Jump to content
JDM.BG

Как се прави d16 allmotor

Recommended Posts

Как се прави d16 allmotor -единствения верен отговор Е С много пари и много знания.Непосилно за всеки нормелен българин.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парите и знанията са ясни... Иска ми се тези които са на ясно да споделят конкретните модификации... Инъче да се нахвърлят нещата е ясно, сгъстяване, портване, всмукател изпускател... вал ...... Това всички го знаят, въпроса е за конкретни примери :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутала, биели. клапани... Малко съм офф ама интересно защо навън успяват някак си да сложат НОВИ биелни и основни лагери без да им изтракат... Въпреки, че не са им оригинални. Интересно и как шлайфат вал и си карат...?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично съм шлайфал колянов вал на бившата ми д15-ка, занесох биелите с лагерите и казах искам точно толкова стотни хлабина... Колата кара все още а е на 12.2:1 :) за коляновите валове си имам мое мнение, и неможе да бъде променено. Относно това дали трябва да се олекоти мисля че не е нужно да се олекотява коляновия вал на Д серията мисля че няма нужда, и без това мотора не е създаден за да бъде толкова високооборотен като някой други серии двигатели.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение,не обвързвам никой с него.Блока е ясен-1,6 SOHCГлава-Д16З6,не У8(няма да обяснявам причините)Скорости-1-4- ЦРХ,5-та по желание,крайно-4,4,по-дълго,по слабо набиране,по-късо,по добре за писта и баир,но не и за направо.Бутала-ОЕМ двувалови,има и по скъпи,но....степента е за горива с не нашето качество.Всмукател-само Скънк или дросели(само не знам кой ще ги настрои тука)Изпускател,то е ясно,4-2-1,но не и китайски,има хубави,но струват маса пари,Бисимото,дъра-бъраРазпределителен вал-нещо ниво2,с пружини и тарелки за съответния(тук също излиза дилемата,кой ще го настрои)Маховик-някой около 5 кг(личен опит,с 3кг,над 120 умира)И купе-нещо лекооооо!!!/>Тва е за ежедневно каране,за уикендна кола,нещата са други,даже може и да не е витек,със някви луди степени от 15 към 1 и поръчкови скоростиП.С. НИкакво шлайфане на колянов вал на Д серия

Редактирано от RadoslavKZ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми се иска да се премине границата на обикновените MINI ME сетъпи, и да се позасилят още Д сериите. Защо да не обсъдим нещата тук, и да надъхаме или да помогнем на някой, който има планове за такъв сетъп. Има доста надъхани фенове с D серия мотори :)/>P.S. целта не е 200 коня а примерно възможния максимум на D серия allmotorP.S.2 весело посрещане на 2013 аз започвам подготовката за вечерта... Ще си пишем пак следващата година :)

Редактирано от Sako
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб, но не знам дали си забелязал, че в момента в който им кажеш цена, по-висока от цена на сивика който карат и всичко приключва.Ето ви проста сметка: разпределителен вал - 300$пружинки - 200$смукател - 300$изпускател - 250$раздвижна ролка - 100$това са само частите които ще дойдат отвън. Като сложиш митото и ддс-то ей ти един читав сивик 5г. Хайде главата ще я направят тук, кутията и нея, блока с буталата и биелите също. Като сложиш и консумативите и цифрата стига 3000 лв. Отделно настройките на дино. Е колко фенове на д-сериите ще излеят толкова пари в двигателите си за 60-70 коня, които дори няма гаранция че ще изкарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянта според мен е следниядартън ризибутала на възможно най голям диаметър 77-78ммигъл биелибутала с които се постига степен 12.5- 12.7главата да е портнатаразпределителен вал най агресивен който се предлага за Д сериядросели задължителноклапани фереа или супер техпружини и титаниеви тарелкилек маховик и керамичен съединител ремап и всичко това във 700-750 килограмово купе

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вен на Биси и някои от техните проекти.

Ето какво препоръчва Алвин, който е част от екипа на Bisimoto Engineering, за двигател D16Y8 със сетъп за около 200-230 коня на колелата:

 

Bisimoto sleeved iron block service

Bisimoto Custom 77mm high compression pistons

Bisimoto steel H-beam rods

Bisimoto Level X camshaft

Bisimoto pro-springs with titanium retainers

Bisimoto CNC Full race head porting services with over-sized valves

Bisimoto adjustable cam-gear

Bisimoto V2 Custom Headers

Bisimoto spec Kinsler ITB's

Bisimoto custom fuel injectors

Proper engine management like an AEM EMS for tuning purposes

proper fuel pump and fuel system recommend Walbro intank fuel filter and AEM fuel pressure regulator and fuel rail

Proper clutch and flywheel to transmit power recommend an Action clutch 1MS and Bisimoto light weight aluminum flywheel

 

This would be a killer screamer!

 

До колкото съм забелязал те са малко вманиачени на тема леки карантии, а интересното е, че маховикът, който произвеждат за Д серия е 9,7 lbs.

 

Ето още един проект за D16Z6 за около 160-170 коня на колелата с цени:

 

Head Modification

Bisimoto head porting service with valve train: $1,799

- disassemble/ clean/ inspection

- Bisimoto stainless steel lightweight dished valves

- Bisimoto Pro-springs with titanium retainers

- CNC port with hand polish of intake and exhaust ports

- Bisimoto Spec full radius competition exhaust valve job

- Bisimoto spec multi-angle competition intake valve job

- de-shroud valves & polish chambers

- surface deck to mirror finish assembly

- new valve seals

- Clean head must be sent in to Bisimoto without Cams and cam caps

 

- Bisimoto Billet Level 3 all motor camshaft: $349

- Bisimoto Adjustable cam gear: $135

- Bisimoto race header starting at $949

 

Block Modification:

Bisimoto forged pistons 76mm 11:1c/r: $459.99

Bisimoto steel H-beam rods: $319

 

За мен лично един от най-добрите проекти правени някога е Д15-ската на Биси с 240 коня на колелата, подготвена за Full Race сериите и дала на 400 м -> 10.77 @ 123mph

 

От мен Весело посрещане на Новата година! Публикувано изображение

Редактирано от kucata.meduza
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е отворена темата, някой би ли казал, защо всички се хвърлят на едновалова Д серия? Крайно неподходящо ми се струва винаги да е свързан тайминга на изпускателните и смукателните клапани при настройка на мотор с такова сериозно приложение.Иначе мое лично мнение е, че излиза доста по-евтино да се прави all motor д16 отколкото, която и да е друга серия и проблемът не е в парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе мое лично мнение е, че излиза доста по-евтино да се прави all motor д16 отколкото, която и да е друга серия и проблемът не е в парите.

Ако all motor казваш на втек глава и бутала от д13ка - да прав си, по-ефтино е. Но ако се целиш в конете споменати в началото на темата - си много, много далеч от истината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако all motor казваш на втек глава и бутала от д13ка - да прав си, по-ефтино е. Но ако се целиш в конете споменати в началото на темата - си много, много далеч от истината.

Колега, all motor има ли точно значение? Твърдението ми е на база сравнение в цените на тунерски части за двата дивгателя. Би ли се аргументирал и ти за да видим колко "си много, много далеч от истината"?Също мисля, че при такива проекти не "гониш коне", а се стремиш да направиш добра комбинация на частите, които купуваш. Да имаш надежден мотор и да извлечеш максимума от комбинацията. Колкото излезе накрая толкова. От там нататък може да се говори за подобрения и замяна на компоненти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално си прав, защото за да докараш такива коне с б-серия пак трябва да смениш всичко по мотора, но цените са безобразно по-високи, но не си прав, че правиш и после гледаш какво ще излезе - ако така започнеш няма да стигнеш до никъде ... според мен трябва да имаш доста ясна представа за целта и средствата на това мероприатие :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф-темата ... някой да ми каже колко е диаметъра на о-пръстените на инжекторите, че единия пръска - после я паля и виждаме колко ще изкара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интерсно ми е, колко струват тия ИТБ-та, и как става операцията с инсталирането им?! Друго, какво трябва да се смени :blink: Нужно ли е да се прави allmotor специално заради тях или може просто да ги качнем, с което да подобрим hp/nm цифрите, но без да доработваме кой знае още какво? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Итб-та може да се купят готови само да ги поставиш и другото са по-дребни работи, а може и по другия начин да вземеш от мотор и да пригодяваш. Може да се сложат и на почти сток мотор, но резултата е неясен може и да има подобрение, може и да е по-зле. Всичко накрая опира до настройка, която никак не е лесна.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сток мотор няма да стане.Ще ти трябва лееекинко да го посгъстиш и развърташ в обороти над 9000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се хвърляте на едновалова D серия за AllMotor тунинг, като от двуваловия мотор могат да се извадят двойно повече коне?! Ето какво ми харесва на мен, и какво ми се иска да причиня на моя CRX D16Z5:http://www.youtube.com/watch?v=D8FZBtIw0VQ&feature=share&list=LLccBjTKuH8Ua6PVHnExMF-gКолегите гърци правят доста добри проекти ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

policeman, не съм съгласен - тия неща са пожелателни, но не са в никакъв случай задължителни ... paRADOx, правим каквото има в коша :) и ти си така ... надявам се това за двойните коне беше метафора, защото иначе ще искаме да ни светнеш :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се хвърляте на едновалова D серия за AllMotor тунинг, като от двуваловия мотор могат да се извадят двойно повече коне?! Ето какво ми харесва на мен, и какво ми се иска да причиня на моя CRX D16Z5:http-~~-//www.youtube.com/watch?v=D8FZBtIw0VQ&feature=share&list=LLccBjTKuH8Ua6PVHnExMF-gКолегите гърци правят доста добри проекти ;)/>

И аз съм фен на двувалките, но в крайна сметка знае ли се, колко коне е извадил тоя мотор?! Щото мен ме съмнява да са повече от 180.. на вала..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се изписаха какви ли не неща ми стана интересно само в българия ли няма 200 коня атмосферни олмотор Д серии ?

В България атмосферния тунинг не е на почит заради необходимостта от много повече финансови средства. Всички проекти у нас са ясни: хоп турбината, ето ти 200 коня за 2к лева, и хайде старт по улиците - дръпки с 400++кс баварци. Освен това атмосферния тунинг е много по адекватен за писта със завои, отколкото за драг дисциплина. А колко писти има в България?Относно гръцкия CRX който дадох за пример, мога да кажа че е перфектният вариант за такъв като мен. Защото може да се постигне с течение на времето, и не е необходимо да се извадят един куп пари и да се сглобят всички части едновременно. Освен това съм фен на атмосферния тунинг, който смятам за много по прецизен, без загуби на обороти, без лаг и тн. Тоест постига се ъпгрейд на вече създаден перфектен двигател с голям потенциал. Това исках да кажа относно двуваловите мотори - потенциала им е много по-голям, от този на едноваловите. Всеки сам си преценява какъв тунинг да направи по колата и най-вече ЗА КАКВО ще я прави. Драг?Стрийт?Писта?Ежедневка?...и тн.Лично аз предпочитам завоите, и там се чувствам в свои води. Ако успея да извадя дори 180 атмосферни кс от моя 1.6 двигател, то за мен ще е голямо постижение.Не знам в България да има D16 - над 160кс. Бих се радвал да видя такава. Ако някой има, нека се похвали.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро ще има поне 2 :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

върха на моя сетъп с всмукателен колектор е 160 whp, така че без ITB няма как да подмина 170... да ви кажа честно на всичко над 140 whp ще се радвам при нашите условия на тунинг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам усещането че много лесно се раздават коне напоследък ... особенно атмосферни.Хората обичат да пренебрегват факта, че сетъпи сглобени 1:1 със щатските си събратя дават по 10-20% по-ниски резултати на дино ... защо ли ?Живака, стискам ти палци да си изгубиш касата :) но българските динота дават резултата без ДДС ...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да ги пренебрегвам бре :) С който съм говорил на всички съм казал в щатите тоя сетъп вади 160 на гумите, и ми е ясно че тук конете ще са по-малко... причината в горива ли е, в надморска височина ли е, в сглобка или мапер, незнам но е факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в настройка на дино софтуера. Той има корекции свързани с мерната единица и свободни корекции свързани с това, което собственика иска диното да показва ... и понеже не може едното дино да има по-слаби резултати от другото, в щатите са се стабилизирали около някакво доста високо число на корекциите ... иначе въздуха ни е същия, макар и горивата да са по-гадни :)/>Това което казвам е че хората лесно изискват безумни за България коне ...

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам усещането че много лесно се раздават коне напоследък ... особенно атмосферни.Хората обичат да пренебрегват факта, че сетъпи сглобени 1:1 със щатските си събратя дават по 10-20% по-ниски резултати на дино ... защо ли ?Живака, стискам ти палци да си изгубиш касата :)/>/>/> но българските динота дават резултата без ДДС ...

Даже не каса ...а и мезето ще е от мен:lol:/>/>, зная какво дават нашите динота/за Софийските говоря/ и адски много се съмнявам в близките месеци и години дори да видя дино графика от Хеед на д16-ка с 160++коня атмосферниСако това няма да се отрази на конете ама си прав че от кутията колата ще тръгне много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да няма как да се отррази , при положениче че мериш WHP. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скъсяваме предавките и увеличаваме ЕФЕКТИВНО работния диапазон... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално късата на кутия не винаги те прави по бърз,по честата смяна на предавките отнема доста време

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на драг при всички положения ще се финишира на 4та предавка, само ако се кара с дъълга кутия оставаш на 3та но след засилване на мотора и там мисля че ще се финишира на 4та което при всички положения си прави 3 смени на предавки. За писта вече е много относително, и след тестове ще си покаже нещо има ли нужда от корекции.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много късите скорости са по добре за пистата и планинско отколкото за драг, но Митко/едикоиси/ имаше клип от драг на които финишира на 5-та ако не ме бърка паметта,така че.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...