a4o23 0 #1 Публикувано 16 Ноември, 2012 колеги скоро си купих сивик 2,2 2007г. някои да е имал проблем с филтъра за твърди частици . Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #2 Отговорено 16 Ноември, 2012 И дори и някой да е имал кажи какво по точно те интересува за тоя филтър ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 16 Ноември, 2012 Аз имах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a4o23 0 #4 Отговорено 16 Ноември, 2012 И дори и някой да е имал кажи какво по точно те интересува за тоя филтър ?С него ли си карате някакви проблеми , задръства ли се често .По добре ли е да го махна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 17 Ноември, 2012 Ще си зададеш ли въпроса точно или да я трия и тази тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wasp 5 #6 Отговорено 17 Ноември, 2012 PDF имам на компютъра. Това е съкращение от Portable Document Format. На автомобилите е DPF - diesel particulate filter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 19 Ноември, 2012 някой които е премахвал DPFна сивик 8 , колеги искам да чуя някои мнения за премахването , как работи колата, пуши ли , разхода покачва ли се, и като цяло пречи ли на двигателя че го няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 19 Ноември, 2012 Има филтър, има проблем, няма филтър - .... няма кола . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a4o23 0 #9 Отговорено 24 Ноември, 2012 Има филтър, има проблем, няма филтър - .... няма кола . Обясни по подробно какво имаш в предвид колега сериозно питам защото наистина си е проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #10 Отговорено 24 Ноември, 2012 Обяснявам - не е толкова просто като да махнеш катализатор. А да купиш нов филтър - бурята Невада . Опитай да почистиш сегашния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #11 Отговорено 24 Ноември, 2012 ПРОЧЕТИ ТУК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #12 Отговорено 12 Февруари, 2018 Здравейте, Някой премахвал ли е ДПФ и/или катализатор на Сивик 8-а генерация? Ще е интересно ако можете да споделите вашият опит. Доколкото видях и катализатора и ДПФ филтъра са доста забутани зад мотора и за тяхното премахване може би се маха целият мост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #13 Отговорено 12 Февруари, 2018 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #14 Отговорено 25 Март, 2018 (Редактирано) Здравейте бъдещи колеги на космически корабчета! Тъй като съм сериозно заинтересуван да си купя Civic 8 2007 2,2 дизел и виждам че е много важно автомобила да има DPF филтър, ви моля искрено за съдействие: - Как мога да проверя дали DPF филтъра е наличен ? Възможно ли е без сервиз и нужно ли е автомобила да се повдига? Има ли софтуерен начин това да се провери? Предполагам че темата е писана някъде, но не успях да открия. Прочетох няколко вече за DPF без да намеря отговор на въпросите. (Линк към обявата за автомобила https://www.cars.bg/offer/c2473943 - не знам дали ще има нещо полезно в нея, тъй като няма никакви описания ) Благодаря предварително! Редактирано 25 Март, 2018 от pAndy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #15 Отговорено 25 Март, 2018 Проверка на сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #16 Отговорено 25 Март, 2018 Мерси за отговора, Mkilla. Проблемът е че колата не е регистрирана и трудно може да се закара до сервиз. Струва ли си риска в такъв случай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #17 Отговорено 25 Март, 2018 Не е трудно, има репатраци ако държиш да е този автомобил.Плащаш, карат ти я с репатрака и я проверяваш но това зависи и от продавача в автокъщата дали е съгласен.Общо взето както се разберете.Какъв риск? Риска за автомобил 2-ра ръка винаги го има и общо взето е късмет.Може дълго да нямаш големи проблеми но може и за кратък период от време да смениш много неща.Защо държиш да е дизел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #18 Отговорено 25 Март, 2018 Благодаря много за мнението. Защо държа на дизела? - Двигателя се кара от 2ма приятели и ми беше силно препоръчан. Харесва ми въртящият момент и ниският разход на гориво. Наясно съм че в дългосрочен план, този двигател ще ми излезе по-скъп и че няма да спестя от гориво. Харесва ми че в наклон много по-лесно поема(340нм) заради високият въртящ момент. Важно за автомобила от обявата!!! - Току що бях на тест драйв. Покарах го и имаше много сериозно придърпване вдясно. Гумите бяха различни и търговеца твърдеше, че е от тях. Това не е истина. Консултирах се с приятел, бивш собственик на такъв Civic (беше му откраднат) и каза че е сменял носач, което е най-малката болка. В най-грозният случай е рейка. Чух потропване от двигателният отсек при полусъединител. Това мирише на демпферна, според приятелите ми. Добре се кара колата, но не и за тези пари! Проблем с фаровете - не свети десен дълъг а ксеноните бяха с различни цветове. Дясна врата не лягаше правилно във коритото си. Стърчеше след затваряне. Предните фарове имат разлика в луфтовете между средната част на муцуната и всичко това ме наведе на мисълта че е претърпяла удар. Не я препоръчвам. Отказах се от нея и съм в търсене на друга. Не си струва да се взима такава, нерегистрирана кола, която ще изпие 2,000 лева за първоначално обслужване, регистрация и т.н. В друга автокъща видях същият Civic (само че 2006та година 2.2 дизел) и не се продаваше. Собственика реши че може да я продаде и чакам оферта за цена. Технически е много по-добре от тази, дори на първо слушане. Има ли съществена разлика межуд 2006 и 2007 при тези автомобили? Благодаря предварително! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #19 Отговорено 25 Март, 2018 (Редактирано) 2006-та със сигурност няма DPF, аз съм с такава. 2007-ма май има и със и без, в английските форуми казват че за техния пазар били без ? Ако можеш поне на канал да я качиш гледай за това: Редактирано 25 Март, 2018 от Marcus 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #20 Отговорено 25 Март, 2018 Благодаря ти много Marcus! Това ми трябваше да видя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #21 Отговорено 25 Март, 2018 Здравейте колеги. За да не съм егоист, давам ъпдейт на развръзката. Собстеничката на автомобила(съпруга на собственика на автокъщата) ми предложи цена от 8,000 лева. Забележки са че отзад е била удряна и направена що годе прилично - утре ще я покарам и ще видя как стоят нещата със отваряне затваряне, вървеш, возия, евентуален преглед и т.н. Истината е че тази цена ме привлича, тъй като е регистрирана, с каско, преглед, обслужена преди няколко хиляди километра и т.н. Неща които не ми харесват на пръв поглед - подлакътникът е износен, фаровете са пожълтели и пише 110 000 км на километража, което за 12 годишна кола е много, ама мног съмнително. Няма сервизна история - италианка е. Драма ли е това че фаровете и средната част между тях са пожълтели? Това полира ли се? (потърсих в търачката, но не намерих релевантна тема) Искам да стане бяло за да се вижда както си е било кристално едно време. Това постижимо ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #22 Отговорено 26 Март, 2018 Виж и кода на мотора, N22A2 или N22A1 е. За фаровете мога да ти дам тел. на едно момче в София, който ще ти ги полира кристално и сложи УВ фолио с 2 г. гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #23 Отговорено 26 Март, 2018 (Редактирано) Благодаря ти за отговора! Най-вероятно ако всичко е наред, ще я взема. Най-вероятно ще се възползвам от полирането на фаровете. Потърсих из нета, и видях че на N22A1 се сменява задължително веригата а при *А2 е отстранен този проблем. Това леко ме притесни. Каква е разликата между N22A2 и N22A1 освен веригата? Задължително ли се сменява ? Има ли нещо друго което е хубаво да знам за моторите? Благодаря ти придварително kvd74! Редактирано 26 Март, 2018 от pAndy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #24 Отговорено 26 Март, 2018 Така, Двигател N22A2*************** - Вървеше добре, на 4та и 5та скорос с газ до ламарината не се покачват оборотите. - Колата върви съвсем леко вляво при скорост от 90км/ч но се усещаше лекото придърпване в градски условия - Дисплейчето на климатика определено има проблем - половината час не се вижда. - Като отпусна газта, се чува един звук, малко по силничък. Не мога да го опиша, не е нещо фрапантно, но от 3000 оборота, до 0 съвсем лекичко се чува по силен звук от мотора. - Захабяване на места - Леко потропване отзад вдясно. - Среден разход за 4к километра 8.3 - автомобила се кара ежедневно в Кюстендил. Снимки на салона съм прикачил. Ел огледала работят, авто фарове работят, авто чистачки работят, гумите са Окей - зимни, скоростите се превклюват мазно, круз контрола работи(макар и да ми е малко странен), директно управление, двигателя не се чува и още други позитиви. За негативите още не мога да се сетя. Лесно отстраними ли са тези проблеми описани горе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #25 Отговорено 26 Март, 2018 Преди 3 часа, pAndy написа: ... - Дисплейчето на климатика определено има проблем - половината час не се вижда. ... Лесно отстраними ли са тези проблеми описани горе? Често срещан проблем. Вариант 1 - сменя се. Вариант 2 - разглобява се и на платката се презапояват връзките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #26 Отговорено 26 Март, 2018 Скъпо ли е за сервизиране дисплейчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #27 Отговорено 26 Март, 2018 Не мога да кажа, евентуално някой колега ако знае. Моя сам си го разглобих и цъкнах с поялника. Има подробни клипчета в интернет - разглобяването на част от таблото, разглобяването на самия дисплей и презапояването. Може и сам да го разглобиш и да го дадеш някъде само за презапояването. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #28 Отговорено 26 Март, 2018 Потропването отзад вдясно го имам и аз, но още не съм решил проблема а относно оборотите и при мен се случва да се поразтресе като слизат, понеже слизат под нормалните обороти но бързо се връщат. Бях питал преди време, но не намерихме отговор.. и други колеги имат това явление затова го приех за нормално. Разхода е нормален, предвид факта, че е карана предимно градско и бяха студени месеци. Моята гори около 7-8 градско и 5-6 извън, според това колко ми тежи кракът 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pAndy 1 #29 Отговорено 26 Март, 2018 @thelastbonbona @koszabgБлагодаря за feedback-a. За мое щастие, отидох на сервиз. Дори примитивен тип майстор ми каза че колата е много карана, не е поддържана качествено и има лош, нетипичен звук от някакви шайби. Отказах се от тази бройка. Прекалено е изтормозена. Катализатора е изтърбушен, отдолу пластмасите са връзвани с тел, закрепвани са някакви части само за фасон и то много неразумно. На всеки канал се вижда това. Якото нещо в цялата тази история е, че от фен на BMW - се влюбих в Honda! Сега следващият ход е да продължавам да търся красавицата и накрая да взема и от там нататък само късмет. Но една обеца сложих на ухото - ще е задължително регистрирана и ще я заведа на пълна диагностика. Само така ще взема такава красавица, иначе знам че ще остана финансово недоволен. Ще пиша при следващата бройка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове