AeronTM 308 #1 Публикувано 7 Март, 2013 Здравейте. Въпросът ми е следният. Карам Сивик Д14А3 и се чудя , дали може да се регулира съединителя да отделя по от рано, а не както сега почти в края. Гледах педала има разни гайки и т.н, но не знам дали може да се оправи от там или въобще не може. Ако някой знае как да го оправя ще съм му много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #2 Отговорено 7 Март, 2013 да колега регулирва се да отделя по рано но с нов феродов диск и смяна на аксиален лагер, ако има нужда, иначе тея гаики киото виждаш не са на педала а на стерженчето на горната помпа и от тях се регулирва височината на педала, ако греша моля по компетентните да ме поправят и дано съм помогнал, провери дали саида е за смяна ако не парзаля караи си така но ако буксува така му казват по нашия краи си за смяна, а относно как да го пробваш дали преплъзва треее да ти е ясно ако ли не, дърпаш рачната както е на место включваш на 4 предавка и дава6 мотора на 3-4к отпускаш плавно и колата трее да загасне ако ли не в сервиза и нов саид и ти си на ход 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #3 Отговорено 7 Март, 2013 Ами нямам никакъв проблем със съединителя, не буксува или нещо друго( поне засега не съм забелязал да го прави). Карал съм на бащата фията, когато му трябваше но съединител и определено щях да забележа , ако ми правеше такива " мизерии". Аз просто исках да знам дали може да се нагласи да отлепя по от рано или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #4 Отговорено 7 Март, 2013 Ако си с жило - може.Ако си с хидро - не може.От коя година ти е Сивика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #5 Отговорено 7 Март, 2013 96 японка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #6 Отговорено 7 Март, 2013 Значи си с хидро, и няма регулиране при теб. Щом педалът започва да ти отлепва високо, значи съединителят ти си заминава, и скоро ще ти се наложи да го подмениш с нов.Изчакай още някой колега да даде мнението си по темата, но доколкото аз знам: до 4-та генерация Сивик са с жило, следващите модели са с хидро.Не съм напълно убеден дали си с хидро или жило, затова изчакай някой да потвърди думите ми на 100%.Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #7 Отговорено 7 Март, 2013 (Редактирано) Смяната с нов няма да помогне, отделя горе (имаше и тема точно за това), моя е чисто нов. 6-та генерация са хидравлика и колегата е писал че не става регулиране. Редактирано 7 Март, 2013 от enchev87 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #8 Отговорено 7 Март, 2013 Ок. Благодаря за информацията . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #9 Отговорено 7 Март, 2013 Гайките на педала са за обиране на хлабината след пълния ход на педала. Така че тях не ги пипай, няма да ти помогнат в случая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #10 Отговорено 7 Март, 2013 Хидро е, но аз доколкото знам се регулира. Поне аз съм имал проблеми след смяна на горна помпа и ми се е налагало да го регулирам. Регулира се точно от стержена(при мен като покарах малко в задръстване и педала отиваше толкова горе, че при не натиснат педал карах на полу-съединител ). Зад педала има контра гайка лашкаш я и въртиш стержена, след това натягаш (не много) гайката и пробваш и така докато си го нагласиш. Добре е да си оставиш малко луфт на педала, че като стане жега може да стане както при мен. Поздрави. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #11 Отговорено 7 Март, 2013 Колеги направо говорите глупости, щом е с хидро саединител нема реглаж, преди време един колега доста разбиращ в нашия форум и аз му вярвам на 100% беше развил тема за точно тва, но поради една или друга причина не влизат в форума вече а именно колегата Гошо/terorista/, потърсете негови стари теми ако ги има и ще се уверите че тва са първите признаци на отиващ си феродов диск, колега преди това къде отделяше саида, трее да е малко преди средата, както казва колегата по горе като стане жега и я поопържиш на 1-2 светофара ще усетиш тръпката за нов феродов, поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #12 Отговорено 7 Март, 2013 Ами и тогава и сега все е малко преди средата. Феродовия диск си го подозирам, че заминава ама вече 2 години(70к км) и доста светофари. Предполагам скоро ще му дойде времето. Може и аз да разбирам нещо друго под регулиране ама според мен има как да се понамести .Поздрави. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #13 Отговорено 7 Март, 2013 Колега добрия саид си отделя малко преди средата едва ли твоя ще замине скоро, щом не е с жило не може да се регулира разберете го и нема кво да му наместваш, тея гаики да поясня за кво са дето са на стерженчето на помпата, при монтаж на нова или др помпа целта им е да регулираш височината на педала на саида и спирачките да са на едно ниво да са равни щот ако има разминаване едва ли ще е одобно се едно да качваш стълбичка, а относно хидрото като натиснеш педала помпата прави определено налягане и го подава на главния цилиндър долу на кутията ако имаше за механичн реглаж там щеше да има на вилката на аксиалния лагер винт с гаика за реглаж а не съм виждал поне аз,и заради тва се води че саида с 2 хидравлични помпи е самонагаждащ се или саморегулиращ се, по горе както каза ПАРАДОКСА ако е с жило там е др манджа може да търпи реглаж, относно износването на саида се увеличава и хода на педала тва са го учили всички хора които имат професионални книжки а тея от по новата генерация може и да не са го учили нз,колкото по вече се износва феродовия диск увеличава хлабината между феродо и претискател, от там вилката с аксиала изминава по вече пат за отделяне и зацепване и от там идва и по големиход на педала и респективно отделя по горе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #14 Отговорено 7 Март, 2013 Sorry за Off-a само ще питам за едно и също нещо ли говорим. dan4o споменаваш гайки, а аз говоря за една която само държи контра. Самия стержен се върти и се променят нещата или поне така са ме излъгали да си го направя аз . Абе голямо гъзене си е аз не бих си играл да го правя ако не се налага . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #15 Отговорено 7 Март, 2013 точно за тва говоря и аз извиняваи една гаика законтряща е а стерженчето е навито в едно метално уше така да го нарека не бараи от там това е мое мнение и не те ангажирам не си струва да преебеш помпата защото като увеличиш хода на педала от там буталцата ватре получават по голям натиск,ако си учил лостове от 1 род ше ме разбереш кво имам предвид щом отделя преди средата саида не бараи, а и между временно махни си гуменото калпаче и провери помпата за омасляване ако има такова пак може да е проблем за неправилна работа на саида, има и по компетентни нека се изкажат дали съм прав или греша 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #16 Отговорено 7 Март, 2013 Извинявам се,че и аз ще се намеся в темата на колегата.Когато купих колата съединителя отделяше горе и трудно включваше скорости.Смених феродовия диск и аксиалния лагер.Почти никаква разлика! Може би започна да включва по-лесно скорости в движение.След няколко месеца ми се отдаде възможност и сложих нов пълен комплект Екседи. Смених и горната помпа,че много леко сълзеше,обезвъздуших и ...... никаква разлика- отделя си високо горе,даже мисля ако дам повече газ на тръгване ще пробуксува. Съединителя също е хидравличен,не се регулира,колата е от подписа.Някой нещо....:unsure:/>Това може да е в помощ и на автора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #17 Отговорено 7 Март, 2013 Не се регулира. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #18 Отговорено 8 Март, 2013 точно за тва говоря и аз извиняваи една гаика законтряща е а стерженчето е навито в едно метално уше така да го нарека не бараи от там това е мое мнение и не те ангажирам не си струва да преебеш помпата защото като увеличиш хода на педала от там буталцата ватре получават по голям натиск,ако си учил лостове от 1 род ше ме разбереш кво имам предвид щом отделя преди средата саида не бараи, а и между временно махни си гуменото калпаче и провери помпата за омасляване ако има такова пак може да е проблем за неправилна работа на саида, има и по компетентни нека се изкажат дали съм прав или грешаГрешиш, и то много, ама продължават да ти раздават плюсчета, а на човека дал верният отговор- минуси .. Буталцата винаги получават един и същи натиск, толкова, колкото да преодолеят съпротивлението на притискателния диск .. Стержена на помпата в случая се явява само продължение на буталцето, лоста от първи род е педала, а опорната му точка е конзолата на педалите ..Та колкото е по къс стержена, толкова по долу отделя съединителя, колкото е по дълъг, толкова по горе, точно за това са го направили хората на резба, за да се регулира хода ..Ако продължаваш да вярваш на версията на терориста, развий докрай стержена и се опитай да тръгнеш и напиши после тука, дали се е "саморегулирала" помпата, или е запачнал да ти буксува съединителя .. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #19 Отговорено 8 Март, 2013 Kолега добре греша и си вземам поука а да кажеш как се регулирва хидравличен саединител и да кажеш нещо относно мнението на Ombre, и поверваи ми нема човек да е сменял по-вече помпи от мен, щом мислиш че се регулира от там колко ход има резба за реглаж 2-3 навивки аиде не се изказваи неподготвен и за кви плусчета ми говориш нз, с наи добри чуства и не го приемаи ката заяждане, поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #20 Отговорено 8 Март, 2013 Ако беше прочел целия пост внимателно, щеше да разбереш, че съм ти отговорил вече на въпроса, как се регулира съединителя .. Разхлабваш стержена(т.е. навиваш го в планката) съединителя почва да отделя по ниско, натягаш стержена(т.е. развиваш го от планката) педала се качва, лесно е като цифровизациятя, помпата от едната страна, педала от другата, даже и декодер не ти трябва, само въртиш стержена .. Пробвай първо с натягането докрай, както ти предложих, виж резултата и тогава ела пак да спорим, тъкмо ще разбереш и колко е дълга резбата (достатъчно дълга, за да започне да ти буксува съединителя) ..И преди да намесваш Омбре, да беше го попитал на кого точно отговаря, защото аз все си мисля, че е на колегата civic 1.6 aerodeck .. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #21 Отговорено 8 Март, 2013 колега не се заяждам и не намесвам никои но мисля че всички хонди с хидравлични саединители не се регулирват но както и да е мир да има щом казваш че се регулирва може и така да е ако иска автора на темата да си регулира саида както ти си обяснил и да сподели дали има ефект може и да има но някои др пат поздрави на всички колеги които са писали по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #22 Отговорено 8 Март, 2013 Ако го кажем така: Може да се регулира, ама само ПЕДАЛА на съединителя ще имаме ли консенсус..? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #23 Отговорено 10 Март, 2013 (Редактирано) Може да се регулира педала, днес разгледах закво иде реч ама се отказах, има един чоп който се вади за да се навърти планката. На челна стойка не успях да стоя повече и ще го оставя за друг път. Позиция 1, законтряща гайка която трябва да се отхлаби. След това се вади тоя чоп позиция 2(от другата страна има скоба), въртите 3 (продължението на буталото) завивате/отвивате зависи какво искате да постигнете. Планката 4 я завъртате/отвъртате в исканото положение на педала и 5 намествате за да няма голям празен ход самия педал. Не съм обяснил много добре, но като тръгнете да ръчкате сами ще схванете идеята. Редактирано 10 Март, 2013 от enchev87 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #24 Отговорено 10 Март, 2013 (Редактирано) Колега, малка поправка само, позиция 2 не я пипаш, лайкаш само гайката, след което въртиш, самия стержън(буталце, което на е резба към поз.2), стягаш гайката, пробваш, ако не ти хареса пак, и така докато си го нагласиш, след което и обираш и празния ход и това е, аз поне така съм го правил на два сивика 6 ген, не казвам, че е правилно! Редактирано 10 Март, 2013 от Civic_6gen 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #25 Отговорено 10 Март, 2013 Ако искаш самия педал да слезе надолу, от това което видях и пробвах, трябва и планката да се завърти, за целта да се махне позиция 2. Не го поясних това вярно, благодаря колега. Моя педал на съединителя е доста високо спрямо пластмасата за почивка на левия крак, затова и идеята ми беше да го смъкна малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #26 Отговорено 10 Март, 2013 enchev87, независимо какво искаш да правиш, да сваляш или вдигаш педала, няма нужда от откачане на планката ..Каква е логиката да я откачаш, като стержена е навит на резба в нея ? .. Просто разхлабваш контра-гайката и въртиш стержена, в едната посока педала пада, в другата се вдига ..В твоя случай трябва да се навива стержена в планката .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #27 Отговорено 10 Март, 2013 Сега като се замисля, няма причина това да става така . В такъв случай верно е по лесно от цифровизацията колега . С главата надолу мисълта ми бяга май. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #28 Отговорено 10 Март, 2013 Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #29 Отговорено 10 Март, 2013 (Редактирано) Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?ето батко ви фен ви отговори от де е излязла топлата вода, ще го регулирате саида от там ама неисе, когат го регулирате ми званете на тел 0877 350 426 да ме поздравите, просто не се стърпях ако модераторите искат могат да ми затрият поста ако ли не да си стои обяснявам просто и по ве4е нема да пиша в тая тема, само ще чета:натискаш педала на саида, помпата прави налягане без значение дали е навит или развит стержана налягането е еднакво от там усилието на течноста деиства на главния цилиндър които е на кожуха на саида и мести една вилка на която има аксиален лагер, АКО ИМАШЕ ЗА РЕГЛАЖ ТО НА ТОЯ ГИЛИНДЪР ШЕШЕ ДА ИМА СТЕРЖЕНЧЕ ЗА ДА МОЖЕШ ДА ПРОМЕНЯШ ХОДА НА ВИЛКАТА е по просто от тва нема на каде и стига сте писали само глупости с тая цифровизация големи мъже сте разсъждаваите с тея глави малко а относно колегата МАР ТОД пробах да развия там дето ми каза е не се промени работата на саида не можах да го накарам да боксува така по нашенски. ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ ДЕРЗАЛИ ПО ТЕМАТА ще чакам развитие колеги дали някои ще успее да си регулира саида от там Редактирано 10 Март, 2013 от dan4o 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #30 Отговорено 10 Март, 2013 (Редактирано) По нагоре колегата е писал, регулираш педала не съединителя. Съединителя не се регулира. Принципа на работа е ясен, все пак благодаря на колегато който ни светна. Редактирано 10 Март, 2013 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #31 Отговорено 11 Март, 2013 Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?Само се замисли, дали при крайно навит и крайно развит стержен хода на педала е един и същ, и ще си отговориш сам, дали помпата прави един и същ ход при двете положения ..Данчо, не ми се спори с хора, които го правят само за спорта ..Хванал си се за този сайд, като удавник за сламка, въпреки че ние говорим за регулиране на педала, даже и теория ни разви, как планката с резбата и стержена били за всичко друго, но не и за регулиране на педала ..Е да, ама те са сложени там точно за това, защото с износването на феродовия, пружините на притискателя започват да се изместват към лагера и да го натискат по назад и назад .Той пък от своя страна натиска долната помпа, тя пък връща течноста в горната ..Когато горе стержена е удължен, буталцето на горната помпа не може да се върне докрай и от там остава едно не добро освобождаване на притискателния диск и приплъзване на феродовия ..Ей за това се налага реглаж на педала понякога .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #32 Отговорено 11 Март, 2013 Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?Само се замисли, дали при крайно навит и крайно развит стержен хода на педала е един и същ, и ще си отговориш сам, дали помпата прави един и същ ход при двете положения ..Я са виш кво съм написъл - че ако прее.еш хода на педала неминуемо и хода на буталото отива на кино .И пак се връщаме на изходна позиция .Не пипаите ни педали ни помпи а си сменете феродовия диск с притескателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #33 Отговорено 11 Март, 2013 Е аз го смених (комплект феродов притискателен и лагер) същата работа, отделя си горе.Май пак ше се дупя да видя ква е схемата.Според мен щом е направено по тоя начин, може да се пипа, само да знаеш как да пипаш де. Ако пък не послушайте фена и не барайте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #34 Отговорено 11 Март, 2013 Аз днес ходих и ми регулираха педала на съединителя.Вече отделя по средата.Точно както колегата беше обяснил от гайката,ама реших да не го правя аз.Ако това го знаех нямаше да си сменя целия комплект съединител щото си беше супер.:lol:/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #35 Отговорено 11 Март, 2013 (Редактирано) Колега МАР_ТОД , не съм се хванал за саида а ти прочете ли заглавието на темата и първия пост на автора внимателно? А относно вие какво искате да регулирате или сега се измъкваш по терлици с това оправдание че искате да регулирате сега пак педала на ква височина или аз нещо не схващам, или ти искаш да се измакнеш зашото и фена те обори че саединитела не може да се регулирва, омбре и тои ти каза съшото, и не споря за спорта просто искам да помогна на момчето да си оправи проблема, и последно да попитам щот съм малоумен, МОЖЕ ЛИ ДА СЕ РЕГУЛИРА САЕДИНИТЕЛЯ С 2 ХИДРАВЛИЧНИ ПОМПИ ИЛИ НЕ, не ми развиваите теории и практики, точно и ясно ,,ДА'' или ,,НЕ''. Акъм колегата с аеродека ти като не знаеше тези които ти смениха супер саиденитела с нов и като ти регулираха педала защо не го направиха още на старияти саединител ами на новия и гледам че сега си го пуснал стария за продан,нз само кои малоумник ще сложи стар саединител че да отваря 2 път за нов,, но както и да е караи да варви но не се мъчете да ме уборите в нещо което съм го правил десетки пъти и колеги от сервизи съм се консултирал даже и единия кара хонда мнението е едно и също, поздрави някои освен колегата с аеродека успя ли да си регулира педала и респективно саединителя, пишете Редактирано 11 Март, 2013 от dan4o 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #36 Отговорено 11 Март, 2013 (Редактирано) Е аз го смених (комплект феродов притискателен и лагер) същата работа, отделя си горе.Нищо, смени го още веднъж с още по нов .. :lol:/> В никакъв случай не барай хода на педала, че ще вземе да отделя на средата .. :D/>П.П. Данчо, и заглавието съм прочел и въпросът на автора, а той е : Въпросът ми е следният. Карам Сивик Д14А3 и се чудя , дали може да се регулира съединителя да отделя по от рано, а не както сега почти в края. Гледах педала има разни гайки и т.н,През цялото време човека говори за педала и за неговия ход, това с "сайда" и с двете помпи ти го вмъкна в темата, така че, не аз съм човека който се измъква .. А отговара на конкретния въпрос на автора е, да, може да се регулира съединителя да отделя по рано и това се прави точно от стержена на горната помпа .. Няколко човека вече писаха, че са го направили, ама нищо, ти продължавай да твърдиш, че не може .. Редактирано 11 Март, 2013 от mar_tod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #37 Отговорено 11 Март, 2013 Ей с един обикновен въпрос и започнаха споровете. По-добре админа да и бие ключа, че заради мен ще се изпокарате. Разбрах каквото исках да знам. Благодаря на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #38 Отговорено 12 Март, 2013 Ami kato iskate q otkliuchvaite ne e problem prosto zada ne se karate zatova kazah da q zakliuchvat Това е отговор на колега ,след мое запитване дали мога да отключа темата .Тоест има разрешение .Сега да питам civic 1.6 aerodeck като преместихте положението на педала , и като почне да се износва съединителя колко пъти според теб ще се наложи да правиш процедурата .И какво е ''беше си супер'' ?Надявам се в темата ще се запази добрия тон !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #39 Отговорено 12 Март, 2013 (Редактирано) А батко фене ти не разбираш нищо от коли регулирват хората педала, кара 20к км повтаря процедурата и така докато лъсне на нитове. Тогава се сменява феродовия диск и аз не виждам къде е имало заядлив тон, добрия тон се спазва винаги но има малко спорове тва е.А може ли аз да ковна един въпрос без да ми се смеете много: Развивате докраи стерженчето и нали хода на педала се увеличава, като натиснете докраи кое ще му ограничи хода като опрат буталцата в дъното на помпата тва ли го ограничава????????????????? Редактирано 12 Март, 2013 от dan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #40 Отговорено 12 Март, 2013 (Редактирано) ...Вече отделя по средата....щото си беше супер.Колега, може би не колата ти трябва да се нагоди към представите ти за "отделяне".Така е направена просто, и не виждам някакъв недостък в това, че течност дот4 е заменила едно жило. Ако си свикнал на някоя германка преди, не търси недостатъци в настоящата кола. Достатъчно просто, но и ефективно работи всичко по трасето на Хонда с хидравличен съединител...Като нищо може и да си сменил вече сменян феродов диск, освен ако на "супер" не казваш "нитовете не бяха излъскани" ... Редактирано 12 Март, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове