Jump to content
hariboy1974

По добрия избор газ или метан, газов инжекцион или обикновена газова система на СР-В

Recommended Posts

Здр. на всички. Нов съм във форума и не можах да намеря отзиви за или против монтажа на метанова система на Хонда СР-В. От скоро имам 128 к.с. ханда и в извърграцки условия ми харчи около 7,800 л. бензин при скорост до 100 - 110 км. Искам да сложа метанова система, но не зная кое е по добре да избера - инжекцион или обикновена система. Досега имах ауди В4 - 90 к. с. - 2000 куб. на метан и съм много доволен от него, но неговата система е моноинжекционна. При хондата също ставало да се монтира обикновена метанова система, но не зная дали няма да дава проблеми. Моля ако някои управлява хонда СР-В на менат да сподели с каква система я управлява и има ли проблеми с метана. Колко харчи в пари не в литри, и каква бутилка или бутилики е монтирал и как в багажника на МПС, може ли да се използва масичката и нишата в багажника. Налага ли се да се усилва ходовата част от зад поне с други пружини или нови амортисьори. Орентираите ме към цена на системата. Благодаря предварително!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГИ ама не метан. Това ти е достатъчно като инфо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. CRV не съм карал на метан, но мога да ти разкажа моята история и дано съм ти полезен със сравненията с автомобилите които карам. Преди карах Акорд 5- та, седан, F 22 Z2 - 2,2 литра, 150 к.с.- т. нар. малък SOCH V tec. Този двигател е с метални колектори и уредбата ми беше за моно инжекция /даже сега я продавам без бутилките/- Ланди Ренцо с изпарител за 110 КВ. Въпреки това гърмежи не съм имал никакви, макар, че веднъж при проверката на свещите се оказа че явно никога не са проверявани и разстоянието между полюсите беше поне 2 мм. Сам знаеш че метана е много чувствителен към искрата. Много бях доволен- разхода при тогавашни цени /1,65/ беше около 7- 8 лв. / 100 км., предимно извънградско. За този кораб мисля е ок. Динамични качества не съм търсил, но колата определено си вървеше много добре. Навъртях малко под 10 000 км., така че няма как да кажа как се отразява на двигателя на "претенциозните Хонди" метана. Всички казват че не понасят газ та камо ли метан. Из форума има много писано. Сега минах на пластмасови колектори и си влоших положението доста- ГИ за метан е много скъпа инвестиция особено за 6 цилиндъра /макар че читва уредба и на пропан бутан не е без пари/. Сега съм с БМВ Е 36- 320, два литра, шест цилиндъра и разхода ми сега, зимата, варира от е 9 лв. извънградско, до около 11,5 лв. смесен разход /при цена 1,85лв./кг./. Относно окачването- аз на БМВ-то го услих. Просто счупих пружина и сложих такива от комби, но май пак е леко виснала. Прецени си добре, но колегата Слави е много прав, че май по си заслужава ГИ на пропан бутан. Най- малкото има повече майстори. Пиша това понеже и тия дни много патя с подръжкта на моя ГИ на метан, а пък ако двигателя започне да показва някакви повреди- оле мале. Майсторите като чуят "МЕТАН" и започва диагностика тип "Доктор Хаус". Да се смееш ли да плачеш ли. Естествено за да избегнеш това- само лицензиран сервиз. И последно каквато и да е уредбта- марката е една БРЦ- навсякъде само добри отзиви слушам- и като марка и като сервиз. /Аз съм с Ланди Ренцо/. Дано съм бил полезен.

Редактирано от junker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чувал, че БРЦ са най-добрите, но напоследък чувам отвсякъде да ми хвалят Фобос.Някой може ли да каже кой от двата е за предпочитане (и защо) когато говорим за газов инжекцион на пропан бутан ?Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно точно на опаци трябвеа да си чувал, едно време да ти плюят БРЦ щото беше пълен боклук с измисления им редуктор, а хвалеха Фобос, но сега нещата са на 360 градуса :) Сега Фобос може да похвалиш само ако намериш кои да ти го монтира кадърно :) Макар че тва се отнбася за всички марки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГИ ама не метан. Това ти е достатъчно като инфо :)/>

Благодаря за съвета, но газта е 1.40 лв., което обезмисля за разлика от 5 лева на 100 км. да карам тази кола на газ пропан-бутан. Ако знаеш да има някаква тънкост при метан моля да ми кажеш. Знам че най-важното е как ще се монтира метановата система, а такива майстори в София които знаят как да го направя искат 2500 лева. с 9 кг. бутилка. Но аз имам майстор които да ми я монтира в провинцията, това не подлежи на коментар. Въпроса е защо не метан, а газ. Аз не искам колата да върви бързо или да я карам в планината. Идеята ми е да я ползвам като семейна кола, да не се троши като ауди и др. немски автомобили и да возя в нея деца, с най-икономичен разход. До тук установих, че консумативите в ДВГ струват на половината от немските возила, като например водна помпа, ремък и ролка - 100 лв. да не говорим за другите неща термостат - 10 лв. и т.н.Благодаря предварително ако споделиш нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В полза на метана.Чисто гориво без боклуците които има пропан-бутана,т.е аз карам две коли на метан на около по 50 000-60 000 и не трябва никаква профилактика на изпарителя да се чисти или да му се сменят мембрани.Зимата паля директно на метан и при -25 няма какво да замръзне(ако се наложи,уредбите са направени да палиш на бензин и след определени обороти превключва сама на метан,обикновени метанови уредби.Всичко се случва забравяш да сипеш бензин,развалясе нещо по бензина).Както си написал 5-6 лв по- малко на 100км..А относно тежеста на бутилките не виждам голяма разлика около 20-30 кила повече на метан не е кой знае какво.Но единственото специално при црв-то е че има място за за пропан бутилката и това ще сложа май. Иначе ще ми изчезне багажника,въпреки че един приятел си е срязъл багажника свалил е бутилките по на долу и има и багажник, но аз немога да го прежаля.

Редактирано от Madafaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам на Метан Англичанка 1.4 вече 40хил км !С пласмасово колектори и обикновена газова ,но само монтирах един Аванс процесор !Никакви проблеми не съм имал за този пробег .Както се казва - не е спирам .Ей така,за едно кафе до Варна съм ходил /аз съм от Пловдив/ !Тотала за гориво 35-38лв в двете посоки :)) !Кой каквото и да ми говори,но ако може с 7.5лв да мине 130км в града и 180км извън градско - ОК !И си върви прилично , 150 си ги хваща хайвана без грижи .Е ,вярно ,че и трябва време ,но аз за никъде не бързам :))) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето и аз се водих от принципа на колегата Madafaka. И сега се водя де, само дето единия недостатък на метана тогава, беше доста по пренебрежим- мястото в багажника. Сега той ми трябва. Другия проблем ми е по скоро в центровката /пак/- мощността в ниските. Май доста ми обедниха сместа и сега я няма, освен че докато позагрее изгасва :angry: Но преходааааа- е ми и пропан- бутанджиите ми завиждат като кажа 9 лв./ 100 км. Но ако по някаква причина намаля пробега на тази кола, за сметка на друга /ежедневно минавам от 60 до 130 км./, мисля да си освободя по- голямата част от багажника, като само сменя бутилката и изпарителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора, сам каза че ще ти трябва място, къде ще я дянеш тая бутилка за метана, багажника на ЦРВ не е никък голям за семеина кола. Тежеста на бутилката на страна, отделно колко км ще може да минеш с нея с едно зареждане, на какви разстояния има метан станции, вече има доста но пак са недостатъчни, ако тръгнеш от тук за морето къде ще заредиш ? От техническа страна метана е още по лош "приятел" на тея и без тва не много устоичиви на газ В серия мотори. Иначе 5 лева са си 5 лева, ако мислиш че няма да ти пречи бутилката-слагаи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави ще кажеш ли защо метана да е по-лошо гориво от газта.Метан станции има навсякъде от София до морето на Пазарджик на магистралата в Пловдив,Стара и Нова Загора,Бургас и още ама не се сещам за сега.Но за багажника си е така,това ще е единствената причина май заради която ще предпочета газта Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>

Редактирано от Madafaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погрешно ме разбираш, метана катоп гориво е по хубаво и чисто от газта както писа по на горе един колега, но за твоята кола е по лошо, гори още по бавно от газта и с още по висока температура, от там и прегряването на клапаните е по интензивно, парите които ще спестиш от метана за 2 години ще дадеш за ремонт на глава :) Аз не го харесвам заради няколко неща, първото вече го казах, после, заради големите и тежки бутилки, и заради голямата разлика в вървежа, все още не съм човек дето иска само да се движи по шосето :) Не го харесвам и щото маи не мирише, или греша? абе не го харесвам :) лично мнение тва е гориво за такси дето да е макс евтино да не те бърка багажник, и да фърлиш колата след 5 год без да ти дреме. Не знам, с тая бутилка ще останеш съвсем без багажник, на мен сега едва ми стига камо ли ако сложа такова чудо отзад. Виж ако имаше тореидни....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и тороидални да имаше, те знам са по около 30 литра за пропан бутан. Дори и със същата вместимост да са, което едва ли ще стане със стоманени заради стените, колко са това- няма и 5 кг.- има няма 100 км. А като гориво аз го предпочитам поне три пъти повече от газта- но в заводско конвертиран автомобил, с изчислен двигател за избягване на описаните от Слави поражения над изчисления за бензин мотор, и наместени предварително по рамата бутилки за около 300 км преход. Тогава никакво съмнение. До Слави- метана мирише само ако свръх концентриран- обикновено се усеща като махат маркуча за зареждане от колата и фъсне под голямо налягане. От там идва и шегата че караш с "пръдня". По принцип не се е наложило допълнително ароматизиране, както при "пропан бутан", защото не е толкова опасен газ. Опасността при него идва предимно от "огромното" по нашите злободневни разбирания налягане - 200 атм. Иначе не че не е запалим, но само при концентрация във въздуха от 5 до 15%. Което искало прецизност, което пък е доста рядко при неговото качество /на метана/ да е доста по лек от въздуха и бързо да се разсейва. Пропан- бутана не е, и се събира в ниските места, затова е ароматизиран с циклични съединения. По принцип въглеводородите, особено леките- но по тежките от въздуха не миришат- нито пропан- бутана, нито бензина, а се ароматизират заради тяхната лесно запалимост. Поради това неразбиране метанджиите сме ощетени да не спираме в подземни паркинги, както автомобилите с АГУ на пропан бутан. Ако има изтичане на газ метана ще се разсее много по бързо, а няма да се събере в ниското и при първта искара. Огън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги .Доста почетох за метана и пропана,и с чуденките дали метан или пропан.Аз вече карам 4-та Хонда на пропан бутан.С обикновенни газ.уредби.Проблеми никакви.А вървежа и супер.Щом колата позволява да се сложи обикновенна газова,струва ли си да даваш повече парички за скъпа.Е който ги има може да си го позволи.Сега карам ЦРВ.Пак с обикновенна газова.Пее колата.И на газ пали,и на бензин без проблем.А испарителя ми е турски.Ловато.Оборотите не мърдат.Каквито на газ,такива на бензин.Просто колата мърка.А разхода е 10,10,5 извън,,и 13,14 л. в града.И е автоматик.128 к.Зависи как и колко я караш ,разбира се.

Редактирано от ranko57

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,доста мнения изчетох,за или против.Единственият негатив на метана за този автомобил е че:бутилката заема част от багажника около 1/3 няма и толкова.Но 100 литрова бутилка с тегло 85 кг (олекотена) заспива зад задната седалка и гарантира минимален пробег за този двигател 300 км.100 литра в София са няма и 30 лв.Доказано 15 кг метан=100 лт=30 лв=300 км.Само градско София CRV-1 ;147 к.с ;1999 г.

Как ви звучи, 10 лв градско София на 100 км,ха ха добре е нали!?Замислете се,извънградско е с лев надоло.

Забележка-уредбата е обикновенно метаново без TAP,защото няма смисъл.

Динамиката е добра и все едно си караш на бензин.Пишете разни глупости,че са прегаряли клапани,замислете се защо не прегарят всички заедно а само 1 или 2 Публикувано изображение

Лошият сервиз ,прави хубавата машина лоша и обратното.

Аз карам Фолксваген на метан,обикновенно метаново BRC 2000 куб.115 к.с -180 000 км за 5 г и никога не съм пипал изпарител филтри и други неща по метановата уредба,движи се като на бензин.Редовно сменям консумативи и проблеми няма.

Хондата е със механични регулируеми клапани а не хидравлични така че е хубаво(препоръчително) да се проверяват(при нужда да се регулират) на всяка смяна на масло 15-20 000 км.

Така че колега, намери си читав майстор да ти я монтира,настрои и поддържа на тоя двигател слагай обикновенна уредба и грижи нямаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ли направил една снимка . И да те питам - самата бутилка колко струва ? Само едно ми е странно :1 кг метан = 5,6 литра метан = 1,750 литра бензинЦРВ-то си е голяма кола . Градско дава към 11/100. 11:1.75 =6,28кг = 12,5лв за 100км Би ли споделил в какъв маршрут се движиш ? Иначе ГИ ти е 750лв +++Метана ти 650++ само предната част / комп , инжектори , зареждачка / . Бутилките отделно . На газ колата харчи към 10% повече , само че е на газ .Горната сметка би изглеждала така :12.1 х 1.4 = 16,94;в/100км С други думи - 5 лв разлика .Ти си решаваш какво да е . Газта е масова . Метана почти . Трябва да имаш поне за 250км автономност за метана , за газовата е желателно . Отделно като зареждаш метан и чакаш доста , особено ако случиш на бакшиши . Все едно да отидеш в банка , когато дават пенсии .А относно проблемите от газта или метана - при читав собственик не би трябвало да имаш ядове . Всяко нещо си има живот обаче . Има една тема за един колега , правил глава . Еми - дошло и е времето . ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави CRV истината си е истина. Ако човек си търкаля колата повече от обичаините 10-15к на година, по добрия варянт е да кара на метан. Слага си една олекотена голяма бутилка, ако има парички за инжекцион още по добре и си свирка с метана, проверява си клапаните на колкото трябва километри а газаджийте като нас могат само да гледат и да завиждат :)Моята хонда струваше 2500лв. сложих и ГИ български за 950лв. и на година и въртя по 12-13к. Истината е че е безмислено да слагам МЕТАН понеже не мога да си го изплатя, а и как да сложа на кола дето струва 2500лв. метанова уредба за 2000лв?Който може да си търкаля на метан евала.Относно багажника, карам англичанка и има сигурно по голям багажник и от ЦРВ така че с колкото и бутилки да му сложа пак ще остане място.....е сега вече ако си с някое малко двуврато японче номера няма да стане, но с по големите коли става.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишете разни глупости,че са прегаряли клапани,замислете се защо не прегарят всички заедно а само 1 или 2

Жоре, караи си фоцвагна и там дет не разбираш не се обаждаи :)/>/>/> На тебе у вас що не ти горят всички крушки заедно ами горят една по една. Колата отива за ремонт при първия издумкал клапан, щото тогава остава без 1 цилиндър, мислиш ли че останали 17 клапана са в перфекно здраве? аз не мисля. Първо избиват наи слабите места, но това не значи че останалите 17 не са вкопани и не са тръгнали по същия път. Инак колегата дето прави ремонт на главата що да е луд да плаща 16 керамични втулки като е можело само с 2 :)/>/>/>
Момчета ,моля Ви нека разговора е в спокоен тон !И двамата имате право ,но на 50% !Има ли добра поддръжка на машината - няма грижи !Клапаните трябва да се прогонят на 15-20хил.Аз за 1.5г минах на метах 40хил и отварях капака на клапаните 2ти .Е втория път не бяха мръднали !Всеки сам си прави сметката - това е извода !Лично за мен - ами една глава за Д14 к-т се намира за 80-120лв + гарнитура,гумички,шлайф и труд /ако е прави друг/ няма да мина 300лв !Еми аз тези пари съм ги избил 5-6 пъти за този пробег ,а машината все още не се предава :)/>)) / да чукна на дърво - демек по главата :)/>) /!За бутилките - момчета ,вече има и карбонови за метан / е малко са скъпички ,но се взимат 1 път / ! Редактирано от Ianev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D серия е едно, F и B съвсем друго :) твоята Д14 ще надживее с много Б и Ф серии :) А и тона е спокоен, както виждаш на всякъде се усмихвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави недей да обиждаш хора, които видимо разбират повече от теб. Аз карам CR-V първа генерация 147 коня на метан в София. Никакъв проблем. Магистралата София-Пловдив средна скорост 140 км/ч 11.5 лв/100 км. Разходът при спокойно каране в София в задръстванията ми е 10 лв на 100 км с ОБИКНОВЕН МЕТАНОВА УРЕДБА BRC. За метанов инжекцион не мога да коментирам, но на година въртя по 30 000 км и проблеми нямам. А твоите проблеми за крушките явно са за друг форум. Така че на колегата му препоръчвам да си сложи обикновен метан с бутилка 95 или 100 литра. Цената на бутилката върви 4-5 лв на литър. 100 литрова бутилка като моята тежи 85.6 кг + 16 кг метан стават 101.6 кг да носиш още в колата, все едно един човек като мен постоянно да возиш на задната седалка. Не мисля, че е проблем. За съжаление няма място за масичката, но легена под масичката се ползва спокойно и има място в багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Барси,казвам колега за да няма въпроси защото имам и два броя CR-V.Едната първа генерация 128 к.с,а другата е втора генерация 150 к.с i-vtek.И двете са с метанов инжекцион.Но основно карам VW.Двете хонди ги карам рядко,но ги поддържам.Други ги карат.

Снимка искаш ,на кое?Казвай ще ти пратя.

Не разбрах това:

"1 кг метан = 5,6 литра метан = 1,750 литра бензин"

Най лесно се смята разход в пари на 100 км.Разбира се важно е и каква е динамиката на автомобила.

Имай в предвид че, разходът на 100 км в пари в различните точки на БГ е различен, защото цените на метана са различни.

В крайна сметка забелязвам че разходът с обикновенна уредба е по нисък ,от колкото със инжекцион,въпреки че газаджиите твърдят обратното.За себе си си го обяснявам и няма да го коментирам,има си и плюсове и минуси.

Бутилките втора ръка варират между 4-5 лв за литър.Аз ползвам Faber на когото теглото спрямо металните бутилки е доста по ниско.

Около 0.85 кг за литър.

Не знам колко пропан бутан се изразходва на 100 км с CR-V градски цикъл.Предполагам около 15 литра х 1.40 лв,можеш и сам да си го сметнеш.

Нямам намерение да споря или да правя реклама,просто споделям,това е.

Всеки сам решава какво и на какво гориво да си кара.

Относно коментара на Slavi не смятам че е нужно да му отговарям.Умните,интелигентни и разбиращи хора,ще ме разберат.quote name='barsi' timestamp='1360708844' post='1057332302']

Колега би ли направил една снимка . И да те питам - самата бутилка колко струва ?

 

Само едно ми е странно :

1 кг метан = 5,6 литра метан = 1,750 литра бензин

ЦРВ-то си е голяма кола . Градско дава към 11/100.

11:1.75 =6,28кг = 12,5лв за 100км

Би ли споделил в какъв маршрут се движиш ?

Иначе ГИ ти е 750лв +++

Метана ти 650++ само предната част / комп , инжектори , зареждачка / . Бутилките отделно .

На газ колата харчи към 10% повече , само че е на газ .

Горната сметка би изглеждала така :

12.1 х 1.4 = 16,94;в/100км С други думи - 5 лв разлика .

Ти си решаваш какво да е .

Газта е масова . Метана почти . Трябва да имаш поне за 250км автономност за метана , за газовата е желателно . Отделно като зареждаш метан и чакаш доста , особено ако случиш на бакшиши . Все едно да отидеш в банка , когато дават пенсии .

 

А относно проблемите от газта или метана - при читав собственик не би трябвало да имаш ядове . Всяко нещо си има живот обаче . Има една тема за един колега , правил глава . Еми - дошло и е времето . Публикувано изображение

Редактирано от Жоро 77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее де, колегата Слави мисля че има много кадърни постове относно газта, какво стана че сега го нападате така. Мисля че тона му не е нападателен. Е, само дето не знам кола с 18 клапана :) Всички поне сме чували, в че хондите са капризни на газ. И аз съм бил с Хонда на метан, но за малко, и не ми остана време да започна с центровките на клапани. На колега точно с CRV с уредбата за пропан- бутан, му инсталираха и омаслител на клапаните. Защо- не знам. 50 мл. на 100 км. Само знам че сервиза е професионален. Всеки си знае най- добре. И аз с обикновената метанова бях по доволен- поне не ходих на центровки през ден, но за пластмасови колектори не ставала. Уж. Познавам човек на същия мотор, като моя с пластмасови колектори е с обикновена метанова. И разхода пак е сходен. Всеки си знае най добре. Аз съм с три фаберки/ 24, около 27 и 30 литра/. Разположени са пирамидално между бъбреците на амортисьорите, като най- дългата 30 литровата е най- отвън. Всяка тежи в килограми горе-долу колкото литри събира. Събират от около 11-12 кг. макс. За около 230 км. Разход 10 лв./10 км. предимно извънградско. може и малко по- малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:/>/>/>/> Верно мамка му, измислил съм нов мотор с 17 + 1 клапана = 18 :lol:/>/>/>/> ма така е, докато се занимавам с 18 годишни валентинки и техните подаръци за празника, и пиша постове :D/>/>/>/> Нищо де които иска може да приеме че не знам колко клапана има в двигателя , сам съм си виновен за което :)/>/>/>/>Ванчо, не разбрах кои съм обидил само, дори Жорката към когото се изразих по остро не се е обидил, ама ти явно си се засегнал от нещо :)/>/>/>/> Не съм казал на колегата да не си слага метан, нека си сложи, разликата в цената оправдава риска, казах му да не си слага щото семейна кола без багажник не е кола, а до колкото разбрах на колегата му трябва за домочадието, ся ако е ергенче може и 2 бутилки да си сложи. Сега, на Ванчо би трябвало да се обидя, но пред вид че тва му е първия пост в форума в които ми казва че не разбирам, ще го подмина, все едно не съм го видял :) Но понеже не разбирам ще гледам като попита нещо в газовия или друг раздел, да не му отговарям и да го обърквам :) Има и други колеги които не разбират и ще му помогнат ;) И още нещо по темата, легена под масичката и самата масичка много се съмнявам че ще могат да се ползват при монтирана отгоре бутилка, защото масичката стига чак до края на багажника и бутилката ще я затиска :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, един бит може да замести 12 небити. :)/> Имам в предвид, че Жорката е на метан и познава метановите коли. А някой, който няма метан да коментира други метанки, не го приемам. Мое право си е :)/> Но все пак си мисля, че имам багажник с 100 л бутилка , може би защото не достига до вратата :)/>

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Публикувано изображение,тук е станало доста интересно и забавно.Не се карайте и не се сърдете,въпреки че Слави подходи малко остро към мен без да ме познава,но карай да върви.Честит празник.Искам само да спомена че ,на втората ми генерация,резервната гума стои в легена.Не е патерица а си е алуминиева джанта, оригинална и гумата си е стандартна 205/70/15.Задните седалки са опънати най назад защото са на релси(фабрично),облегалките са си с наклон нормален, бутилката е 100 литра,стойката е на пода точно между амортисьорите и гумата си влиза и излиза спокойно.Масата я няма защото резервната гума си стърчи малко нагоре.Не зная,ако гумата е в легена, патерица ли е фабрично?

Остава си място за две детски колички,и няколко палатки Публикувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Барси,казвам колега за да няма въпроси защото имам и два броя CR-V.Едната първа генерация 128 к.с,а другата е втора генерация 150 к.с i-vtek.И двете са с метанов инжекцион.Но основно карам VW.Двете хонди ги карам рядко,но ги поддържам.Други ги карат.Снимка искаш ,на кое?Казвай ще ти пратя.

Понеже съм виждал багажник на ЦРВ , даже покарах 2-3 км едно такова преди няколко дни и точно снимка на багажника с бутилката , че има по принцип голям багажник , а тук се коментира , че чак ще остане без ;) Та исках да видя как изглежда - от любопитство . А защо според теб с обикновена метанова да дава по - нисък разход ? При газовата е обратното . Освен , ако не я удушиш да вдига 120км/ч само при свободно падане :D

:lol:/>/>/>/>/> Верно мамка му, измислил съм нов мотор с 17 + 1 клапана = 18 :lol:/>/>/>/>/> ма така е, докато се занимавам с 18 годишни валентинки и техните подаръци за празника, и пиша постове :D/>/>/>/>/> Нищо де които иска може да приеме че не знам колко клапана има в двигателя , сам съм си виновен за което :)/>/>/>/>/>

После яз съм бил остарявал , че искам да минавам на автомат някой ден :D Между другото , гледах преди едно филмче по Дискавъри . Та там сменяваха специално главата на някаква кола , че да работи с газ . Те британците са малко глупави фабрично , но такова чудо има ли за Хонда или просто като умре по време на акция се прави киборг с правилните вече части за избраната конфигурация и се раздава безгрижно газ на колата още 2-3 млн км ? :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Забележка-уредбата е обикновенно метаново без TAP,защото няма смисъл.

Казваш ТАП няма смисъл, свикнал си велосиПедалистите да ти бият редовно къси-дълги да им се мащаш от пътя.....
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв багажник е тва бре колеги :)/>/>post-11281-0-51542600-1360905376.txtСега съм с едно хлапе и ми стигаше що годе, след 15- тина дена ще съм с две хлапета живот и здраве и още април ще си проличи ще ми стига ли или ще бегам на акорд комби :)/>/>п.п. Ванчо, вие с Жорката що ми се струва че сте един и същи човек :)/> Много добре се познавате като за юзъри с 3-4 поста, и регистриране през няколко дни :) единия от София, другия от Добрич ;)/>

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, и аз не знам, ама "Има нещо гнило в Дания!"Открийте разликите:

... Само градско София CRV-1 ;147 к.с ;1999 г....Забележка-уредбата е обикновенно метаново без TAP,защото няма смисъл....

... Едната първа генерация 128 к.с, а другата е втора генерация 150 к.с i-vtek. И двете са с метанов инжекцион....

Аз виждам 3 CRV-та, с 2 вида уредба!

... ,на втората ми генерация,резервната гума стои в легена.Не е патерица а си е алуминиева джанта, оригинална и гумата си е стандартна 205/70/15....

И какво има отзад на капака на 2-ра ген. CR-V?! И оригиналната гума на 2-ра 15-ка ли е?!Другият скромен, София-Пловдив средна скорост 140 км/ч.Слави я ми напомни при 140 км/ч , на колко оборота си?! И как се кара 1-ва генерация със СРЕДНА скорост 140, на метан?! Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е ала бала с обикновена уредба без аванс процесор и фърчи ли фърчи и не гори!И ние сме виждали коли на метан!:D/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля придържайте се към темата,без лирически отклонения ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре направи една снимка и я качи да я види колегата пуснал темата, да си направи сметка колко място ще му остане и върши ли му работа. Аз и да гледам, вече съм на LPG от 3 год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички активисти.Слави,разгледах тук там из форумът,прочетох твоите компетентни отговори,забелязвам че пишеш грамотно(което е важно) и си ги разбираш нещата,да ти е живо и здраво второто когато се роди.Сега разбирам защо ми влезе остро,защото си се занимавал с Валентинки!Така,с Vancho не сме един и същи човек, но му благодаря че се застъпи за мен.На Pecho ot mars,ще му кажа само че при добре пипнат ХАРДУЕР, няма нужда от аванс процесор,дори и при пълен инжекцион.Това е лично мое мнение,и колата не е умряла.Другото което е че,при първа генерация можеш да пипнеш малко делкото и да напипаш златната среда за аванс.Защо златната,който знае сам ще си отговори!Второ на Пешо от Марс ще му кажа че Добрич-София около 540 км отивам със 35 лв метан.И ако желае, може да му дам да покара,само да не ме пита, абе на бензин ли сме?:D/>/>/> .И това "мащаш" го използват в селата около Братцигово.Шегувам се де.Колега Krasi-mir,в Дания няма нищо гнило.Хондата си е така фабрично,без резервна гума на задната врата.Няма стойка за гума ,само задна врата и регистрационен номер.. Хубав ден на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

540км с 35лв метан????:blink:/>Това с каква кола?С CRV???На бутане,платна или хибрид някакъв си сколасал?Като време седмицата ти стига ли ти?А и колко бензин?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата стартирал темата. Ако си мислиш че можеш да прежалиш малко повече място в колата и пари за първоначална инвестиция- слагай метанова инжекция, които в повечето случаи са с универсални компютри и инжектори за пропан бутан. Така можеш винаги да минеш на газ срещу около 100 лв. може и по малко- вчера проверих/говоря за средна хубост, не там течни фази и т.н./: 1. Ако мястото ти потрябва- както е при мен, ако решиш че към път за морето /София/, не ти се зарежда на непознати места, които си принуден да търсиш в промишлените зони- което вече се налага все по- рядко,. Плюс това метановия изпарител и бутилките е доста пари и можеш да си избиеш преминаването на газ. 2. Ако решиш да смениш колата, следващата може да е по-нова генерация и съответно капризна, все пак гледаме напред, а не назад. В най- лошия случай ще ти трябват доработки, които няма да са особено скъпи. 3. Омаслител на клапаните може и да не слагаш, но за свое успокоение отвори и провери клапаните след първите 20 к километра. После може и при смяна на ремък и т.н. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да коригирам леко колегата над мен - омаслител не трябва . Няма такава безсмислица . Другото е - клапаните на 20 хил. км. се прави реглаж . Без значение на какво гориво е колата . Така се спестяват много ядове . Иначе каквото и да си говорим за алтернативните горива , истината е , че си трябват , особено с тези заплати . Всеки сам си решава какво да си слага на колата . Колкото е по - съвременна една инсталация , толкова по - малко ядове би създавала .Спестените при монтаж 100 или 200лв могат през носовете да ни излезнат . Щом хората са го казали , че с метан трябва ТАП - вадят се още 150лв и готово . 1л бензин = 1.1л газ = 1.75кг метан Който както иска да си ги смята . Всеки си решава според това за какво му трябва колата . Конкретно колегата , ако ще я ползва само за на дълъг път и ще има постоянно багаж - да слага едно ГИ и готово . Ако му трябва и в града да се вози - да си купи още една и да и сложи метан и да се радва на живота . Не знам за вас , ама аз ако живеех в София колата , с която се движа из града сигурно щеше да е сузуки суифт или 5та хеч , д15з1 на метан ... Всичко друго си е набутвация , пък за дълъг път - каквото ми душа иска :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо изчезна последния ми пост?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо изчезна последния ми пост?!

Добре дошъл в клуба. Явно не е бил по правилата. Или спам или с нападателен тон :)/>/> До barsi, а колега малко да те поправя аз сега, понеже малко не ми излизат сметките. Малко по друга схема се смята метана. Знам че официално се смята, а и сметките на практика приблизително излизат с 1 л. бензин = 0.65- 0,67 кг. метан. Например моето БМВ 320 е с разход около 7,5- 8 л. бензин извънградско, което по 0,67= 4,7- 5,3 кг.- колкото е реално. Аз по лесно го смятам- колкото на литри в газ го делиш на две и добавяш малко, около 10 %, в килограми. Например горната кола на дълго ще е около 9 газ:2 = 4,5 по 10%- идва горе- долу 5 кг./100км.П.П Все още нямам ТАП, но днес четох доста и почти се решх. Остават финансите и читав майстор... Редактирано от junker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант ... Аз кола на метан нямам . Странното е , че съм си говорил с бакшиши и разликата в пари между матиз и соната е лев два ... Иначе съм се возил в един баварец , 316ка , метанова инжекция преди време и колата си вървеше доволно , но пичагата я караше по около 10хил на месец и нямаше багажник . Иначе сметката е от интернет и предполагам има доза реклама в съотношението на горивата и разхода . Друг е въпроса , че една кола ако харчи 8-9 бензин , след слагането на метан , което е едни 100кг отгоре , това вдига неминуемо разхода с поне 0,5л. Това е само заради теглото . Отделно стила на каране се променя . Аз имам една теория защо " газта и метана скапват моторите " ... Колата като е на бензин и си я караш леко , че иначе харчи . Отделно я караш само колкото трябва . Като и сложиш газ или метан вече не ти пука . Даваш си газ на воля , защото знаеш , че разликата няма да е 5лв на 100км, а 1-2 :D И отделно като не слизаш от нея и факта , че е чисто нова кола , само на 10г употреба и уравнението остава без неизвестни . Сподели като сложиш аванс процесор има ли разлика в разхода . Засечи я , ако имаш как 0-140 или 0-160 с клипче преди и след интервенцията да се хване разликата между рекламните материали и реалността . Поздрави и безаварийно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помолих Ви нещо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...