до хотел плиска,колега сори ама бях с крив шенкел и нямаше как да се настъпвам повече от 120-130км.3-то искам някои сивик да замеря моита пУшка.

Редактирано от DROGI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее сгоних се и аз най-накрая с моето EG8, след дълга и недотам безпроблемна подготовка на автомобила за привеждане в нормален режим на движение ;) .Радвам се че поставените цели и постигнатите резултати се препокриват до голяма степен.Искам да благодаря на колегата Боби за предоставения от него G-tech и насоките които ми даде ;) .Нямаше много време за опити и стартове с измервателната техника.Успяхме да замерим колата от 0-100 км/ч - 7,26 сек (като за първи опит за старт мисля че се справих добре с изключение на прекъсвача на 2-ра който удари) Мисля си че времето ще падне с 0.3-0.4 сек при успешен добър старт.По късно направихме и няколко старта с него на булгара, няколко от място и летящ от 2000 оборота на 2-ра.От място везните клоняха в полза на Б16 до края на 2-ра предавка но след трета го застигам.Незнам дали това е заради моите шофьорски умения които мисля все още нямам :) От летящ старт както очакваха всички Б18-ката опроверга по големия си работен обем и въртящ момент.Като информация за колата мога да кажа...Мотор Б18Ц4 всичко си е сток по мотора, има цялостна генерация изпускателен колектор 4-1 и отдолу тръби 60 мм + 2 ресонатора и крайно двупроходно гърне Twin Loop Muffler ( може да се види в Ебей ) и JR спортен филтър.Колата е теглена на кантара на булгара 1060 кг суха ( по време на замерванията 1090 с багажа отзад )Боби ако иска може да даде данни за неговия мога да кажа прекрасно направен и подготвен Б16А2 EG9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не беше тъмно зелен акорд купе;)

1-во ТЕРОРИСТ на НС2010 си мои няма как аз се заяждам с сичко,дже някои път като гледам някои хиликоптер си се пускам с него-без значение дали знае или не.2-ро правя евала на пича с жълто-белия сивик с ОВ.......рег. Номер, с който си играхме по бул.Христо Ботев,надявам се че оспя да възира на милицията. :) И на колегата с мисля че беше прелюд(несъм сигорен) с номер СМ....... с които си играхме от раслкона на елин пелин до хотел плиска,колега сори ама бях с крив шенкел и нямаше как да се настъпвам повече от 120-130км.3-то искам някои сивик да замеря моита пУшка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро на един сфетофар се дръпнахме с ML така бая новичък, но отзад не пишеше с какъв двигател е. Естествено поради старта който така и не се научих да правя изостанах с половин кола и до 3-та си стоях на половин кола, но понеже пътя беше много мокър гумите ми превъртяха и изостанах рязко, като бонус получих 3 кубика вода върху предния си прозорец :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не беше тъмно зелен акорд купе:o

1-во ТЕРОРИСТ на НС2010 си мои няма как аз се заяждам с сичко,дже някои път като гледам някои хиликоптер си се пускам с него-без значение дали знае или не.2-ро правя евала на пича с жълто-белия сивик с ОВ.......рег. Номер, с който си играхме по бул.Христо Ботев,надявам се че оспя да възира на милицията. ;) И на колегата с мисля че беше прелюд(несъм сигорен) с номер СМ....... с които си играхме от раслкона на елин пелин до хотел плиска,колега сори ама бях с крив шенкел и нямаше как да се настъпвам повече от 120-130км.3-то искам някои сивик да замеря моита пУшка.

колега за мен ли става на въпрос?АЗ съм със сивик. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май трябва да си дойда със Сивика някой ден там да сверя часовника на този хубавец :o със Зефирата.

...няма опонент за теб ;) .Издразниха ме репликите му след гонката в края на клипа,когато го гледах.Ма аз съм им свикнал на Опелистите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, добре си се представил ! Това, което намерих за тоя Пежак е че е 135 коня :) Обаче му дават 10.4 до 100 км/ч., доста странно :P 306-ка не е от най леките ама чак пък толкова да е тромав.

Преди карах Пежак 405 комби 1.9 115 коня или нещо от сорта. Определено беше по-бърз. Макар, че сега гледам че го дават 11 сек :P Явно в тоя сайт са се напили.

 

п.п. Праскова дай мнение :D

Всъщност 306 2.0 хси е 121 коня,с най-многото екстри ,което го прави най-тежкия модел.Въпреки всичко това не го оправдава.Макар,че 405 с такъв мотор върви много повече и аз незнам защо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не беше тъмно зелен акорд купе:dry:

1-во ТЕРОРИСТ на НС2010 си мои няма как аз се заяждам с сичко,дже някои път като гледам някои хиликоптер си се пускам с него-без значение дали знае или не.2-ро правя евала на пича с жълто-белия сивик с ОВ.......рег. Номер, с който си играхме по бул.Христо Ботев,надявам се че оспя да възира на милицията. :lol: И на колегата с мисля че беше прелюд(несъм сигорен) с номер СМ....... с които си играхме от раслкона на елин пелин до хотел плиска,колега сори ама бях с крив шенкел и нямаше как да се настъпвам повече от 120-130км.3-то искам някои сивик да замеря моита пУшка.

да колега точно тъмно зелен акорд. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро си направихме със един познат приятелско замерване на варелите : Той-Браво 1.8 ГТ 16В 115коня -без катализатор +спортно гърне.Аз -1.4 16В 90+ - хедъри,генерация на 50мм+интейкРезултата: Дръпна ме само с един калник,като видимо когато той превключваше скорост аз все още цедях до 7500RPM и го настигах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хах колеги снощи се пусках с един много бърз гЪлф 3-ка.Гълфа е 20гт мисля 115кн. но пича беше с спортен филтър колектори 4-2-1+ имаше и няква клапа на генерацията която тои си я отваряше с някво жило от вътре,и става с права генерация.Както и правени по къси скорости + чип.Резолтата на първа седяхме равни на 2-ра го оставих с кола и полувина,след което неможах да мушна 3-та и тои ме настигна.Но като влезна 3-та го оставих с половин кола. :):D И се почна ама аз сега имам около 60кг. багаш от зад ама на мен ми преглъхва нещо някои път.Ама твоита е по лека. ;):P;):D:P повръщам на всеки един голф 3-ка. :)

Редактирано от DROGI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:) Казвайте все пак вие с какви коли сте и с какви модове (ако има) :D А стига бе Браво :) Аз до сега дето съм виждал фияти са доста зле. Чак се учудвам че те е било :P Редактирано от teror1sta
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е не сме гадатели :) а тия бравота 1.8 115 коня които са вървят доста прилично за фият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...