Jump to content
PIKap

Павета и само мен ли ме влудяват

Recommended Posts

Колеги, налага се пътувам все по някакви павирани улици и направо откачам как тресе. Та въпросът ми е - има ли разлика дали ще карам на 2ра или 3та за окачването на автомобила? И дали има разлика дали ще съм с 30 или 50-60 ? Понеже гледам другите коли близо до моя клас си пердашат здраво. Да вметна, че съм с нископрофилни 18киСега се усещам колко ми е тъп въпросът, но днес се бях замислил, та ще ми е интересно какво мислите.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавате ли често покрай мемориала на Незнайния войн, до Ал. Невски и Св. София? Всеки ден се опитвам да го мина, ако може - летейки..Публикувано изображениеП.С. С гуми 16. А по малките еднопосочни улици в центъра е трагично, паветата са покрай бордюра, а платното е на едри вълни или коловози, не знам, що за машини се движат по тях. А ги ремонтираха скоро, преди 7-8 месеца? Май липсват добри майстори на паваж.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво се изрази ама слава Богу от там не минавам! :) Иначе в квартала имаме... отделно минавам много често през Борис и Баучър, журналист.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно на коя предавка си няма значение за друго- освен за разхода. А скоростта ти определя амортизацията.Преди време работех при Руски паметник и идвах от Княжево.При нормална смяна на метне турски външни накрайници на около 9 месеца, летейки ги скапах за 3. После карах нормално/като олекнах с близо 100лв/ и изкараха 8месеца.Това със стандартни гуми. Сега си карам с японски, читави накрайници, вече 18 месеца близо и не са мръднали, ще ги видя напролет как ще са. Сега зимата ако им отидат тампоните, пролетта като затопли ще стане пак ад :D Ама вече си знам- с теглажа и работата 150 кинта и готово :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти всеки ден по този раздрънкания Борис.. направо ми се зима душата на мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ниски гуми няма как да вози меко/нормално .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам що се напъваш за 18ки в България... Едно че съсипват возията, второ, че ти пада вървежа, трето, че ти се дига разхода, отделно, че като изпердашиш някоя дупка си директно с балон и олекнал с пари за 1 до 4 гуми (един приятел успя да спраска 4 гуми 18ки на продълговата дупка на път извън София) :)По темата - паважа дразни, те за това и го махат. Махнаха го от Драган Цанков, ще го махат от Гоце Делчев. Борис е много голям и там най-бавно ще стане, но до колкото знам и там се плануват ремонти, кръстовища на две нива и освобождаване от паважа.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за Гоце Делчев сефте го чувам. Ще е много добре ако го направят, но кога се очертава ?

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги като съм карал с висока скорост го усещам по-слабо паважа , почна ли да се влача и направо ... последно време минавам доста често през Руски паметник , е разказа ми се играта - ма как да стигна то НДК до Мол София без да мина през центъра Публикувано изображение Или през 5-те кюшета или през Пирогов - все е паваж ...А в Пловдив какви паважи има , бул.Васил Априлов отдавна съм го забравил ... Все пак който е карал в Стария град в Пловдив е наясно , че няма кой знае какви павета Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Борис не съм сигурен дали ще бъде премахнат паважа, до колкото знам това е единствения булевард по който могат да взлязат танкове от горнобанската танкова бригада при военни действия до центъра на града. Но да се надяваме, че тези военни идеи са отминали и отживелица и ще асфалтират този булевард. И по темата и аз за 1 година смених накрайници като всеки ден се движех по Дондуков, правилно каза колежката преди месеци ги пренареждаха тия павете и станах по зле от преди. Некачествено и неграмотно се извършва пренареждането на паветата в сф :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какви танкове , какви армии :) То да не става нещо , че армията ни не може да напълни Националния стадион.Да оправят улиците , че не се кара вече.На Руски паметник като влезна и имам чувстсвото , че няма излизане със здраво окачване.Е те там да си се сабират танкове колкото искат ама и за тях ще е препятствие.Жълтите павета са редени преди маса време и почти не са мръднали а сега като тръгнат да ги пренареждат и стават по-зле от преди.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтите павета сякаш са добре и ооооо да - представяш ли си заради танковете да ги държат, които сигурно са 5 верижни :D/> По-скоро няма средства и инициатива, а калдъръм и без това си има. А на Руски не си чувам музиката:)))

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Пловдив паважа е супер раздрънкан.Един от наи скапаните е на Вас.Априлов и производните му.за съжаление няма kак да идеш до гребната база без да стъпиш на паваж.Само по отсечката от водна палата до адата го бива.в Кичука да не говорим,че е почти навсякъде.никва подръжка.някъде бях гледал клип,колко се натоварва ходовата част на колата,и колко по голямо е износването на паваж.сравнението беше много показателно какво търпят колите в сравнение с асвалт.около 10 пъти износване и много съкратен живот за аморт.биалети,тампони и т.н.Мен лично добре нареден паваж,не ме дразни.Да не говорим,че ако полагат грижи за него и не го изнасят навън,може да ни надживее.

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на асфалтовите пътища не могат да им оправят дупките, вие паветата искате да сменят ! Публикувано изображение

 

Иначе съм съгласен, че са смърт за окачването и доброто настроение...

Редактирано от niko_bo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Княз Борис точно за това е проектиран с павета по начало, за да могат танковете да стигат до центъра. Военните паради едно време го изискваха.

Публикувано изображение

И въпреки че са с гумени протектори асфалта ще стане леш ако не са павета - все пак са по 60т машини.

По принцип павето е най здравата, бавно амортизираща се и устойчива настилка, но както казаха по нагоре, няма майстори които да ги редят както трябва вече и става мазало.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е от Пловдив знае за бул.Васил Априлов с години основната ми цел в живота е да го заобикалям минавам по 4-5км повече само и само да не мина през там...или може би това е идеята на общината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:/> Във Варна нямаме павета, но пък си имаме дупки :tease: или иначе казано не си скапваме колите по павета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за бул. Васил Априлов в Пловдив е ужас направо ти разбива колата и нищо не те спасява нито бавно нито бързо каране :(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се пее в една детска песничка: "...първо правило това е ..." да карам по павета само ако няма друг път. Няма по омразно нещо от това. А ако си купиш нова кола направо те боли сърцето. Дори сега докато пиша започвам да се ядосвам. Мечтата ми е да доживея ден, в който да няма павета по улиците. И понеже съм от Пловдив, съм още по-ядосан. Направо полудявам. Мисля, че нашият град е с най-много павета в България и съм потрошил много нерви по въпроса. Все пък са унищожили цяло тепе /хълм/, за да го направят на павета. А те пък държат вече над сто години и на практика са вечни. Гранитът, от който са направени /сиенит/ е толкова твърд и здрав, че ще надживее всеки от нас. Лошото е, че едно време като са дялкали паветата чисто по български са си оставили ръцете. Проблемът с ужасните вибрации идва от две неща - едното е изключително неравната горна повърхност са всяко отделно паве, където обратният пример са внесените от Австро-Унгария жълтите павета, и второто е голямото разстояние, през което са наредени. Като прибавим и липсващите павета нещата стават трагични. Като се замисля колко много ми се пс..ва на тази тема, май е по-добре да спра да пиша.В Холандия онзи ден даваха по телевизията, че започват да асфалтират най-дясната лента на всички улици със специално покритие, даващо възможност на електромобилите да се зареждат докато карат по нея, а тук си я караме още с камънаците по улиците.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изброените булеварди в София и Пловдив просто няма да ги коментирам, че могат още много да се добавят. Но изниква една голяма дилема - как да се кара по паважа. Ако е бързо - не се усеща много, но пък не ми се мисли какво става с окачването. Ако пък е бавно, тракането е неописуемно (както горе спомена колегата - не се чува музиката :lol:/>)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като карам в Пловдив и имам чуството, че пловдивчани си ме задминават без да им пука особено и да се съобразяват, че карат по павета. Карат си нормално все едно по асфалт, докато аз се влача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз си карам бавно, даже доста бавно по паважа, като накрая хората се изнервят и ме изпреварват с гръм и трясък ( буквално все пак е паве ). И от там ми стана интересно как тези хора не ги интересува какво се случва с окачването и само аз ли съм някакъв такъв, който се движи с 20-30 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За минаване по паважа няма среден вариант. Или много бавно, или по-бързичко. Караш ли със скорост 20-50 км....може да ти падне таблото в краката, тавана на главата или скоростният лост - да ти остане в ръката.

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...