Jump to content
chavdu

Странен проблем с газови инжектори

Recommended Posts

Здравейте Колеги.Исках да споделя и да Ви попитам, на някого другиго дали му се е случвало нещо подобно.Та случката е следната:Края на лятото, сложих ГИ фобос с инжектори RAIL Apache 1,5ома.Колата работеше добре до декември, когато запонах да чувам инжекторите в купето(станаха по-шумни), много скоро след това .. започна да прекъсва зверки, особено студена, до момента в който не сутрин след прехвърляне на газ почти не можеше да се кара нормално.Отидох при газаджия, който смени цилиндърчетата на два от инжекторите(много се били износили, каквото и да значи това- не погледнах) и работата се подобри значително, но пак бяха много шумни в сравнение с началото(може би защото и времето беше много по-топло).Работеше горе долу нормално, докато не стана пак много зле положението.Реших да не ходя на газаджия този път .. и отворих рейката за да я почистя. Купих си 2 ремонтни комплекта за инжектори Rail Apache. Забелязах, че 2та инжектора които не бяха пипани, гумичеките се бага почти разпаднали .. отделно имаше някакви боклуци в цялата тая схема. И след смяна на гумичеките и на вторите два инжектора .. колата заработи като в началото.Та мен загадката ми е .. на всеки 4 000км ли ще трябва да сменям тия уплътнения на цилиндърчетата на инжекторите?Някой имал ли е подобен проблем?Задължен съм да зареждам в Петрол и се чудя дали "супер яката добавка" дали не прецаква тия упътнения...Моля споделете мнения и препоръки.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по газовите форумите (не беше Хондовския), прочетох някои обезпокоителни неща за Блу Форс газта на Петрол и оттогава зареждам там само по изключение.Колеги споделяха, че колите им вървели много добре с тази газ, но забелязали бързо скапване на всякакви гумени съединения, които имат допир с петролската газ! :unsure: Доколкото си спомням, някой дори каза, че говорил с технолог по горивата в Петрол и той му сподели, че слагали такива добавки, които подобрявали качеството на горивото, но биха могли да бъдат агресивни към гумени съединения...Съжалявам, че препредавам по спомен и звучи малко "някой чул от някой", но това е в паметта ми.Колега, освен да смениш марката на газстанциите и да видиш как е, друг съвет не мога да ти дам!пп: Строенския проблем прилича на твоя! И в пежо-поста има интересни постове...http://www.clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=34&t=13281&start=75http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=55&t=21343http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=32880&st=80http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=207936

Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност.. и на мен ми се случи точно това.. И аз съм задължен да зареждам от Петрол, на около 3000 км. след монтажа на газовата, започна странен шум, само когато съм на газ (все едно карам Вартбург) .. отидох при газаджийте те ми казаха че някакви оплътнения на инжекторите се били разяли.. сменигха ми ги, но ми казаха че най-вероятно е от газта която зареждам. Аз си помислих че е от скапаната газова която си сложих, но може и наистина газта да не е много читава.. Не ми взеха пари защото е в гаранция, но като цяло не били много скъпи тия оплътнения. Аз съм с този ГИ - Bluetronic, точно както за записали с "някакви": Изпарител; Рейка с газови инжектори; Газова бутилка с пълначка.. :rolleyes:/>за сега да чукна на дърво (на моя ГИ) освен това и чек лампата от време на време, нямам други проблеми, а и ми дава много добър разход на газ: 8,7 л/100км градско. (+ малко бензин докато загрява..). 7,8 л/100км извън градско.ако някой друг е имал подобен проблем с гумичките и е успял да намери по трайно решение, ще се радвам да споделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега доста колеги сме със същият проблем, има доста теми в раздела за газ. Това което си дал е може би едно от решенията на проблема и ще го имам в предвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейл никога не са били издържливи макар много колеги да се опитаха да ги величаят.Особено 1,5ома са направо отврат.Не е виновна газта такова е качеството на комплектовката която сте си купили..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колега след тази смяна няма да има нужда да ги сменяш скоро.Миналата година пичовете от Рейл се бяха опитали да направят рейките по тихи с едни В рингове които се разпадаха за 0 време.Сменяш ги с нормални буталца и нещата се оправят ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега доста колеги сме със същият проблем, има доста теми в раздела за газ. Това което си дал е може би едно от решенията на проблема и ще го имам в предвид :)/>/>

Колега, редовно хвърлям по едно око на темите за газ .. и такава тема не съм видял до сега... би ли ми посочил.

Рейл никога не са били издържливи макар много колеги да се опитаха да ги величаят.Особено 1,5ома са направо отврат.Не е виновна газта такова е качеството на комплектовката която сте си купили..

...със сигурност не са върха на сладоледа, но има хора изкарали десетки хиляди километри с тавика.Много хора ги карат, ако всички ходиха на 3 000км за смяна на гумичките, смятам че няма да има газаджия, който изобщо да ги монтира... понеже дори и най-куцата система идва с поне 40 000км гаранция.

Спокойно колега след тази смяна няма да има нужда да ги сменяш скоро.Миналата година пичовете от Рейл се бяха опитали да направят рейките по тихи с едни В рингове които се разпадаха за 0 време.Сменяш ги с нормални буталца и нещата се оправят ;)/>

Мойте си бяха нормални ...и старите и новите ... ще видим тия колко ще изкарат. Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връх на сладоледа никога не са били и не могат да бъдат!По скоро са на дъното на кацата.Може и да изкарат 50-60000 но на всеки 10000 регулировка,настройки.Питай колегата Ленков на колко прави регулировка и колко изкарват тези на Романо а за БРЦ да не говорим.Имаме аналог и на едните и на другите и ми е ясно за какво става въпрос.С този рейл само абонамент при газаджията или клуб ТНТМ и усвояване на нова професия.Лека вечер.Лимита за днес изтече!:D/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връх на сладоледа никога не са били и не могат да бъдат!По скоро са на дъното на кацата.Може и да изкарат 50-60000 но на всеки 10000 регулировка,настройки.Питай колегата Ленков на колко прави регулировка и колко изкарват тези на Романо а за БРЦ да не говорим.Имаме аналог и на едните и на другите и ми е ясно за какво става въпрос.С този рейл само абонамент при газаджията или клуб ТНТМ и усвояване на нова професия.Лека вечер.Лимита за днес изтече!:D/>/>

Привет колега!Доколкото съм запознат с дюзи "Романо" на тях реглаж не се прави,а те спокойно карат по 200 х. км. на метан,след това сменям гумените маркучи, за дюзи не си и помислям да пипам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подкрепа на казаното от Landir: Направих над 60к с Рейл 1,5ома. Последно са виждали "газаджия" преди 20к. "Регулировка, настройки" са правени няколко /мисля 3/ пъти за първите 10к. После на по 20 само проверка, без корекции /освен смяна на газови филтри/. Вероятно скоро ще сменя цялата рейка! За толко пари-толко! ...Лека работа!

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връх на сладоледа никога не са били и не могат да бъдат!По скоро са на дъното на кацата.Може и да изкарат 50-60000 но на всеки 10000 регулировка,настройки.Питай колегата Ленков на колко прави регулировка и колко изкарват тези на Романо а за БРЦ да не говорим.Имаме аналог и на едните и на другите и ми е ясно за какво става въпрос.С този рейл само абонамент при газаджията или клуб ТНТМ и усвояване на нова професия.Лека вечер.Лимита за днес изтече!:D/>/>/>

Привет колега!Доколкото съм запознат с дюзи "Романо" на тях реглаж не се прави,а те спокойно карат по 200 х. км. на метан,след това сменям гумените маркучи, за дюзи не си и помислям да пипам.
Добре, дайте оферта за хубави инжектори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връх на сладоледа никога не са били и не могат да бъдат!По скоро са на дъното на кацата.Може и да изкарат 50-60000 но на всеки 10000 регулировка,настройки.Питай колегата Ленков на колко прави регулировка и колко изкарват тези на Романо а за БРЦ да не говорим.Имаме аналог и на едните и на другите и ми е ясно за какво става въпрос.С този рейл само абонамент при газаджията или клуб ТНТМ и усвояване на нова професия.Лека вечер.Лимита за днес изтече!:D/>/>

Айде пак целта е да се изкарат най-големите боклуци на света. Моите как подминаха 18 хил. без да са пипани а? Сигурно защото съм уцелил единствената здрава бройка от завода. Е не се имам за чак такъв късметлия.

Добре, дайте оферта за хубави инжектори...

Ще ти даде колегата цена няма ядове, ама да не се учудиш ако се окаже на стойност колкото половината ти ГИ барабар с монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова рейка Валтек - ниска цена и значително по здрави от Реил. Но това е бюджетен вариант. Ако искате само да зареждате газ и да сменявате филтри, инжекторите са БРЦ или Романо ;) и върха на сладоледа Кейхин, но там цената не е за казване/>

Редактирано от kalin_gk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова рейка Валтек - ниска цена и значително по здрави от Реил. Но това е бюджетен вариант. Ако искате само да зареждате газ и да сменявате филтри, инжекторите са БРЦ или Романо ;)/>/>/> и върха на сладоледа Кейхин, но там цената не е за казване/>

Ако имаш цени на вариантите, които си изброил, моля сподели ги.До колкото видях на романо най-евтината рейка е 200лв.Един тъп въпрос...ако реша да сменя рейката с подобна по параметри, трябва ли да се прави нова настройка на системата? Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вече 22 000км карам без проблем с ето тези Рейл от снимката, мисля че са най простите- IG1 дори не са APACHE, но в сайта им ги дават 2 или 3 ома, не знам моите какви са. Не съм правил никаква профилактика и зареждам само на газстанция на която доставят петролска газ, но газаджията ми каза че не слагали добавките на петрол иначе имали устройството за добавянето им.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdu Щом минаваш от "висококачествения" Раил на Романо примерно би било добре ако не и задължително да направиш, щото ще има няква разлика в работата на двете реики, не че колата ти няма да тръгне и без настроика.

 

Я аз да питам малко в страни от темата, защо изпарителя и маркуча към реиката както и няколко см. от началото на водните маркучи стоят като мазни омаслени??? Монтажа е на такова място че няма от какво да се омаслят там, но са си омаслени и запрашени съответно.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка със сигурност се прави след смяна на рейка.За колегата в началото на темата дето си е сменял сам котвите на дюзите да добавя ,че след смяна се регулира хода на котвата с микрометър.От там се оправя и тракането.И аз съм с Валтек,засега с една ревизия.Имам втори резервен регулиран комплект.Сменя се за 10 мин в офроудски условия.За мен е безмислено за Хонда да се слагат бързи и нискоомни инжектори,освен за някоя бегачка на 8-9000 оборота.Дефакто няма значение какво ще сложа на рейката .Настройвам софта и ако има проблем разпробивам малко.Може също така да се играе с налягането.Ако някой от про-тата има нещо напреки да ме обори....да тръгва към Русе с дамаджаната.Имам даже матрикс за проби.....При метана има резон да се слага дълговечна и скъпа рейка ,но при пропана забравете......Ай със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с рейка на Рейл . Модела се води " black body " .Газаджията ми обясни , че били най - читавите за момента от тази марка / беше преди около 1г. / . До сега колата има близо 30хил. и никакви сериозни проблеми . При смяната на филтъра пусна една диагностика - всичко беше наред .За парите си са супер .

Отидох при газаджия, който смени цилиндърчетата на два от инжекторите(много се били износили, каквото и да значи това- не погледнах) и работата се подобри значително, но пак бяха много шумни в сравнение с началото(може би защото и времето беше много по-топло).Работеше горе долу нормално, докато не стана пак много зле положението.Реших да не ходя на газаджия този път .. и отворих рейката за да я почистя. Купих си 2 ремонтни комплекта за инжектори Rail Apache. Забелязах, че 2та инжектора които не бяха пипани, гумичеките се бага почти разпаднали .. отделно имаше някакви боклуци в цялата тая схема. И след смяна на гумичеките и на вторите два инжектора .. колата заработи като в началото.Задължен съм да зареждам в Петрол и се чудя дали "супер яката добавка" дали не прецаква тия упътнения...Моля споделете мнения и препоръки.Благодаря предварително.

На мен ми каза майстора там да не сипвам . Послушах го за тая кола и нямам ядове , на другата вакумния изпарител е леж за 30хил , от тях 15само с такава газ .А само ми е чудно едно . Отиваш с проблем . Гаранционен си . Вижда 2 проблемни гумички и сменява само тях :huh:? Кажи кой е да се знае и не сипвай от там гориво .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова рейка Валтек - ниска цена и значително по здрави от Реил. Но това е бюджетен вариант. Ако искате само да зареждате газ и да сменявате филтри, инжекторите са БРЦ или Романо ;)/>/>/>/> и върха на сладоледа Кейхин, но там цената не е за казване/>

Ако имаш цени на вариантите, които си изброил, моля сподели ги.До колкото видях на романо най-евтината рейка е 200лв.Един тъп въпрос...ако реша да сменя рейката с подобна по параметри, трябва ли да се прави нова настройка на системата?
Ето един линк:My linkХубаво /задължително/ е да се направи настройка за оптимална работа на новите дюзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка със сигурност се прави след смяна на рейка.За колегата в началото на темата дето си е сменял сам котвите на дюзите да добавя ,че след смяна се регулира хода на котвата с микрометър.От там се оправя и тракането.И аз съм с Валтек,засега с една ревизия.Имам втори резервен регулиран комплект.Сменя се за 10 мин в офроудски условия.За мен е безмислено за Хонда да се слагат бързи и нискоомни инжектори,освен за някоя бегачка на 8-9000 оборота.Дефакто няма значение какво ще сложа на рейката .Настройвам софта и ако има проблем разпробивам малко.Може също така да се играе с налягането.Ако някой от про-тата има нещо напреки да ме обори....да тръгва към Русе с дамаджаната.Имам даже матрикс за проби.....При метана има резон да се слага дълговечна и скъпа рейка ,но при пропана забравете......Ай със здраве!

Колега бих тръгнал да те оборя и свински пържолки ще приготвя към дамаджаната с винце.Не ти разбирам логиката защо при пропан бутана може с кофти рейка а при метана не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро мой познат, който монтира ГИ се оплака от рейките на "Rail" поради факта, че е случил на дефектна партида и всички коли, на които е монтирал ГИ с рейки от тази марка около лятото /мисля каза около юли/ са ходили при него, поради оплаквания към края на миналата година. Имало проблем с гумичките. По отношение на "Valtek" - наистина не са лош вариант /като се има в предвид и цената им/. Колега, ако минаваш на друга марка рейка, макар и със същите параметри ще трябва да регулираш ГИ. А ако ремонтираш сегашната рейка - ще трябва да направиш регулировка на хода на рейката.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ландир,логиката е елементарна.Пропан бутана е мръсен.Брата българин забрайл ,че има филтър,не знае че има цетка,всичко се накъсало отишло в дюзите.Ремонта на Валтек-32 лв+ труд и настройка е 70-80лв.Нова рейка Валтек пак толкова.Сменя се за 10 мин.И да сменяш филтъра гледам пак се цапат дюзите незнайно защо.ЗЛатни инжектори да сложиш предполагам па ще сдадат багажа.При метана доколкото виждам мръсотията е малко,значи остава фактора износване-механично.А винцето е за друго....с всякакви инжектори ще настроя Хондата,бързи,бавни,скъпи ефтини....това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ландир,логиката е елементарна.Пропан бутана е мръсен.Брата българин забрайл ,че има филтър,не знае че има цетка,всичко се накъсало отишло в дюзите.Ремонта на Валтек-32 лв+ труд и настройка е 70-80лв.Нова рейка Валтек пак толкова.Сменя се за 10 мин.И да сменяш филтъра гледам пак се цапат дюзите незнайно защо.ЗЛатни инжектори да сложиш предполагам па ще сдадат багажа.При метана доколкото виждам мръсотията е малко,значи остава фактора износване-механично.А винцето е за друго....с всякакви инжектори ще настроя Хондата,бързи,бавни,скъпи ефтини....това имах предвид.

Това че пропан бутана е мръсен няма спор няма ама че вуйчо Ваньо не си сменя филтрите си е негов личен проблем и ще плаща като поп.Що се отнася до филтрите тези с които работим и купуваме от Ланди нямат никакъв проблем!Това на думи няма как да стане трябва да се види,нямат нищо общо с масовите които се монтират тук било то полски или турски.Това са по скоро подобия за замазване на очите.Много рядко се случва под 150000км да се заменя нещо.Имаме и над 300000км говоря за пропана.Метана е друга бира ама там като се наблъска с масло пак ядове.До колкото имам опит вече 15год с различни марки и инжектори не мога да се съглася с теб че точно Хондата ще настроиш ама така както трябва във всички режими!Ще гледам да дойда със шефа когато ходи до Русе да дискутираме и да ти покажа това онова!Често ходи при Цецо и Огнян от Клаас както и при Стойчо ще гледам и аз да се включа!Лек ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪмнявам се...Като дойдеш ще говорим за пържоли и за мацки.Още не съм станал про в газовите уредби.Помагам от време на време на Цанко.Помагах и на Клас,докато беше жив адаша,после нещата се промениха малко там.Стойчо....Абе не мога да се мера с тях те са мошенници от класа :) в добрия смисъл.Оправям разни техни бакии ,трябвада се яде ,кво да правим.Проблема на големите сервизи е текучеството на монтажници.Общо взето виждам грешки ..очевадни от незнание.Питам клиента кой го направи това и той вика "едно дете 18 год".Повече не се връща при тях.Ама на тях не им и трябва,те вече са взели парите и са го одрали мъжката...следващия чака с записване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...