Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Дизеловата кола е голяма кола и не е за подценяване. Имаме Сеат Толедо 94г 1,9 ТД 75 коня и ви уверявам, че тая кола върви много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата стана мазало щом и сеат 75к.с. почнаха да се чуват в тази тема .. :);) скоро и рено твинго ще стане бегачка! (0-100 км/ч) 14.9 c

Редактирано от B7_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след 100 кво става, щото хонда 90 коня леко умира, а като види баир направо спира освен ако не я изръчкаш яко, щото въртящия момент леко го няма никакъв. Казах, че дизела просто е голяма кола не съм казал, че със 75 коня газя наред. Аман от глупави спамерчета дето само се чудят кво да напишат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Most_Wanted стига бе са и вартящ момент ли да гледаме това не трябва :) .Точно това имах из пред вид за турбо дизелите че им е предимство.Колко повече варвящи хонди толко по добре нали! Проблема е да сме реалисти.

А PETE_TONG го написа , какво става с летящ старт .Има си и добри и лоши старни всяка кола това е .

 

Аз отивам да се гонкам са ше снимам ако има нещо итересно ;) .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моята Д14-ка от 0-150км/ч.На клипчето малко не можах да тръгна,но държя фотото и същевременно държа волана със лявата ръка,освен това гледам оборотомера през фотото :lol: и ми беше малко кофти. Като цяло може да добиете представа за ускорението. Искам да отбележа,че трасето няма грам наклон,дори имаше лек насрещен вятър който не оказа такова голямо влияние.Колата е със резервна гума и крикове,15л бензин във резервоара и 15-ки джанти със 195/50/15 гуми. Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пусни де какво ни питаш !!! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми как е боядисан капака на двигателя :lol: Искам и аз! :cool:Вижда се че е поддържана, браво!Втора добре влезна :lol:Ако махнеш компресора за климатика може да потръгне още !!!

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Д14-ка от 0-150км/ч.На клипчето малко не можах да тръгна,но държя фотото и същевременно държа волана със лявата ръка,освен това гледам оборотомера през фотото :lol: и ми беше малко кофти. Като цяло може да добиете представа за ускорението. Искам да отбележа,че трасето няма грам наклон,дори имаше лек насрещен вятър който не оказа такова голямо влияние.Колата е със резервна гума и крикове,15л бензин във резервоара и 15-ки джанти със 195/50/15 гуми.

През дино минавал ли си, да кажеш разни стойности?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай сега още малко ще му искате сертификат от Хонда на човека !!! ... Тва дино да не е без пари ... Кво предпочиташ - 80 кинта на диното, или 80 кинта в резервоара? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловата кола е голяма кола и не е за подценяване. Имаме Сеат Толедо 94г 1,9 ТД 75 коня и ви уверявам, че тая кола върви много.

Брат, с това изказване смятам, че си доказа познанията! Съмнявам се, че скоро си карал кола над 100 коня !!!П.П. Според мен заглавието на темата трябва да бъде променено на "сгоВних се най-накрая" !!!:hondarulez::D Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете колите ,дайте да ходим да се надбягваме. Колега , PETE TONG от съединителя ли така малее като минеш от 1ва на 2ра ? Защото и моята така правеше със стария двигател ... пък уж сединителя и беше ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс,незнам бате от кво го прави така. Тва се случва много рядко да ми малее от 1-ва на 2-ра. Дали щото изпълнявах функцията на оператор и шофер едновременно и гледах повече фотото а не да си почуствам колата,може и от това да е . По принцип ми се случва когато не отпусна съединителя изведнъж рязко а го задържа лекичко накрая. Тези дни ще накарам брат ми да снима а аз ще си прехвърля вниманието в/у колата и ще направя кадърни клипове,че тия са малко аматьорско изпълнение,стил вчера взех книжка! !!!П.П. Не очаквам да върви като Б16 ,но за Д14 си опъва достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! мерси за защитата. Вече съм на д16у6 аз !!!и си смени съединителя, защото е заминал

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, с това изказване смятам, че си доказа познанията! Съмнявам се, че скоро си карал кола над 100 коня !!!П.П. Според мен заглавието на темата трябва да бъде променено на "сгоВних се най-накрая" !!!:D:D

Брат мойта е над 100 и в баира пак е мъртвец. Нека не се заяждаме, щото виждам всички сте мн компетентни. Аз по-скоро бих казал, че с твойто изказване си доказа познанията, щото бензина в много отношения отстъпва. Съвсем наскоро видях как Голф 3 1,9 тди 90 коня сток отнасяше без прблем сивици 90коня и това колегите от габрово могат да подтвърдят, но нека не обръщаме темата. Редактирано от Most_Wanted

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rulemaker ,то да е само съединителя хубаво ще да е ! Ролката заради кадърен майстор вие та се не трае,съединителя заминава(за сега още държи на нормално каране) накладки предни скоро,искам да я пребоядисам ,че има много забележки! То да съм слънце няма да мога да огрея навсякъде да го е..а ,ся съм и без работа малко,затова ЕК4-то ще ме почака малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! Тоя Голф е далеееече от сток. Остави ги тея палячовци какво ти казват !!! Поне това което съм виждал: голф 1.9 110 кс е пълна скръб. Не виждам как ще върви във високите километри. Там става още по трагичен и стокова 1.4 (за англичанка не знам ама за хетч) ще го бие почти на 100 %. Единствения дизел дето съм виждал да тегли добре във високи километри е БМВ 330 (Е46 май беше) с чип. И една купра. Това е. И пак съм само в офф, защото никой не се заяда вече. Явно гърнето ме издава . Ще слагам пак старото :hondarulez:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали всички го хвалеха включително и собственика му, че бил напълно сток. Е щом не е сток се примирявам, че ме е бил. И въпреки това Теро не можеш да отрчеш, че има доста добре вървящи печки. Аз поне за три се сещам - черен Сеат Леон, оранжев Голф ТДИ, и имаше едно бмв дето и то яко понавървяваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, с това изказване смятам, че си доказа познанията! Съмнявам се, че скоро си карал кола над 100 коня :)

Брат мойта е над 100 и в баира пак е мъртвец. Нека не се заяждаме, щото виждам всички сте мн компетентни. Аз по-скоро бих казал, че с твойто изказване си доказа познанията, щото бензина в много отношения отстъпва...
Аз не твърдя, че няма вървежни дизели, но точно със споменатия от теб Сеат можеш да дръпнеш на гонка единствено някой бетоновоз :) Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно дизелите 110 определено си повървяват ако са в добро състояние! Пак да кажа ДОБРО! Карал съм голф 4 110 много добре върви с команриал система и пежо 207 чисто ново то пак въри още по добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам никога няма да се разберете, поради простата причина ,че всеки човек има различна представа за вървеж.Аз отдавна спрях да споря кой колко върви.. , след една 4 часова дискусия която накрая завърши с полиция (не сме се сбили :) ) само искаха да намалим децибелите.Слагате на чертата, по възможност ако има и снимков или видео материал ,ще е по-добре.П.П. За кой ли път се казва това.. :)П.П.2. Съжалявам ,че не се придържам към темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Имайки предвид, че е предаване много може да се спори по резултатите. Но ми се струва, че що годе се придържат към някакъв реализъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ryuugan: Страхотно сравнение :lol: определено се вижда че новите дизели никак не отстапват на бензините ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...гледах ускорението на Пете Тонг доста е добро според мен БМВ е36 320 ще яде тупаници на 400м. от неговата количка,а ТДИ 110 коня яко ще е отзад

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди ,аз съм се примирил със факта ,че винаги ще има побързи от мене,идеята е на мене да ми харесва как върви и да отупва некви всезнайковци до 110 коня! :D :D :D П.П. Пича със ТДИ 4-ката,после ходел да приказва ,че това ускорение не било реално и не можело да го бия със 2 коли.Имало нещо друго правено по колата ми. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая сравняват доста по-нов дизел, който освен всичко е и доста надут! При по-старите дизели ситуацията е коренно различна - трудно достигат като мощност атмосферни двигатели със същия работен обем, а какво остава за такива с принудително пълнене...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возил съм се в волво S60 - D5 мотор ,2.4л 163 коня както и в алфа 159- 2.4jtdm-200koня-и двете коли правят сериозни ластици. Това в което съм се убедил е ,че дизела прави впечатление ,че много върви,но при гонка нещата се променят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това го има с уж върви много но реално не е чак толкова .. :D определено PETE_TONG ще накаже това 320 отличен опит го знам :D куца работа БМВ :( П.С. Имам голям мерак да се кускам със голф 3 ГТИ 115 и си мисля че ще го издухам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги турбодизела създава впечетление че върви карам едно служебно берлинго 1.6хди 90к струваше ми се че дърпа много един ден го засяках и се оказа от0 до 100 за 14.8 сек просто като се включи турбото и имаш усещане за голям вървеж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

това странно усещане, което те мъчи, се нарича ускорение :unsure:просто при повечето дизели е много голямо и много кратко :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф МК4 TDI по наклон с 2ма човекав него и бяхме наравно с моята обезкостена EG5.Това естествено ме кара да поставя под въпрос сериозността на шофьора.Някой да знае колко вървят тия Голфчета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 7-8 хиляди лева.Турбодизеловите мотори на Голф 4 се открояват с изключителна динамика! Повечето са помпа-дюза и със слагането на чип нещата отиват около 170-180 конски сили.Допълнително се слагат олекотени маховици,спортни съеденители,по широки дюзи,генерации-работата е сериозна.А и при дизела въртящият момент е по-голям в ниските обороти -около 2500 и затова си се учудил.

Редактирано от niki1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро карах един такъв турбо дизел голф 4 и сериозно мисля че върви много и дори да е по малко коне от моето купе мисля че ще ме бие очарован и учуден съм.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коли без модификации ли става дума обаче? Не мисля, че в такъв случай ще изядеш бой, ако си опознал кога, как, при какви обороти колата ти стартира добре :D Според мен този дизел създава впечатление, че дърпа доста, но това е от факта, че на доста ниски обороти разполага с въртящия си момент. За Хонда нещата са други - никакво тръгване от 4000, дори 5000 оборота - малко повече :P

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха много ми е интерстно колко хора от форума са карали модерен дизел.Като вземете да се чудете, чак ми става смешно.Бягат да ги е.. ти нафти вече.Пуснете една анкета колко хора от форума са карали повече от 5коли.Има много хора които живеят в някви фантазии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

адски си прав мн си бягат и си поддаржат спокоино високи скорости......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха много ми е интерстно колко хора от форума са карали модерен дизел.Като вземете да се чудете, чак ми става смешно.Бягат да ги е.. ти нафти вече.Пуснете една анкета колко хора от форума са карали повече от 5коли.Има много хора които живеят в някви фантазии.

Още по-глупавото е, че пишат и хора, които не са пробвали с въпросната кола, просто пишат.Не визирам някого, просто прелистих страниците от темата... Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Вървят, вървят колко да вървят. Ако са сток ... без коментар. Лично съм карал 3 дизела. Голф5 2007 1.9тди DSG кутия 110bhp с чип като не знам колко коня е но доколкото сме гледали из интернет с този софтуер става около 135 коня. Шкода Октавия 2006 със същия мотор и същия софтуер сменен, и Ауди А3 2007 2.0тди 140 коня и тя чипосана на около 160 (пак повтарям конете след чип ги казвам без да мога да подкрепя с факти). Мнението ми е, че само А3-ката вървеше найстина добре. Дърпал съм се с Лансер последния 147коня бензин мисля, че беше и нямаше шанс. Определено са приятни за каране особенно след чипосване. Поздрави истината е някъде там ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро карах един такъв турбо дизел голф 4 и сериозно мисля че върви много и дори да е по малко коне от моето купе мисля че ще ме бие очарован и учуден съм.....

...ако е по малко коне няма шанс да те бие при старт от място освен от летящ може да те издърпа ако е 130 кончета.Истината е,че много шмекери слагат чипчета и после се правят на утрепани.Пускал съм се с дизелаци с чипове и без чипове и определено чипа дава мн.добър бонус особенно ако е слаган от разбирач :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...