Wolfcry 74 #1 Публикувано 25 Декември, 2012 Сивик ег4, смених комплект съединител, маховикът е чуден, всичко смазах, педалът сега е лек като перце, колата си върна мощността и пр. Но няколко дни по-късно забелязах онзи гаден шум, леко виене ли е, не знам, който би трябвало да идва от лагера (аксиален, аксиларен, не знам). Чува се само когатп педалът на съединителя не е натиснат, при натиск - шумът изчезеа. Имал съм го и преди този проблем, смених съединител и всичко се оправи (преди години). Десетки теми изчетох по всякакви форуми, нито една не става въпрос за този проблем при нов съединител. Въпросът е сега тска ли да го оставя, трябва ли да ме притеснява, пак ли да свалам всичко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 25 Декември, 2012 виенето е от скоростната кутия, най-вероятно лагер на първичен вал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 25 Декември, 2012 Аксиалния лагер каква марка е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #4 Отговорено 25 Декември, 2012 Целият комплект е марка валео чисто нов, не турско валео.Предишният път виенето, което звучеше по същия начин, беше от лагера (съединителя си беше за смяна) и след смяната всичко се оправи ( преди години ). Виенето сега се появи след смяната, преди да сменя съединителя нямаше виене, просто беше заминал, буксуваше, отлепяше горе итн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 25 Декември, 2012 И аз съм на мнение,че виенето е от лагер на първичен вал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #6 Отговорено 25 Декември, 2012 Каква може да е причината за поява на този проблем с лагер на вала? Има ли общо със смяна на съединител или е просто съвпадение? Виенето не е силно, звучи точно като въртящи се тяло, което се търка в нещо, хъъх хъъх хъъх хъъх. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #7 Отговорено 25 Декември, 2012 Причината е износен лагер и няма нищо общо с смяната на съединителя.Аксиалния лагер ако е заминал се чува при натиснат съединител.Както саказали колегите по горе,лагер на първичния вал.При запален мотор наизключена от скорост кутия се чува шума.Като натиснеш съединителя той освобождава вала и шума спира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #8 Отговорено 25 Декември, 2012 Точно както го опиаваш е! Мога ли да си позволя да полатам така колата или се налага смяна веднага у може ли да се подмени само лагерът, или е по-сложно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 25 Декември, 2012 Можеш да караш така. Ако искаш да го смениш - сваляш кутията, разглобяваш я, вадиш валовете, избиваш лагера, слагаш новия, събираш всичко и караш. Само не знам дали е стандартен - аз досега само оригинални съм слагал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #10 Отговорено 25 Декември, 2012 Последен въпрос - това шумене като го имаше и преди години, защо спря след като смених съединител тогава, някакви идеи? А сега точно обратното - след като смених пък се появи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 25 Декември, 2012 Увери празния ход на съединителя и пиши тогава дали изчезва шума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 25 Декември, 2012 Капацитетите се изказаха.Аз ще допълня като питам нещо друго.Като вкарвахте кутията използвахте ли дорник за съосие или ръчкахте първичния вал докато влезе.ВИждал съм и "прибрана" кутия с болтовете .Въпросния лагер,който колегите казват че шуми е всичко друго ,но не и простакоустойчив.Ако се "насили"кутията аксиално е възможно да почне да шуми.Виждал съм и как кутията се оставя да виси на първичния вал без да е 100% зацепена,докато "намерим болчетата из гаража".Хвърлям само варианти.Не казвам че така е станало.И последно:освен лагерите на първичния вал се въртят и едни освободени двойки зъбни колела,които при ниски нива на маслото могат да шумят,както помежду си така и спрямо междинния вал.Весели празници и умната с алкохола и шофирането! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 25 Декември, 2012 Ако се "насили"кутията аксиално е възможно да почне да шуми.Виждал съм и как кутията се оставя да виси на първичния вал без да е 100% зацепена,докато "намерим болчетата из гаража". :huh: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #14 Отговорено 25 Декември, 2012 Нямало е хамалогии, всичко си протече нормално. Fenabg какво имаш предвид? Извинявай, ама съм глупав :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 25 Декември, 2012 Френд седни у колата запали и ако не е загряла я изчакаи ,да е по тихо /да не е на смукач примерно/ .И почни да натискаш съединителя леко и кат убереш празния ход на педала .Натисни още малко и виж дали ще изчезне шума.И още един тест както работи и 'шуми' прибутай леко лоста на пета се едно да я включваш без газ и съединител ,ма леко да не я забодеш :D/>/> и дебни пак дали ще спре и после пиши .Да но си ме разбрал.Ако е висела на опашката има логика да се е преебал лагера /както казва маркони/ ма не мисля че е точно така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #16 Отговорено 25 Декември, 2012 Значи първо, когато колата е студена го няма този звук, при покачването на температурата се появява и става все по-силен. Започвам да натискам, убирам празни ход, звук има, в момента в който достигна вече работния ход, милиметър надолу и звукът спира. Побутвам лоста към пета леко, звкът не спира, усетих какво имаш предвид, звукът не спира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 25 Декември, 2012 Карай смело аксиалния лагер е проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #18 Отговорено 25 Декември, 2012 Ахам ,сетих се накъде бие Фена.Ако помпата е била отстранена от кутията и не е разкачвана хидравличната част.Не се сетих за тоя вариант на първо четене.Сега хода на вилката идва малко по дръг начин и аксиалния лагер се увлича без да се върти...лекичко опира само.Не вярвам колегите дето са правили ремонта да са пропуснали,но може да.е.а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #19 Отговорено 25 Декември, 2012 Никога до сега не съм разкачвал помпата от така наречената "хидравлична част" при смяна на съединител И няма и защо да го правя,няма какво да намества,това да не е жило,че да го регулирам.Да ме прощава Фена,ама проблема на колегата не е в аксиалния лагер.Готов на експеримент,ако колегата беше по-близо с удоволствие бих се заел да му сменя акс.лагер за да се убеди и той,че проблема му не е там 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #20 Отговорено 25 Декември, 2012 Братле сменяй скоростите, лагер е - може да не е и един. Аз карах така може би близо 2 години и пича дето ми смени скоростите беше втрещен от гледката. При мен проблма беше тръгнал от семеринг, през които беше изтекло маслото и си карах, като пич супер мнного време. Накрая купих едни скорости от едно рбатле от форума за 150 лева даже той ми купи старата за 50 и работата заспа До ден днешен нямам проблеми мина вече 6-7 месеца! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #21 Отговорено 26 Декември, 2012 Викнах приятел, за да мога да де заслушам по-добре. Това хъх хъх хъх като че ли остава при натискане на съединителя, но става по-слабо. Чух обаче и едно цът цът цът, което се маха при натискането, много е шумна колата да му се невиди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 26 Декември, 2012 По описанието на автора все още продължавам да твърдя че е акс. лагер тая година 3пъти ям дървото с лагери секо и валео .И защо като натиска съединителя спира а тои не е натиснат до край Значи съединителя е зацепен ,валовете на кутията се въртят а тя не вие единственото което се случва че лагера е притиснат повече до ламелите на притескателя. Миамото не оспорвам твоето мнение и не казвам че не си прав .Лошото е че не сме близо да му оправиме колата на човека и кои падне прави софрата .Newbie и аз се оплаших кат я зех от еконта еле пък като я отворих ,още и се подмета кожуха из двора . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #23 Отговорено 26 Декември, 2012 Дааам тези проблеми не се решават във форума,а в сервиза......ех и за софрата как добре го каза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #24 Отговорено 27 Декември, 2012 http://vbox7.com/play:33481def60 заслушайте се внимателно, чува се дрънкането и моля за последно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #25 Отговорено 28 Декември, 2012 (Редактирано) Каъо докосна вилката съвсем леко, точно след помпата, и спира дрънкането, някакъв луфт явно има от другата стран при абълката ли не знам. Пръст поставям само на ръбчето и спира. Къде съм сбъркал при смяната? Износена вилка откъм ябълката може би? И сега като е нов феродовия съответно феродото е дебело, положението е друго? Редактирано 28 Декември, 2012 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #26 Отговорено 28 Декември, 2012 По тоя клип който си направил аз нищо не мога да разбера.По това което вече обясняваш,повтарям ВЕЧЕ обясняваш си мисля,че не си наместил аксиалния лагер в смисъл не е закопчан както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #27 Отговорено 28 Декември, 2012 http://vbox7.com/play:33481def60 заслушайте се внимателно, чува се дрънкането и моля за последно мнение Аз почти нищо не разбирам, но ако звъкът е едно "цъкане" което чувам - не звучи като лагер на първичен. Джони и Омбре отдавна са ми казвали че ми вие въпросния лагер и звукът е друг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #28 Отговорено 28 Декември, 2012 И аз чух нещо като чукване на шише Джим Бийм.Сори братле,ама с гадаене не става,хонделата е чувала много по-страшни неща,карай смело и след празниците посети някой колега.Наздраве на дружината! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #29 Отговорено 29 Декември, 2012 Каъо докосна вилката съвсем леко, точно след помпата, и спира дрънкането, някакъв луфт явно има от другата стран при абълката ли не знам. Пръст поставям само на ръбчето и спира. Къде съм сбъркал при смяната? Износена вилка откъм ябълката може би? И сега като е нов феродовия съответно феродото е дебело, положението е друго?Ако се заслушате малко повече,много добре се чува, постоянно металното свирене /дрънчене/ ,на точен интервал!Възможно е да има износване на самата вилка или ябълката, където контактуват и отам да се получава някакво напрежение и усукване на самия лагер ,който опира в част от ламелите на притискателния диск!MIYAMOTO е прав ,че може причината да е от наместване/закопчаване на самия лагер!Притискателния ти диск е нов -нали?След празниците,сервиз отново и по-внимателно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #30 Отговорено 1 Януари, 2013 Ще пиша тия дни какво е станало, сега имам по-големи проблеми, нещо компа се шашна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #31 Отговорено 7 Януари, 2013 (Редактирано) За много години Колега имам същия проблем. Точно както си описъл, ако го решиш да не забравиш да пиши.При мен е кофти че друг ми сменя съединителя и не бях там за да гледам. А като го познавам като нищо да е оакал работата :P/>Ако проблема е във вилката, има ли вариант да се намести. Редактирано 7 Януари, 2013 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги Георгиевв 9 #32 Отговорено 19 Юни, 2016 (Редактирано) Вчера смених съединител комплект на luk и когато не съм на скорост се чува едно цъкане все едно нещо опира накъде,а при тръгване когато отделя съединителя се чува как се трие феродото и като тръгна вече спира. От какво може да е това ? От сервиза ми казаха, че просто феродото е по-твърдо и има медни нишки затова се чува, както и че след разработка като олегне ще спре да се чува. Другото което аз забелязах е, че този феродов диск не е на канали разделен, а е цял. Възможно ли е това да е причината да се чува това триене при отделянето му? Редактирано 19 Юни, 2016 от Георги Георгиевв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #33 Отговорено 26 Януари, 2023 Темата е стара, но някой разбра ли какво се оказа, че и на мен след смяна на съединител к-т + маховик ми се появи някакво свирене и като натисна съвсем леко педала на съединитела спира...Като покарам малко сякаш спира или аз поне не го чувам. Колата е Honda CR-V 2.2 втора генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #34 Отговорено 20 Март, 2023 Ей това се чува и при съвсем леко обиране на свободния ход, колкото да натежи обувката на съединителя и спира.... Сменихме аксиалния лагер, но пак се чува - https://photos.app.goo.gl/G5devPB2V7mJbfss6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #35 Отговорено 20 Март, 2023 Описаното тук прави ли се всеки път при смяна на съединителя и възмобно ли е неправилно регулиран педал да води до този шум? https://motofocus.bg/novini/5170/instrukcija-za-montazh-problemi-s-mehanizma-za-osvobozhdavane-na-saedinitelja Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #36 Отговорено 22 Март, 2023 При мен филма продължава. Според майсторите дефектен аксиален лагер.....Сменихме го, но шума продължава. Сега е набеден демпферния маховик, че е дефектен....Най странното ми е, че като се бутне от двигателния отсек съвсем леко, милиметър може би тази ос, която отива към вилката и шума спира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan5th 0 #37 Отговорено 13 Април, 2023 На мен също ми предстои смяна на съединител комплект 5та генерация та се чудя като марка какво да вземам и кой ще го прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове