Jump to content
гената.

обороти HR-V

Recommended Posts

Закачих я на диагностика и ново пет,беше записала грешка ...... р1399...други грешки няма...правилно ли е чета,това което намерих в нета ....кабели ,свещи,капачка палец......свещи и кабели на 30 000 км.....капачка и палец не съм сменял

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо не си намерил още тоя болт и не си настройл оборотите, чека заради това няма да ти светне. При мен си държи 750 значи би трябвало с извадена букса да е било 650(може би new9gag_smile.png ) а за грешката намерих това:

P1355 HONDA - Неисправность цепи питания катушки переднего зажигания Как мне исправить код P1355 HONDA Проверьте «Возможные причины», перечисленные выше. Визуально осмотрите соответствующий жгут проводов и разъемы. Проверьте, не повреждены ли компоненты, и проверьте, не сломаны ли, изогнуты ли, вытолкнуты или разъедены контакты разъема.

Источник: https://kovsh.com/obd/obdcode/P1355%20(Honda)/t/tabs11870/informatciia - СТО «КОВШ»

 

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 грешка ...... р1399 а не грешка P1355...тука в Лом трудна работа за специалист на хонда...чакам тука един в Монтана да видиме кога е свободен....при изтриване на грешката оборотите застанаха на 1000 което не проблем за сега.....запътил съм се за капачка и палец,че там не съм пипал!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То цялото делко на старо не е скъпо. Дано майстора се справи. Предполагам че си гледал с някакъв обд ридер оборотите защото обортомера също може да лъже(теоретично но малко вероятно) при мен лъже на обратно при 3000 реалните са някъде 2800. За p1399 и аз намирам същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е на таблото показва 1000 на диагностиката 982...втора ръка няма......нови палец и дистрибуторна капачка,обичам си колата старите са си дали своето

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/29/2020 at 9:38 PM, emulsia said:

На пълно си прав,но като става дума за стария мотор 1.6 ...105 коня....мисля,че всичко е ясно тама.....като почивам ще го снимам

Не знам защо да е като почиваш минути отнема вдигаш капака няколко снимки на дросела и ги качваш,да видим има ли го тоя болт.

Може да разрешим тая 5 месечна сага ,гледам никой не се натиска особено да помага.

Quote

.нови палец и дистрибуторна капачка,

Да така е не са някаква сериозна цифра та да не сложиш нови.

ако това ти помогне,моите от Фена ги взех

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свещите са 30 000 определено е добре да се сменят. Предложих втора ръка делко евентуално за проблем в бобина или комутатор но новото е по добре само трябва да се внимава за ментета.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще наблюдавам харвито ще видим какви действия ще последват....CARPERA......Прав си,но явно никой не е патил като мен,защото аз тръгнах в една посока на диагностика излезна друго...вчера отворих капака,да махна филтъра и гофретата цял филм,то са рейки какво ли не и не се вижда нищо за този болт къде се намира

 

lelemale13 ....свещите са NGK по каталог и четох,че на 50 000 км се сменят,каква е причината за по рано?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винта е от зад , от към купето , под едно гумено маншонче.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват че обикновените свещи(без значение марката) след 30 000 почват по малко да увеличават разхода естествено тия километри са ориентировъчни и зависят от доста фактори. Тази информация е от YouTube руски професори. В предвид проблема не е лошо да изключиш възможноста за проблемна свещ но нали ще ходиш на майстор кажи му на колко километра са и той ще реши какво да прави

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука тука са може и да нямат 30 000 км,по спомен карам малко след като е взех смених и нови свещи....поръчах днес,капачка,палец,нови свещи...питах и за бобина да се орентирам цена,ако видя нещо което не ми харесва...към вторник ще са при мен и според майстора ще сменям....на такова гадно място е сложен дросела,че на опипване нищо не напипах,да се сваля само да се види къде е тоз гумен маншон,малко ми звучи като закона на мърфи :)

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20201003_200531_888.jpg

IMG_20201003_200540_074.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenabg.....Благодаря за снимките като почивам,ще погледна и защо не съм  видял тази тапа 😪

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак не ми се повярва че дросела е завъртян че търсих снимки в нета, при втека положението е доста завряно и гадно.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам напредстава как е при в-тек,аз съм стария мотор 1.6 105 магарета ...първа регистрация 2001

 

Не съм мързелувал до сега рових, но благодарско на фенабг! 

IMG_20201003_200647.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Най после,голяма сага беше тоя болт.😂

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих болчето, ама пак греда.... Капаче то го няма което ще рече, че е бъркан вече там... След завъртането по часовникова стрелка е до край, обратно на часовникова стрелка се вдигат оборотите, със една дума не могат да се свалят.... Приемам и други идей🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което сещам е китайското IACV да е нормално по отворено, не знам дали има възможност да се настройва. Естествено остава възможноста при чистенето нещо да се е счупило. Може да се пусне някакво малко напрежение на IACV да се види дали работи изобщо или поне да се премери съпротивлението му и да се види дали компютъра го управлява тоест дали има "шим" . Но това са все неща за човек с опит и знания дано твоя майстор да се справи.

Ти би могъл да извадишза кабела на IACV на работеш двигател и... но мисля че козата яко си сака пръч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадих и буксата, освен, че светна чека друго не стана.. Моторче празен ход е купено ново(Китай) 

 

Китайското IACV е ново.....попаднах на това,съвет от фенабг......

 

За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното .

Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова ,
 след почистване на дросел и иацеве  или когато някой е въртял винта за празния ход.

 

От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел ,
винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка .
 След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са .
 Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс 
и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи  и точно тогава закачаш иацевето.
 Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен IACV не работи, евентуално може да е заклинило ако пазиш старото ако можеш върни го за проба а китайското виж дали буталцето се движи свободно. Всичко горното го казвам от чиста логика и познания по електроника и малко механика но човек с опит в тази област не съм а опита е по важен.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, emulsia написа:

съвет от фенабг......

 

Още един . Напъни дросела на ръка ( да затвори ) и виж сваля ли оборотите , виж клапата да не е пробивана ( около 15 такива случая имам. На работещ мотор запуши дросела с ръка и виж дали ще изгасне . пффф повече от един са :D

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за още нещо следствие на съветите на fenabg пробвай като си запушил дросела с рака или просто някъде преди дросела така че оборотите да са под нормалните дръпни кабела на IACV-то. Така ще провериш дали IACV регулира

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това ще се провери....аз да попитам какво се случва като са високи оборотите......на загрял двигател са 1000,по личен кеф на хондето може и да мръднат на 1100 много рядко.......студен двигател първо палена застават на 1500....понякога стартира на 1100 и като че ли набира сила и отиват на 1500(първо палене)........да дам леко инфо преди не съм имал проблеми всичко е било в норми,след проблеми със оборотите закупи ново стъпково моторче....гориво смесено ми гори добре 10л.на 100км газ.......ако не успея да намеря проблема ...проблем ли е да се кара така:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем даже след време може оборотите и сами да се оправят. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма луфтове, няма дупки на дросела, смених старото стъпково моторче, отдавна беше разглобено и почистено за резерва... Обороти 950 като се включи перката.. 960,970 на празен ход, ще седи за сега така и ще наблюдавам! 

IMG_20201005_110924.jpg

IMG_20201005_110938.jpg

 

Утре очаквам доставка по куриер,палеца и капачката да сменя и тях за грешката която беше записала хондето....друго нищо не ми остава да наблюдавам....може и да си въобразявам,след като върнах оригиналното стъпково моторче,някак си усещам колата със по добра динамика:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега купи си една диагностика за да следиш живите данни. Иначе ще се омотаеш още повече. Не сменяй части на принципа проба грешка особено пък оригинални и работещи. Вероятно датчика за позицията на клапата на дросела има нужда от реглаж...предполагам, че отчита натиснат педал на газта.

hondash.net

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emulsia ТПС бутан ли е, свалян ли е от дросела.

След толкова мъки и питания най накрая(снимки) видяхме че имаш два отвора,единия контролиран от болта ( който се оказа че го имаш.)за празен ход ,а другия отвор ако не се лъжа от IACV.

 Вярвам ги изчисти добре,щом си свалил дросела.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vancho.....и си прав и не си....грешката хваната от диагностика ме накара да поръчам палец и делко,като знам кое съм сменял  дори и оригинално си има своите мото часа....грешка ...... р1399 води до,кабели,капачка,палец,бобина.......казах,че си прав и не си защото не всеки може да чете живи данни,освен ако не е записана грешка!

 

CARPERA...нищо не е пипано,ако се брои само почистването преди да има проблем...преди това колата съм е карал близо две години и половина и всички е било ОК.....това което си написал за отворите е така.....поне толкова съм технически грамотен да огледам кое на къде отива!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как трябва да е но да не е дросела отворен(открехнат) повече от колкото трябва това може ли да се регулира че оборотите пак са по високи? Някъде в една тема пишеше че има подпомагане при потегляне тоест дига оборотите при включване на скорост(датчик за включена скорост) при мен за 125hp го има само в движение.
Пробвай пак да дръпнеш кабела.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lelemale13.......лично аз свалях дросела,няма отворена клапа...визуално всичко е ОК.....ако някой датчик дава грешно положение е друга бира...сравнение със преди има напредък,усеща се и по хубава динамика(ако не си въобразявам):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика който дава на компа калко  е отворена клапана е ТПС.

На снимката  се вижда срещуположен  на връзката с жилото.

Питах дали си го бутал защото аз го свалих по погрешка  ,и при запалване оставаше  на 2000 оборота, тя ходих и човек с диагностика  да го намести на точното му положение.

Пак се повтарям чисти ли ги тези отвори, на болта като го махнеш, също и с IACV

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуално неможеш да прецениш, дали дроселовата клапа е притворена плътно. За проба можеш, при загрял двигател, да натиснеш механично дроселовата ос в посока затваряне и да видиш дали падат оборотите. Ако е така ще ти кажа какво да направиш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D-D... Пробвах и това по съвет на фенабг.. За това написах няма луфтове... Жилу гледах седи свободно🙂

 

 

CARPERA... Разбрахте от раз, там не съм пипал и всичко е така когато е било със нормални обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, CARPERA said:

Пак се повтарям чисти ли ги тези отвори, на болта като го махнеш, също и с IACV

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA... Чистен е стъпков мотор, сложих стария при него е по добре, болчето за празен ход и него, то няма нищо сложно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D-D... Сега се сещам, че съм го пробвал на студен двигател да ли затваря клапата а не на загрял... Утре ще пробвам на загрял, има логика да не заяжда нещо... Днес съм на работа утре ще пробвам това със дроселната клапа и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 minutes ago, emulsia said:

CARPERA... Чистен е стъпков мотор, сложих стария при него е по добре, болчето за празен ход и него, то няма нищо сложно

Имам чувството че прибързваш да отговаряш и не четеш въпросите,или поне не моите.На всеки се случва.

Чистени ли са отворите преди стъпковото,

и канала който регулира тоя болт за празен ход.И двата отвора се виждат на снимката ти.

Това исках да разбера.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA... Болчето за обороти го свалих, почистих нищо, че няма какво да му са запуши. Каналите към стъпковия мотор е чистен преди три месеца, а те са толкова големи, че не виждам кое ще му се запуши.. Няма нищо общо дросела със ЦРВ и темата която беше показал за почистване... Четем всичко и явно не се разбираме за което съжалявам🙂

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не каза дали си вадил кабела на IACV, ако без кабел не падат под 750 без товар значи си дърпа въздух от някъде. Ако се наложи да настройваш дроселовата клапа задължително трябва и ТПС да настройш по спомен на 0.05v(50mV)

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, emulsia написа:

D-D... Сега се сещам, че съм го пробвал на студен двигател да ли затваря клапата а не на загрял... Утре ще пробвам на загрял, има логика да не заяжда нещо... Днес съм на работа утре ще пробвам това със дроселната клапа и ще пиша

Направи го, смело натисни охлюва на дросела в посока затваряне. Негледай, че жилото е отпуснато.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...