Jump to content
AeronTM

Регулиране на съединител

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Далеч съм от мисълта да споря по темата.Просто изложих фактите както ги виждам.Аз за това и питах в по-горните постове за някакво решение,но никой нищо не каза.За състоянието на моя стария съединител се вижда че е добро.И едва ли може да е друго след като беше на около 5 месеца каране,но тъй като си мислех че грешката е в мен и не съм сменил целия комплект,а само феродов и аксиален лагер се навих да сложа нов пълен комплект Екседи.Е бога ми няма никаква разлика!Това имах предвид че беше супер.Освен това никой не задължавам да го купува,като гледам и други употребявани съединители се продадоха. Относно това,че може да е нормално това отделяне се съмнявам.Карал съм и други коли с хидравличен съединител-няма такова нещо.На моменти граничи с приплъзване.За това кога и как трябва пак да се регулира педала не знам,ще покарам и ще видя,но не вярвам да е всеки месец.За момента това ми е решение. Ако вие имате идеи споделете ,а не да ме нападате.Публикувано изображение/>Не знам какво толкова се палитеПубликувано изображение

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли аз да ковна един въпрос без да ми се смеете много: Развивате докраи стерженчето и нали хода на педала се увеличава, като натиснете докраи кое ще му ограничи хода като опрат буталцата в дъното на помпата тва ли го ограничава?????????????????

Да колега, това го ограничава, но това не е никакъв проблем в случая ..Проблема е когато пуснеш съединителя и стержена е удължен .. Тогава буталцето не се връща докрай, а остава леко натиснато, което не позволява на течноста да се връща в казанчето, защото отвора през който влиза течноста от казанчето в цилиндъра е изчислен така, че буталцето трябва да е върнато докрай ..Когато е леко напред буталото, този отвор остава вече зад гумичката и по този начин системата не може да се саморегулира ..Не знам защо продължавате спора, че и други марки коли се намесват, :) а положението при всички марки с хидро-съединители е едно и също ..Който и манул на производител да отворите, вътре пише, че педала трябва да има свободен ход ..Случая на Енчев87 е идентичен със ситуацията ..Айде на свой ред и аз да ви бодна един въпрос (без да се заяждам) .. :) Какво ще го посъветвате него лично, да си смени още веднъж новия съединител, или да си оправи хода на педала ? ..
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...