dirigenta 2 #1 Публикувано 27 Октомври, 2012 Здравейте колеги искам съвет какво ми препоръчвате да напарвя, за да ми светят фаровете както трябва? Снощи се прибирах към Варна и се измъчих ужасно много защото фаровете ми не светят добре. Лампите са ми на Osram (Cool Blue) и ги ползвам от около година и половина но светят мн зле. Незнам дали е паднал светлинния им поток или самите фарове и рефлектори на колата ми са кофти. Колата ми е англичанка след фейса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 27 Октомври, 2012 Виж си първо самите пластмаси на фаровете, да не са матирали. Огледай си и кабелите към фаровете. Аз имах стопени букси и релета и едвам светеха.п.п. Сивик с добри фарове няма, поне не серийните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #3 Отговорено 27 Октомври, 2012 Мдааа и моята е същата.И аз се чудя от къде да я захвана.Има доста варианти- по-силни крушки от новите поколения на Осрам и Филипс (но не повече от стандартните 55 вата), да си свалиш и реновираш рефлекторите, да си шлайфаш и полираш разсейвателните стъкла или да си намериш непожълтели такива,евентуално полиране и на пластмасата отпред. Може да боднеш ксенон,за предпочитане с биксенонови лупи,т. нар. ретрофит. Или да си поръчаш нови фарове стандартни или разни ангелски и дяволски очи,което май излиза най-дебело. Въпрос на предпочитания и най-вече възможности,може да има и разни комбинации от горе изброените. Има и доста теми изписани по тези въпроси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #4 Отговорено 28 Октомври, 2012 Днес си си сложих старите лампи и установих, че светят много по-силно от тези които свалих, а уж Osram Cool blue трябва да е с по-висок светлинен поток. А то точно обратното, явно съм попаднал на някакви ментета. Също си почистих и клемите към цокъла на лампите, че бяха много мизерни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #5 Отговорено 28 Октомври, 2012 най светещите крушки който съм ползвал са Narva горят за около година .. ( карам винаги на фарове ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #6 Отговорено 28 Октомври, 2012 щом искате силна светлина слагайте ксенона и нему мислете 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #7 Отговорено 28 Октомври, 2012 Въпрос към автора на темата - всеки ден ли караш колата? Ако е така или ако караш поне 5 дни в седмицата няма начин истинско Cool Blue да не е изгоряло. Горят като по часовник на около 6-тия месец. Големи боклуци! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #8 Отговорено 28 Октомври, 2012 Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави. Към автора на темата бодваи ксенона и си свиркаи там ще сменяш крушки по на една година но и баласти а те все китаиски ментаци. Има много изписано по тая тема ако се поразровиш ще намериш отзиви за ксенон и халогенна крушка, мисля че халогенните крушки са по доброто решение, ксенон се слага на фар които е с гладко стакло и с лупа, демек стъклото да не е набраздено като на 5-6 генерация щот нема ефект и разсеива светлината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 28 Октомври, 2012 няма начин истинско Cool Blue да не е изгоряло. Горят като по часовник на около 6-тия месец. Големи боклуци!Е,то ако истинското гори толкова бързо,какво остава за ментаците.И моите не са свят,но са Бош и с тях си купих колата, и не мисля че може да се направи нещо само със смяна на крушки.Карам по-бавно вечер и който бърза много да заминава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #10 Отговорено 28 Октомври, 2012 Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави. Към автора на темата бодваи ксенона и си свиркаи там ще сменяш крушки по на една година но и баласти а те все китаиски ментаци. Има много изписано по тая тема ако се поразровиш ще намериш отзиви за ксенон и халогенна крушка, мисля че халогенните крушки са по доброто решение, ксенон се слага на фар които е с гладко стакло и с лупа, демек стъклото да не е набраздено като на 5-6 генерация щот нема ефект и разсеива светлинатаСивик 8ма генерация с ксенон няма лупи и е с D2R крушка също и Мицубиши аутландер .Предназначението на лупата е не за да свети по добре а да не заслепява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #11 Отговорено 1 Ноември, 2012 Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави. Караш с КуулБлу две години и са здрави? Да не си неделен шофьор? Когато първите и последни такива ми изгоряха в рамките на седмица след половин годна живот се разчетох за тях и всички които са карали с такива потвърдиха неимоверно краткия им живот. След това си взех Найтбрейкър + и вече година и нещо държат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 2 Ноември, 2012 Аз пък и двете коли си ги карам с обикновенни кружки. Пробвал съм и от тез коол блу, найт брейкър- еми все е едно. Правили сме си ескперимент- слагам една коол и една плазма/някакви от 5лв при нас. Като загрее свети прилично/. Е струва ми се еднакво като съм зад волана. Обаче пластмасата редовно се полира на англичанката, релета, кабели и букси са проверени и което е трябвало е подменено. Относно ксенона, на англичанката е релефна пластмаса, няма как да стане, на 5тата хеч си го мисля, обаче пак ми се струва, че заслепява. Ще помоля някой с ксенон без лупи да направи една снимка срещу стена да видя как светят. Но ксенон на обикновенни фарове, не лупи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #13 Отговорено 2 Ноември, 2012 Как пък не си видял разлика не мога за разбера. Разликата в осветеността между обикновена крушка и найтбрекър е не очебийна, а очеизваждаща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #14 Отговорено 2 Ноември, 2012 Ами колега колата се кара всеки ден, странното е че лампата свети, но просто много слабо като неможе да се кара. Просто имам чувство че светлинния поток изведнъж е намалял рязко. Не говорете глупости колеги ОСРАН не горят точно като по часовник вече 2 ра година карам с такива и са здрави. Караш с КуулБлу две години и са здрави? Да не си неделен шофьор? Когато първите и последни такива ми изгоряха в рамките на седмица след половин годна живот се разчетох за тях и всички които са карали с такива потвърдиха неимоверно краткия им живот. След това си взех Найтбрейкър + и вече година и нещо държат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #15 Отговорено 2 Ноември, 2012 Сега си карам с обикновенни лампи на Осрам и така ще е. Само ще трябва да си полирам фаровете и това ще е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове