CreAt1ve 1 #1 Публикувано 29 Юли, 2013 Здравейте колеги,Обмислям варианта да си закупя горепосочената хонда. Бих желал да Ви попитам, някои може ли да ми даде информация за тази кола, тъй като не е много често срещан модел? Автомобила е с 3.5 литров мотор 300к.с с газова уредба. Искам да попитам как стои поддръжката на тази кола като : масла филтри, страда ли от нещо специфично, ходова част как му е и въобще заслужава ли си да инвестирам в такъв тип автомобилБлагодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 29 Юли, 2013 Много здрава кола,може би една от най-здравите,но екзотика винаги се поддържа трудно.Като изключиш общите консумативи останалото си е проблем.Ако споделиш защо я искаш и какво очакваш от нея ,ще допълня съвета си... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreAt1ve 1 #3 Отговорено 29 Юли, 2013 (Редактирано) Колега, какво да ти кажа много ми допада този автомобил. Колата днес я карах в перфектно състояние, няма да тропа да хлопа, много екстри всички за модела, но ме интересува, какво значи много скъпо за едни 10 лв. е много за други 1000 лв. е малко ориентирай ме примерно: Накладки, ходова част, масла филтри и най- важно колко харчи. Аз по принцип обичам да карам коли, които не са много често срещани и все пак това е индивидуалност. Колата е 4х4 което е много добре. Не е джип а за ауди не искам и да чувам Не познавам никои, които да кара такава и за това се обръщам към Вас в този форум Благодаря предварително Редактирано 15 Септември, 2023 от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #4 Отговорено 29 Юли, 2013 (Редактирано) Много хубав автомобил. Ако е в перфектно състояние взимай. Части се намират. И аз съм с рядък автомобил и с поръчки се оправят нещата, като и си сигурен какво купуваш. Проблем е, да речем, ако закъсаш на пътя ама това не би ме отказало Редактирано 29 Юли, 2013 от PIKap 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 29 Юли, 2013 Тука в форума и не само могат да се поръчат всякакви оригинални части за колата на доста прилични цени.Знам какво ще те насочи .... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87040 прочети тук какви са разходите по доставките и виж цените тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=23416,23417&cmodnamepc=LEGEND&xcardr=4&dmodyr=2007&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=LEGEND на самите части консумативи и всичко по колата.Копираш парт номера на всяка част и слагаш тук http://www.hondapartsnow.com/Ориентировъчно погледнах ангренажа го дават 45 долара. от там нататък си провери всичко и прибави доставката всичко е описано в първият линк.Колата е уникална... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #6 Отговорено 30 Юли, 2013 Не е джип а за ауди не искам и да чувам :)/>Ставаме двама :D/> Предницата на Леджънд също е с многоточково окачване с алуминиеви носачи, но за разлика от Аудито е направена кадърно.По отношение на надеждност двете марки са абсолютно несравними.Щом не искаш да чуваш повече за марката от подписа ти значи вече си разбрал, че това не е кола, а средство на концерна майка за печалба от резервни части. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #7 Отговорено 30 Юли, 2013 Здравейте колеги,Обмислям варианта да си закупя горепосочената хонда. Бих желал да Ви попитам, някои може ли да ми даде информация за тази кола, тъй като не е много често срещан модел? Автомобила е с 3.5 литров мотор 300к.с с газова уредба. Искам да попитам как стои поддръжката на тази кола като : масла филтри, страда ли от нещо специфично, ходова част как му е и въобще заслужава ли си да инвестирам в такъв тип автомобилБлагодаря предварителноКолега,Колата е 295 к.с, ако ще я вземаш колата карай я пак и се вслушай да няма леко потропване от рейката.Разход нормално каране в София 15-18 бензин на газ отиваш с 1,5л нагореРазход извънградско 10-12л/100кмОбслужването масла,филтри е като на Акорд. (или 1-дна идея по-скъпо)Обикновено нямат парктроник. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 30 Юли, 2013 20 на газ твърдо.Поддръжката е съизмерима с подръжката на А8,но несе троши толкова често.За комфорта не мога да говоря ,щото не съм собственик,но си има всичко без теглич Поддържам румънска такава,че при тех е много скъпо.Пътищата са им като нашите,даже като софиййските.Като я тествам градско се насирам от кеф.Карал съм и S8.4,2.Ускорението е същото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #9 Отговорено 30 Юли, 2013 Леджънда е много по-добре конструиран от А8, обаче в интерес на истината Аудито с 4.2 340к.с върви с разлика до 100 повече от секунда.М/у другото Леджънд е в класа на А6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 30 Юли, 2013 На книга е така,аз говорих за усещането от ускорението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #11 Отговорено 30 Юли, 2013 (Редактирано) Колата е наистина уникална! Бях писал и в друга тема, мой приятел си взе такава от Италия с монтирана газова уредба. Много е доволен, защото разхода на газ е почти като този на бензин. Във вървенето също не се забелязва съществена разлика. Преди 1-2 месеца я обслужи в Бултрако Пловдив: масла, филтри и преглед за под 300 лева /имаше кампания и консумативите бяха с отстъпка, иначе е малко над 300/. Толкова излиза и обслужването на Акорд 7 2.0 бензим.Много е важно да се знаят от кандидат-купувачи на такъв автомобил следните неща:1.Задължително пълна застраховка! Ще спомена само две неща, които без застраховка разоряват: при лек удар на предната броня може да се отвори предния капак /има активна защита за пешеходци/. Системата струва около 8000 лева и застрахователите изпадат в шок!!!/>/>/>/>При малко по-сериозен натиск отпред може да се засегне маската и по-специално емблемата! Голям проблем, защото струва 5-6 хилядарки!!!/>/>/>/> Е, не самата емблема, а радара за спазване на дистанция и асистента за спиране, който е вътре!!!/>/>/>/>2.Тъй като колата е с постоянно разпределяне на въртящия момент между четирите колела, има 5 хидравлини съединителя. Мисля че на 20 000 км им се сменя маслото, до колкото знам около 800 лева в Бултрако.3.Ако системите /навигация и блутут/ са настроени на италиански, без да се назубрят командите за превключване на езика, не може да се смени на друг, например английски. Това е един недостатък на колата, че няма дублиране на първичните настройки с копчета, а само с гласови команди. След половин ден борба успяхме да се справим, но се чуствахме така:http://www.youtube.com/watch?v=G2Y0oqZOyl0Само борд компютъра езика май се настройваше от бутоните на волана като на Акорда.Като изключим тези неща, колата е пълна с всякакви екстри, дори има осветление на дръжките на вратите от вън!Като клас е сравнима с А8, седма серия на БМВ и S класата на Мерцедес, дори немците си го казват:http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT1863_Honda_Legend_35_V6_Automatik/Honda_Legend_35_V6_Automatik.pdfКато размер е по-къса с десетина сантиметра от високия клас, но е по-голяма от средния. А като екстри и е конкуренция само високия клас! Редактирано 30 Юли, 2013 от ivan_m 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buddi5 1 #12 Отговорено 2 Август, 2013 Колега щом имаш вазможност зимаи я тази кола е страхотна и е мечта на повечето от нас в този форум ,които за сажаление не можем да си позволим да подаржаме кола от този клас.Ако имах вариант ваобще не бих се замислил да си взема , но имаи в предвит че проблема не е да я купиш а да и сипваш гориво после там е голямия проблем.Частите не са толкова голям проблем защото хондите са си здрави и при добра подражка много даржат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #13 Отговорено 27 Януари, 2014 Здравейте колеги!Някой с по-нова информация или премеждия с този модел? Мой приятел е харесал модела, но досега не е бил Хондаджия и ме помоли за експертно мнение и съвети. Той се е насочли към 3,5 бензин от 2007г. Ще съм благодарен ако му помогнем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Komunista83 3 #14 Отговорено 10 Май, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги. Въпросът ми е колко е разходът на масло за 10К? Honda legend 2007 (KB1 3.5) Редактирано 10 Май, 2021 от Komunista83 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mittaka7 140 #15 Отговорено 11 Май, 2021 Колкото повече я караш във витека толкова повече гори масло! За 10-12 хиляди до 2литра е нормално,но не повече и пак казвам караш ли я в обороти близо до червеното лапа и масло и бензин яко. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #16 Отговорено 11 Май, 2021 0.1 л на 1000 км при основно извънградско (с магистрала) и "сеч" на който ми пречи. Предимно между 2000-3000 об/мин и 5000-7000 коги требе. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #17 Отговорено 15 Септември, 2023 Наскоро говорих с познат, хондаджия който кара Леджънд. Каза, че неизправен клапан на картерните газове може да е причина за харч на масло. Този клапан се сменял на три смени на масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #18 Отговорено 15 Септември, 2023 (Редактирано) Той лесно се проверява. Като му смачкаш маркучето с клещи, трябва да щрака. Има клипчета в Тубата. Редактирано 15 Септември, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinkoneychev 42 #19 Отговорено 25 Септември, 2023 На 15.09.2023 г. at 11:28, ceco_accord написа: Той лесно се проверява. Като му смачкаш маркучето с клещи, трябва да щрака. Има клипчета в Тубата. Здравейте, къде се намира този клапан? снимчица или схемичка нещо?... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #20 Отговорено 25 Септември, 2023 Червената стрелка. Маркучето за мачкане е зелената. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mittaka7 140 #21 Отговорено 2 Октомври, 2023 Поръчан ще дойде до 10 дни цена 82.84лв 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #22 Отговорено 2 Октомври, 2023 От къде го поръча? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mittaka7 140 #23 Отговорено 2 Октомври, 2023 Бултрако 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinkoneychev 42 #24 Отговорено 2 Октомври, 2023 Поръчах в ebay: цена 7 - 10$, 20 дни доставка... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #25 Отговорено 4 Октомври, 2023 Аз го получих миналата седмица - с мито, ддс и такса към БГ пощи - 45лв. от Амаяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinkoneychev 42 #26 Отговорено 5 Октомври, 2023 На 4.10.2023 г. at 13:54, Yak написа: Аз го получих миналата седмица - с мито, ддс и такса към БГ пощи - 45лв. от Амаяма. Здравей, Стария лесно ли излезе? На колко хиляди км го смени? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #27 Отговорено 5 Октомври, 2023 Още не съм го сменил. Преди следващия уикенд едва ли ще мога да отделя време, но ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tqnata 62 #28 Отговорено 6 Октомври, 2023 При мен излезе много лесно. Дори когато болта е стегнат има лек луфт при завъртане нагоре/надолу. Внимавайте при изваждане за да не се налага после да търсите малката пластмасова част в която влиза болта (номер 5 от схемата на колегата от пост #21). Моят беше доста мръсен, но поне тракаше при разклащане. Позачистих го малко със спрей и обратно. Поръчах си нов, този едва ли е сменян някога. Като цяло е фасулска работа, но опитът показва че винаги има какво да се закучи . 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #29 Отговорено 22 Октомври, 2023 На 5.10.2023 г. at 15:11, dinkoneychev написа: Здравей, Стария лесно ли излезе? На колко хиляди км го смени? Update: днес го смених. 5 минути е работата. Излезе лесно, малко го подпрях с отверката и беше вън. Старият бе много омазан и не тракаше. След промивка с wd40 започна да се чува тракане, но ще стои резервен. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinkoneychev 42 #30 Отговорено 24 Октомври, 2023 А всъщност трябва или не трябва да трака? Защото прочетох някъде, че като нов НЕ трябва да трака. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #31 Отговорено 24 Октомври, 2023 Той не трака. Това е проверка дали е проходим и му работи клапанчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #32 Отговорено 24 Октомври, 2023 При свален клапан и раздрусване до ухото се чува звук като движение на малка съчма вътре. Не знам как да го опиша иначе ако не се чува нищо, значи е задръстен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #33 Отговорено 24 Октомври, 2023 Точно съчма е. Ако е задръстена с полипи тръбичката, тя залепва в мизерията и вакуумът не може да я мръдне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tqnata 62 #34 Отговорено 24 Октомври, 2023 Току що пристигнал, още топъл. При разклащане трака като детска играчка. Утре заминава на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djack_ 35 #35 Отговорено 8 Ноември, 2023 И аз от днес съм с нов клапан. Стария нямаше никакви признаци на живот. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djack_ 35 #36 Отговорено 9 Ноември, 2023 Днес го почистих със спрей и започна да трака топчето. Отива в склада... за всеки случай ако се наложи. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinkoneychev 42 #37 Отговорено 27 Ноември, 2023 Здравейте, сега като сменихте клапанчетата (за картерни газове) промени ли се разхода на масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinkoneychev 42 #38 Отговорено 27 Ноември, 2023 То между другото и аз го смених, ама смених и маслото (Ravenol SSO 0-30), та харчи си масло. Аз и бързичко карам де ама...Някакви препоръки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tqnata 62 #39 Отговорено 27 Ноември, 2023 При мен очаквано няма разлика защото стария клапан работеше (поне дрънкаше при разклащане). В студените месеци разхода на масло е по-малък защото не я юркам толкова. Сега съм на почти 4000км. след смяна и съм долял не повече от 250мл. Такъв разход ми е правила лятото за 600км. но малко ме е е срам да кажа как я карах. И през зима и през лято си я карам само с 5W30. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pandeliev 19 #40 Отговорено 28 Ноември, 2023 Аз мойта я карам с 5w40 на газ е, масло доливам обикновено на около 5к км, но този клапан не съм го сменял все още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове