Jump to content
JK_HONDA

Поставяне на лупи в рефлекторен фар!

Recommended Posts

Аз карам с диодни рингове ,много пъти съм минавал покрай полицаи и на се ме спирали. Случвало се е да спрат шофьори зад мен затова че карат на габарити, а мен ме пропускаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега за подробното описание и за труда.

Няколко съвета от мен:

- след като минеш с шкурка 800 сухо, мини на водно 1000 и след това лакирай фаровете. С пастирането става, но след 6 месеца фаровете пак ще матират /изпробвано/

- Купи си крушки за мигача с огледален балон за да не жълтеят вътре в фара. Изглежда по-добре

Към колегите с 5 ген.

Като свалите стъклата отвътре оребрението се маха с шкурка на машина там където е лупата и се получава много добре. Това съм го виждал на Голф 2, беше се получило добре. Мога да дам и телефона на човек, който се занимава с това.

Дано да съм бил полезен.

 

За това ли говориш колега...... Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

А тези са ми любими (мини лупи) за габаритите!

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам за тези крушки става на въпрос. А това за габаритите не ли диод?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да те поздравя за хубавата тема подплатена със снимков материал.Ако можеше да стане и това с моята 5-та генерация бих го направил,но стъклото не е гладко като при теб и не знам как ще свети с лупа и стъкло за рефлектор.Поздравления и да им се радваш много Публикувано изображение

 

Здравей колега,аз също му се кефя на желанието да си преобрази фаровете на колата.Готини са станали ,но не всеки има умението и най важното време да се занимава със тая пипкава работа.Та така и аз по тоя повод се ровех из сайтовете да си намеря готови фарове за моята осмица,ще ми се да са ангелски очи.Направо се очаровах от толкова многото видове фарове за по предишни генераций от моята,със лупи,ангелски очи,брони ,спойлери,прагове и какво ли още не.За съжаление за моята освен брони,предна и задна няма нищо.За да не се получи като реклама при желание от страна на някой колега може да му пиша на личен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също реших да си пооправя фаровете и след много четене и гледане на клипове в youtube как става отварянето /печенето/ се получи това:post-21763-0-57741800-1389540275.jpgПоне другия го понаправих:post-21763-0-44411500-1389540452.jpgТа какво се случи, много теми много температури и времена - 370 градуса за 3мин., 225градуса за 10мин. и т.н но само на едно място беше посочено, че фара го вкарваш на изключена фурна, което съответно пропуснах да направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също реших да си пооправя фаровете и след много четене и гледане на клипове в youtube как става отварянето /печенето/ се получи това:

 

post-21763-0-57741800-1389540275.jpg

 

Поне другия го понаправих:

 

post-21763-0-44411500-1389540452.jpg

 

Та какво се случи, много теми много температури и времена - 370 градуса за 3мин., 225градуса за 10мин. и т.н но само на едно място беше посочено, че фара го вкарваш на изключена фурна, което съответно пропуснах да направя.

 

Тези градуси са адски много ,дори и за 3 мин. Първо ,не знам от къде ще има човек ,печка с работна температура на 370 градуса. Дори и да има ,това не е температурата за тая работа...... Както и 225,също е много голяма. Аз моите ,както съм и написал бяха сложени на 130 или 150 градуса за по 4 минути ,като ги поставих върху дъска за рязане (дървена) и хартия за печене отгоре и..... Публикувано изображениеИ бяха идеални ,след това!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йоооо :D братле ти направо си забравил че готвиш в фурната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 седмица си отварях фаровете на моя Type R .Той заводски си е с лупи,но светеше на обратно щото е дясна дирекция.Отворих фаровете за да ги преправя за нашето движение,оказа се,че трябва да премахна една ламаринка пред рефлектора :)

Самите фарове отворих във фурната,но понеже са много големи ги държах с ръце докато се стоплят.Не трябва да се докосват до метални части,това 1вото важно нещо,температурата ,на която работих аз беше 120 градуса за около 1 мин нагряване отлепях колкото мога и после пак държа във фурната и т.н.За 3 нагрявания отлепих фара.После изчистих старото лепило много добре(до колкото е възможно) и със полиуретанов силикон ги залепих обратно.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Полиране и ксенон H1 ,35w/5000k + регулация за да съм коректен към другите автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а пастата за полиране от къде я купувате и как се казва точно ,че и аз искам да си направя външно полиране :P за София става дума даже по точно Люлин.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви са тея 120 градуса? Еле пък 370... Да не готвите свинско Публикувано изображение

50 градуса са НАПЪЛНО достатъчни за да се отлепи фара. И изчезва всяка опасност от разтапяне - все пак лятото срещу слънцето се нагрява и повече. При тези градуси и след час да го извадите, пука му на фара.

Редактирано от LAMER
  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бастунягите от другия континет мерят в Фаренхайт :) Ако на 50 градуса пада стъклото, значи всяко лято да ги търся и двете по пътищата, може и тези на стоповете :)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vq4o ти колко фара направи, нагрявайки ги до 50оС? Защото аз няколко комплекта. Или само си говориш безцелно? След 5 мин на 50 градуса се разлепят от веднъж, дори няма нужда да се нагряват повторно. Публикувано изображение

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че Моримото в най-евтиния си вариант е $120 в щатите.Тук идва за 200-240 лв.Всичко останало е менте и има огромна разлика в оптиката спрямо оригинала.Комплекта с ламбите и електрониката е $300 за автомобил.Ползвайте Гугъл....

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямате ли проблеми с органите на реда? Бях дочул, че могат да ти спрат колата от движение ако караш с модифицирани фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с моримото мини лупи и ксенон и съм много доволен от резултата.Монтирах си ги сам и не е никак трудно,разбира се трябва и да прочетеш преди това за да не изпечеш фара като при колегата.Цялата работа ми стъпи с ксенона на 200лв. и 10 лв. реглаж на фаровете.Не съм имал проблеми с КАТ тъй като не заслепявам шофьорите отсреща.Ако плеснеш ксенон на обикновен фар си е престъпление и не го одобрявам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Публикувано изображение

 

Както знаем всички,който имаме този модел а и не само,че фаровете са пълна”мъгла” . Затова,реших да направя тази стъпка,защото вече не се издържа,всяка вечер да се „пуля”.

 

Надявамсе темата да бъде полезна на тези,който решат да направят ,тази стъпка.Ще се опитам да обясня,възможно най-подробно,за да бъде ясно на всички,какво е нужно за тази процедура. Мисля,че тези който карат,5-та(EG,EJ) и 6-та генерации ,също ще им е полезно.

 

Инструментите,който са нужни : винтоверт,тресчотка (малка),вложки(10мм),битове(кръст), шпатула ... Публикувано изображение

Материалите,който са нужни :к-кт на 3М за фарове,хартиено тиксо,силикон(неутрален-прозрачен) такъв аз ще ползвам ,лупи за вграждане, ксенон H1 или (обик. H1 крушка) + кабели,но за H4.

Публикувано изображение

 

 

1.Сваляне на бронята – за целта отвиваме болтовете (10мм) опред–отдолу(2бр.).Публикувано изображение

Няколко болта който държат подкалниците , след това измествате подкалниците (аз лично направо ги свалих) и откриваме другите болтове (10мм),който държат бронята за калниците (4бр.- по 2 от страна) ,(тези не са оригинални,както се вижда.... оригиналните са на винтчета) .Публикувано изображение

Когато приключим с тази стъпка ни остават 5бр. отгоре,който се развиват с крастата отвертка. Публикувано изображение

Бронята е свалена!

Публикувано изображение

2.Сваляне на фарове – държат се на 4 болта (10мм),два отгоре и по един от всяка страна от долу ..... Публикувано изображение

 

Четвъртия болт!

Публикувано изображение

 

След като развием,всички болтове,изваждате всички букси(крушки) и фаровете са готови да излязат.

Фаровете сват

Много компромисно решение и  става много по красива след зажършването на процеса БРАВО.

 

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !  :) Едно въпросче относно дали продукта е същия ? Добавям линк ...http://avto.bim.bg/index.php?page=part-details&part_id=38439#tab1

Редактирано от Miracle-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове тея лупи качествени ли са www.avto.bim.bg/index.php?page=part-details&part_id=38439#tab1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пластмасово оребрение ,по-скоро ще пречи,ако се остави там. Идеята е фара да стане "кристален" с други думи да има гладка повърхност,затова и съм го отстранил. Така и лупата ще върши своята работа (насочва светлината) без да има разсейки,който ще се получат,ако се остави пластмасовото оребрение.... Ами ако махна оребрението и не сложа лупа какъв е ефекта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта ще е трагичен-хем няма да виждаш нищо,хем ще заслепяваш отсрещните!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic Zc Колега от къде си ги взимал твоите лупи с би-ксенон, ако може да споделиш ако е от Пловдив някъде 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бктунинг през сайта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли къде ги продават комплект лупи с ксенон? От 3 сайта поръчах и в трите няммат H4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не са Н4, всичките са Н1 просто лупата има една пластина която се пада вътре като пуснеш дълги :) 12404322_1645013639097504_1405781594_n.j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мойте лупи ги взех от тук 
http://www.ebay.com/itm/252055524074?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT 
Впечатления как светят на нормална крушка ще имам около 7-8 януари като ги монтирам във фаровете. Иначе изглеждат много качествени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да питам кабелите които вдигат пластината в лупата от къси да стане на дълги , къде точно да ги свържа ? Става въпрос за лупи h4 англичанка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш кабели за управление на Би ксенон ги закачаш. Иначе към дългите светлини. Но, без такива кабели нямаш дълги. Всъщност имаш, но трябва да правиш гимнастики по ключето. То базово пали дълги и гаси къси. А й кабела е 15тина лв. и ползва едната ти букса от старата инсталация за сигнал и си има нов кабел в комплекта до акумулатора. 

Аз мойте отдавна ги сложих. Честно казано има файда. С 55в ксенон 4300к съм. Светят една идея по- добре от Филипс екстрийм +130% нормални крушки Н4 .  
С оригинални лупи Моримото можеше и по- добре да е, но за сега съм доволен. Акорда ми е с обикновенни крушки, двусекционни фарове, заводски. Еми, Двете една до друга и е на кантар. 

 

Все пак това е единствения начин за грамотно лекуване на сивиковата слепота. Поне изчезва при англишманките оная тъпа междинна пластмаса. 

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега благодаря за отговора. А къде се продават тези кабели ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай в аптеката... 

Шегувам се. Виж из магазините за авто- части или питай гугъл. На мен ми ги донесе един френд от някакво магазинче ги беше купил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такива и съм доволен. 

post-30986-0-07168300-1490691821_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам някой колега с допълнително поставени лупи нормално ли е това . ( става дума за англичанка, проблема е че лупите пръскат прекалено светлината и напред не се вижда добре)

http://20190102_183912BAXMqbk29kb4yDW1ghaP15464

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

питане 1: Ксенона не грее, ама май грее... кое е вярното?
питане 2: Как се наричат "правоъгълните" лупи? (наподобяващи на новия НСХ 6-те броя във фар)
питане 3: Ако сложа лупа зад пластмасово стъкло, има ли вариант да стопя стъклото от нагряването на пречупената светлина?

Важни за мен въпроси, преди да отворя може би единична бройка на JDM-ски фарове в Европа за Легенд Купе 93-та! :)

Благодаря

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенонът грее, но по-малко от халоген. Пример за това е задължението за пръскалки на фаровете с ксенон (за размразяване на заледена вода, която не може да се разтопи от топлината фара).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...