Jump to content
AeronTM

Регулиране на съединител

Recommended Posts

Здравейте.

Въпросът ми е следният. Карам Сивик Д14А3 и се чудя , дали може да се регулира съединителя да отделя по от рано, а не както сега почти в края. Гледах педала има разни гайки и т.н, но не знам дали може да се оправи от там или въобще не може. Ако някой знае как да го оправя ще съм му много благодарен. Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега регулирва се да отделя по рано но с нов феродов диск и смяна на аксиален лагер, ако има нужда, иначе тея гаики киото виждаш не са на педала а на стерженчето на горната помпа и от тях се регулирва височината на педала, ако греша моля по компетентните да ме поправят и дано съм помогнал, провери дали саида е за смяна ако не парзаля караи си така но ако буксува така му казват по нашия краи си за смяна, а относно как да го пробваш дали преплъзва треее да ти е ясно ако ли не, дърпаш рачната както е на место включваш на 4 предавка и дава6 мотора на 3-4к отпускаш плавно и колата трее да загасне ако ли не в сервиза и нов саид и ти си на ход

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам никакъв проблем със съединителя, не буксува или нещо друго( поне засега не съм забелязал да го прави). Карал съм на бащата фията, когато му трябваше но съединител и определено щях да забележа , ако ми правеше такива " мизерии". Аз просто исках да знам дали може да се нагласи да отлепя по от рано или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с жило - може.Ако си с хидро - не може.От коя година ти е Сивика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

96 японка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си с хидро, и няма регулиране при теб. Щом педалът започва да ти отлепва високо, значи съединителят ти си заминава, и скоро ще ти се наложи да го подмениш с нов.Изчакай още някой колега да даде мнението си по темата, но доколкото аз знам: до 4-та генерация Сивик са с жило, следващите модели са с хидро.Не съм напълно убеден дали си с хидро или жило, затова изчакай някой да потвърди думите ми на 100%.Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смяната с нов няма да помогне, отделя горе (имаше и тема точно за това), моя е чисто нов. 6-та генерация са хидравлика и колегата е писал че не става регулиране.

Редактирано от enchev87
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Благодаря за информацията . Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайките на педала са за обиране на хлабината след пълния ход на педала. Така че тях не ги пипай, няма да ти помогнат в случая. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидро е, но аз доколкото знам се регулира. Поне аз съм имал проблеми след смяна на горна помпа и ми се е налагало да го регулирам. Регулира се точно от стержена(при мен като покарах малко в задръстване и педала отиваше толкова горе, че при не натиснат педал карах на полу-съединител ). Зад педала има контра гайка лашкаш я и въртиш стержена, след това натягаш (не много) гайката и пробваш и така докато си го нагласиш. Добре е да си оставиш малко луфт на педала, че като стане жега може да стане както при мен. Поздрави.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги направо говорите глупости, щом е с хидро саединител нема реглаж, преди време един колега доста разбиращ в нашия форум и аз му вярвам на 100% беше развил тема за точно тва, но поради една или друга причина не влизат в форума вече а именно колегата Гошо/terorista/, потърсете негови стари теми ако ги има и ще се уверите че тва са първите признаци на отиващ си феродов диск, колега преди това къде отделяше саида, трее да е малко преди средата, както казва колегата по горе като стане жега и я поопържиш на 1-2 светофара ще усетиш тръпката за нов феродов, поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и тогава и сега все е малко преди средата. Феродовия диск си го подозирам, че заминава ама вече 2 години(70к км) и доста светофари. Предполагам скоро ще му дойде времето. Може и аз да разбирам нещо друго под регулиране ама според мен има как да се понамести :).Поздрави.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега добрия саид си отделя малко преди средата едва ли твоя ще замине скоро, щом не е с жило не може да се регулира разберете го и нема кво да му наместваш, тея гаики да поясня за кво са дето са на стерженчето на помпата, при монтаж на нова или др помпа целта им е да регулираш височината на педала на саида и спирачките да са на едно ниво да са равни щот ако има разминаване едва ли ще е одобно се едно да качваш стълбичка, а относно хидрото като натиснеш педала помпата прави определено налягане и го подава на главния цилиндър долу на кутията ако имаше за механичн реглаж там щеше да има на вилката на аксиалния лагер винт с гаика за реглаж а не съм виждал поне аз,и заради тва се води че саида с 2 хидравлични помпи е самонагаждащ се или саморегулиращ се, по горе както каза ПАРАДОКСА ако е с жило там е др манджа може да търпи реглаж, относно износването на саида се увеличава и хода на педала тва са го учили всички хора които имат професионални книжки а тея от по новата генерация може и да не са го учили нз,колкото по вече се износва феродовия диск увеличава хлабината между феродо и претискател, от там вилката с аксиала изминава по вече пат за отделяне и зацепване и от там идва и по големиход на педала и респективно отделя по горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за Off-a само ще питам за едно и също нещо ли говорим. dan4o споменаваш гайки, а аз говоря за една която само държи контра. Самия стержен се върти и се променят нещата или поне така са ме излъгали да си го направя аз :D . Абе голямо гъзене си е аз не бих си играл да го правя ако не се налага :).

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно за тва говоря и аз извиняваи една гаика законтряща е а стерженчето е навито в едно метално уше така да го нарека не бараи от там това е мое мнение и не те ангажирам не си струва да преебеш помпата защото като увеличиш хода на педала от там буталцата ватре получават по голям натиск,ако си учил лостове от 1 род ше ме разбереш кво имам предвид щом отделя преди средата саида не бараи, а и между временно махни си гуменото калпаче и провери помпата за омасляване ако има такова пак може да е проблем за неправилна работа на саида, има и по компетентни нека се изкажат дали съм прав или греша

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,че и аз ще се намеся в темата на колегата.Когато купих колата съединителя отделяше горе и трудно включваше скорости.Смених феродовия диск и аксиалния лагер.Почти никаква разлика! Може би започна да включва по-лесно скорости в движение.След няколко месеца ми се отдаде възможност и сложих нов пълен комплект Екседи. Смених и горната помпа,че много леко сълзеше,обезвъздуших и ...... никаква разлика- отделя си високо горе,даже мисля ако дам повече газ на тръгване ще пробуксува. Съединителя също е хидравличен,не се регулира,колата е от подписа.Някой нещо....:unsure:/>Това може да е в помощ и на автора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се регулира.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно за тва говоря и аз извиняваи една гаика законтряща е а стерженчето е навито в едно метално уше така да го нарека не бараи от там това е мое мнение и не те ангажирам не си струва да преебеш помпата защото като увеличиш хода на педала от там буталцата ватре получават по голям натиск,ако си учил лостове от 1 род ше ме разбереш кво имам предвид щом отделя преди средата саида не бараи, а и между временно махни си гуменото калпаче и провери помпата за омасляване ако има такова пак може да е проблем за неправилна работа на саида, има и по компетентни нека се изкажат дали съм прав или греша

Грешиш, и то много, ама продължават да ти раздават плюсчета, а на човека дал верният отговор- минуси .. :huh: Буталцата винаги получават един и същи натиск, :P толкова, колкото да преодолеят съпротивлението на притискателния диск .. ;) Стержена на помпата в случая се явява само продължение на буталцето, лоста от първи род е педала, а опорната му точка е конзолата на педалите ..Та колкото е по къс стержена, толкова по долу отделя съединителя, колкото е по дълъг, толкова по горе, точно за това са го направили хората на резба, за да се регулира хода ..Ако продължаваш да вярваш на версията на терориста, развий докрай стержена и се опитай да тръгнеш и напиши после тука, дали се е "саморегулирала" помпата, или е запачнал да ти буксува съединителя .. :)
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега добре греша и си вземам поука а да кажеш как се регулирва хидравличен саединител и да кажеш нещо относно мнението на Ombre, и поверваи ми нема човек да е сменял по-вече помпи от мен, щом мислиш че се регулира от там колко ход има резба за реглаж 2-3 навивки аиде не се изказваи неподготвен и за кви плусчета ми говориш нз, с наи добри чуства и не го приемаи ката заяждане, поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше прочел целия пост внимателно, щеше да разбереш, че съм ти отговорил вече на въпроса, как се регулира съединителя .. ;) Разхлабваш стержена(т.е. навиваш го в планката) съединителя почва да отделя по ниско, натягаш стержена(т.е. развиваш го от планката) педала се качва, лесно е като цифровизациятя, :P помпата от едната страна, педала от другата, даже и декодер не ти трябва, :D само въртиш стержена .. Пробвай първо с натягането докрай, както ти предложих, виж резултата и тогава ела пак да спорим, :) тъкмо ще разбереш и колко е дълга резбата (достатъчно дълга, за да започне да ти буксува съединителя) ..И преди да намесваш Омбре, да беше го попитал на кого точно отговаря, защото аз все си мисля, че е на колегата civic 1.6 aerodeck ..

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не се заяждам и не намесвам никои но мисля че всички хонди с хидравлични саединители не се регулирват но както и да е мир да има щом казваш че се регулирва може и така да е ако иска автора на темата да си регулира саида както ти си обяснил и да сподели дали има ефект може и да има но някои др пат поздрави на всички колеги които са писали по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го кажем така: Може да се регулира, ама само ПЕДАЛА на съединителя ще имаме ли консенсус..? :rolleyes: Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

Може да се регулира педала, днес разгледах закво иде реч ама се отказах, има един чоп който се вади за да се навърти планката. На челна стойка не успях да стоя повече и ще го оставя за друг път.

 

Позиция 1, законтряща гайка която трябва да се отхлаби. След това се вади тоя чоп позиция 2(от другата страна има скоба), въртите 3 (продължението на буталото) завивате/отвивате зависи какво искате да постигнете. Планката 4 я завъртате/отвъртате в исканото положение на педала и 5 намествате за да няма голям празен ход самия педал.

Не съм обяснил много добре, но като тръгнете да ръчкате сами ще схванете идеята.

Редактирано от enchev87
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, малка поправка само, позиция 2 не я пипаш, лайкаш само гайката, след което въртиш, самия стержън(буталце, което на е резба към поз.2), стягаш гайката, пробваш, ако не ти хареса пак, и така докато си го нагласиш, след което и обираш и празния ход и това е, аз поне така съм го правил на два сивика 6 ген, не казвам, че е правилно!

Редактирано от Civic_6gen
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш самия педал да слезе надолу, от това което видях и пробвах, трябва и планката да се завърти, за целта да се махне позиция 2. Не го поясних това вярно, благодаря колега. Моя педал на съединителя е доста високо спрямо пластмасата за почивка на левия крак, затова и идеята ми беше да го смъкна малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

enchev87, независимо какво искаш да правиш, да сваляш или вдигаш педала, няма нужда от откачане на планката ..Каква е логиката да я откачаш, като стержена е навит на резба в нея ? .. :) Просто разхлабваш контра-гайката и въртиш стержена, в едната посока педала пада, в другата се вдига ..В твоя случай трябва да се навива стержена в планката ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се замисля, няма причина това да става така Публикувано изображение. В такъв случай верно е по лесно от цифровизацията колега Публикувано изображение. С главата надолу мисълта ми бяга май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?

ето батко ви фен ви отговори от де е излязла топлата вода, ще го регулирате саида от там ама неисе, когат го регулирате ми званете на тел 0877 350 426 да ме поздравите, просто не се стърпях ако модераторите искат могат да ми затрият поста ако ли не да си стои обяснявам просто и по ве4е нема да пиша в тая тема, само ще чета:натискаш педала на саида, помпата прави налягане без значение дали е навит или развит стержана налягането е еднакво от там усилието на течноста деиства на главния цилиндър които е на кожуха на саида и мести една вилка на която има аксиален лагер, АКО ИМАШЕ ЗА РЕГЛАЖ ТО НА ТОЯ ГИЛИНДЪР ШЕШЕ ДА ИМА СТЕРЖЕНЧЕ ЗА ДА МОЖЕШ ДА ПРОМЕНЯШ ХОДА НА ВИЛКАТА е по просто от тва нема на каде и стига сте писали само глупости с тая цифровизация големи мъже сте разсъждаваите с тея глави малко а относно колегата МАР ТОД пробах да развия там дето ми каза е не се промени работата на саида не можах да го накарам да боксува така по нашенски. ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ ДЕРЗАЛИ ПО ТЕМАТА ще чакам развитие колеги дали някои ще успее да си регулира саида от там Редактирано от dan4o
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По нагоре колегата е писал, регулираш педала не съединителя. Съединителя не се регулира. Принципа на работа е ясен, все пак благодаря на колегато който ни светна.

Редактирано от enchev87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?

Само се замисли, дали при крайно навит и крайно развит стержен хода на педала е един и същ, и ще си отговориш сам, дали помпата прави един и същ ход при двете положения ..Данчо, не ми се спори с хора, които го правят само за спорта ..Хванал си се за този сайд, като удавник за сламка, въпреки че ние говорим за регулиране на педала, даже и теория ни разви, как планката с резбата и стержена били за всичко друго, но не и за регулиране на педала ..Е да, ама те са сложени там точно за това, защото с износването на феродовия, пружините на притискателя започват да се изместват към лагера и да го натискат по назад и назад .Той пък от своя страна натиска долната помпа, тя пък връща течноста в горната ..Когато горе стержена е удължен, буталцето на горната помпа не може да се върне докрай и от там остава едно не добро освобождаване на притискателния диск и приплъзване на феродовия ..Ей за това се налага реглаж на педала понякога ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само може ли да питам какво общо имат позицията на педала и ''реглажа на съединителя'' .Като помпата прави един и същи ход ,пропорционален на хода на педала?

Само се замисли, дали при крайно навит и крайно развит стержен хода на педала е един и същ, и ще си отговориш сам, дали помпата прави един и същ ход при двете положения ..
Я са виш кво съм написъл - че ако прее.еш хода на педала неминуемо и хода на буталото отива на кино .И пак се връщаме на изходна позиция .Не пипаите ни педали ни помпи а си сменете феродовия диск с притескателя.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз го смених (комплект феродов притискателен и лагер) същата работа, отделя си горе.Май пак ше се дупя да видя ква е схемата.Според мен щом е направено по тоя начин, може да се пипа, само да знаеш как да пипаш де. Ако пък не послушайте фена и не барайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес ходих и ми регулираха педала на съединителя.Вече отделя по средата.Точно както колегата беше обяснил от гайката,ама реших да не го правя аз.Ако това го знаех нямаше да си сменя целия комплект съединител щото си беше супер.:lol:/>

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега МАР_ТОД , не съм се хванал за саида а ти прочете ли заглавието на темата и първия пост на автора внимателно? А относно вие какво искате да регулирате или сега се измъкваш по терлици с това оправдание че искате да регулирате сега пак педала на ква височина или аз нещо не схващам, или ти искаш да се измакнеш зашото и фена те обори че саединитела не може да се регулирва, омбре и тои ти каза съшото, и не споря за спорта просто искам да помогна на момчето да си оправи проблема, и последно да попитам щот съм малоумен, МОЖЕ ЛИ ДА СЕ РЕГУЛИРА САЕДИНИТЕЛЯ С 2 ХИДРАВЛИЧНИ ПОМПИ ИЛИ НЕ, не ми развиваите теории и практики, точно и ясно ,,ДА'' или ,,НЕ''. Акъм колегата с аеродека ти като не знаеше тези които ти смениха супер саиденитела с нов и като ти регулираха педала защо не го направиха още на старияти саединител ами на новия и гледам че сега си го пуснал стария за продан,нз само кои малоумник ще сложи стар саединител че да отваря 2 път за нов,, но както и да е караи да варви но не се мъчете да ме уборите в нещо което съм го правил десетки пъти и колеги от сервизи съм се консултирал даже и единия кара хонда мнението е едно и също, поздрави някои освен колегата с аеродека успя ли да си регулира педала и респективно саединителя, пишете

Редактирано от dan4o
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е аз го смених (комплект феродов притискателен и лагер) същата работа, отделя си горе.

Нищо, смени го още веднъж с още по нов .. :lol:/> В никакъв случай не барай хода на педала, че ще вземе да отделя на средата .. :D/>П.П. Данчо, и заглавието съм прочел и въпросът на автора, а той е :

Въпросът ми е следният. Карам Сивик Д14А3 и се чудя , дали може да се регулира съединителя да отделя по от рано, а не както сега почти в края. Гледах педала има разни гайки и т.н,

През цялото време човека говори за педала и за неговия ход, това с "сайда" и с двете помпи ти го вмъкна в темата, ;) така че, не аз съм човека който се измъква .. :) А отговара на конкретния въпрос на автора е, да, може да се регулира съединителя да отделя по рано и това се прави точно от стержена на горната помпа .. :thumbs1: Няколко човека вече писаха, че са го направили, ама нищо, ти продължавай да твърдиш, че не може .. Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей с един обикновен въпрос и започнаха споровете. Публикувано изображение По-добре админа да и бие ключа, че заради мен ще се изпокаратеПубликувано изображение.

Разбрах каквото исках да знам. Благодаря на всички. Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ami kato iskate q otkliuchvaite ne e problem :) prosto zada ne se karate zatova kazah da q zakliuchvat :)

Това е отговор на колега ,след мое запитване дали мога да отключа темата .Тоест има разрешение .Сега да питам civic 1.6 aerodeck като преместихте положението на педала , и като почне да се износва съединителя колко пъти според теб ще се наложи да правиш процедурата .И какво е ''беше си супер'' ?Надявам се в темата ще се запази добрия тон !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А батко фене ти не разбираш нищо от коли регулирват хората педала, кара 20к км повтаря процедурата и така докато лъсне на нитове. Тогава се сменява феродовия диск и аз не виждам къде е имало заядлив тон, добрия тон се спазва винаги но има малко спорове тва е.А може ли аз да ковна един въпрос без да ми се смеете много: Развивате докраи стерженчето и нали хода на педала се увеличава, като натиснете докраи кое ще му ограничи хода като опрат буталцата в дъното на помпата тва ли го ограничава?????????????????

Редактирано от dan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...Вече отделя по средата....щото си беше супер.:lol:

Колега, може би не колата ти трябва да се нагоди към представите ти за "отделяне".Така е направена просто, и не виждам някакъв недостък в това, че течност дот4 е заменила едно жило. Ако си свикнал на някоя германка преди, не търси недостатъци в настоящата кола. Достатъчно просто, но и ефективно работи всичко по трасето на Хонда с хидравличен съединител...Като нищо може и да си сменил вече сменян феродов диск, освен ако на "супер" не казваш "нитовете не бяха излъскани" ... Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...