Jump to content
JDM.BG

Как се прави d16 allmotor

Recommended Posts

с д-серия и аз се съмнявам да се финишира на 5-та, макар че вече има хора с почти 5 крайно, и там може и да се наложи ако мотора е направен ... деално наистина смените не ти помагат много, а и аз в скоростите на д-серия не харесвам много късата първа, която се скъсява допълнително от късото крайно ...мисля като запаля и настроя колата да направя няколко опита за тръгване на 2-ра ... реално с едно по-късо ( от 4.43) крайно, първата не д-серия, може да стане съизмерима със първата на б ...

Е как да няма как да се отррази , при положениче че мериш WHP. :lol:/>

няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво заговорихте ,я да наклоня малко темата към бутала .Нещо на последък са ми болна тема бутала клапани и пружини .Та бутала и каква степен е добре да се гони .По леки или по тежки бутала . Бая се чуда дали да не тръкна един блок на 76мм. И как се отрязяват по твърдите пружини на колата .Ето една насока на разговора която ми е интересна .П.п Сако на тая 5та едното тракало мноо големо бе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата по-леки, не мисля, че изобщо трябва да е под въпрос. Степен на сгъстяване под 11.5:1 не си е работа. Пружините за такива цели определено създават по-голямо съпротивление, обаче при агресив ния ход на клапаните, човек не може да ги остави стандартни, още повече, ако оборотния диапазон се увеличи. На различни клапани ефекта е спорен според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво се печели от сгъстяване коне или въртящ момент или и двете и ако двете кое повече?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те двете неща са толкова свързани, че няма на къде ... но да кажем момент някъде бях чел, че произведителноста се качва с около 4% на 1: изменение в сгъстяванетот.е. грбо казано разликата между 9 и 11 е 2 .. *4% = 8% ... * 100 коня = 8 бройки от такова сгъстявне .... съответно на сериозен автомобил ако се мине от 12 на 17:1( както правят някой екстремисти ) резултата ще е 20% разлика !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Следващия с пост извън темата печели "Голям гарнизон".
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не спомена кой профил кой вал или кой производител би бил най-добре за D All motor ? OBX, Blox, Zex (Comp Cam), Crower, Brian Crower, Exospeed, Delta ???

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

насочи се към круър и браян кроуър, имам наблюдения че са адски здрави тази валове и не износват кубилиците, но ги взами в готов кит с пружинки и тарелки. аз съм карал с браян кроуър 3-то ниво за Б серия в момента има един рекс б20 във Враца със същите и няма проблеми често му преглевдаме кубилиците как са и всичкко и 6.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За атмосферни апликации най-добрият вал за D-серия е Delta 272 :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Delta и Exospeed ги хвалят повече за Д серии без Vtec отколкото за Vtec проекти, но в този случай е невъзможно да имаш автомобил подходящ за всекидневна употреба ако няма vtec

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще се прави проект стейдж 3, изобщо илюзията за дейли трябва да отпадне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...