Jump to content
CreAt1ve

Honda Legend

Recommended Posts

Здравейте колеги,Обмислям варианта да си закупя горепосочената хонда. Бих желал да Ви попитам, някои може ли да ми даде информация за тази кола, тъй като не е много често срещан модел? Автомобила е с 3.5 литров мотор 300к.с с газова уредба. Искам да попитам как стои поддръжката на тази кола като : масла филтри, страда ли от нещо специфично, ходова част как му е и въобще заслужава ли си да инвестирам в такъв тип автомобилБлагодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много здрава кола,може би една от най-здравите,но екзотика винаги се поддържа трудно.Като изключиш общите консумативи останалото си е проблем.Ако споделиш защо я искаш и какво очакваш от нея ,ще допълня съвета си...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, какво да ти кажа много ми допада този автомобил. Колата днес я карах в перфектно състояние, няма да тропа да хлопа, много екстри всички за модела, но ме интересува, какво значи много скъпо за едни 10 лв. е много за други 1000 лв. е малко :) ориентирай ме примерно: Накладки, ходова част, масла филтри и най- важно колко харчи. Аз по принцип обичам да карам коли, които не са много често срещани и все пак това е индивидуалност. Колата е 4х4 което е много добре. Не е джип а за ауди не искам и да чувам :) Не познавам никои, които да кара такава и за това се обръщам към Вас в този форум Благодаря предварително

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много хубав автомобил. Ако е в перфектно състояние взимай. Части се намират. И аз съм с рядък автомобил и с поръчки се оправят нещата, като и си сигурен какво купуваш. Проблем е, да речем, ако закъсаш на пътя ама това не би ме отказало:)

Редактирано от PIKap
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука в форума и не само могат да се поръчат всякакви оригинални части за колата на доста прилични цени.Знам какво ще те насочи .... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87040 прочети тук какви са разходите по доставките и виж цените тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=23416,23417&cmodnamepc=LEGEND&xcardr=4&dmodyr=2007&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=LEGEND на самите части консумативи и всичко по колата.Копираш парт номера на всяка част и слагаш тук http://www.hondapartsnow.com/Ориентировъчно погледнах ангренажа го дават 45 долара. от там нататък си провери всичко и прибави доставката всичко е описано в първият линк.Колата е уникална...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не е джип а за ауди не искам и да чувам :)/>Ставаме двама :D/> Предницата на Леджънд също е с многоточково окачване с алуминиеви носачи, но за разлика от Аудито е направена кадърно.По отношение на надеждност двете марки са абсолютно несравними.Щом не искаш да чуваш повече за марката от подписа ти значи вече си разбрал, че това не е кола, а средство на концерна майка за печалба от резервни части.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Обмислям варианта да си закупя горепосочената хонда. Бих желал да Ви попитам, някои може ли да ми даде информация за тази кола, тъй като не е много често срещан модел? Автомобила е с 3.5 литров мотор 300к.с с газова уредба. Искам да попитам как стои поддръжката на тази кола като : масла филтри, страда ли от нещо специфично, ходова част как му е и въобще заслужава ли си да инвестирам в такъв тип автомобилБлагодаря предварително

Колега,Колата е 295 к.с, ако ще я вземаш колата карай я пак и се вслушай да няма леко потропване от рейката.Разход нормално каране в София 15-18 бензин на газ отиваш с 1,5л нагореРазход извънградско 10-12л/100кмОбслужването масла,филтри е като на Акорд. (или 1-дна идея по-скъпо)Обикновено нямат парктроник.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 на газ твърдо.Поддръжката е съизмерима с подръжката на А8,но несе троши толкова често.За комфорта не мога да говоря ,щото не съм собственик,но си има всичко без теглич :)Поддържам румънска такава,че при тех е много скъпо.Пътищата са им като нашите,даже като софиййските.Като я тествам градско се насирам от кеф.Карал съм и S8.4,2.Ускорението е същото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леджънда е много по-добре конструиран от А8, обаче в интерес на истината Аудито с 4.2 340к.с върви с разлика до 100 повече от секунда.М/у другото Леджънд е в класа на А6

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На книга е така,аз говорих за усещането от ускорението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата е наистина уникална! Бях писал и в друга тема, мой приятел си взе такава от Италия с монтирана газова уредба. Много е доволен, защото разхода на газ е почти като този на бензин. Във вървенето също не се забелязва съществена разлика. Преди 1-2 месеца я обслужи в Бултрако Пловдив: масла, филтри и преглед за под 300 лева /имаше кампания и консумативите бяха с отстъпка, иначе е малко над 300/. Толкова излиза и обслужването на Акорд 7 2.0 бензим.Много е важно да се знаят от кандидат-купувачи на такъв автомобил следните неща:1.Задължително пълна застраховка! Ще спомена само две неща, които без застраховка разоряват: при лек удар на предната броня може да се отвори предния капак /има активна защита за пешеходци/. Системата струва около 8000 лева и застрахователите изпадат в шок!!!/>/>/>/>При малко по-сериозен натиск отпред може да се засегне маската и по-специално емблемата! Голям проблем, защото струва 5-6 хилядарки!!!/>/>/>/> Е, не самата емблема, а радара за спазване на дистанция и асистента за спиране, който е вътре!!!/>/>/>/>2.Тъй като колата е с постоянно разпределяне на въртящия момент между четирите колела, има 5 хидравлини съединителя. Мисля че на 20 000 км им се сменя маслото, до колкото знам около 800 лева в Бултрако.3.Ако системите /навигация и блутут/ са настроени на италиански, без да се назубрят командите за превключване на езика, не може да се смени на друг, например английски. Това е един недостатък на колата, че няма дублиране на първичните настройки с копчета, а само с гласови команди. След половин ден борба успяхме да се справим, но се чуствахме така:http://www.youtube.com/watch?v=G2Y0oqZOyl0Само борд компютъра езика май се настройваше от бутоните на волана като на Акорда.Като изключим тези неща, колата е пълна с всякакви екстри, дори има осветление на дръжките на вратите от вън!Като клас е сравнима с А8, седма серия на БМВ и S класата на Мерцедес, дори немците си го казват:http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT1863_Honda_Legend_35_V6_Automatik/Honda_Legend_35_V6_Automatik.pdfКато размер е по-къса с десетина сантиметра от високия клас, но е по-голяма от средния. А като екстри и е конкуренция само високия клас!

Редактирано от ivan_m
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом имаш вазможност зимаи я тази кола е страхотна и е мечта на повечето от нас в този форум ,които за сажаление не можем да си позволим да подаржаме кола от този клас.Ако имах вариант ваобще не бих се замислил да си взема , но имаи в предвит че проблема не е да я купиш а да и сипваш гориво после там е голямия проблем.Частите не са толкова голям проблем защото хондите са си здрави и при добра подражка много даржат

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Някой с по-нова информация или премеждия с този модел? Мой приятел е харесал модела, но досега не е бил Хондаджия и ме помоли за експертно мнение и съвети. Той се е насочли към 3,5 бензин от 2007г. Ще съм благодарен ако му помогнем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. Въпросът ми е колко е разходът на масло за 10К?

Honda legend 2007  (KB1 3.5) 

Редактирано от Komunista83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече я караш във витека толкова повече гори масло!

За 10-12 хиляди до 2литра е нормално,но не повече и пак казвам караш ли я в обороти близо до червеното лапа и масло и бензин яко.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.1 л на 1000 км при основно извънградско (с магистрала) и "сеч" на който ми пречи. Предимно между 2000-3000 об/мин и 5000-7000 коги требе. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро говорих с познат, хондаджия който кара Леджънд. Каза, че неизправен клапан на картерните газове може да е причина за харч на масло. Този клапан се сменял на три смени на масло.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той лесно се проверява. Като му смачкаш маркучето с клещи, трябва да щрака. Има клипчета в Тубата.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.09.2023 г. at 11:28, ceco_accord написа:

Той лесно се проверява. Като му смачкаш маркучето с клещи, трябва да щрака. Има клипчета в Тубата.

Здравейте, къде се намира този клапан? снимчица или схемичка нещо?...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената стрелка.

Маркучето за мачкане е зелената.

IMG_20230925_130704.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчан ще дойде до 10 дни цена 82.84лв

20231002_102955.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го получих миналата седмица - с мито, ддс и такса към БГ пощи - 45лв. от Амаяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.10.2023 г. at 13:54, Yak написа:

Аз го получих миналата седмица - с мито, ддс и такса към БГ пощи - 45лв. от Амаяма.

Здравей, Стария лесно ли излезе? На колко хиляди км го смени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм го сменил. Преди следващия уикенд едва ли ще мога да отделя време, но ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излезе много лесно. Дори когато болта е стегнат има лек луфт при завъртане нагоре/надолу.

Внимавайте при изваждане за да не се налага после да търсите малката пластмасова част в която влиза болта (номер 5 от схемата на колегата от пост #21).

Моят беше доста мръсен, но поне тракаше при разклащане. Позачистих го малко със спрей и обратно. Поръчах си нов, този едва ли е сменян някога.

Като цяло е фасулска работа, но опитът показва че винаги има какво да се закучи :).

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.10.2023 г. at 15:11, dinkoneychev написа:

Здравей, Стария лесно ли излезе? На колко хиляди км го смени?

Update: днес го смених. 5 минути е работата. Излезе лесно, малко го подпрях с отверката и беше вън. Старият бе много омазан и не тракаше. След промивка с wd40 започна да се чува тракане, но ще стои резервен. 

IMG_20231022_171838.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност трябва или не трябва да трака? Защото прочетох някъде, че като нов НЕ трябва да трака.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той не трака. Това е проверка дали е проходим и му работи клапанчето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При свален клапан и раздрусване до ухото се чува звук като движение на малка съчма вътре. Не знам как да го опиша иначе :) ако не се чува нищо, значи е задръстен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно съчма е.

Ако е задръстена с полипи тръбичката, тя залепва в мизерията и вакуумът не може да я мръдне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що пристигнал, още топъл. При разклащане трака като детска играчка. Утре заминава на място.

1698170866065.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от днес съм с нов клапан. Стария нямаше никакви признаци на живот. fd689d5eec0adaefaab5e1fb6801cb18.jpg4c3da66ce12b0ead906e5a4110f3c0c1.jpg

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го почистих със спрей и започна да трака топчето. Отива в склада... за всеки случай ако се наложи.

 

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сега като сменихте клапанчетата (за картерни газове) промени ли се разхода на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То между другото и аз го смених, ама смених и маслото (Ravenol SSO 0-30), та харчи си масло. Аз и бързичко карам де ама...Някакви препоръки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен очаквано няма разлика защото стария клапан работеше (поне дрънкаше при разклащане). В студените месеци разхода на масло е по-малък защото не я юркам толкова. Сега съм на почти 4000км. след смяна и съм долял не повече от 250мл. Такъв разход ми е правила лятото за 600км. но малко ме е е срам да кажа как я карах. И през зима и през лято си я карам само с 5W30.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойта я карам с 5w40 на газ е, масло доливам обикновено на около 5к км, но този клапан не съм го сменял все още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...