Jump to content
jaccomo

Няколко въпроса преди покупка на CR-V

Recommended Posts

С разумно и плавно шофиране. Публикувано изображение

Мога да накарам англичанката/както и всяка друга кола/ да дава 2/100 отгоре, като пак карам с толкова. Има разлика дали намаляваш на скорост , дали като изпреварваш връщаш предавка, колко газ даваш, на баир как водиш колата...

 

При ГИ разликата не е 1л, а по- малко е разликата. Особено на междуградско. Макс 0,5/100. Поне при мен е така- от 6.5 бенз на 7газ при скорост до 120 Публикувано изображение

 

Колега сивика е друга работа говорим за CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така за ЦРВ, много лесно става, ела да ти покажа :) просто не всички данни дето гледате са верни :) Те в града и дават по спомен някъв разсход от 13 на сто бензин ама моята никога не е изгорила повече от 12,5 зимата и 11,5 лятото. И тва не е щото си е хваля ама си е така, даже ми се струва че много гори хахах сигурно може и още по малко ама аз си я настъпвам в града, смисъл ускорявам по интензивно, не е да се промъквам като призрак :) Е то и на мен градското не е като в софя, булеварди, сфетофари тук там, няма задръстване. На вън с 90-100 си гори 9,5-10 особено от как сложих нормални асфалтови гуми, и тва е с 3 ма човека и почти винаги пълен багажник с багаж, щото колата я карам предимно извън града семеино. Така че разсходите от 10 извън и 12-13 в града са си напълно нормални за всяко ЦРВ с ръчни скорости и опитен водач :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

С разумно и плавно шофиране. Публикувано изображение

Мога да накарам англичанката/както и всяка друга кола/ да дава 2/100 отгоре, като пак карам с толкова. Има разлика дали намаляваш на скорост , дали като изпреварваш връщаш предавка, колко газ даваш, на баир как водиш колата...

 

При ГИ разликата не е 1л, а по- малко е разликата. Особено на междуградско. Макс 0,5/100. Поне при мен е така- от 6.5 бенз на 7газ при скорост до 120 Публикувано изображение

 

Колега сивика е друга работа говорим за CR-V

 

Какво по-точно му е по-различното ?

4 гуми, купе и мотор със скорости. Дали караш културно или даваш газ няма значение каква кола е- всеки кон иска да яде :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам какви разходи давате направо ви завиждам.Моята е 166 к.с. автоматик и градско по-малко от 15 не е дала (по документи е 13).Ако се случи да я карам на къси разстояния 4-5 км сутрин до работа и след това малко щъкане из града,рахода скача на 17.Казват че като стане към 10 000км (в момента е на 6 500) разхода можел да падне малко но мен ме съмнява.Ако все пак падне с литър ще съм доволен.Интересно ми е лятото какъв разход ще ми даде.Така че тези разходи които давате са си направо супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее чаи сяяяя, ти искаш 2,4 мотор да го нахраниш с 12 тина литра. Ако не ти харесва разсхода даи да си ги сменим ;) Автомат , в София, 166 коня..... колко да гори :) ако и да не го ръчкаш. От пробега разсхода няма да падне, лятото ще свалиш едно кило заради по бързото загряване :) няма се оплакваш, като си си купил такава хубава кола сега ще си траеш, нали ти казах, ако искаш ще си ги сменим, после аз ще Ви завиждам на разсходите ама ще карам 166 коня ново ЦРВ :) кое предпочиташ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще падне и то доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Така че разсходите от 10 извън и 12-13 в града са си напълно нормални за всяко ЦРВ с ръчни скорости и опитен водач :)

Вервайте му ;) Кой не верва, да дойде да му го покажа с автоматик :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не вярвам на Тенев да му падне разхода.Мойто е с такъв мотор,и сега зимата е точно 15 градско бензин..Купих я на 30 000 км,сега е на 50 000,и винаги зимата това е разхода. Редактирано от Дани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(в момента е на 6 500)

Литър и половина до два след разработката пада разхода.Имам преки наблюдения :)на 20000 километра е тойотката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа ква ти била идеята, ама един от нас двамата греши, понеже говорихме последно за газ, и колегата почна от там, та си мисля че говори за разсход на газ, а 6500 са км от как е сложил газовата, казали му че като мине 10 ще свали, съответно казвам че не може да стане. Поглеждаики подписа, там пише 2007 г демек не е нова от магазина, и за това така ги навързах. Иначе за нова кола с разработка съм абсолютно съгласен с теб, че разхода ще падне след известни изминати км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,реших,че колата е на 6500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,реших,че колата е на 6500.

Да внеса малко разяснение.Извиянвам се за объркването което предизвиках :)/> :unsure:/> Колата наистина е на 6500 км.Нищо че е 2007г.Ако ви интересува мога да опиша и защо е на толкова км.Газова уредба няма но съвсем скоро ще и сложа.Разходите които дадох са за бензин.Относно разработването на двигателя, трябва ли аз нещо да правя или просто да си я карам.След определни км трябва ли нещо да се променя в настройките?СЛАВИ CR-V: Не се оплаквам от разхода.Аз очаквах че ще е такъв.Просто споделям за да знаят и другите.И благодаря за съблазнителното предложение за размяна ;)/> но ще си запазя моето CR-V въпреки високия разход.Колата е супер,не си я давам :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Маркони правилно е решил, аз съм в грешката :) признавам успя да ни заблудиш всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей сега.И двамата с със СЛави се ивинихме ,сега по едно шише ни именувай и го слагай да отележава.Никаква газ до 20к километра.Нека двигателя си легне нормално.Първа смяна на масло на 5-6к километра и после през 10,после през 15 к.Ако все пак ти е наложително да газифицираш ще ти измисля уредба дето гори и газ и бензин,но в никакъв случай за разработка само на газ.ЗА марка масло няма да ти говоря...Влез на сайта на Fenom има добавка за разработване на двигател,която силно препоръчвам.Отделно имат Tensai за японски автомобили,която също препоръчвам,но тя се ползва след 50к.До 10к не препоръчвам никакви метли,лютеници,дръпки и други наречия от форумния език тук.Първите 7 години са важни не само при децата :)/>

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей сега.И двамата с със СЛави се ивинихме ,сега по едно шише ни именувай и го слагай да отележава.Никаква газ до 20к километра.Нека двигателя си легне нормално.Първа смяна на масло на 5-6к километра и после през 10,после през 15 к.Ако все пак ти е наложително да газифицираш ще ти измисля уредба дето гори и газ и бензин,но в никакъв случай за разработка само на газ.ЗА марка масло няма да ти говоря...Влез на сайта на Fenom има добавка за разработване на двигател,която силно препоръчвам.Отделно имат Tensai за японски автомобили,която също препоръчвам,но тя се ползва след 50к.До 10к не препоръчвам никакви метли,лютеници,дръпки и други наречия от форумния език тук.Първите 7 години са важни не само при децата :)/>/>/>

Шишетата ще ги сложа без проблем.Само кажете какво пиете със Слави и сте готови.Газовата ще я слагам утре.Говорих с доста хора и всички казаха слагай газ без да се замисляш (включително и Омбре).За двигателя нямало значение на какво ще се разработва.Утре слагам Романо Антонио.Ще погледна добавките за които ми говориш но не разбрах за каква лютеница,дръпки и т.н.Явно съм пропуснал моите 7 години из форумите :)/>Благодаря за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично марката Хонда се спряга със спорта.Препоръката ми беше да не си позволяваш да прегряваш двигателя със спортно каране.Колкото се може по нежно докато си легне двигателя...за темперамент говоря.Не твърдя ,че ще се случи нещо лошо.Теорията за сработване на частите след основен ремонт/нов двигател е много обширна,за да я пресъздам с две думи.Говорил си с много хора...добре,колко от тях си взеха нова Хонда и сложиха веднага газ и изкараха 100к километра да те питам аз.Антифриз не....:)Лютеницата е 6000+RPM.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо де , монтажа няма да износи двигателя, смисъл такъв, може да си сложи газ пък да си я кара на бензин още малко :D А за бутилките на мен аирян, или боза но с захар :) Пия и ракия ама ще трябва да се съберем повече от 2-3 колеги да обсъдим тея некои газови :lol: шегичкам се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично марката Хонда се спряга със спорта.Препоръката ми беше да не си позволяваш да прегряваш двигателя със спортно каране.Колкото се може по нежно докато си легне двигателя...за темперамент говоря.Не твърдя ,че ще се случи нещо лошо.Теорията за сработване на частите след основен ремонт/нов двигател е много обширна,за да я пресъздам с две думи.Говорил си с много хора...добре,колко от тях си взеха нова Хонда и сложиха веднага газ и изкараха 100к километра да те питам аз.Антифриз не....:)/>/>Лютеницата е 6000+RPM.

Тя тази кола не е много за спортно каране.Купето и е тежичко и малко трудно се ръчка.В БГ не познавам някой да е сложил на ново CR-V газова но виждам че в Италия ги монтират когато са на 2-3000 км.А иначе предната ми Хонда Акорд я купих от Холандия на 100 000 км.Газовата е била монтирана на 0 км.Аз и минах още 200 000 след това и то само на газ. Сигурно си прав за разработването на двигателя и газта но вече я слагат.Би ли ме посъветвал дали да я оставя да впръсква бензин докато стане на 10-15 000км.Колко процента да е бензина и при какви обороти.Гзовата я монтират в момента в Прогаз до сточна гара.Слагам и Романо Антонио

Нищо де , монтажа няма да износи двигателя, смисъл такъв, може да си сложи газ пък да си я кара на бензин още малко :D/> А за бутилките на мен аирян, или боза но с захар :)/> Пия и ракия ама ще трябва да се съберем повече от 2-3 колеги да обсъдим тея некои газови :lol:/> шегичкам се.

Аз съм за да се съберем някъде да хапмен и пийнем.Има ли други желаещи?Ще ти донеса айрян няма проблем :D Редактирано от tenev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко оборота.?Оборотите сам ги хвани.Нормална извънградска скорост като обороти да си работи на газ,Като тръгнеш да изпреварваш,разбирай на 100км/час да минеш на 4-та или там на която скорост изпреварваш какви са оборотите.Схващаш ли ми идеята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко оборота.?Оборотите сам ги хвани.Нормална извънградска скорост като обороти да си работи на газ,Като тръгнеш да изпреварваш,разбирай на 100км/час да минеш на 4-та или там на която скорост изпреварваш какви са оборотите.Схващаш ли ми идеята?

Въпросът ми беше дали да не я оставя постоянно да подава малко бензин докато се разработи и колко процента да е тзи бензин.А примерно над 4000 оборота да минава изцяло на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сложи ги на 3000-3300 примерно, не знам автоматика колко му е дълга последната предавка, ама си мисля че оптимално на 3000 може да пуснеш да кажем едни 20% бензин или Маркони да каже колко тои е по в час с тоя коктеил "молотов"Иначе идеята за сбирка на 4х4 не е никък лоша, само организацията не знам :) щото мераклии много ама като доиде време да се събират и плащат спане ала бала и става.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трета генерация ли е това CR-V "07-а?!Както и да е, така и така не знам, какъв му е автоматика.Обаче на моята 1-ва генерация автоматът е 3-степенен + overdrive (т.е. 4-та, свръхдиректна). Та, на тая 4-та имам пр.число 0.62 (по спомен). На 4-та, при включен локъп (автоматичен), и скорост 115-120 км/ч, оборотомерът ми е на 3000 об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли във какъв филм ще вкараш монтажника :)/>.Не познавам Романо толкова добре,за да дам компетентен съвет.При всички положения ще се връщаш пак за донастройка,така че там вече важи мнението на настройчика.На мен няма да ми е приятно клиент да ми обеснява кое-как.Но да кажем над 4000 да обръща на бензин си е напълно достатъчно.Опс Краси е писал преди мен.ОД трябва да се хване като обороти как работи....4000 може да са много.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трета генерация ли е това CR-V "07-а?!

Да трета е.От US е колата

Знаеш ли във какъв филм ще вкараш монтажника :)/>/>.Не познавам Романо толкова добре,за да дам компетентен съвет.При всички положения ще се връщаш пак за донастройка,така че там вече важи мнението на настройчика.На мен няма да ми е приятно клиент да ми обеснява кое-как.Но да кажем над 4000 да обръща на бензин си е напълно достатъчно.Опс Краси е писал преди мен.ОД трябва да се хване като обороти как работи....4000 може да са много.

Монтажника каза че нямало проблем да я настрои както искам.Романото имало много възможности в това отношение.Не се сещам на тази кола как са ми оборотите но мисля че при 130-140 км ми държи някъде 3000-3200.Автоматика е 5 степенен.Забелязъл съм че при 130-140км на баир минава на 4-та и вдига оборотите оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиииии Краси ти си гати връзкаря 3000 об. със 120 направо си за завиждане, моита ръчка на 3 е на 100км :( е тва е и + до някъде, към пампорово мога да карамна 5 та хахах :) стига да успея да завивам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е като изпреварваш да си на бензин.Караш си с добавчица и дюзите се поддържат чисти.Пуснал съм тема в "мероприятия"Четете там и дерзайте....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, ... айде в оная чат-тема за CR-V. Преместена е в подраздел "Нашите Хонди" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда успях да засека разхода (CR-V 1999 г. 128 к.с)Извънградско 10.5 - 11 л/100 при скорост 100-110 км/ч и няколко изпреварвания със 130-140 по магистралатаГрадско 13-15, но карам предимно на къси разстояния. Гледам, че и стреката на горивото мърда надолу и тя, но там нямам наблюдения колко точно.Не можем обаче все още да разберем, защо сутрин не ми държи оборотите на празен ход. Диагностиката не показа никакви грешки. Почистихме дросела и стъпковото моторче и колата стана доста по-пъргава, но проблема остана.Сутрин при студен мотор пали трудно и не държи ниските обороти. Когато подам газ, след отнемането забива стрелката на оборотите на 0 и гасне. След като се затопли мотора, проблема изчезва. Това го прави на бензин преди още да е превключила на газ.Дайте някакви идеи къде да закарам колата на сервиз в София, защото ще става все по-студено и така не може.

Проблема в ниските обороти и високият разход на гориво се оказа в изпускателните клапани. След реглажа, разхода ми е 11-12 градско. Явно никога не са регулирани, а на газ са минати едва 20 хил км.Вие на колко хил. км преглеждате клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...