JmB_Botsoff 0 #1 Публикувано 26 Декември, 2012 Искам да попитам каква е разликата между двата модела(6-та ген. японка и англичанка). Става въпрос за издръжливост на двигател, окачване, ламарина и т.н. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) Двигателите са едвакви,окачването също - здрави са.Ламарините не са много добре,за предпочитане внос от Италия.Едните ги правят в Япония и са идея по здрави,другите в Англия - пак здрави с изключение на някои недоразумения. Редактирано 26 Декември, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 26 Декември, 2012 Коя 6 ген сравняваш с англичанката? Хеч-а или седана ? Англичанката е роувър с хондово окачване и задвижване. 5 врати, багажник, предните спирачки са 262мм дискове. Имат и задни барабанни и дискови. Добра кола, сравнително пъргава за класа си. Малко е по-висока от японката. Англичанката едното и недоразумение е , че тавана и се отлепва. Проблема се решава с около 70кинта при тапицера. И тя има фейслифт. Разликите, освен самите компютри/ което не те бърка реално/ са само козметични. Минуса и е, че е тегаво да си поръчваш от общите поръчки части за нея. Просто англичанката в Америка не се предлага и не открива парт номерата. И двата вида хонди са готини. Виж кое ще ти допадне повече като кола и успех в търсенето. Ако имаш конкретни въпроси- питай 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaiJin 26 #4 Отговорено 26 Декември, 2012 Англичанката не е "Роувър с хондово окачване и задвижване".Моделът е направен на базата на Хонда Домани,която се продава на азиатския пазар(пишете в гугъл за нея) и се произвежда от 93 ако не се лъжа.Това,че е сглобена в Англия не я прави Роувър или по-лоща от японската сглобка.За поръчка на части за англичанка може да се използва ebay.co.uk , затова и поръчката им не е кой знае какъв минус.Колега,и двата модела са много добри,затова скачай на този,който ти допада повече 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JmB_Botsoff 0 #5 Отговорено 26 Декември, 2012 Благодаря за отговорите. Ако има нещо друго ще питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ALFI 1 #6 Отговорено 26 Декември, 2012 Темата наисти e много интересна . А коли по фейслифта има ли разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #7 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) Rover копират дизайна от Honda Domani, не обратното, направо ми омръзна да го пиша това вече :(/>/>Която и да вземеш няма да сбъркаш. Важното е да намериш запазен екземпляр. Аз лично предпочитам англичанката, тъй като по ми харесва визията. Да се има в предвид, че за англичанките няма шукарийки като афтърмаркет фарове, стопове, прагове, брони и тем подобни. Слабостите на англичанката са: Тавана провисва лесно, кората в багажника е зле направена и се съсипва лесно, дръжките на вратите са кофти, фаровете за зле (но не мисля, че японката е по-добре в тази област), парното е на късмет(или лошо или нормално), ел. стъклата са зле.Колата е доста удобна, широка. За окачването могат да се ползват части от MG ZS и за малко пари става перфектно. Стоково е меко, с доста body roll (при VTI е малко по-добре), но въпреки това стабилно. Спирачките са добри. Купето е тежко и D серията не се справя много добре. Части, както е споменал fedayn, в ebay.co.uk колкото искаш, накупил съм много неща и цените са добри. Ползвай търсачката, тема такива много, пример - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67791 Редактирано 26 Декември, 2012 от EmZvr 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 26 Декември, 2012 Кат чуя едната била английска и ми е мноого смешно всичко и е по добро /лично мнение/ и контри , и визия и интериор да не говорим . За возия па изобще . Ефтини части и лесно достъпни. Пиша като собственик на две 3ти генераций и една "англичанка" е единствено само тавана дед ми провисна и го "одрах " да не ме дразни .И най па ми е смешно щот са универсален донор на контри за 5та и некои се изкаже ,ма те са английска сглопка а същевременно кара спирачки от 1.8 ВТИ англичанка 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #9 Отговорено 26 Декември, 2012 На мен лично японката ми допада повече визуално, накак си много ми е стврилно- обикновена англичанката сивик... Говоря за хеч-а и за комбито... а останалите неща нямам наблюдение, но съдейки по акорда- малко са разликитте, но има... Например за сивика машинките за чистачки са различни, за акорда сервото... И при акорда американския дизайин, видим при комбито и купето е много по разчупен и интериор и екстериор... 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) По повод на изказването "Англичанката е Ровър..." - Ровър-джиите също си мислят, че карат Хонди... Редактирано 26 Декември, 2012 от pamo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #11 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Ровър-джийте (истинските) много добре знаят, какво (да) карат ;)/> Иначе да, както тук някои викат, че "Англичанката" е Ровър, така и там, някои викат, че Ровърът е Хонда :cool:/> Познайте, кои са по-близо до истината п.п. По темата - няма разлика в "издръжливост на двигател, окачване, ламарина и т.н." Редактирано 27 Декември, 2012 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 31 Декември, 2012 Написах я, че е роувър англичанката, зашото си има много сериозни прилики с него. Кое от кое е произлязло е малко като въпроса- Кое е първо- кокошката или яйцето? И най- важното- при комфортното купе на англичанката е решен доста по-добре един от проблемите на японските- ръждата. Японките си гният, не, че не съм виждал и англичанки изгнили, но са доста малко и то предимно блъскани и ненаправени.Иначе фаровете са им най- сериозния проблем. Пластмасата, която някой пиян или дрогиран англичанин е решил, че трябва да като стъкло за фара потъмнява постоянно и все едно имаш гробищарски фенери отпред. Тавана е лесен- претапицира се и се забравя за проблема. Ел стъклата са си ел стъкла. Мойто пасажерското си е за наместване от 6г, ама нали е пасажерското.... А относно дръжките и парното не знам какви са ви ядовете- там мойта е безупречна. Парното винаги си е работило. Ако радиаточето се предаде по време на акция се сменява и готово. Това не е само при хонда. Всяка есен при механика ми е задръстено от такива коли- смяна на радиаторче. Нормално- консумативи...А за дръжките- там всяка есен си пръскам дръжките и пантите с ВД40 и си мажа с глицерин уплътненията и нямам проблеми. Като се замисля, тая година не съм го правил, но пак нямам проблеми. Тя като замръзне вратата и ако само дърпаш и от идиотоустойчив материал да е юе се строши. Първо се бута, после леко се дръпва. До 3тия опит ако не се отвори вратата- има още 3 или багажника. Той няма как да не се отвори. Замръзвала ми е първата зима, докато проуча с какво и как да я малтретирам. Единствения и минус на англичанката е , че троши от окачването външни накрайници. На около 40-50к турските си заминават. Сега съм с японски и вече 40к близо не са мръднали. Само втулките по носачите съм ги оставил да тропат до пролетта.В тоя ред на мисли- втулките на английските и на японските като размер са еднакви. А ако са еднакви и на роувърите там ако някой може да даде цени да се сравни ... п.п. Англичанката , ако не е ВТЙ не е спортна кола. Вози меко, а и даже и 1.4 мотора си се справя успешно. Особено ако сте 2ма или 4ма и не искаш да летиш с 200... Караш ли я до 120км/ч на извънградско дава 7/100 газ. Даже и на 5та с 60 да си караш на места не е проблем и не вдига разхода. на магистралата със 130 и климатик дава 7,5-8, това обаче при ГИ. С обикновена не моеш го хванеш. качвала ми е до 11/100 магистрално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #13 Отговорено 31 Декември, 2012 (Редактирано) За мен и японката и "англичанката" са много добри автомобили за класа си. Kато че ли японката е за хора предпочитащи по директното управление, и леко по-твърдата возия. От друга страна "англичанката" е за хора търсещи повече практичост, по-европейско излъчване и малко повече комфорт. Лично за мен ВТИ изпълнението на "англичанкта" е далече от спортна кола, по скоро автомобил разполагащ с достатъчно мощност и докараващ усмивка от време на време А да по ВИН на ВТИ(UK) ми изкарва части от щатите, поне това което съм разглеждал Редактирано 31 Декември, 2012 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #14 Отговорено 31 Декември, 2012 За Роувър=Хонда се скарахме с един у Роувър форума... Имал си у 620- ката една счупена пластмаса и искал да я смени. Цитирам "Някакъв японски боклук с надпис HONDA, никога не съм виждал толкова крехък материал, вграждан в автомобил!" КАКВО КАЗА? Ае аланкоолу, ако го нямаше този надпис, нмаше изобщо да има тази поредица от Роувъри. Доколкото знам само част от двигателите са на роувър, всичко останало си е на Хонда. Ако има разлика в част от частите, то е от различни производители, но принципно това не е важно, важен е параметъра изчислен от инженерите, а в случая с тази поредица Роувъри, те определено не са на Роувър... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #15 Отговорено 31 Декември, 2012 Японски боклук хаха явно пича е бил велик конструктор не- разкрит български талант те такива са много вече приятелю не се ядосвай, остави ги да си чешат езиците и да живеят цял живот в лъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 2 Януари, 2013 (Редактирано) То от такива велики конструктори за японските коли се носят кофти легенди. Добре, че повечето като им покажеш на какво устоява вече 100-120хил колата и колко малко се е чупила и млъкват. Механика ми е един и същи- даже на моменти и той самия не може да повярва, че английското купе не се предава. Японското също, ама там не мога да се отърва от кафявата му приятелка. Тампонирах наскоро ръждите и ефект за 1 седмица. Пак се появи. Пролетта пак и ако не стане- карам още 2 г. и се качвам на нещо друго.... Редактирано 2 Януари, 2013 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #17 Отговорено 2 Януари, 2013 Дефакто и вие тука си чешете езиците.Разликите след ххх км. експлоатация какво общо имат с Англия и Япония?Не е тайна ,че производствените дефекти на по-близкия остров са били доста и е имало проблеми с обучението на кадри,с настройката на машините и доставката на материалите.Това не значи,че продукта е излязъл некачествен.Останалото зависи от собственика/подръжката.Пробвал съм Ровъри в много по-добро състояние от Хонди,било то и японски.... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleCS 4 #18 Отговорено 10 Януари, 2013 Здравейте , понеже съм нов във форума и по точно във Сивик обществото искам да задам един въпрос относно английската версия. Мога ли по снимки на обяви да позная дали е англичанка или японка... видях, че колегата по назад е писал за видими разлики, но не разбрах дали става въпрос за 6 генерация хеч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JmB_Botsoff 0 #19 Отговорено 11 Януари, 2013 За 6 ген става на въпрос. И има разлики отвън Японка http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&tbo=d&biw=1152&bih=769&tbm=isch&tbnid=Z3vAK30K-UQiHM:&imgrefurl=http://www.auto2.lt/straipsniai/honda-civic-dalys/&docid=DVJTFLxkuThaGM&imgurl=http://www.auto2.lt/upl/Image/Honda%252520civic%252520dalys%252520dalimis.jpg&w=670&h=432&ei=lnLwUOOzA4_NsgaDyoHgBw&zoom=1&iact=hc&vpx=406&vpy=286&dur=3012&hovh=180&hovw=280&tx=149&ty=118&sig=108229665600719707337&page=1&tbnh=141&tbnw=228&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:7,s:0,i:97 , http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&tbo=d&biw=1152&bih=769&tbm=isch&tbnid=D7ou0H2jgaXcbM:&imgrefurl=http://forum.civicclub.lt/viewtopic.php%3Ff%3D13%26t%3D14068&docid=Kp8a0GPW8QKjmM&imgurl=http://img33.imageshack.us/img33/3193/img6004j.jpg&w=640&h=427&ei=lnLwUOOzA4_NsgaDyoHgBw&zoom=1&iact=hc&vpx=450&vpy=132&dur=215&hovh=183&hovw=275&tx=137&ty=72&sig=108229665600719707337&page=1&tbnh=139&tbnw=221&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:2,s:0,i:82Англичанка http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&sa=X&tbo=d&biw=1152&bih=769&tbm=isch&tbnid=XSiwI1aNEMiqTM:&imgrefurl=http://forums.hondabg.com/index.php%3Fshowtopic%3D67791&docid=YeahzUNAEdeTvM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/83/Honda_Civic_1.8Vti.jpg&w=1600&h=1200&ei=C3PwULnjFoGetAaunICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=381&vpy=129&dur=1520&hovh=194&hovw=259&tx=121&ty=98&sig=108229665600719707337&page=1&tbnh=144&tbnw=198&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:2,s:0,i:82 , http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&sa=X&tbo=d&biw=1152&bih=769&tbm=isch&tbnid=Gscg8JaObSPAmM:&imgrefurl=http://www.all-car-brands.com/honda/stock-cars/1994-honda-civic-5-door-hatchback-aerodeck-europe/&docid=LbA33HkgFWh3JM&imgurl=http://www.all-car-brands.com/wp-content/uploads/2012/11/honda_civic_fastback_1994-1.jpg&w=800&h=578&ei=C3PwULnjFoGetAaunICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=188&vpy=465&dur=96&hovh=191&hovw=264&tx=161&ty=127&sig=108229665600719707337&page=3&tbnh=139&tbnw=204&start=45&ndsp=26&ved=1t:429,r:67,s:0,i:282 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleCS 4 #20 Отговорено 12 Януари, 2013 Олеле то ставало въпрос за коренно различен дизайн Аз си бях помислил, че като хечбека на втората снимка (японския) се произвежда в Англия Благодаря за отговора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #21 Отговорено 29 Март, 2013 Англичанката не е "Роувър с хондово окачване и задвижване".Моделът е направен на базата на Хонда Домани,която се продава на азиатския пазар(пишете в гугъл за нея) и се произвежда от 93 ако не се лъжа.Това,че е сглобена в Англия не я прави Роувър или по-лоща от японската сглобка.За поръчка на части за англичанка може да се използва ebay.co.uk , затова и поръчката им не е кой знае какъв минус.Колега,и двата модела са много добри,затова скачай на този,който ти допада повече ;)/>И двамата сте прави просто,,Хонда'' закупиха заводи на ,,Ровър'',след като не можаха англичаните да произвеждат стари модели във Варна във заводите на ,,Вамо". ,,Хонда" по този начин се наложиха на Европейския пазар.Защо да им облагат с мито ,,Японките",като могат да произвеждат и продават в Европа,,Англичанки" без.Сега последните модели се произвеждат в Китай,поне за ,,ЦРВ" съм сигурен защото наскоро китайските работници в заводите на Хонда стачкуваха.Ех ако бяха останали ,,Ровър" във Варна сега щяхте да спорите дали българските,китайските или японските ,,Хонди" са по-добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #22 Отговорено 16 Август, 2018 Някой знае ли дали лайсната на предното стъкло от англичанка е същата като на японка. Трябва ми за японката, че ми залепиха стъклото без лайсна и стои много грозно, а не мога да намеря никъде лайсна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове