Jump to content
fresh84

Газови дюзи

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да ви попитам някой,знаели ако се сложат газови инжекторни дюзи 1.8 отвори на 2.0 мотор какво ще стане защото то си беше с 2.0 отвори но газаджията ги смени с 1.8 а колата е Рено Лагуна 2000 кубика 113 коня 1995 година 2.0 мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо е направена продцедурата ?Била си е колата с правилните инжектори и майстора е сложил по - малки , така ли ? А разпробивани ли са ?На мен газаджията , тъй като колата ми умираше на климатик , ми разпроби инжекторите като за 100к.с. , но софта поиска намаляване на налягането . Иначе , ако сложиш просто по - малки има вариант да не хранят мотора в определени обороти / предимно високи / . Та какво точно и е правено на колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв отговор очакваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо е направена продцедурата ?Била си е колата с правилните инжектори и майстора е сложил по - малки , така ли ? А разпробивани ли са ?На мен газаджията , тъй като колата ми умираше на климатик , ми разпроби инжекторите като за 100к.с. , но софта поиска намаляване на налягането . Иначе , ако сложиш просто по - малки има вариант да не хранят мотора в определени обороти / предимно високи / . Та какво точно и е правено на колата ?

Значи вървеше много добре даже на газ се набираше повече от на бензин обаче като вдигна 100 и дам на свободна и колата гасне и става опасно не не е често но става и газаджията я качи на компа и каза че буталата в инжекторите са нагорели и гумите се скъсали а газовата съм я сложил преди 1500 км Фобос смени буталата и след това казва че има богата смес на гориво и смени газовите дюзи които бяха 2.0 отвор смени ги с 1.8 и колата сега работи добре но не-може да се набира много както с предните дюзи няма дебит не знам сега разхода дали ще падне но ми гореше газ някъде около 17 градско колата е рено лагуна 1995 2000 кубика 2,0 113 коняКолеги дайте мнение какво да правя редноли еколата катое 2.0 да ми сложи 1.8 дюзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм те разбрал,не ти е сменил газовите инжектори(които според каквото написа имат проблеми)а само дюзите ли ?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Един съвет - смени майстора . Сериозно . Като е богата сместа се прави настройка . Ако системата не дава се сваля налягането на изпарителя и пак наново . Трябва да се намери златната среда. Ако не успее тогава се слагат друг размер инжектори . Те тия от Фобос си имат табличка / предполагам и другите марки също / . Та там си пише - за каква мощност какво се слага . Как така преди да дефектира е работела , а после не ? Пише , че си от Плевен . Само един представител ли имате там ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА да смениш майстора ... Дългогодишния ми опит с 2 Рена ми говори , че стъпковия ти мАтор издиша ... като на всяко рено ! На едното смених 1 на другото смени две :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 за кола 2.0 115 коня е добре , единствено ако е с "фул груп " или полу-последователно впръскване .Твоята би трябвало да е с последователно , така че 2-2,2 мм в зависимост от инжекторните времена и колко ома е газовата рейка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размера на газовите дюзи зависи и хода на буталцата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както ми смени дюзите от 2.0 на 1.8 колата стана по тромава и личи че я караш на газ просто не е тази кола която беше,няма такава мощност има едно мислене от 3-4 секунди преди набиране,аз знам с предната настройка и предните дюзи вървеше много,сега е като задавена така върви :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите които продават фобос дават много дефекти. На нова рейка и то от скьпите Райл Хоризонт с бьрзи инжектори ми даде дефект на 5-тия ден. За това ги смених сьс старите инжектори от предишната ми кола които бяха "Бигаз ". Сега решението ти е да се дигнат софтуерно времето за впрьскване или да вдигнеш от испарителя налягането за да компенсираш по малкия дебит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук само Кринг каза нещо.Предполагам в форума на Рено темата е разисквана,що пишеш тук идея си нямам.После колата е вървяла с 2,0 мм .Значи говорим за друг проблем.Тоя майстор най-вероятно няма софтуер или не му разбира.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигатели от 102 до 120кс дават дюзи от 2,2 до 2,4мм и препорьчително диферинциално налягане 950-1150мб. Така че тия дюзи от 1,8 не са за теб. Данните ги гледам от таблицата с препорьчителни размери на фобос.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се какво да направя инжекционна съм го сложил преди 4 месеца има още 1.8 г гаранциа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се какво да направя инжекционна съм го сложил преди 4 месеца има още 1.8 г гаранциа

Какво искаш да направиш?Отиваш при майстора и ако не може да си оправи бакиите сваля системата,намираш читав майстор и слагаш това което ти препоръча но без рейл.Случайно ако се опъва пишеш една жалба до Комисията за Защита на потребителя и вярвай ми сам ще те гони да ти свали системата и да ти върне парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много крайно решение,но може да се окаже правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих днес до майстора,не смени дюзите с 2.0 ами осили оборотите и налягането сега колата се оправи и върви като на бензин,но като вдигнеш над 100 и дадеш свободна и се гаси двигателя направо ми писна вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този май не знае какво прави.Пак там и пак настройки ако не може посочил съм ти пътя!Грубо ама за съжаление понякога необходимо.:unsure:/>/>

Редактирано от Dragi4
Не цитирай предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , кога ти е слагане уредбата?Дали не си уцелил дефектна рейка.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13 ноември 2012г съм я сложил но ме съмнява че всичко е от инжекторната рейка,уж да спестя от каране на газ аз се набутвам да ходя до газаджията и когато ида при него колата работи на място по час време и то на бензин докато я настрои

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, Тоя още ли се опитва да се учи на колата ти ? Да ти я бях слагал аз щеше да имаш сигурно по - малко ядове :D Лошото е , че в Плевен им е официален сервиз на Фобос . Път към София или Перник ако имаш ще се оправи лесно проблема ... Като им чета резюмето за какво става на въпрос при вас , направо щях да си мисля , че сервиза е 6+ . 0700 45 200 , +359 897921625 Това са им телефоните на клиента . Обади се , искай да говориш с някой квалифициран . Кажи им за какво става на въпрос / ама спокойно и с думи прости , това са само оператори / и ги попитай какво правите ? Другия по - лек вариант е да говориш с управителя в плевенския сервиз . И на него му обясни и му кажи кое и как . Не вярвам само един монтажник да има там ... п.п. Като ти оправят колата гледай да не ти разместват всмукателната тръба преди филтъра или да я запушват или каквото и да е . Така правеха на обикновените газови и все още го правят . При ГИ това не се прави . Пиша ти го , че тоя дървар сигурно вече се чуди как да ти се изгаври с колата и да не си потърсиш правата при управителя или на по - високо ниво . Сгъсти им въздуха . Уредбата си е хубава , ама заради такива монтажи :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райловете произведени пролетта и лятото на миналата година са тотален брак. Аз е купих от БСМ /уж официален вносител/. За 2000 км се скапа. Ходих до София за нови бутала. Изкараха още 1000 км и пак се почнаха едни чекове едно чудо. Калибровах на ново но пак не беше читава работата. От БСМ казват елате да ви ги сменим пак, но ми писна от тези гимнастики. Незнаеш къде ще те предаде колата. С приятели поръчахме и си разделихме 10 комплекта дюзи от китай, че китаеца не ще да продава по малко и вече 7000 км забравих за проблеми. Китайските излязоха по добри от уж оригиналния италиански райл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай малко инфо за тези дюзи китайски,цена от къде ги порача...

Редактирано от Dragi4
Не цитирай предходното мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДНЕС пак вдигнах 100км изключих на свободна и двигателя се изгаси,веднага включих на скорост и запали....Помагайте КОЛЕГИ...

Редактирано от Dragi4
Не цитирай предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На бензин проявява ли този характер като на гас ?Верно звънни в представителството на фобос и ги питай кой ще ти оправи колата - ако не да връщат парите !Хубаво си провери колата да не се окаже да има някакъв проблем и да си мислиш че е от газовата :P/>

Редактирано от iso_eu
Не цитирайте предходното мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На бензин проявява ли този характер като на гас ?

 

Верно звънни в представителството на фобос и ги питай кой ще ти оправи колата - ако не да връщат парите !

Хубаво си провери колата да не се окаже да има някакъв проблем и да си мислиш че е от газовата Публикувано изображение/>

 

Колко пъти да му го казваме?Самонаказва се ама като не чува от дума? Редактирано от Dragi4
Моля Ви,не цитирайте предходното мнение!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега

fresh84

 

тука са се включили всички професионалисти и

та ако не ги слушаш ще те боли главата Публикувано изображение/>.

 

Аз дет се казва съм гола вода Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, майстора който ти е монтирал и настройвал Фобоса явно не е в час, че освен, работна карта се пипат и други неща. Този софтуер е изключително богат на настройки и можеш да правиш с него почти каквото " ти душа сака". Има голяма вероятност да е объркал нещата с "CUT OFF-а", аз бих заложил на това. И аз ще се повторя от по-горните постове, ако имаш път към София, проблема ще го решим.П.П. Да имаше проблем с гумичките на буталата, и на мен също ми писна от гаранционни замени, затова разреших проблема само с гумички от друг производител и сега няма никакви ядове, дори газовите инжектори станаха по-тихи от бензиновите.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ААААААААА то може ли така да се рекламираме и да оставяме координати??????????????Да пускам и аз тогава??????????

Редактирано от landir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,званнах в главния сервиз на фобос те ми казват щом дилър ми е поставил Г.И отпада гаранцията или ако искам да си платя,званнях на газаджията който е бивш началник на фобос който си е отворил едно гаражче и си работи сам сега и му казах че като вдигна 100км и дам на свободна се гаси той ми каза ами това ще да е от високите обороти кат имаш пат насам ела и това е за не знам вече кой пат го прави предния пат го оправи като ми намали дюзите от 2.0 на 1.8 и намали дебита ама колата стана по бавна все една съм с обикноведна газ и аз отидох и му казах искам да си ми я направиш както си беше да няма разлика от бензин и газ той какво настройва каза готово и колата почна да върви все едно е на бензин, но се гаси кат вдигнеш 100 и дадеш на свободна писна ми вече... 850лв уж била много хубава система,направил я на 30 градуса да обръща то си гори бензин ужас е 4 месеца както съм с Г.И от тогава само ядове с гасненето на колата какво вече да направя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно фобус - те са за плюене здраво, защо масово където монтираха фобос спряха ??? Останаха май само броени места където слагат т[/b]акива системи !?

 

И някъде бях казъл и пак ще кажа освен БРЦ и Ланди Ренцо за тази цена и качество други подобни уредби няма ! За съжаление. Та даже и примера с моя кофти монтаж на БРЦ е достатъчно показателн че

 

МНОООГО ЗАВИСИ ОТ ТОЗИ КОЙТО МОНТИРА ГИ !

Относно фобус - егаси плюнките са ! Нали гаранцията е към тях, те са офицялен дистрибутор за България кво се парвят на УЩИПАНИ и те препродават на дилърите , отивай според мен в КЗК да пуснеш жалбичка !

 

Освен това частите, които се влагата са ОДОБРЕН ТИП т.е. за това носи гаранция и притежават сертификат "Офицялния вносител"

В Блъгария !

Търси си правата ...

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Темата е интересна спрете да се карате! Колегата да послуша съвета и да иде на друг майстор ако този не може да я оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааа, за съжаление е така при Фобос. Където не монтирана ГИ-то там е гаранцията, дори истинските рекламации за железа са си за сметка на дистрибуторите, но поне това е добре, че са рядкост.По темата, колега прежали едни 20-30 лв за диагностика и настройки и отиди при друг майстор или сервиз. По-добре ги дай тез пари и се отърви от мъките.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от тогава само ядове с гасненето на колата какво вече да направя

Ако имаш път към София случайно ще те заведа на едно място където ще ти оправят проблема за тънки пари. В Неделя ще ходя да лекувам моята Карина защото ми писна да се опитвам да постигна нещо с обикновена газова и минавам на ГИ. На Хондата имам Фобос 4 който за 20 хил.км не съм пипнал нищо освен едни филтри (преди около 2-3 хил.) и в началото се наложи допълнителна настройка защото забравих да предупредя човека че съм сменил гарнитурата на дросела (аз съм с D14A3).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си правата ...[/b]

Колега пуснах запитване до КЗК по емейл,чакам отговор и ще пиша какво са ми казали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Между другото ако не се лъжа на Рено мотора е full group на инжекторите и препоръката е размера да е по-голям от този на full sequential. Моята Карина е с 2.0/16V 133Hp и е semi sequential и размера на дюзите ще е около 2.2-2.3 мм.Даже и по-голям се оказа размера ето вижте какво дава Фобос като препоръка:ТУКЗа кола като твоята излизат около 2.6-2.8 ако е както си мисля full group ако не е размера е ПОНЕ 2.2-2.4 мм.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никой случай не е full group, няма такава Лагуна 2,0. Понеже колегата не е дал кода на мотора гадаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод постъпило Ваше писмо в Комисията за защита на потребителите /КЗП/ Ви уведомяваме, че правомощията на КЗП са уредени в Закона за защита на потребителите /ЗЗП/. За да бъде образувано производство е необходимо да бъдат спазени изискванията на чл.178, ал.2 от ЗЗП, а именно: „Жалбите, сигналите или предложенията се подават до Комисията за защита на потребителите в писмена форма или по електронна поща и съдържат:1. наименование на органа, до който се подава жалбата, сигналът или предложението;2. имената, пощенски или електронен адрес на жалбоподателя;3. срещу кого се подава жалбата, сигналът или предложението, като се посочи наименованието на фирмата или на търговския обект, както и неговото седалище или адрес на управление;4. оплакванията и исканията на жалбоподателя;5. подпис на лицето, което подава жалбата, сигнала или предложението, или на неговия пълномощник; в случай че жалбата, сигналът или предложението са подадени чрез пълномощник, се прилага пълномощно;6. доказателства, с които жалбоподателят разполага (копие от касови бележки, фактури, договори и други, на които основава претенцията си).”В случай, че нередностите не бъдат отстранени, Ви уведомяваме, че няма да бъде образувано производство по преписката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое те притеснява тук че нямаш касова бележка ли ? :D/>Прилагаш каквото имаш - гаранционна карта и т.н. Давай смело не се отказвай !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...