stivenj 35 #41 Отговорено 10 Януари, 2014 Не знам защо са свалени номерата, като отида да я огледам ще видя за ръжди, ако е прясно боядисана от долу или вътре по коша около двигателя , ясна е работата,но какво ще кажете за мотора , аз питах и за мнение между 1.2 и 1.4 гледам я , че тази е 1.4 има ли някакви слаби места в този модел,аз писах в горната тема ,че съм чел мнения относно дроселовата клапа и егр-а.Ако е ръждива явно Дупница ще е решение , там има поне избор -5,6 коли се появиха в обявите , но повечето са от лятото и само ги подновяват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #42 Отговорено 10 Януари, 2014 (Редактирано) Нямам опити с тези двигателчета - другите да кажат ./> Но основно гледай колата да е студена- слетовапровери всички тапи на охладителя/антифриза колко има. Загряваш яко и форсираш здраво- след изстиване проверяваш дали нивото се е променило или е отишло във разширителния съд ако има такъв. Също ако има чек лампа за грешки гледаш я дали работи при контакт . Компютърна диагностика задължително- ама Аз Ги знам къде има В София за другите градове - Плевен , Пловдив не знам !В смисъл трябва да имат понятие от Хонда и какво да гледат. Редактирано 10 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #43 Отговорено 11 Януари, 2014 Колеги колебая се между 1.2 и 1.4 двигателя ако има някой лично мнение може да ме насочи какво да избера,вече има избор,ако тази в Русе от Германия не ми хареса ще отида в Дупница там има няколко сега публикувани.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389457686898117&f1=details&slink=5bwnaqhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384726246767546&f1=details&slink=5bwntihttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389353699199908&f1=details&slink=5bwoawтази третата е от Русе.Тъй като вече нямам право на писане до утре ще проверя някой ако е оставил мнение.Но ми се струва,че в Дупница ще намеря ,явно там има по голям избор.Обаждах се на няколко обяви ,цените подлежат на коментар и колите са от Италия,а русенската е от Германия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #44 Отговорено 11 Януари, 2014 (Редактирано) по принцип по големия двигател би трябвало да е по-добре.Изимт двитал аз не бих купил такава кола . Вземи по скъпата не търси най-евтиното .Гледай вътре у двигателя далие чисто т.е. сменяно ли е маслото . Редактирано 11 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #45 Отговорено 11 Януари, 2014 И ако не е чисто какво ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko22 58 #46 Отговорено 11 Януари, 2014 Колега на двете дупнишки воланите дори на снимките се вижда че са в плачевно състояние, представям си наживо какво ще е. Само за информация аз моя джаз го взех точно на 100к км от първият му собственик тук на острова с абсолютно доказана история. Продадох го на 130к и нито по волана, нито по скоростния лост, нито по седалките имаше някакви следи от захабяване или износване. На тези за да са им в такова състояние воланите не ми се мисли какви са им километрите. И не им се връзвай на приказките че в Италия ги печало слънцето и затова са така, повярвай ми и тук на Майорка пече страшно слънце. Аз лично от Дупница кола никога няма да взема, имам братовчед който има сервиз близо до Дупница и покрай него съм виждал наистина страшни неща от тамошните джамбази. За русенската нищо не мога кажа, три снимки коя от коя по замазана, абсолютно несериозна обява. Това е моето виждане, иначе парите са си твои така че очите отворени на 8. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #47 Отговорено 12 Януари, 2014 Еми като не е чисто вътре значи маслото не е сменяно редовно .....пък ако е изчистено съмнително т.е. и капачката е перфектна - работата пак е ясна измит е и от горе, макар малко джамбази да гоправят .;)/>И аз казах че за тези пари няма как да са читави колите ама всеки си знае ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #48 Отговорено 12 Януари, 2014 Колеги,оказа се , че тази в Русе са я купили вечерта,днес вече я нямаше в къщата и нищо не стана,сега видях една във Варна,ама ме страх да я постна , че докато сложа тука и се продава,но все пак може да споделите мнение за нея ,успях да я спазаря на 5000лв,от Италия е , на пръв поглед виждам,че е имало освежаване на боята ,но за друго не виждам.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11378449430643736&f1=details&slink=5cbnrkОтказах се от Дупница , ще прегледам в Ст.Загора и Пловдив ,ако не успея там, отивам до Варна да я видя тази.Започнах да съжалявам вече , че си продадох колата,то било ужас да си намериш нова ,каквато си харесваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanax 87 #49 Отговорено 14 Януари, 2014 (Редактирано) Здравей, колега! На пръв поглед мога само да кажа, че колата е много лъскава, но това може и да си е политика на автокъщата. Аз също нямам доверие на прекалено почистени автомобили, особено под капака. Друго какво мога да ти кажа - моторът не е 1,3, а по-малкият - 1,2, следователно е с ремък, а не с верига. Също така колата е обявена с 4 еърбег-а, но на моята задните се намират в предните облегалки, а на тази нещо не ги виждам. Макар и след 7 месечно търсене да намерих моя Джаз, продължавам да следя обявите, ей тъй, просто да си сверявам часовника, дето се вика. Тази обява специално е от около 4-5 месеца...Нищо не намеквам, но при силното търсене на този модел сам си прави сметката. Пак ще те посъветвам ако ходиш на оглед да вземеш с теб човек разбиращ, най-добре стар хондаджия, а специално за Варна, колегата Miyamoto е доказан капацитет и сервизът му се намира непосредствено до самите автокъщи, така че можеш да се свържеш с него предварително, да се разберете какво ще му струва времето и дали е съгласен. Тъй де, ако ще биеш път до Варна и си харесаш кола, поне да не се набуташ излишно! Редактирано 14 Януари, 2014 от vanax Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko22 58 #50 Отговорено 14 Януари, 2014 Колега в грешка си и двата мотора на Джазз са с верига, така че дали е 1248сс или 1339сс, няма особено значение, стига колата да е читава. За еърбеците си прав в седалките са и този екземпляр няма такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanax 87 #51 Отговорено 14 Януари, 2014 Благодаря за корекцията! Моя грешка, дължаща се на факта, че никога не съм гледал и интересувал от по-малкия мотор! Колега в грешка си и двата мотора на Джазз са с верига, така че дали е 1248сс или 1339сс, няма особено значение, стига колата да е читава. За еърбеците си прав в седалките са и този екземпляр няма такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #52 Отговорено 14 Януари, 2014 Ми като не си се интересувал защо пишеш неща дето не знаеш Варненската не става, сигурен съм че ако я видиш на място няма да ти хареса въобще, волана пък и е тотален леш. За русеснката не съжаляваи, не е била твоята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #53 Отговорено 14 Януари, 2014 Ми като не си се интересувал защо пишеш неща дето не знаеш Варненската не става, сигурен съм че ако я видиш на място няма да ти хареса въобще, волана пък и е тотален леш. За русеснката не съжаляваи, не е била твоята Така е Слави, така е било писано,край ,свърши се одисеята ,днес намерих в Стара Загора,имах възможност да избирам от две,едната беше Швейцария ,другата Италия,Отказах Швейцария ,защото ,много забележки и намерихме,,ама най-опасното багажника беше ръждясал,крика и направо изгнил от ръжда и не може да се движи.Няма запалка , няма кора отзад,,салона одраскан и искат 5800,като легнах от долу ,половината задна част на колата е ръждясала,иначе на цвят външно беше красива,Тази другата свети от всякъде и то не пребоядисано но си е заводската боя ,,говоря за от долу под колата,има си всичко в купето и то работи,написах си на листче какво да проверя , всички копчета съм изпробвал,работят меко и свежо.Волан не е гладък,добре ускорява и върви ,никакво люшкане по пътя и не се чува виене на лагери от към главините.Спазарих я на 5000 и се кръстих ,това е писна ми да обикалям държавата.за една стара кола ,все пак не вземам нова или до 5 години.Това е ,благодаря на всички за съветите ,дано да е на късмет,ама и да не е ще търся помощ тука, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #54 Отговорено 14 Януари, 2014 Честито колега, със здраве да си я караш.Пусни снимчици, тва - онова, да видим красавицата... :)/> ...п.п. Друго е да си в Джаз - а... :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #55 Отговорено 15 Януари, 2014 Пуснах няколко питания и нищо ,затова пак тук се върнах, може ли да ми кажете къде се намира филтъра на купето,въздушния филтър и таблото с бушоните,че нещо запалката не иска да загрее,да не изгорял бушон.Ще видя какво масло ще ми предложат в магазина,който е специализиран само за японски автомобили,пистовия ремък нямам идея какъв размер е и задължително ли да го сменя ,или да го чакам да запее , че тогава.Все питанки които ме интересуват, ама като знам,че това ми е последното писане за днес,гледах да напиша всичко ,че утре регистрация ще правим и след това другите неща.Ако има някой от Търново с джаз ще се радвам да го открия за консултации при нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #56 Отговорено 16 Януари, 2014 (Редактирано) Ремъка го сменяи само ако е много зле, разбираи като го погледнеш от вътре дето са каналите ако има много напукано изронено тогава, инак няма нужда от него излишни пари са тея ремъци трудно се късат освен ако не са в окаяно състояние. Маслото по добре тук спецовете да ти кажат от колкото в магазина :)/> провери свещите 8 броики как са и другото е бензин :)/>ААааа забравих да кажа честито и много безавариини Редактирано 16 Януари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #57 Отговорено 16 Януари, 2014 Ремъка го сменяи само ако е много зле, разбираи като го погледнеш от вътре дето са каналите ако има много напукано изронено тогава, инак няма нужда от него излишни пари са тея ремъци трудно се късат освен ако не са в окаяно състояние. Маслото по добре тук спецовете да ти кажат от колкото в магазина /> провери свещите 8 броики как са и другото е бензин /> ААааа забравих да кажа честито и много безавариини Здравей Слави,благодаря за пожеланията, дано да е на късмет,че с предната много се напатих. Днес видях този ремък, пистовия, няма да го сменям, той като нов, проверих в магазин за японски автомобили за обслужването и се изкефих 93 лв ми отчетоха,масло eneos 10-40, и филтрите трите общо 93 лв.за всичко ,свещите ще видя следващия месец ,че докато я регистрирам и парите свършиха, но за сега върви отлично и затова ги отлагам,там ми казаха 8 свещи за 48 лв, марката забравих каква беше.Маслото полусинтетика , все пак е стара барака ,кола над 10 години да я карам с 5-40 си е голямо глезене.А аз имам една теория ,че тя трябва да ми служи , не аз на нея роб да ставам.Съжалявам , че свалиха снимките от автокъщата веднага , щях да ги кача тука да я видите , на 8.01.2014 година е влязла в България и ги отървах за една седмица от нея.Ами това е ,благодаря на всички за съветите и помощта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #58 Отговорено 16 Януари, 2014 Нищо ти ще я наснимаш пак хубава цена си я взел, келешите видяха че се търсят и задържаха цените, иначе преди 2-3 години като бяха по редки цената им бързо падаше, но сега за 2 год бая хора влезнаха в джаза и апашите отреагираха с бетонени цени Аз бих гризнал една ако изкочи хубав автоматик, ама то дори не мога да намеря такъв за проба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #59 Отговорено 16 Януари, 2014 (Редактирано) Бате като ще слагаш 10w40 защо толкова време търси читава кола пък било то и Хонда ? 10w40 се слага на коли които харчат масло ....Енеоса е пълна боза само името му е звучно....няма нищо друго общо с японските коли ! Вземи един Москвич дефорсак върви с М10Д за 2 лева литъра />и може да се тунингова евтино :P/> Редактирано 16 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #60 Отговорено 16 Януари, 2014 Бате като ще слагаш 10w40 защо толкова време търси читава кола пък било то и Хонда ? 10w40 се слага на коли които харчат масло ....Енеоса е пълна боза само името му е звучно....няма нищо друго общо с японските коли ! Вземи един Москвич дефорсак върви с М10Д за 2 лева литъра />и може да се тунингова евтино /> Колега 12 годишна кола с какво масло да я карам, аз съм на 52 години имал съм няколко коли досега, но никога чисто нова,5-40 се слага на нов автомобил поне до 100 х.км.вярваш ли , че тази е на толкова ,аз съм земен човек и знам , че от Италия нормална кола не идва тука , това според мен е разумния компромис 10-40 а от там нататък ,каквото бог покаже, мечтата ми е тойота корола 1.4 Д4Д,след 20 месеца това ще е моята кола .А знае ли човек,ако се влюбя в тези хонди ,може да остана на сивик.Аз идвам от форум където си помагахме със съвети и решение , а не се заяждахме,там получавах съвети, а решенията вземах сам.Москвич няма да си купя никога повече, но от качествени съвети и мнения ще взема поука.Бъдете здрави и бог да ви благослови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #61 Отговорено 16 Януари, 2014 (Редактирано) Бате, има коли на по 20 години които се карат с 0w30 - ама то зависи от състоянието и естествено от зад кормилното устройство />. Ако ще пестиш от масло защо ти е японска кола ???? Барем я пробвай с 5w40 и ако ти харчи масло тогава минавй на 10w40. ПП на чисто нова Хонда бих сложил 0w20 или 0w30 . В никакъв случай 5w40 />/>/>/>/>/> Е трябва да се чете и препоръката на производителя де ! Никой не иска да решава вместо тебе -главата си е твоя. Разликата между 5w40 и 10w40 за 10 000 км е 20-30 лева на смяна ! това, че във форума на Тойота ви зарибяват с "ЯПОНСКИ" Енеос е друга работа :dry:/> Имам една култова кола 87 година немска и да ти кажа все още си я покарвам с 5w40 и не харчи масло да ти кажа./> Въобще не съм искал да те засягам ! Извини ме . Редактирано 16 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko22 58 #62 Отговорено 16 Януари, 2014 Честито колега и от мен, относно маслото съм напълно съгласен с колегата Iso_eu, аз моя джаз го карах с 5/40 и за 10хил км нивото не е мърдало изобщо. Ако мотора на твоята е в ред, не виждам логика да спестиш 15-20лв и да слагаш 10/40. Да не говорим че дори 5/40 може да се нарече лек компромис, тъй като предписанията на производителя са 0/30 или 5/30, но колата си е твоя и ти си преценявай. Просто ми е странно да дадеш 5000лв за джаз при положение че коли от същия клас на същите години но от други по-масови марки са на половин цена и после да пестиш от качеството на маслото с което ще я караш, без да се обиждаш ми звучи като приказката "хубава работа ама ..." Поздрави :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #63 Отговорено 17 Януари, 2014 Колеги не мисля че става дума за пестене, просто за грешно решение, колегата е трябвало първо да пита тогава да купи а не да купи и тогава да сподели. Колега ако не си разпечатал тубата съм сигурен че в магазина няма да имат против да ти го сменят. И с това масло нищо няма да и стане, ние тука сме свикнали да си глезим колите все едно ще векуваме с тях или по точно подържаме ги добре за следващия стопанин Ако не го върнеш изкараи сезоните с него и преди следващата зима сложи петичка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #64 Отговорено 17 Януари, 2014 Съгласен съм,успяхте да ме убедите,ще върна маслото и ще сипя 5-40.Така , аз не случайно съм написал в инфото си , че съм нов във форума,извинявам се за лаишките въпроси понякога,но за пръв път имам японска кола ,всичко досега беше от велика Германия и повечето са били дизели. Затова и редовно ползвам форума в началото ,докато я обслужа и тръгнат нещата.Днес разговарях с Бутрако за да питам за свещите какъв модел трябва да са ,ама те там пестеливи на обяснения , викат ми , докарай колата ние ще ги сменим , ама срещу много пари,казаха ми само ,че предните четири са с различни стойности от задните и нищо повече.Така , за маслото ги попитах и там казаха по описание на компанията ,за нашите ширини и климатичен пояс 5-40 поне до 300к.и след това ако го гори може да се мине на 10-40.Ще сложа 5-40 и ще видя как ще се държи до следващата смяна. Голям порядък е в колата , като вдигна капака на двигателя , да ти е кеф да гледаш , велики са тези жълтури.Ако някой знае какви са номерата на свещите или стойностите ,може да ми остави инфо,аз ще видя от къде може да ги купа, в магазин Самурай във Търново , който е представителство на хонда -Ст.Загора ми казаха ,цена 6 лв на брой, но какви ще са още не сме разговаряли,но мисля да са последни ,тъй като колата си върви много добре сега . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #65 Отговорено 17 Януари, 2014 ...слагай смело 5/40 масло мой приятел кара англичанка 96г и кара без да му пипа маслото.Щом можеш да си позволиш по скъпо масло наливай.За свещите може и сам да си ги смениш аз като отида в магазина ми казват за моята кола какви са!Имат си каталози тва Бултрако така ще те оджаскат с парите,че ще ти държи влага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #66 Отговорено 17 Януари, 2014 Ако си по оправен и сам ще ги намериш кои са, ето ти саита с които се търси въвеждаш номера на рамата и излиза твоята кола, после си намираш свещите записваш оригиналните им номера и с тях в магазина, и се надяваш че онея знаят кво да правят с тях, но обикновено знаят http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko22 58 #67 Отговорено 17 Януари, 2014 Колега това със различните стойности на свещите ми се струва някаква глупост измислена от Бултрако за да ти вземат една торба с пари за нещо което струва 40лв. и можеш да си го свършиш сам за 40мин. Изчел съм много по английските форуми за Джазз и никъде не съм срещал някой да споменава за такова нещо. В официалния сайт на NGK, също излизат само един вид свещи за този двигател, номера по NGK e BKR6-11. Прочел съм и страниците за смяна на свещи от ръководство за ремонт на Хайнес и там също не пишеше нищо за различни видове свещи. Единственото по специфично нещо което пише е че не е препоръчително да се разменят местата на бубините. Принципно бубините са едни и същи на всички цилиндри но пише че е препоръчително да не им се разменят местата, затова мой съвет е сменяй свещите една по една, да не се чудиш после коя къде беше. Аз моите ги поръчах от и-бей и ги смених за по малко от час, няма нищо сложно, ето тези поръчах http://www.ebay.es/itm/SPARK-PLUGS-NGK-X8-HONDA-JAZZ-1-2-L12-A1-BKR6E-11-/250528927884?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a54b0108c и нямаше никакви проблеми след смяната даже се усети как мотора започна да работи една идея по плавно, но ако мотора ти работи добре можеш да отложиш смяната във времето, не е нещо толкова спешно. :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #68 Отговорено 18 Януари, 2014 (Редактирано) Мисля че официялен дистрибутор на NGK са ТехКо 062/ 633 939, 0887/ 296 697 звънни и ги питай за цена , поне са голяма фирма и ме съмнява да продават ментета. От Бултрако да пазариш трябва да имаш доста пари излишни /> ....абе имаше един колега от форума с магазин и сервизче за японски коли в Търноново ама не мога да се сетя ... Ето намерих Телефони: 062/632 996, 0888 300 393 Адрес: Велико Търново, ул. "Марно Поле" 33 http://www.ms-autobg.com само нещо не се отваря сайта - преди време работеше Редактирано 18 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #69 Отговорено 18 Януари, 2014 Мисля че официялен дистрибутор на NGK са ТехКо 062/ 633 939, 0887/ 296 697 звънни и ги питай за цена , поне са голяма фирма и ме съмнява да продават ментета. От Бултрако да пазариш трябва да имаш доста пари излишни /> ....абе имаше един колега от форума с магазин и сервизче за японски коли в Търноново ама не мога да се сетя ... Ето намерих Телефони: 062/632 996, 0888 300 393 Адрес: Велико Търново, ул. "Марно Поле" 33 http://www.ms-autobg.com само нещо не се отваря сайта - преди време работеше Благодаря колега ,понеделник ще им звънна да ги видя дали са още там,че те много магазини се смениха от кризата ,но по телефоните ,ще ги открия,на Техко ,знам магазина къде е и ще взема свещи от там.Косер са на Денсо, ама на дизеловата взех от там свещи и изгоряха точно за 7 дни трите,много съм им набрал на тези.Благодаря за помощта.Весел празник днес ако празнувате,все пак е Атанасов ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #70 Отговорено 18 Януари, 2014 Изгорели са 3 те щото не си сменил 4 тата и на брата така горяха, докато не го убедих да смени и 4 те, пак са дензо и пак от косера и вече 2 години не са мръднали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NickSpeed 1 #71 Отговорено 29 Януари, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,Нов съм във форума и се надявам ако не спазвам порядките, да ме насочвате.Иначе повода да търся помощта Ви е - търся Хонда Джаз за съпругата. Тъй като задължително условие е колата да е малък Автоматик, се насочих към Джаз CVT. Харесва ми лекотата с която се управлява, вътрешното пространство и самата кутия. Та вижте моля Ви на какво съм се спрял:http:http://www.cars.bg/c586616Някой има ли наблюдения върху тази кола? Всякакви мнения са добре дошли...Благодаря предварително, Редактирано 29 Януари, 2014 от NickSpeed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #72 Отговорено 29 Януари, 2014 Еииии тая па на 28 000 тц тц тц , нови ще вземат да ги продават вече, все едно аз съм я карал за 8 години по 3000 км на година Колко и искат ? Ако е на 28 сещаи се че трябва да е абсолютно като чисто нова вътре, никъде следа от употреба и износване да не намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #73 Отговорено 29 Януари, 2014 (Редактирано) Ако е на 28 000 явно еимала проблем и е седяла някъде ! Според мен от 2010 не е влизала в сервиз и 2013 са и ударили нов печат срещу некой лев/>/> Инъче на снимките изглежда отлично . Искай фактури да видиш за гаранционното обслужване - то не е безплатно />/> Проследи VIN номера във Хонда - само да не те метнат да питаш във сервиза на който е печата .../>/>/> или да им пращаш мейл /> на същите във швейцария. Не вярвай на подобни книжки - лесно се фалшифицират и не означават нищо , поне за мен ! ПП То кола на 100 000 км изглежда като чисто нова да не говорим на по малко />/> Колко пари и искат ? Хубавите коли ги вземат още от автовоза .... ПП2 печата е сложен на грешно место - 18 месеца А тя е на 5години т.е. отдавна не е в гаранция ! Пък и останалите задължителни месеци или км което настъпи първо - щом не е ходила в сервиз гаранцията и е паднала веднага /> В същата тази графа ако е минала на 28 000 км се за писват реалните, а не се оставя 30 000 - също трябва пълен опис чек лист за обслужването. П очерка през 2008 година и 2010 година са от един и същи човек и са писани със един и същи химикал ...а защо няма печати на останалите задължителни прегледи по месеци,а не по км ??? На стара кола километри не се гледат - гледа се техническото състояние и годините ! Редактирано 29 Януари, 2014 от iso_eu 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NickSpeed 1 #74 Отговорено 29 Януари, 2014 Благодаря за мненията - да разкажа как протече нашия оглед.Имам човек със сервиз който ми е най-близък и ми се вързва на акъла и обикаля с мен. Доказан диагностик е и му имам 101% доверие - до сега сме направили 7-8 огледа и обикновенно след 3-5 мин ми казва - това няма да е... Чува веригата, вижда ударите и т.н. Въпросната кола я погледнахме в Неделя рано сутринта, всичко беше обледено и току що отваряха къщата - запалихме я, двигателя замърка (дори и аз разбрах разликата от другите огледи и ми хареса). Веднага забелязахме къде е удара - задна дясна врата - хубавичко е била сгъната. От там тестово каране - кутията изглежда ОК. Обстоен преглед - не можахме да намерим друг удар. Предната броня е препръскана, но няма никакви поражения - или е била одраскана или нещо минимално. От там съмнения за колко е бил удара на вратата - канал и обстоен оглед отдолу - изглежда като нова от долу и след 10 минути гледане не видяхме да е засегнат задния мост (риск все си остава, но не е видимо). Книжки и други подобни, не сме и гледали даже...Изводите ни - ударена и е стояла - рисковете са лагери (и главини) - ако са стояли дълго и са ръждясали с нарушена циментация, иначе другото изглежда ОК. Купето е чисто ново, няма и точица от употреба (с изключение на вратата де).Цената си е солена за тази година и тази кола, но от 7-8 огледани - това е най-доброто...Пълна радост с кола 2ра употреба няма (то и 1-ва пак няма гаранция) - все някой и се е качвал и я е карал, но рисковете ми се струват приемливи.Дайте съвет какво друго важно да гледам? Нещо което е критично?и пак да кажа - благодаря на всички за мнението - важно е за мен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #75 Отговорено 29 Януари, 2014 (Редактирано) Ами задължително компютърна диагностика - но в Хонда сервиз !Кутията ако има някакви прелашквания при рязка газ или при отнемане на газ. Шумове също. Ниво на масло. Редактирано 29 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NickSpeed 1 #76 Отговорено 1 Февруари, 2014 Да се похваля - Вече съм в ДЖАЗА!Първи впечатления след 250 км - разкошна количка за съпругата и за града - определено магистралата не й е полето за изява, но пък в града е направо удоволствие. CVT кутията е супер - базата ми за сравнение - няколко роботизирани кутии - Опел Корса, Ситроен C3, Тойота Ярис, и Моята кола, която е 7 степенна DSG (VW). Бих казал, че не отстъпва на DSG-то по нищо.Напълно осъзнавам, че следващите ми думи ще предизвикат Широки усмивки във всички, но няма как да не си кажа, да се похваля - Допускам че показаните на дисплея 28 000 км са реални! Тука правя пауза........ за да спрете да се смеете и допълвам:В купето не мога да намеря и една минимална точица, различна от това когато е била произведена колата, копчета по радио, копчета за ел. прозорци, волан, скоростен лост - всичко е излято... Стелките са оригинални Jazz, и нямат следа от протриване (всеки знае каква е цената на фирмени стелки, и че никой Автоджамбазин няма да хвърли пари на вятъра за такава глупост). В колата освен нейните документи (вече споменах че при избора дори не сме ги отваряли), има 3-4 документа (едното е някаква застраховка, другото е някаква разпечатка от матричен принтер - сервизна документация) от които е видно че километрите са около тези цифри... Както и да е, това беше да се позабавлявате малко - хората на какво вярват... Днес ще ходя на Сервиз, да си я качим на компютърната диагностика, на стенда за сходимост и т.н. - сервиза е собственост на близък приятел, та с него ще я разцъкаме до където е възможно, докато си пием кафенце и си лафим. Ще споделям и за напред какво сме открили - все ще има нещо скрито покрито, но ще гледаме. За сега единствената логична причина колата да е тук е удар-а във задната врата, но да видим какво друго ще излезе...Плана ми е сега да сменя масло, всички филтри - маслен, въздушен, за купето, (горивния четох че е много труден за смяна и се сменя през голям интервал-така че за него ще огледам каква е ситуацията и тогава ще реша).Сега ще се заровя по темите да видя какво масло се препоръчва? Ако имате готов отговор, давайте съвет... Ще разгледам свещите - не знам за смяна ли са? Няма как да разбера - двигателя си работи като часовник - то го има и правилото ако едно нещо си работи, не го закачай. Ще проверя и спирачките, Сещате ли се нещо друго което да е задължително за подмяна при закупуване?Май поста ми стана прекалено дълъг, но с това правило за 2-те мнения на ден ... Пък желанието да се похваля е голямо ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #77 Отговорено 1 Февруари, 2014 (Редактирано) Е честита да ти е и много безаварийни километри. Колко легна цената ? От тук си поръчваш истинско масло ама малко се чака. http://forums.hondab...showtopic=89090 от тук си проверяваш какво и колко литра да е http://www.motul.com.../recommendation Другия вариант за Мотул е офицялния вносител за БГ- къде има за твоята околия не знам. Части и нещо ако ти трябва пак от тук - на цена 1/2 от тези в БГ ОРИГИНАЛНИ . Чакането си заслужава. /> http://forums.hondab...showtopic=89675 http://forums.hondab...showtopic=88592 За Километрите и DSG-то няма да спорим сега :D/> Да я карате със здраве и скоро малко снимки и мнения да постнеш тук. Редактирано 1 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #78 Отговорено 1 Февруари, 2014 Аиде честито и от мен важното е че е много запазена и мърка, и затова се чудя вко толкова ще и гледате на компа, тя кола дето мърка и без ком си казва че всичко е ок. Масло за двигателя каквото решиш но предвид малкото километри спазваи препоръката на производителя сипи и една хубава синтетика. Маслото за останалите агрегати САМО ХОНДА масло ако не искаш да пускаш нови теми Макр че то кви агрегати, масло за скоростите само Не каза за колко я взехте, знам че хубавите автомати са си бая цифра, но ако е както описваш без следа то си струва всеки лев, може и да е на 28 изключения винаги има ама и на 128 да е пак е нищо на фона на останалите дето са по на 428 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #79 Отговорено 1 Февруари, 2014 Честито колега, да си в Джаз - а е друга работа... :)/> Със здраве да си я юркате и много да те слуша.Изглеждаше наистина читава, може и да си ударил джакпота... п.п. Дай още твои снимчици и изплюй тая пуста цена, че всички тръпнем от очакване... :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NickSpeed 1 #80 Отговорено 1 Февруари, 2014 Снимчиците обещавам за утре, че днес се завъртяхме напред назад и времето напредна. Колкото до това за което всички питате - спазарихме се с платена Еко такса - 10К. Знам че е соленичко, но след 5 месеца обиколки взе да ми омръзва, а ако сметнеш разходите по обикаляне и времето, каквото и да вземеш по-евтино, то в последствие и да тръгнеш да оправяш, пак ще коства пари и няма да е същото. Абе то май не толкова за жената, ами аз не исках да правя компромис, та нали знаете - парите след 2 месеца си ги забравил, но удоволствието за следващите 2-3 години си струва... Абе май се оправдавам...Както и да е, усетих че ме дърпа и това е. Утре ще се опитам да снимам в детайли, за да разгледаме заедно. И пак ще споделя впечатления - сега се отдавам на четене, че ми свършиха постовете... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове