Jump to content
psiharcheto 1

hr-v може ли да се направ от кола само с предно да е 4x4

Recommended Posts

здравеите на всички колеги искам да попитам някои има ли си на идея дали мога да си префасонирам hr-v то и да ми сложа диф за да стане 4x4 и ддали трябва само диф или трябва дда си сменям и скоростната кутия благоддаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия, раздатка, кардан, заден диференциал, полуоските отзад, задни главини, може би и шенкели, монтажните стойки за всичко това, някой луд да се хване да го направи и доста кеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкели не трябват :)на задните главини има тапи които се избиват.Имаше разлика (не помня каква точно) на задния мост м/у коли с 2/4 врати.1 работен ден и си готов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за инфото но ще проверя по моргите да видя как ще е от финансова гледна точка и ако е поносимо може да се заема с тази трансформация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или внасяш една мома англичанка и ползваш всичко, останалото продаваш.............едва ли ще излезе по -скъпо, отколкото ще те одерат в някоя морга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия, раздатка, кардан, заден диференциал, полуоските отзад, задни главини, може би и шенкели, монтажните стойки за всичко това, някой луд да се хване да го направи и доста кеш.

Колко коре долу "доста кеш"? моя Дзвер също е само с предно, и сега като падна снега, си мислех "какво ли ще е ако беше 4х4"? освен изброените части, има ли някакви особености/проблеми, при монтажа и след него? ще се промени ли много разхода? ии ако наистина може да стане за 1 работен ден.. е идеално :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хрв е пригодено фабрично за заден деференциал.Трябва ти само кардан, деференциал,главина за скоросната кутия и задни полуоски.На скоросната кутия има тапа отзат от към купето там се монтира главината за кардана (по каталожен номер излиза същата като на црв ),кардана и висящия лагер (само хрв ),за деференциала си има фабрични отвори,задните глашини имат тапи избишат се и се монтират задните карета (полуоски само хрв).Неодходимите части можеш да вземеш от всяко хрв без начение 3/5 врати,ръкка/автомат всичко е еднакво.

Редактирано от crazy_to80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да ми обиасни ниакои как точно ще се вклучва дифа как му се дава инфо че триабва да зацепи благодариа предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го описан задния дифф.На HRV, CRV са еднакви.Поразрови се надолу.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да ми обиасни ниакои как точно ще се вклучва дифа как му се дава инфо че триабва да зацепи благодариа предварително

Аз доста се бях поразровил относно този въпрос и намерих едно обяснение някуде в off road форума, едно добро описание което съвпадаше с няколко обяснения дадени от други източници. Разчита се на две хидравлични помпи които регулират цялата хамалогия. Едното масло било по-гъсто, другото по-рядко (заради това, че предните колела са постоянно задвижени например) и на някакъв принцип става увличане, активиращо задните гуми. Сега, ако желаеш да разбереш по-подробно разпитай някой компетентен :) Аз го четох само за обща култура.
- от 40-тата секунда нататък, но не е точно като при нас, понеже това клипче е за последното CR-V, което разполага с доста допълнителни системи и принципа на действие е леко изменен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дифа си работи самостоятелно и без да е на колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ХРВ-то деференцияла е изцяло на хидро-механичен принцип и няма връска с електрониката на колата,работи си самостятелно.Като пари за части незнам колко ще струва,но ще работи.За какво ти е 4х4 колата става по-мудна,кардана и дафа и тежат.Зимата се кара малко като "Жигула" ,ако подадеш повечко гас в завоя и ти зацепи задния мост колата тръгва с вратите напред,а и лятото на асвалт ако решиш да се изтеглиш бързо на старт моста те спъва веднага.Предимството е че зината когато другите се мъчат да потеглят и боксуват ти потегляш без проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:unsure:/> маркони помагаи ако можеш каде е тапата на скоросната кутия на хрвито което е 2 wd за кардана и има ли такава изобщо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си останал с впечетление ,че съм само с предно?Освен да ти снимам от къде излиза кардана....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ... и аз не знам, ама ще се изкажа :PКапачка на раздатката, дали имаш е едно на ръка.Въпросът е дали имаш изобщо "раздатка", и какво имаш вътре в дифа?!На тази схема тук:http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=M__0800&block_03=19383е видно, че 4х4 модификацията има 2 венеца, прикачени към касетата на дифа.Позиция 3 - "Final Driven", е венеца, в който е зацепен пиньона от скоростите. Позиция 1 е венеца, в който се зацепва пиньон предаващ движение към задния мост. Нашата система 4х4 няма раздатка (т.нар. среден диференциал), каквато имат страшните "джипове".Та тетака - щом ти си 4х2, е възможно да нямаш "раздатка", и венец (поз.1) в предния диф.Дано съм бил ясен!Успех :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си останал с впечетление ,че съм само с предно?Освен да ти снимам от къде излиза кардана....

не моята е само с предно и аз знам от каде излиза кардана на тези които са 4по4 на на моита там от кадето излиза кардана от скоростната кутия има нещо като тампон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щях да качвам CRV-то на подемника да го снимам, ама си написал, че знаеш, как изглежда "раздатка" на 4х4.Значи виж това, което написах 2 секунди преди теб. Най-вероятно нямаш раздатка :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркони на моито харви което е само с предно има не6то като тампон и ми е интересно жапросната тапа за кардана дали я има извобще ако ми дадеш скаип ще ти пусна снимки да видиш за кво говоря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а вазможно ли е скоростната кутия на харвито да не е пригодена завоски за раздатка и кардан даите някакав савет да ли мойе да се пригоди или да копувам ск.кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=16561,16562,16563,16564,16565,16566,16567,16568&npl=17S2H01&_nplgrp=2&nplblk=M__0100На позиция 5 ти е дадена тапата,но несъм сигорен че имаш втори венец на деференциала по каталжен номер дават два модела болтове за монтиране на венеца към деф. касетата,пробвай да махнеш дапата и погледни дали имаш венец.Ако си решил сериозно да се занимаваш с това,вземи скоростна кутия от ЦРВ и я прехварли в кожуха на твоята кутия,хем ще вземеш втория венец и раздатката за кардана , хем 5-та предавка ще ти е по-дълга за по-голям комфорт при шофиране на големи разтояния.Аз лично съм започнал проучване на ХРВ-то да му хакна Б18 или Б 20 матор :plane:/> по скоро б20а3,но коша нещо ни малее а и изкам да си запазя 4х4 системата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да разбутваш хубавия разход с голям мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

crazy тоест като гледам тази схема тапата ми е отстрани на скорростната кутия така ли да го разбирам а поясни ми каде трябва да е този 2 венец на кардана или на скоростната кутия защото аз си купих диф и пулооски сега тарся кардан и като намеря кардан какво трябва да гледам да има на него и да сериозно сам го решил щото не искам да си продавам колата мотора и е в отлично састояние не се чува как работи аи осжен това по ходова част и купе няма никви забележки и ще се радвам и ще сам много благодарен на вси4ки които ми помагат в това начинание а и ще помоля за скаип ако е вазможно

Редактирано от psiharcheto 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е скоростната кутия, а кожуха/кутията/ на предния диференциал. Вторият венец е вътре в нея. Тапата N5 се маха и поглеждаш вътре в диференциала. Ама май ще трябва да източиш маслото от скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоест трябва да видя какво има за тапата и ако има запчатка значи ще стане работата и кардана ще влиза отстрани на скоростната кутия поправи ме ако греша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Дa, и Не :DДа - ако имаш венец (подозирам, че нямаш), "ще стане работата"!Не - карданът не се зацепва директно отстрани.Ще трябва да си купиш те това:http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=M__0810&block_03=19388Така наречената Transfer Box. Една малка кутия, в която има два вала със зъбни колела. Първият се зацепва към венеца в диференциала и предава движението на втория, който е разположен напречно на първия (двата вала са на буква "Г").Тая кутия се монтира на мястото на "тапата", позиция 5 от схемата в предишния пост. Карданът се монтира на фланец, с 4 болта - позиция N11 на схемата, която ти дадох сега.Желателно е, като си купуваш кардан, и Transfer Box, да вземеш и оригиналните болтове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега psiharcheto, с нетърпение ще чакам крайния резултат, и една груба калкулация колко ти е излязло (части+труд).. зимата още не е свършила.. и макар че си купих нови гуми, пак ми е малко трудно да излизам от подземния паркинг.. ти от къде си взе частите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

краси :)/> да питам вапросната кутия радатак ли и викат или тва е савсем друго нещо питам щото :)/> готвач от коли колко разбира ама нали хората са казали че с питане до истамбул се стига :)/> и за вапростния венец как да го тарся по моргите като питам или тоес какво трябва да тарся :)/>а и ако на кутията не и викат раздатак какво трбва да питам и за нея благодаря предварително

Редактирано от psiharcheto 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е с питане само няма да стане,трябва и четене.Най добре виж покрай вас там кой се занимава с джипки и се консултирай с него да свърши работа..пък ти ще му готвиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той Краси ти е написал 2 пъти какво трябва да търсиш!Първо, ако го нямаш въпросния венец ,търсиш цял комплект преден диференциал за /4х4/, защото едва ли някой ще го разкулачи, да ти даде само въпросния венец!Второ, търсиш Transfer Box , кутията цял комплект!Трето, кардан и висящ лагер!И след това , всичко назад за което се сетиш / така наречения заден мост/ , заден диференциал, полуоски ,главини...., абе цялото задно окачване!Добре си решил да го правиш /4х4/, ама преди това провери, дали самото купе отзад, е предвидено да можеш да закрепиш това цялото задно окачване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази процедура имам странното 6то чувство , че под 1200лв за части и още поне 600-700 за работа няма да мине , особено ако се окаже , че трансмисията не става . Ето ти според мен оптималното решение на проблема ти :http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21356601762304878&f1=details&slink=1x0knt3700лв , цяла здрава кола с обратен волан . Има и катастрофирали - те са по - евтини . Така ще имаш всичко каквото ти трябва и един куп части после за продаване и избиване на поне 1/3 от вложените пари :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докат' се прибера, и те са ти отговорили ;) Маркони - супер!Емича - още по-супер!Барси - най-супер!Ако шефът на моргата не е в час със 4х4 на Хонда, т.е. и той говори чужди езици (автомобилни), колкото теб, ще се вкараш в приключения, докато намериш "раздатка".Хонда просто няма такава, по смисъла на езика "Джипове".Значи - принтираш схемите, и ги показваш в моргата, и казваш - искам те това тук, дето е хванато за кутията на предния диференциал, а от другата му страна е хванат кардана :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рових из чертежите и гледам ,че и лявата полуоска би трябвало да е друга.Само за информация....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ,това което предлага Барси е наистина най-супер , ама да не се окаже, че е само с предно ,като неговата:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го и тоя момент . Иначе на търсачката в мобилето дадох да е с " десен волан " и " 4х4 " . Това се проверява на място :cool: Тя , ако е 4х4 ще има кардан и задни полуоски . Няма ли ги - следващата ... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да питам пак :) ако евентуално нямам втори венец на предния диф може ли такъв да се монтира на моя диф ако нямам такав :) багодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да може ако се сменят болчетата с по-дълги примерно,ама май бяха с лява резба.Най-добре от донора да се вземе и комплекта с болчета.Имаш цяла година ,не бързай.Аз съм започнал един проект с 2 харвита,ще има експерименти,блокажи и други извращения и части ще хартисат...ще станат ясни всички тайни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркони аз никак не барзам пак и щом и ти ще правиш трансформации супер ще има кои да ми помага с части :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...