emulsia 58 #81 Отговорено 2 Октомври, 2020 Закачих я на диагностика и ново пет,беше записала грешка ...... р1399...други грешки няма...правилно ли е чета,това което намерих в нета ....кабели ,свещи,капачка палец......свещи и кабели на 30 000 км.....капачка и палец не съм сменял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #82 Отговорено 2 Октомври, 2020 Не знам защо не си намерил още тоя болт и не си настройл оборотите, чека заради това няма да ти светне. При мен си държи 750 значи би трябвало с извадена букса да е било 650(може би ) а за грешката намерих това: P1355 HONDA - Неисправность цепи питания катушки переднего зажигания Как мне исправить код P1355 HONDA Проверьте «Возможные причины», перечисленные выше. Визуально осмотрите соответствующий жгут проводов и разъемы. Проверьте, не повреждены ли компоненты, и проверьте, не сломаны ли, изогнуты ли, вытолкнуты или разъедены контакты разъема.Источник: https://kovsh.com/obd/obdcode/P1355%20(Honda)/t/tabs11870/informatciia - СТО «КОВШ» Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #83 Отговорено 2 Октомври, 2020 грешка ...... р1399 а не грешка P1355...тука в Лом трудна работа за специалист на хонда...чакам тука един в Монтана да видиме кога е свободен....при изтриване на грешката оборотите застанаха на 1000 което не проблем за сега.....запътил съм се за капачка и палец,че там не съм пипал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #84 Отговорено 2 Октомври, 2020 То цялото делко на старо не е скъпо. Дано майстора се справи. Предполагам че си гледал с някакъв обд ридер оборотите защото обортомера също може да лъже(теоретично но малко вероятно) при мен лъже на обратно при 3000 реалните са някъде 2800. За p1399 и аз намирам същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #85 Отговорено 2 Октомври, 2020 Така е на таблото показва 1000 на диагностиката 982...втора ръка няма......нови палец и дистрибуторна капачка,обичам си колата старите са си дали своето 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #86 Отговорено 2 Октомври, 2020 (Редактирано) On 9/29/2020 at 9:38 PM, emulsia said: На пълно си прав,но като става дума за стария мотор 1.6 ...105 коня....мисля,че всичко е ясно тама.....като почивам ще го снимам Не знам защо да е като почиваш минути отнема вдигаш капака няколко снимки на дросела и ги качваш,да видим има ли го тоя болт. Може да разрешим тая 5 месечна сага ,гледам никой не се натиска особено да помага. Quote .нови палец и дистрибуторна капачка, Да така е не са някаква сериозна цифра та да не сложиш нови. ако това ти помогне,моите от Фена ги взех Редактирано 2 Октомври, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #87 Отговорено 2 Октомври, 2020 Ако свещите са 30 000 определено е добре да се сменят. Предложих втора ръка делко евентуално за проблем в бобина или комутатор но новото е по добре само трябва да се внимава за ментета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #88 Отговорено 2 Октомври, 2020 Ще наблюдавам харвито ще видим какви действия ще последват....CARPERA......Прав си,но явно никой не е патил като мен,защото аз тръгнах в една посока на диагностика излезна друго...вчера отворих капака,да махна филтъра и гофретата цял филм,то са рейки какво ли не и не се вижда нищо за този болт къде се намира lelemale13 ....свещите са NGK по каталог и четох,че на 50 000 км се сменят,каква е причината за по рано? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #89 Отговорено 2 Октомври, 2020 Винта е от зад , от към купето , под едно гумено маншонче. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #90 Отговорено 2 Октомври, 2020 Казват че обикновените свещи(без значение марката) след 30 000 почват по малко да увеличават разхода естествено тия километри са ориентировъчни и зависят от доста фактори. Тази информация е от YouTube руски професори. В предвид проблема не е лошо да изключиш възможноста за проблемна свещ но нали ще ходиш на майстор кажи му на колко километра са и той ще реши какво да прави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #91 Отговорено 3 Октомври, 2020 (Редактирано) Тука тука са може и да нямат 30 000 км,по спомен карам малко след като е взех смених и нови свещи....поръчах днес,капачка,палец,нови свещи...питах и за бобина да се орентирам цена,ако видя нещо което не ми харесва...към вторник ще са при мен и според майстора ще сменям....на такова гадно място е сложен дросела,че на опипване нищо не напипах,да се сваля само да се види къде е тоз гумен маншон,малко ми звучи като закона на мърфи Редактирано 3 Октомври, 2020 от emulsia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #92 Отговорено 3 Октомври, 2020 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #93 Отговорено 3 Октомври, 2020 fenabg.....Благодаря за снимките като почивам,ще погледна и защо не съм видял тази тапа 😪 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #94 Отговорено 3 Октомври, 2020 Чак не ми се повярва че дросела е завъртян че търсих снимки в нета, при втека положението е доста завряно и гадно.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #95 Отговорено 3 Октомври, 2020 Нямам напредстава как е при в-тек,аз съм стария мотор 1.6 105 магарета ...първа регистрация 2001 Не съм мързелувал до сега рових, но благодарско на фенабг! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #96 Отговорено 3 Октомври, 2020 Spoiler Най после,голяма сага беше тоя болт.😂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #97 Отговорено 4 Октомври, 2020 Намерих болчето, ама пак греда.... Капаче то го няма което ще рече, че е бъркан вече там... След завъртането по часовникова стрелка е до край, обратно на часовникова стрелка се вдигат оборотите, със една дума не могат да се свалят.... Приемам и други идей🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #98 Отговорено 4 Октомври, 2020 Единственото което сещам е китайското IACV да е нормално по отворено, не знам дали има възможност да се настройва. Естествено остава възможноста при чистенето нещо да се е счупило. Може да се пусне някакво малко напрежение на IACV да се види дали работи изобщо или поне да се премери съпротивлението му и да се види дали компютъра го управлява тоест дали има "шим" . Но това са все неща за човек с опит и знания дано твоя майстор да се справи.Ти би могъл да извадишза кабела на IACV на работеш двигател и... но мисля че козата яко си сака пръч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #99 Отговорено 4 Октомври, 2020 Вадих и буксата, освен, че светна чека друго не стана.. Моторче празен ход е купено ново(Китай) Китайското IACV е ново.....попаднах на това,съвет от фенабг...... За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното . Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова , след почистване на дросел и иацеве или когато някой е въртял винта за празния ход. От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел , винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #100 Отговорено 4 Октомври, 2020 За мен IACV не работи, евентуално може да е заклинило ако пазиш старото ако можеш върни го за проба а китайското виж дали буталцето се движи свободно. Всичко горното го казвам от чиста логика и познания по електроника и малко механика но човек с опит в тази област не съм а опита е по важен.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #101 Отговорено 4 Октомври, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, emulsia написа: съвет от фенабг...... Още един . Напъни дросела на ръка ( да затвори ) и виж сваля ли оборотите , виж клапата да не е пробивана ( около 15 такива случая имам. На работещ мотор запуши дросела с ръка и виж дали ще изгасне . пффф повече от един са Редактирано 4 Октомври, 2020 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #102 Отговорено 4 Октомври, 2020 Сетих се за още нещо следствие на съветите на fenabg пробвай като си запушил дросела с рака или просто някъде преди дросела така че оборотите да са под нормалните дръпни кабела на IACV-то. Така ще провериш дали IACV регулираИзпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #103 Отговорено 4 Октомври, 2020 Всичко това ще се провери....аз да попитам какво се случва като са високи оборотите......на загрял двигател са 1000,по личен кеф на хондето може и да мръднат на 1100 много рядко.......студен двигател първо палена застават на 1500....понякога стартира на 1100 и като че ли набира сила и отиват на 1500(първо палене)........да дам леко инфо преди не съм имал проблеми всичко е било в норми,след проблеми със оборотите закупи ново стъпково моторче....гориво смесено ми гори добре 10л.на 100км газ.......ако не успея да намеря проблема ...проблем ли е да се кара така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #104 Отговорено 4 Октомври, 2020 Никакъв проблем даже след време може оборотите и сами да се оправят. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #105 Отговорено 5 Октомври, 2020 Няма луфтове, няма дупки на дросела, смених старото стъпково моторче, отдавна беше разглобено и почистено за резерва... Обороти 950 като се включи перката.. 960,970 на празен ход, ще седи за сега така и ще наблюдавам! Утре очаквам доставка по куриер,палеца и капачката да сменя и тях за грешката която беше записала хондето....друго нищо не ми остава да наблюдавам....може и да си въобразявам,след като върнах оригиналното стъпково моторче,някак си усещам колата със по добра динамика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #106 Отговорено 5 Октомври, 2020 Колега купи си една диагностика за да следиш живите данни. Иначе ще се омотаеш още повече. Не сменяй части на принципа проба грешка особено пък оригинални и работещи. Вероятно датчика за позицията на клапата на дросела има нужда от реглаж...предполагам, че отчита натиснат педал на газта. hondash.net 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #107 Отговорено 5 Октомври, 2020 (Редактирано) @emulsia ТПС бутан ли е, свалян ли е от дросела. След толкова мъки и питания най накрая(снимки) видяхме че имаш два отвора,единия контролиран от болта ( който се оказа че го имаш.)за празен ход ,а другия отвор ако не се лъжа от IACV. Вярвам ги изчисти добре,щом си свалил дросела. Редактирано 5 Октомври, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #108 Отговорено 5 Октомври, 2020 Vancho.....и си прав и не си....грешката хваната от диагностика ме накара да поръчам палец и делко,като знам кое съм сменял дори и оригинално си има своите мото часа....грешка ...... р1399 води до,кабели,капачка,палец,бобина.......казах,че си прав и не си защото не всеки може да чете живи данни,освен ако не е записана грешка! CARPERA...нищо не е пипано,ако се брои само почистването преди да има проблем...преди това колата съм е карал близо две години и половина и всички е било ОК.....това което си написал за отворите е така.....поне толкова съм технически грамотен да огледам кое на къде отива! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #109 Отговорено 5 Октомври, 2020 Не знам как трябва да е но да не е дросела отворен(открехнат) повече от колкото трябва това може ли да се регулира че оборотите пак са по високи? Някъде в една тема пишеше че има подпомагане при потегляне тоест дига оборотите при включване на скорост(датчик за включена скорост) при мен за 125hp го има само в движение.Пробвай пак да дръпнеш кабела.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #110 Отговорено 5 Октомври, 2020 lelemale13.......лично аз свалях дросела,няма отворена клапа...визуално всичко е ОК.....ако някой датчик дава грешно положение е друга бира...сравнение със преди има напредък,усеща се и по хубава динамика(ако не си въобразявам) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #111 Отговорено 6 Октомври, 2020 Датчика който дава на компа калко е отворена клапана е ТПС. На снимката се вижда срещуположен на връзката с жилото. Питах дали си го бутал защото аз го свалих по погрешка ,и при запалване оставаше на 2000 оборота, тя ходих и човек с диагностика да го намести на точното му положение. Пак се повтарям чисти ли ги тези отвори, на болта като го махнеш, също и с IACV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #112 Отговорено 6 Октомври, 2020 Визуално неможеш да прецениш, дали дроселовата клапа е притворена плътно. За проба можеш, при загрял двигател, да натиснеш механично дроселовата ос в посока затваряне и да видиш дали падат оборотите. Ако е така ще ти кажа какво да направиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #113 Отговорено 6 Октомври, 2020 D-D... Пробвах и това по съвет на фенабг.. За това написах няма луфтове... Жилу гледах седи свободно🙂 CARPERA... Разбрахте от раз, там не съм пипал и всичко е така когато е било със нормални обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #114 Отговорено 6 Октомври, 2020 4 hours ago, CARPERA said: Пак се повтарям чисти ли ги тези отвори, на болта като го махнеш, също и с IACV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #115 Отговорено 6 Октомври, 2020 CARPERA... Чистен е стъпков мотор, сложих стария при него е по добре, болчето за празен ход и него, то няма нищо сложно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #116 Отговорено 6 Октомври, 2020 D-D... Сега се сещам, че съм го пробвал на студен двигател да ли затваря клапата а не на загрял... Утре ще пробвам на загрял, има логика да не заяжда нещо... Днес съм на работа утре ще пробвам това със дроселната клапа и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #117 Отговорено 6 Октомври, 2020 (Редактирано) 10 minutes ago, emulsia said: CARPERA... Чистен е стъпков мотор, сложих стария при него е по добре, болчето за празен ход и него, то няма нищо сложно Имам чувството че прибързваш да отговаряш и не четеш въпросите,или поне не моите.На всеки се случва. Чистени ли са отворите преди стъпковото, и канала който регулира тоя болт за празен ход.И двата отвора се виждат на снимката ти. Това исках да разбера. Редактирано 6 Октомври, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #118 Отговорено 6 Октомври, 2020 CARPERA... Болчето за обороти го свалих, почистих нищо, че няма какво да му са запуши. Каналите към стъпковия мотор е чистен преди три месеца, а те са толкова големи, че не виждам кое ще му се запуши.. Няма нищо общо дросела със ЦРВ и темата която беше показал за почистване... Четем всичко и явно не се разбираме за което съжалявам🙂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #119 Отговорено 6 Октомври, 2020 Не каза дали си вадил кабела на IACV, ако без кабел не падат под 750 без товар значи си дърпа въздух от някъде. Ако се наложи да настройваш дроселовата клапа задължително трябва и ТПС да настройш по спомен на 0.05v(50mV)Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #120 Отговорено 6 Октомври, 2020 Преди 6 часа, emulsia написа: D-D... Сега се сещам, че съм го пробвал на студен двигател да ли затваря клапата а не на загрял... Утре ще пробвам на загрял, има логика да не заяжда нещо... Днес съм на работа утре ще пробвам това със дроселната клапа и ще пиша Направи го, смело натисни охлюва на дросела в посока затваряне. Негледай, че жилото е отпуснато. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове