Jump to content
dirigenta

Слаби фарове

Recommended Posts

Здравейте колеги искам съвет какво ми препоръчвате да напарвя, за да ми светят фаровете както трябва? Снощи се прибирах към Варна и се измъчих ужасно много защото фаровете ми не светят добре. Лампите са ми на Osram (Cool Blue) и ги ползвам от около година и половина но светят мн зле. Незнам дали е паднал светлинния им поток или самите фарове и рефлектори на колата ми са кофти. Колата ми е англичанка след фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си първо самите пластмаси на фаровете, да не са матирали. Огледай си и кабелите към фаровете. Аз имах стопени букси и релета и едвам светеха.п.п. Сивик с добри фарове няма, поне не серийните. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа и моята е същата.И аз се чудя от къде да я захвана.Има доста варианти- по-силни крушки от новите поколения на Осрам и Филипс (но не повече от стандартните 55 вата), да си свалиш и реновираш рефлекторите, да си шлайфаш и полираш разсейвателните стъкла или да си намериш непожълтели такива,евентуално полиране и на пластмасата отпред. Може да боднеш ксенон,за предпочитане с биксенонови лупи,т. нар. ретрофит. Или да си поръчаш нови фарове стандартни или разни ангелски и дяволски очи,което май излиза най-дебело. Въпрос на предпочитания и най-вече възможности,може да има и разни комбинации от горе изброените. Има и доста теми изписани по тези въпроси.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си си сложих старите лампи и установих, че светят много по-силно от тези които свалих, а уж Osram Cool blue трябва да е с по-висок светлинен поток. А то точно обратното, явно съм попаднал на някакви ментета. Също си почистих и клемите към цокъла на лампите, че бяха много мизерни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най светещите крушки който съм ползвал са Narva горят за около година .. ( карам винаги на фарове )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом искате силна светлина слагайте ксенона и нему мислете :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към автора на темата - всеки ден ли караш колата? Ако е така или ако караш поне 5 дни в седмицата няма начин истинско Cool Blue да не е изгоряло. Горят като по часовник на около 6-тия месец. Големи боклуци!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави. Към автора на темата бодваи ксенона и си свиркаи там ще сменяш крушки по на една година но и баласти а те все китаиски ментаци. Има много изписано по тая тема ако се поразровиш ще намериш отзиви за ксенон и халогенна крушка, мисля че халогенните крушки са по доброто решение, ксенон се слага на фар които е с гладко стакло и с лупа, демек стъклото да не е набраздено като на 5-6 генерация щот нема ефект и разсеива светлината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма начин истинско Cool Blue да не е изгоряло. Горят като по часовник на около 6-тия месец. Големи боклуци!

Е,то ако истинското гори толкова бързо,какво остава за ментаците.И моите не са свят,но са Бош и с тях си купих колата, и не мисля че може да се направи нещо само със смяна на крушки.Карам по-бавно вечер и който бърза много да заминава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави. Към автора на темата бодваи ксенона и си свиркаи там ще сменяш крушки по на една година но и баласти а те все китаиски ментаци. Има много изписано по тая тема ако се поразровиш ще намериш отзиви за ксенон и халогенна крушка, мисля че халогенните крушки са по доброто решение, ксенон се слага на фар които е с гладко стакло и с лупа, демек стъклото да не е набраздено като на 5-6 генерация щот нема ефект и разсеива светлината

Сивик 8ма генерация с ксенон няма лупи и е с D2R крушка също и Мицубиши аутландер .Предназначението на лупата е не за да свети по добре а да не заслепява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави.

Караш с КуулБлу две години и са здрави? Да не си неделен шофьор? Когато първите и последни такива ми изгоряха в рамките на седмица след половин годна живот се разчетох за тях и всички които са карали с такива потвърдиха неимоверно краткия им живот. След това си взех Найтбрейкър + и вече година и нещо държат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък и двете коли си ги карам с обикновенни кружки. Пробвал съм и от тез коол блу, найт брейкър- еми все е едно. Правили сме си ескперимент- слагам една коол и една плазма/някакви от 5лв при нас. Като загрее свети прилично/. Е струва ми се еднакво като съм зад волана. Обаче пластмасата редовно се полира на англичанката, релета, кабели и букси са проверени и което е трябвало е подменено. Относно ксенона, на англичанката е релефна пластмаса, няма как да стане, на 5тата хеч си го мисля, обаче пак ми се струва, че заслепява. Ще помоля някой с ксенон без лупи да направи една снимка срещу стена да видя как светят. Но ксенон на обикновенни фарове, не лупи :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пък не си видял разлика не мога за разбера. Разликата в осветеността между обикновена крушка и найтбрекър е не очебийна, а очеизваждаща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега колата се кара всеки ден, странното е че лампата свети, но просто много слабо като неможе да се кара. Просто имам чувство че светлинния поток изведнъж е намалял рязко.

Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави.

Караш с КуулБлу две години и са здрави? Да не си неделен шофьор? Когато първите и последни такива ми изгоряха в рамките на седмица след половин годна живот се разчетох за тях и всички които са карали с такива потвърдиха неимоверно краткия им живот. След това си взех Найтбрейкър + и вече година и нещо държат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си карам с обикновенни лампи на Осрам и така ще е. Само ще трябва да си полирам фаровете и това ще е:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...