Jump to content
dido0o

Браунов генератор

Recommended Posts

от известно време се заинтересувах от тея водородни генератори и където и да гледам клипове дават 30-50% икономия на гориво и мисля да пробвам да сглобя няколко буркана в колата си :) някой тук интересувал и се и знае ли точно за какво напрежение става дума ... може ли да се ползва директно акмулатора , трябва ли да се променя ампераж ... че не съм точно човека електроника ... трябва ли да се намаля количеството входящо гориво да речем газ или бензин когато работи генератора ...My linkслагам нагледно тоя линк за хората които не знаят какво е браунов генератор темата е интересна надявам се е в правилния раздел и скоро започнем всички да караме на вода вместо бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,доста е дъвкана тази тема.....ако потърсиш из форума ще намериш инфо, но най-добре се разрови в интернет по темата за Браунов газ. Как се получава газа, какво е необходимо, плюсове и минуси и т.н. В интернет има много писано. Моето мнение, е че не става за вграждане в кола поне не и на този етап на разработка в което е в момента. Има много да се развива тази технология. Най-голямият проблем е в клетката. Поради високия ампераж който се подава на ламелите, самите те не издържаи и се изхабяват много бързо. Другия минус, е че ампеража който се подава е висок и алтернаторът на колата е под голям товар, следователно товари се мотора и от там се вдига рахода и т.н. Разрови се в нета тук няма да получиш отговорите който очакваш. И последно от мен, това е изгубена калза и време да го вградиш за колата. Ако ти е интересно си направи установка и си прави тестове в гаража :) Става яка горелка :)Успех!Мариян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете докато има балъци ще има и тарикати :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щуротия е голяма това да знаеш!Изобщо не се вързвай на тези работи!Само пари и нерви ще загубиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа мухата си е сериозна ... Има един с монтирана такава , кара и е доволен . Човека даже и музика си има . Обаче е с по - сериозен генератор . Лошо от него за балбукарника не съм чувал . Имам и един бивш колега , сглоби си я сам и си сложи в дизеловото пежо . Беше супер доволен . После я препрограмира колата с таблици за 110к.с. и намали горивото заради водорода . Ама как е с токовете при него не знам . Акумулатора си му беще пътник ... От друга страна , един друг си сложи на камиона / ония съюия му я прави и не го изкефи нещо . Говорим за старо Ивеко . Бегало повече , ама разхода си му е същия ... Иначе по нета с чертежи ври . Ползва се неръждавейка 316л и плексигласа е 1см . М/у прастините се ползва корк . Трябва ти и амперметър за прав ток 50А , дебели кабели / 16кв.см +++ / да не греят , разтвор , чисто или по - добре ново разщирително казанче , тръби , винтове , свободно време , чертеж и желание :) Обаче за импулсното захранване , което към 150лв и икономисва към 30% от нужния ток няма данни , ама мисле , че почти всеки електричар може да ти го сглоби . После се монтира и се лекуват " детските болести " . И накрая като спестиш към 1л /100 км газ и ще се чудиш защо си похарчил към 250 - 300лв ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успее да спести 1л/100км въобще няма да се чуди защо е дал 250-300лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой приятел се беше захванал с такъв проект и целта му беше да запали изцяло на така наречения "браунов газ". Успя, но за момент причината беше, че се изискват много настройки и другото, което е клетката трябва да е много мощна, иначе ако се смесва пак става стига да се направи както трябва. Беше ми споменал, че могат да се добавят разни химически елементи с които се засилва ефекта на всичко, но трябва да се добавят постоянно. На последно място да наистина харчи много ток, портативната клетка, която тестваше я захранваше със 100 амперов изправител на 12 волта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали там е работата че нищо няма да спести и ще се ядосва само!Доста време и аз разучавах тази щуротия като излезе на пазара ,има толкова проучвания за това нещо и основното е че произвеждания газ е в нищожно количество за нуждите на мотора ,после товари здраво мотора посредством алтернатора и т. н.!Не се хващай на тази работа човек-нали форума е да споделяме опит -еми аз от години го разучавах ама е вятър работа!Има един двама дето си мислели май че им икономисало 5 грама бензин като карали с 90 извънградско ама не били сигурни май и ей такива работи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<p>От доста време се интересувам от генераторите на браунов газ и съм на мнение, че ефект има! но не ми е съвсем ясно как влияе всичко това на двигателя и колко бързо ще дойде време за основен ремонт.... има мнения, че влияе благотворно, има и противоположни, но аз не съм виждал на живо такова нещо! Не си заслужава да се хващаш да си го правиш сам след като ги продават готови сглобени ... това е лично мнение все пак цената на материалите е с малка разлика от цената на готовия продукт. </p><p>Като говорим за вграждане в коли най-важна роля за икономията играе електрониката! МАП контролер и т.н. и импулсен модулатор за производството на самия газ ... има клетки, които работят на 15-20 А, виждал съм и 3-5 А , има и на 30А... зависи от модела (това е, което съм виждал да се продава из нета).</p><p>Най-голям ефект има на карбураторите и чистите дизели (най-малко електроника има там) от там нататък колкото е по-нова колата и с по-модерен двигател, толкова е по-малка икономията!</p><p>Защо не съм пробвал до сега? Ами цените на такива клетки като за мойта кола започват от 1500 лв и дават икономия от около литър извън града според производителя и 1,5 л в града и никой не е показал какво се случва с двигатели при продължителна употреба на такъв газ и аз не мисля, че си заслужава риска...</p><p>Към автора - има доста дълга тема в раздела за алтернативни горива по въпроса, разгледай я. </p>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да кажа на всички скептици, че системата е факт, работи и не са "глупости на търкалета". Това, че е нещо ново и не го прави всеки, не значи че е невъзможно или е пирамида за взимане на пари от балъците (както някой по-горе се изрази). Българина винаги подхожда с надсмешка и скептично към иновациите, понеже е "закостенял орех". Лично познавам Миртата от Горни Богров който е може би единствения (или един от малкото) който е успял да се справи с технологията и съм виждал с очите се, че системата наистина работи.Повече няма да се обаждам по темата, защото за спорове и караници нямам нито време, нито желание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година някъде и аз се бях запалил сериозно , дори бях пред слагане . Разубеди ме факта , че от изпаренията които отделя клетката и постъпват в дросела на някои двигатели , по-скоро дроселите им и всмукателните колектори се наслагват киселини , които разяждат самия метал . Резултатите бяха налице след няма и 10 000 км с подобно устройство , може да си направите извода какво може да се случи на клапаните и т.н. В този ред на мисли , евентуалната икономия , която би ми докарала до 20-30% ще ми изплати единствено инвестицията , но ако след 20 000 км примерно трябва да ремонтирам двигател ( а тези километри ги навъртам за поне 4 месеца ) определено не си заслужава - не и за мен :( Виж , ако бях със Сивика , който цял двигател му струва 300 лв може би щях да "рискувам" въпреки , че там са налице доказани методи за икономия като пропан-бутан или метан ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам ви наи простия пример, ако от тва имаше фаида всеки бакшиш щеше да има в колата си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е така . Принципно , за да се види кое има файда се гледа там . Бакшишите не са тъпи :D Бях го писал и в темата за генератора . Някой с клетка . Намираме се . Пълни си резервоара до капата . Минаваме към 100км . После пак до капата . Следва гасене на клетката / махане на бушон за по - сигурно / и повтаряне на теста . Аз се возя . Още някой който иска да заповяда . После пак пълним . Ако е казано 30% икономия , значи в полеви поне 25% . И си му плащам и двете зареждания . Тогава беше насочено към промоутърите на продукта . Изпокриха се . Принципно остатъчния продукт би трябвало да е вода , след брауновия газ . Обаче натриевия разтвор как влияе на мотора ? Натрий и вода - натриева основа . А тя си разяжда . Калия същата работа ... Май няма пълно щастие .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...