Jump to content
cekocek

Новият NSX ще бъде по-скъп от GT-R

Recommended Posts

Изложението в Детройт през януари обещава множество приятни изненади, една от които ще стане дебютът на новото поколение на култовата Honda NSX. Прототип на японския суперавтомобил с хибридно задвижване ще бъде ключовият експонат на щанда на марката.

 

Междувременно за новия NSX стават ясни все повече подробности, сред които и цената. Според automotive.com тя ще бъде около $100 000, което ще изпрати модела в категорията над Nissan GT-R и Годзила отново ще остане без конкуренция в съотношението между стойност и съдържание.

 

Дългоочакваното второ поколение на NSX е проектирано в Щатите и ще се произвежда в завода на Honda в Мерисвил, Охайо. Автомобилът ще бъде оборудван с високооборотен V6 и два електромотора на всяка от двете оси. "Колата ще бъде истинско технологично чудо", обещава говорителят на компанията Крис Мартин.

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минало покрай NSX... мнооого отдалеко минало :D

  • Нагоре 2
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся ако се размрънка някой нещо... Все едно и последния NSX е бил бюджетна кола, достъпна за средностатистическия *сложете националност по избор*. Дано скоро я пуснат, да я гледаме и да се възхищаваме :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минало покрай NSX... мнооого отдалеко минало :D

Чак сега ти видях поста и не мога да редактирам моя. Нали не очакваш 20 години по-късно, технологична марка като Хонда, да изкара същата кола като първия NSX (който и тогава е бил върхът на технологиите), но с по-голям двигател, ксенон и по-готини джанти :)NSX за мен е наистина технологичен символ, така че този NSX е точно това, което миналия NSX е бил преди 22 години - свръх-модерна спортна кола. Ти ако погледнеш и GT-R от 90та година и GT-R от 2013та година - нямат нищо общо колите. Просто можеш да проследиш по-лесно прогреса, защото GT-R не е бил прекъсван и има много поколения.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам да бъде направена от хора, дето си имат представа какво е NSX, а не от тъп мазен американец дето отбира само от ДВГ с долен разпределителен вал (50-те) и е чувал за NSX само от песничката на Фарел Уилямс :D . Не ми отговаряй, това е просто мнение ;)

  • Нагоре 2
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се сдържа. Наистина ли смяташ, че новият NSX е правен от "тъп мазен американец дето отбира само от ДВГ с долен разпределителен вал (50-те) и е чувал за NSX само от песничката на Фарел Уилямс"? :unsure:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да... ама дай да не се караме за глупости ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се сглобява в САЩ... а 1ят не е идва ли и той от тамПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.automedia.bg/news/article_18357.htmlако наистина колата е 400 коня и ускорение за 5 сек, това може да в всичко друго, но не и суперкола. За момента GT-R е на върха и се надявам NSX да се доближи поне малко до него, макар че с тези предварителни характеристики изглежда на светлинни години от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо ще поевтинеят "старите" NSX-ове като излезе новия и тогава сме ние Публикувано изображение

Еееех мечти, мечти!

 

Кофтито е, че общо са малко бройки, и не ми се вярва... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NSX винаги е бил символ на новите технологии, японската прецизност, и ненадминат баланс между отделните детайли, между човек и машина!

Може да не е най-бързият автомобил, може да не е най-лекият автомобил, може да не е с най-мощният двигател на света.......... Но Той винаги е ПЕРФЕКТНИЯТ!

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето тоя специално не е перфектният. Поредната лъскава рекламка. Уж нямаха пари за развойна дейност пък строшиха един вагон пари по тоя проект дето ще се провали още по-мизерно и от първия модел. Хибридите винаги са били, са и ще бъдат компромисен вариант между ДВГ и електрическа кола, с други думи най-лошото от двете. Нито мощен ДВГ, нито издръжлив ел. източник на енергия. Не може уя докрая и душата в рая - или мощна резачка като толкова невероятния GT-R дето го споменавате сигурно повече и от колегите в нисан форума, или голф-количка на ток.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибридите винаги са били, са и ще бъдат компромисен вариант между ДВГ и електрическа кола, с други думи най-лошото от двете. Нито мощен ДВГ, нито издръжлив ел. източник на енергия.

 

Напиши есе по въпроса и го прати на Honda. Не за друго, може да не са се сетили, че хибридите за нищо не стават :D

 

То ако изключим огромния въртящ момент на ел двигателя изтрелван в точния момент, консервирането на спирачна енергия, постижението на уникална 4х4 система, независеща от деференциали за предаване на въртящ момент (поне на задните колела в случая), по-големия пробег (спрямо ел. кола или двг кола), то наистина какъв е смисъла от хибридните системи? :)

 

Дайте ми на мене новия NSX, пък си карайте GT-R-а.

Редактирано от Veseliq
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте ми GT-R пък вие си спорете за разни прототипи, които я излязат я не :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм по-скромен, искам един NSX от старите, пък вие си карайте електронните коли Публикувано изображение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за тва говорим, ZaRRicK, е това трябваше да е NSX 2.0 :yes:

Редактирано от Player101
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,че нищо не зависи от нас. Иновациите и всичко велико на тоя свят идва от различните , смелите и т.н. Не било хубаво хибрид дрън дрън. След време дай-боже да се смеем ,че колите са вървяли на петрол , но ако хората ,които създават,имат вашето мислене това няма да стане. Представяте ли си някой производител да тръгне да чете по форумите...? Ми те трябва да затварят всички заводи и това е.Да,всеки си има мнение и всеки има право да го споделя ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие ще се смеете, а аз ще плача, че новия NSX все пак няма да звучи ето така:http://www.youtube.com/watch?v=MRhOPpfGcbg

Редактирано от ilias
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проекта бе спрян, както участието на Хонда във формула едно, до голяма степен защото е в разрез с тяхната "EarthDreams" политика за свръх-екологични, природосъобразни технологии. Хонда още преди година казаха, че във всеки клас, в който изкарат двигатели, ще имат такъв, дето е най-икономичен за класа си. Дали това е правилно или не, не мога да съдя. Новият NSX със сигурност ще е смайващо икономичен, за производителността, която дава. Не всички 400кс са еднакви. Американски коли с по 400кс колкото искаш, дето за чеп за зеле не стават. Сравни ги с една немска кола 400кс. После ги сравни с една японска кола 400кс. И накрая с бъдещия NSX, за който мога да си представя къде ще се намира в тази поредица, дори без да има нищо официално за него. Нека не забравяме коя емблема ще носи :)Каквото и да представлява бъдещият NSX, със сигурност ще събира погледите и на потребителите и на критиците.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, колега, ама да минеш от спортни автомобили

Публикувано изображение

 

на лъскави играчки за паркиране пред казината

Публикувано изображение

 

ебем ти и "прогреса", ебем ти и пазарната стратегия братче....

Тая простотия може да се роди само в празната тиква на някой костюмар.

Редактирано от Player101
  • Нагоре 3
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, колега, ама да минеш от спортни автомобили

Публикувано изображение

 

на лъскави играчки за паркиране пред казината

Публикувано изображение

 

ебем ти и "прогреса", ебем ти и пазарната стратегия братче....

Тая простотия може да се роди само в празната тиква на някой костюмар.

 

Колега, твоите постове все едно съм ги писал аз, страшно разочарован съм от концепциите на новите коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на лъскави играчки за паркиране пред казината

Публикувано изображение

 

Колега, забелязваш ли, че показваш ранен прототип, правен за филма Железния Човек, който вероятно няма да има нищо общо с коя да е кола влязла в продукция :D Сега покажи и колата на Батман и кажи, че не е запазил духа на старите коли :)

 

Нека не избързваме с изказванията. Да не забравяме, че прототипа за последния GT-R, който присъства и в заглавието на темата, изглеждаше така:

Публикувано изображение

 

Нека не съдим по прототипи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката с "железния" я постнах защото най-добре "подсказва" накъде ще върви маркетинга.... както казах към паркингите пред казината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася. Знам, че когато новия NSX излезе, ще изглежда убийствено, съвсем не пластмасово и ще има смайващо поведение на пътя. Honda не е имиджова марка - за "паркинзите през казината" има Мерцедес, Порше, Ламбо, Ферари, Бентли, Бугати.Honda изкараха първия хибрид на пазара в Щатите (Insight), бяха критикувани (и продължават да бъдат), но вече всеки иска и изкарва хибриди. Новият Accord Hybrid докара разход 2.4л/100 и има 200кс под капака - най-голяма мощност при най-нисък разход сред всички хибриди, включително Chevrolet Volt!Същата тази марка, която има безкрайно дълга история в автомобилния спорт и която винаги е мачкала конкуренцията от към технологични постижения, няма да изкара спортна кола, която да изглежда като пластмасова играчка и която не става за пистата :) Аз оставам позитивен, затаил съм дъх и се надявам един ден да седна в такава в някой шоурум, защото като гледам едва ли ще мога да си я купя някога.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де, това подобие на r8 е далеч от истината. Това ли е представата ви за "кола със спортен дух родена на писта" ? Поздрав със следващото клипче за всички фанатици на най-истинските стари модели, заради които сме станали хонда фенове. Представете си същия клип с тази лъскава количка която обсъждаме... Едва ли ще ви трепне нещо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Honda не е имиджова марка....

 

Само дето това не е Honda... Това на горната снимка е Honda. Това на долната е американската "идея" за Honda и на мен не ми харесва. Пак казвам тая кола се прави от не когото трябва.

 

p.s. Надявам се нямаш нищо против спора дето сме го завързали, ясно е че само по снимки ще ги гледаме, поне лаф да става. ;)

 

А, да не забравя за Батман: :D

 

ей го Батман

Публикувано изображение

 

ииииии WTF is this :confused:

Публикувано изображение

Редактирано от Player101
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм изгубил надежда.Това е силата на мечтите!Съгласен съм, че новите модели на Хонда не са това което очакваме. Но когато говорим за S2000, NSX, Integra....не става въпрос за обикновени автомобили.Вярвам че Хонда ще удари в земята всичките си конкуренти, и отново ще е крачка пред останалите.

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей хора, примирете се с факта че, в хонда освен мечти друго не е останало.За последните 10год. не са създали автомобил който, да е над средно ниво.Другите двама големи производители от Япония, постоянно вадят модели които вълнуват автомобилния свят. Нисан направиха ГТР и ще възраждат З серията, тойота направиха ЛФА и ГТ86 а лексус ЛФ-ЛС ще излезе преди НСХ, ако въобще го пуснат някога. Или общо взето хонда се превърна в един посредствен производител. Факт!

  • Нагоре 3
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че от време на време Муген пускат по нещо интересно, но пак не достатъчо дръзко и ексклузивно лично според мен - http://www.vbox7.com/play:bb59812754

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво въобще се карате как ще изглежда новият НСХ, надали някога някой от форума ще има възможността да си купи такава кола (новата и старата генерация), не ме разбирайте погрешно, пожелавам всеки един да има възможността да притежава такава уникална кола. Доколкото разбирам от темата искаме да е мега животното да е по-технологична от ГТР и ЛФА, за да може като спорим с някой сектант на друга марка един вид да си мерим патките. Хайде весели празници :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката с "железния" я постнах защото най-добре "подсказва" накъде ще върви маркетинга.... както казах към паркингите пред казината.

Пък от Хонда твърдят, че ще дава по-добро време на Нюрбургринг от ГТР

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви характеристики има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено този от 2008, който показа @ZaRRicK е в пъти по-добрият вариант. Но колкото и да коментираме кой/какво ,на дали от Япония ще влязат в Български форум за да се допитат до нас :lol:/>

 

До колкото до горните изказвания за меренето на патките - всеки иска кола от марката ,която не да гони, ами да надмине останалите супер-коли ,които пуснаха в последно време не само Японците, ами и други в този бизнес. Друг е въпроса кой ще признае за това и кой не. Очевадно, е че от марката се стремят повече към икономичността отколкото към това да правят колкото се може по-мощен автомобил (като всеки едва ли не е по-можещ от предходния - както може да се каже, че се стремят повечето, особено в Германия) ,но няма лошо да пуснат и нещо по-мощно от Logo 1.3i :cool:/>

 

Весели празници! :santa:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакви характеристики има ли?

Никакви освен, че ще бъде 400к.с и съотношението мощност/маса щяло да бъде ...... драматично
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОЖЕ БИ снимка на интериора

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да посочиш източника на снимката? Ако седалката е ниско, може и да е удобна тази средна конзола. Такова решение с такъв наклон до сега не бях виждал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...