Jump to content
kvd74

Друг проблем с отоплението на "Англичанка" 97г.

Recommended Posts

Вече почти се се навих да повярвам че англичанките са със слабо парно,след като смених термостат,регулирах жила,промивах охл.с-ма,пълних с оцет радиаторчето на парното,равномерно топли вх. и изх.маркучи на парното и след всичката игра,парното за мен си е слабо.От духалката духаща в дясното стъкло излиза студен въздух,дори когато колата е загряла и от другите места излиза що-годе топъл въздух.Та от какво може да е така? Дали част от питата е задръстена и от там идва студения въздух или какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се бъзика някоя клапа по парното? Това не е нормално. Мойта англичанка има парно да те изпече направо. п.п. Пиши ако искаш на лично да ти дам координатите на пича, който ми прави и двете хонди. Не е скъпчия и е кадърен. А и той е перничанин :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен духа много слабо парно, колеги. Сивика е Аеродек 98 дизел. Даже се съмнявам, че и силата на въздуха е слаба, дори и на 4 позиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен духа много слабо парно, колеги. Сивика е Аеродек 98 дизел. Даже се съмнявам, че и силата на въздуха е слаба, дори и на 4 позиция.

 

Чуваш ли отчетливо различните обороти на вентилатора при различните степени? Ако не - сигурно ти е изгоряло някое от реотанчетата. Аз въобще нямах 1 и 2-ра, 3-та се чуваше една едва и то само на загасен мотор, а 4-та работеше колкото да не умра от студ. Сега като пусна на 4-та и струята ме хвърля на задната седалка Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От духалката духаща в дясното стъкло излиза студен въздух

При мен не е студен, но определено струята е по-слаба отколкото в лявата част. Това си личи и по начина на премахване на запотените стъкла от двете страни. Друго, което ми прави впечатление, е че температурата на струята в краката не е толкова висока (и не само при мен). Като сравня с други автомобили май излиза че тия сивици нещо не им е наред ...:huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина отоплението е много зле. Въздуха не е достатъчно топъл, от дясната духалка едвам излиза някаква топлина, в краката едвам се усеща пък да не говорим, че би трябвало и отзад на пасажерите да духа :D Пък и е доста шумно.. Но за жалост оправия няма :( Ето и малко обяснения на проблема от форума за англичанките:"Hi, Unfortunetely I know the problem, it's the heater matrix.I used to work for Valeo Climate Control as a test engineer. Valeo used to make the whole heater system for the Honda Civic as well as Rover models.The heater matrix was made in-house by Valeo and one of it's major problems was a displaced or incorrect fitment of the rubber baffle seal.This seal is situated in the top tank of the heater matrix, it's job is to stop water from flowing straight from the water inlet to the water outlet. The correct flow should go down one side of the matrix and up the otherside to the outlet. When this seal is not positioned correctly a percentage of the water just goes straight in and out of the matrix, thus reducing the available heated water traveling through the heater core.Obviously depending on how much of a percentage leaks past this seal effects the heaters output.We used to do a test, which was called a baffle leak test. The specified max limit of leakage past this seal should not exceed 1200cc per minute, take it from me a lot used to fail or just pass.As we only tested a very small amount that were actually produced, a lot of rubbish must have been put in cars.My first Aerodeck had a poor heater, but luckily my VTi's is ok.Hope this helps explain that Valeo's to blame for producing such crap heater cores.If I'd have known I would have acquired some perfect ones, would have made a fortune. Hindsights a wonderfull thing.""I changed my blower motor, I tested it before fitting it and it seemed to go like a hurricane and was pretty quiet too, which made me think that my old fan had been on the way for a while... however, when I fitted it, it was noisy like the first one was, and wasn't any better than the first one.Is it maybe the ducting design that's as much to blame as the motor maybe?"

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава да са си издърпали колите още навремето и да се ремонтират за сметка на Валео, сега ще мръзнем тука заради това недоразумение, ако мога така да го нарека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви чета излиза че съм невероятен късметлия и двете ми духалки да духат горе долу еднакво и при това горещо. Вярно е че с отоплението на краката има какво да се желае но като цяло парното го намирам за нелошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменям изпарител ,същия проблем го имах.ДУнапренчетата се бяха разпаднали и разпилели из цялото парно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем много слабо ми духаше и климатик и парното ,купих нов филтър на купето и направо сега ще ме издуха.. Не прочетох никъде ,че си го сменил пробвай и с това.. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги извинявам се за офф-а , споделям прейивянонаскоро и аз се сблъсках с подобен проблем ... сивик 5 ген ... сваях табло и след като ми съобщиха че радиаторчето за парното е 232лв. в магазина започнах да го промивам ... таааа ... установих е кутии за парното ( тази за перката на вентилатора , на радиатора на климатика и тази за радиатора на парното) не лягат добре една спрямо друга и в краката на пасажера духа студено тъй като не минаваше всичкия въздух през радиатора ... след намесата на черния силикон всичко си дойде на мястото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем много слабо ми духаше и климатик и парното ,купих нов филтър на купето и направо сега ще ме издуха.. Не прочетох никъде ,че си го сменил пробвай и с това.. Публикувано изображение

 

Е,да беше колега толкова елементарен проблема.Общият проблем е в горещината на въздуха,не дебита му.Оставам с впечатление,че проблема със слабото парно на англичанките е масов,от публикацията на колегата Emzvr може би става ясно защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз явно съм късметлия. Филтъра на купето преди години го изхвърлих. Освен, че наистина е малко шумно парното при мен си духа добре. Ако не духа като хората- най-вероятно е радиаторчето на парното. Не стане ли с промиване- друго такова. Още не съм свалял табло на хонда/ при моя човек само аз карам такива коли/ , но пролетта може и от любопитство да разкостя някоя. п.п. Като сваляте таблата да си правите парното може ли да ми дадете размери на клапата за топло/студено като диаметър на маркуча ? Намислил съм нещо, но за сега е само идеен проект :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да искам,дадох на колегата +-че.... Публикувано изображение

 

Та по-темата. Бих казал,че парното не им е слабо място,даже напротив. Аз не чувствам да е слабо (понякога направо ще умра от жега). За шумно е шумно, след 2-ра степен (за мен), дотам е идеално.....Резисторите горят доста http://old.japancars...=B__1710&s=0.45 Номер:4, моят на първа степен си отиде след,първата година от както я имам колата.При мен, духа равномерно във всички посоки. За краката,също нямам оплаквания .... Публикувано изображение

Весели празници!! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!! Някой да е стигнал до някакво решение по проблема? Ще се побъркам от студ в тая кола. Хонда Сивик 2.0 дизел-англичанка. Като докосвам и двете тръби на радиатора на парното от вътрешния край са горещи и входа и изхода, клапите работят коректно спорред мен а ТОПЛО НЯМАААААААА. Според вас водата като влиза в радиаторчето минава първо през цялата пита и тогава излиза или има директен достъп и до изходния маркуч??? мисълта ми е може ли да се задържи въздух или да има запушване по питата някъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от въздушна възглавница, а може и от задръстено радиаторче!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен че нещо ще се промени,ако сменя питата,а е яко разглобяване,затова се примирявам с положението.Нещо не е домислено ми се струва това парно,премерно положението на питата-вертикално по дължина,а тръбите вход и изход отдоле.При това положение винаги може да се получи и стои там въздушна възглавница в горният край,защото антифриза тече по ламелите паралелно,а не последователно.

Според вас водата като влиза в радиаторчето минава първо през цялата пита и тогава излиза или има директен достъп и до изходния маркуч??? мисълта ми е може ли да се задържи въздух или да има запушване по питата някъде?

Мисля че ти отговорих с написаното по-горе. Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kvd74 , ако е разположено така /радиаторчето за парното/ както казваш , да има вероятност, за образуване на възд.възглавница и трябва да я изкараш от там, за да ти духа топло парното!Сещам се за един елементарен начин: спри колата на по-голям наклон,така че предната част да е най-високата и точка, а радиаторчето на парното да се явява най-ниска точка /доколкото е възможно/,загрей я докато отвори термостата, кранчето на парното отворено на мах.топло, увеличи оборотите на двигателя /подавай газ/ ,така водната помпа ще кара течноста да циркулира с по-голяма сила /налягане/ и ще изгони въздуха от радиаторчето!Щом пуснеш вентилатора на парното да духа - духа ли горещо значи си готов!Пробвай !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kvd74 , ако е разположено така /радиаторчето за парното/ както казваш , да има вероятност, за образуване на възд.възглавница и трябва да я изкараш от там, за да ти духа топло парното!Сещам се за един елементарен начин: спри колата на по-голям наклон,така че предната част да е най-високата и точка, а радиаторчето на парното да се явява най-ниска точка /доколкото е възможно/,загрей я докато отвори термостата, кранчето на парното отворено на мах.топло, увеличи оборотите на двигателя /подавай газ/ ,така водната помпа ще кара течноста да циркулира с по-голяма сила /налягане/ и ще изгони въздуха от радиаторчето!Щом пуснеш вентилатора на парното да духа - духа ли горещо значи си готов!Пробвай !

До сега не съм пробвал само смяна на питата,иначе всичко друг -почистване-оцет и други глупости,обезвъздушаване-три включванета на перката,термостат,филтър купе,реглаж на клапите и т.н.+ това по горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда ясно!!! Благодаря ви колеги, ще продължавам с опитите и намеря ли решение ще споделя. Явно има въздух нагоре по питата и трябва да се обезвуздуши както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина има някакъв въздух в радиаторчето на парното при тези англичанки.Когато я паля сутрин винаги се чува как почва да тече вода до краката ми все едно наливам с чаша.Това за няколко секунди или минута и спира когато загрее:unsure:/>.Моята дясна духалка също духа слабичко топло.Разправях на майсторите ама хич не им се занимава:angry:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...