Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

D13B2 S20 box 
1: 3,250 
2: 1,900 
3: 1,250 
4: 0,909 
5: 0,750 
R: 3,153 
FD: 4,437 

D15B7 S20 
1: 3,250 
2: 1,900 
3: 1,250 
4: 0,909 
5: 0,750 
R: 3,153 
FD: 4,250

 

Май кой знае каква разлика няма :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разликите трябва да са2- 1.7613-1.1725-0.702На б7 трябва да са такива числата на 2 и 3-та и 5таП.п. и FD е 4.058Източник:post-27926-0-65411400-1401883801_thumb.jpg

Редактирано от Колега
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Възможно е да съм прочел грешна информация из чуждестранните форуми. Виждам, че d13b2 заводско е с s20. Тази уж е смъкната от нея и пише s20 и на старата същото пише. С тая скоростна кутия на двигател d16a8 при 8000 оборота на 2-ра прави 95к/ч. При мен на мини ме-то прави 110км/ч... а ся де..
 
Не ми се смъква пак, че да бройм
Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те на много са D-серии са S20 но файнала им е различен , най вероятно си взел с по дългия F.Dнай удачния вариант е да вземеш от фенчето кутия поне 100% ще знаеш , че е тва , което трябва да е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията е свалена от d13-ка. Но това не е гаранция. Може би някой път ще я сваля да я погледна... :) Защо тогава, d16a8 с тази кутия при 8000 оборота прави 95к/м на 2-ра, аз правя 110к/ч. Е тва само не можах да си го обясня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изрових по-стари клипове от преди да сложа кутията и да сменя километража.

Най-вероятно сегашният ми оборотомер лъже. Аз не виждам разлика... пффф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес смених уреда за обороти с друг който имах под ръка. На него показа прекъсвач на 7000 оборота. Той също не показва точно но е по-добре от първият който показа 8200. Проверих днес дали наистина прекъсвача е на 7200 оборота, чрез връзка с газовия комп. и стигна до 7190 оборота. Значи оставам с 200 разлика :))

Сега съм се хванал да си направя лампичка за бензина когато е на свършване. Имам такава на сегашното табло и ще трябва да си намеря поплавък от EG с заводска лампичка и да пусна 1 кабел до  таблото.

 

Вчера я пастирах малко да светне  :biggrin:

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Снимките не са с хубаво качество но все пак се вижда ефекта :)

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа в уреда за скоростомер. Показваше с 10 к/ч повече. За това и на 2-ра стигаше 105-110 при 7200 оборота. Сега стига 95-97 и мисля, че е добре. Прочетох на скоростната кутия ми пише P20 A000 но и на доста други с файнъл 4.4 пише същият код. 

Днес ми се прецака стъпковото моторче и много интересно, като се движи колата празния ход е на 1500 оборота. Спрат ли да се въртят колелата си отива на 750-800, както си трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като всяка друга хонда, все нещо излиза за човъркане. Стъпковото моторче го почистих и сега всичко е 6+. Дразни ме, оборотомера показва 200 оборота разлика. Днес се заиграх и с него. Смъкнах го му смених всички кондензатори по платката на уреда (набутах се цееееееелииииииииииииии 83ст!). Никакъв резулатат продължава да си показва с 200 оборота разлика. Явно ще се смени, че ме дразни така! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се прецака стъпковото моторче и много интересно, като се движи колата празния ход е на 1500 оборота. Спрат ли да се въртят колелата си отива на 750-800, както си трябва.

Това не е прецакано IACV а съвсем нормално поведение. Настройва се от чипа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добър тунинг , като за без пари :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

И малко дум дум...

post-448-0-54316100-1403329402_thumb.jpg

  • [*]
Amplification type
[*]
passive
[*]
Speaker diameter
12"
[*]
Woofer size (inches)
12" m
[*]
Nominal (RMS) output power
250 Watt
[*]
Max (RMS) output power
850 Watt
[*]
Response bandwidth
35 - 500 Hz
[*]
Input impedance
4 Ohm
[*]
Connectivity
wired

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са яки,ама все си мисля,ако отвътре до края на ребрата са червени ще стоят още по-добре!

 

пп.Лично мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усетили някаква разлика с тези home dame разпънки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да написал съм ефекта от тях в по горния пост според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i'm fly boy

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Oще снимки на колата и двигателя!

post-448-0-21801100-1405319047_thumb.jpg

post-448-0-92087800-1405319061_thumb.jpg

post-448-0-16772400-1405319080_thumb.jpg

post-448-0-46027900-1405320179_thumb.jpg

post-448-0-70379400-1405320243_thumb.jpg

post-448-0-99976800-1405320395_thumb.jpg

post-448-0-49574500-1405320350_thumb.jpg

post-448-0-81496000-1405320379_thumb.jpg

post-448-0-18090500-1405319096_thumb.jpg

post-448-0-99414600-1405319109_thumb.jpg

post-448-0-50504100-1405319124_thumb.jpg

post-448-0-98925400-1405320425_thumb.jpg

post-448-0-97489100-1405320457_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт  :punk:

Спортен панелен филтър SIMOTA и 2 измервателни уреда. Не са кой знае каква марка но ще вършат работа за която ги вземам! 

 

Волт

post-448-0-81208800-1405502159_thumb.jpg

 

Вакум

post-448-0-84264800-1405502203_thumb.jpg

 

Сега може да последват коментари от рода на "е като не си турбо за какво ти е

?" Веднага ще им отговоря, че ще го ползвам за газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет! Проекта малко се позабави но така става, като дойде сезона за моренце! За сега успях да монтирам уредите със стойка на гредата, и като цяло съм доволен от уредите и визията (снимки по-късно). Също така се оказа, че не съм зацепил правилно това мини-ме. Резнах малко делкото, защото нямам раздвижна ролка но се получи добре. Сега е малко по "спъната" в ниски и средни но във високи е самолет! За напред съм планирал генерация на външно Ф50 и 1 резунатор, както и да отворя двигателя на ново за смяна на сегменти (на горните снимки се вижда как гори) и да я позгъстя до към 12/12 и нещо степен. Ще сменя гарнитурата с метална от d16y8, че е по тясна от d16z6. Когато всичко приключи и я зглобим ще я къча на дино за да я замерим и донастройм.  

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт...

 

Вече с генерация от хром на 60мм външно с резонатор и крайно гърне, благодарение на колегата K1r1L от форума. Коренна разлика след, като я замених със старата генерация на външно Ф36  :puke:  на места... 

Преди със старата генерация на англичанка със сток д16з6 от място ми правеше 2 коли до средата на 4-та. След смяната вече се кантарим до края на 4-та и то на газ. :yes:  Все пак газовата е настройвана за икономия а не за гонки. Ето клипче:

 

Д14-ка мини ме настройвана в шумен (6-та хеч) на газ и правя 2-3 коли. А преди ми правеше 2 коли.  :tongue1:  Сигурно се питате защо се пускам на газ? Защото не съм ходил за донастройка на бензиновият комп от последното ходене до София. Тогава колата не беше готова за настройка. Грешно зацепена, тясна генерация и т.н.  Кофти, че газовия инжекцион е стар модел и копира картата на бензина и по негая си прави изчисленията.  Така се налага да импровизирам с газовата карта... В крайна сметка за сега е добре. 

 

Другото което обнових е седалките. Минах на прелюдови от 4-та генерация и старите излизат на пазара, че трябват пари за смяна на сегменти.

Утре палим към слънчака  другото ще чака  :punk:  :plane:

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключих с генерацията на ф60. Добавих нова мека връзка и резунатор. След, като отрязахме изпускателния колектор максимално близо до двигателя (за да хванем по широката траба), се оказа, че свръската на самия колектор с "меката връзка" (от тая с болчетата) е некадърно направена. Набили са траба ф40 в тази на колектора (ф50) и така е заварена. Ограмна разлика, като оправихме и това. Остава гумички на главата да се сменят (непитайте по-добре защо пак...)

Имам сверка с audi 90 2.0 115 к.с.. Явно са доста тромави.

на 2-ра с 40 км/ч

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тировееее :D :D :D Дай да видим и ускорение.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ся едно ускорение на газ правя... мани мани :) Чакам да я къча на дино, че на бензин неще да върви. В момента е настроена по усет и се кара само на газ. Клипчетата също са на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде прави я тая кола да я караш на бензин, че така си е чиста ебавка.... като настроиш ще усетиш истинския резултат от подобренията, които правиш! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко скорошни снимки на непочистеният интериор:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

И отвън

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Генерацията и разпънката вече полирана:

Публикувано изображение

Един малък подарък от колегата DIVALDOО

Публикувано изображение

 

Още...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Колко е чиста само!

Публикувано изображение

 

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гумичките (масло-обирачите) на клапаните и ефекта с пушенето си остана.... Ех... тия сегменти  :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шлайф на цилиндрите + сигменти е решението :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги, когато съм сигурен в нещо, оставям съзнанието отворено, защото не съм се докосвал до тези проблеми, за да изкажа твърдо мнение.

  Моята теза е, че новите сегменти никога няма да затворят камерата толкова херметично, колкото старите са го правели. Без оформянето на нов цилиндър, които е идеално кръгъл и препоръчително да има много леко стеснение в горната си част, новите сегменти няма да успеят да затворят камерата херметично.

И ако трябва да говоря с цифри всички Д серии познати на мен са с 75 мм диаметър на цилиндрите. Като сервизната граница е 75.0мм нещо си.. Вероятно 75.05 мм. Следва това са вече "oversized". Ако се сложат нови сегменти без подготовка на цилиндрите:

Първо ще има неравномерно износване, защото цилиндрите няма да са идеално кръгли, а по-скоро елиптични.

Второ цилиндрите вероятно в горните и долната си част ще са осезаемо по- кръгли и с по-малък диаметър спрямо средната си част където буталата се притискат най-силно към цилиндрите.

От тук следва вече загуба на компресия и след време същия проблем отново.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията колега. Аз знам някой неща от това което си написал, но за да го направя както трябва, ще трябва да похарча едни 400-500лв, защото и буталата  се сменят с нови. Не се знае колко още ще карам този двигател преди да суап-на нещо по-голямо.

 

Нещо ново което направих по задната броня е да я разпробия на ф64. Леко по-надолу излязоха отворите но иначе са еднакви с точност до 1/2мм от 2-те страни. Бронята имаше забележки и за това реших с тази да си поиграя а да си взема друга по запазена за напред. 

Също така и минах на 15w50 масло. Гъсто но предполагам по-издръжливо. 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 съвет към колегите... Маслото 15w50 не е по-издръжливо от 15w40! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше да пенсионирам калобраните по болест. След няколко поредни успешни операции с тел и лепило за възстановяване дойде и деня в който трябва да ги изхвърля, че вече няма на къде.... Така се получава, като караме ниски коли в България.  :whistle:

 

Подготвих я за зимата, като прибрах повдигнатият капак и взех 1 комплект зимни гуми 155/70/13 предни и 165/80/13 задни. Дано няма много сняг и да мога да я карам.

 

Снимки от последната месечна

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт

 

Предна стабилизираща щанга от 18мм на 21мм и спортен волан с изместен център.

post-448-0-31856800-1413644176_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирах 21мм щанга с нови биелетки и да ви кажа разлика има и то голяма! Почти не се накланя в завой. Само дето видях зор с ваденето и слагането на новата. Завърил съм всички траби отдолу и голям зор падна....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нуждая се от вашето мнение. Ще преправям предната горна стаб. щанга, като по тоази начин искам да я направя по ефективна, тоест да има по-голямо въздействие върху  ботушите. Сега ми се струва доста се огъва. Искам да я хвана допълнително към купето  (под предното стъкло) За да съм по ясен ще добавя две снимки, с два различни варианта, на който се спрях, като модел. Трудно ми е да избера точно по-какъв начин да я направя, но ми се струва, че вариант 1 ще е по-здрав от вариант 2. Все пак искам да чуя и друго мнение. Също така приемам и други варианти за направа. Материалът от който ще се изработи е хромникел, със същата дебелина, като на разпънката и ще се полира и лакира.

 

Вариант 1

post-448-0-89229500-1414823836_thumb.jpg

Вариант 2

post-448-0-44289100-1414823853_thumb.jpg

 

Ще пусна и 2 допълнителни връзки към ботушите.:

post-448-0-95369000-1414824132_thumb.jpg

 

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради липса на време, днес успях да изрежа планката и тръбичките до нея. Спрях се на този варинат.

post-448-0-31422900-1415024120_thumb.jpg

Утре ще се заваря и полира. Ще снимам крайният резултат.

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт.

 

Спортно окачване Tuning Art.

post-448-0-79111800-1416047708_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...