Jump to content
jaccomo

Няколко въпроса преди покупка на CR-V

Recommended Posts

Колега аз в неделя я гледах и понеделник я капарирах и чаках документите.забележките бяха следните:- 1бр. биалетка- съединител- задното стопче за мъгла на бронята счупено- предната броня ударена и вдлъбнатаРемонтите и разходите следните:- 5900лв. Хонадата 99г. края + еко такса от продавача- 100лв превоз от Дупница до Омбре за преглед- При Омбре обслужване: ремък, ролка, филтри всички, маслко ДВГ, маслко скорости, масло диференциал, термостат + труд 545лв.- съединител 290лв.( че този за 270 не ставал) + труд = 390лв.- биалетки 2бр.+смяна + ремонт на предната броня (безупречен ремонт, като нова е) 100лв.- 550лв. каско + гражданска в Бул Инс (зверска отстъпка от мой приятел)- 1190лв. ГИ БРЦ от автосервиз Димел Ауто. (мн съм доволен от работата на колата)ТОТАЛ: около 8700лв. П.П. Казаха ми че е на реалните си 130 000 километра и по сервизните документи видях че по около 10-15К годишно е навъртала и действително като я изпрах (че беше нечовешки мръсна) си личи че колата не е мн карана. Но като видях и че е с оригиналните си гуми на 12г. вече ми станаха очите на палачинки, не знам какъв непокист трябва да си да караш с 12 годишни гуми.Та колкото до гумите съм харесал Едни на COOPER TIRES DISCOVERY M+S SPORT от Диана център с 25% отстъпка със златна М-тел карта ступват на 590лв. с монтажа което май е поносимо. Вие как мислите?Ще кача и снимки утре че все забравям да я щракна.

Редактирано от Tino
Цитати !!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, благодаря за информацията!! Сега вече мога да си направя разчета за разходите. Когато добиеш някаква информация за разхода, който ти дава с ГИ, моля да го споделиш. Що се отнася до гумите, мисля че не са много 590 лв. ~ едната стъпва на около 150 лв., което е доста добре. Ако те интересуват гуми втора употреба имам една позната, която вкарва такива от Австрия и Германия, гумите не са лоши аз на леката кола карам с такива инямам ядове. Преди това си бях взел едни "Корморанки" чисто нови, които за зима и половина се изкривиха и започнаха да бият. Така, че ако имаш интерес от такива гуми може да се разходиш до Перник и да избереш нещо.....тъкмо ще пиеме по бира Публикувано изображение

Редактирано от Tino
Цитати !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- задното стопче за мъгла на бронята счупено

За това в червено и бяло за задната ли става въпрос, което е на бронята. Ако е то,много трудно се намира. И моето беше счупено и се поизпотих доста. Купих само стъклото за 40 лв, а тялото ми го изградиха за 30-40 лв. Звънях на много морги и никъде го нямаше. Иначе в представителството го има на цена 150-200 лв, но вече не помня. Луда работа за един стоп. Като я купувах моята много се чудих, защо продават кола със счупен стоп, а то просто много трудно се намира и струва доста. На англичанките пък са обратни, това стои отляво и трябва да сложиш изцяло червено. Но и от тях не се намират по моргите. Страшна работа. Дано имаш късмет. Успех. Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- съединител 290лв.( че този за 270 не ставал) + труд = 390лв.

Много добри пари са ти взели да смяната на съединителя. На мен ми излезе 200 лв. За тия пари предполагам, че някой приятел ти го е слагал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

червеното е фира. А колкото до гумите бих сложил втора ръка ако са до 1-2г. и до 350лв. иначе се обезсмисля. Има ли някъкви контакти да отправя запитване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jaccomo с тези оригинални гуми на 130 000 км направо ме уби Публикувано изображение Как разбра ,че са оригиналните приятелю?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за моето цр в 1-ва ген. 2000г. 147к.с. му купих консумативите.РемъкРолкаМаслен, горивен, въздушен филтърТермостат3-те пистови ремъкаВсички това: 189лв.Като ремонта си е от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

червеното е фира. А колкото до гумите бих сложил втора ръка ако са до 1-2г. и до 350лв. иначе се обезсмисля. Има ли някъкви контакти да отправя запитване

За цена не мога да ти кажа, но мисля че ще са там някъде!! Като разбера телефона ще те информирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената си е супер евала :rolleyes:/>

Редактирано от светляко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо незнам как се качват снимки, трее да поразцъкам за да и кача снимките. Нещо обаче не съм доволен от ГИ. Цяла седмица при търво прехвърляне на каз ми гасне. Всякакви настройки му правиха и пак гасне, Даже и с друга гас пак! От димел човека каза че рейките които са им доставили правели някъкви проблеми с тези коли и с някои модели на VW и сега тази седмица чака нови рейи да сложиме и да видиме, и ако пак не стане я махам и слагам ФОБОС е**л съм му мамата и БРЦ-то. Иначе работи страхотно НО първия разход градско всяка сутрин и всяка вечер на разтояние 4-5км. и малко задръствания 18,3л/100км. Щях да се разплача не бензиностанцията тоя катоз зареди 11.5л. за някъкви си 65км. Извънграда обаче харчи 10 със скорост 110км/ч. Ще я пробвам тая седмица пак и пак ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с ГИ АГИС и при мен го имаше този проблем. При първо обръщане сутрин гаснеше. Миналата седмица я закарах на майсторите да я закачат на компа сутринта и да видят от къде е проблема. Казаха, че според тях едната дюза е изпускала затова докато не загрее до 90 колата все ми правеше проблеми. За всеки случай сменили всички дюзи с по големи и вече 3-4 сутрини го няма този проблем. Така, че закарай и ти колата от предната вечер ако имаш възможност да я закачат на компа докато е студена и да видят от къде ти е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиха теста на студен мотор и за това се осъмни човека в рейката. Ще чакаме тази седмица да докарат нови и пак ще тестваме.Дано стане, че не ми се занимава със смяна на ГИ тепърва.Въпреки че не вярвам да има някакъв проблем да се смени с друга система.Предполагам че монтажа е идентичен при повечето.П.П. Днес си купих и нови гуми от Диана Genegal SOW GRABER 205/70/15 и са със много мек каучук. Типично зимна гума. Цената им излезе 155лв на гума с монтажа и баланса, с 25% отстъпка с м-тел карта. Иначе ако само ги купя са по 143лв/бр. Ако някой има интерес бих му услижил с картата да отидеме и да си купи зимни гуми (само трее да ги питаме да ли отстъпката важи за повече от една покупка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз затва казвам, като ще е Брц да е БРЦ, а не БРЦ с боклук реика Раил, ся БРЦ ти виновно та ще сложиш Фобос, да не мислиш че фобуса е с нещо различно от Раил, същия боклук, раилите са на късмет, някои карат много други още нови са за в кофата. Та немога да ви се начудя що избирате да сложте БРЦ и да спестите 200 лева от реика. Ми по добре сложете уредба за 800 лева така поне спестявате 400 лева.п.п. и още нещо, газта не може да я засечеш точно като напълниш бутилка минеш разстояние и я долееш, може да те излъже с 1-2-3 и повече литрва :) за тва като ти свърши гатза слагаш 10 лева и гледаш кога пак ще свърши :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагах в Димел ауто в Хладилника. На мен разхода ми е добър 13-14 градско. Извънградско 10. Аз писах в друга тема, че ми гаснеше при първо запалване през зимата, но смених газта и сега нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, не разбрах що пренебрегнахте Тамоната имам предвид PC-то, не целия комплект. То е с много добър софт, вече 30000 км. никакви проблеми, да не говорим че тук за пръв път видях включване на газовите инжектори на празен ход зимата при голям студ докато колата е все още на бензин с цел подгряване. Да не казвам колко плавно след това е превключването от бензин на газ, докато има колеги с други инжекциони които се оплакват точно от момента на превключване зимата в студа докато зацепят газовите инжектори. Ако е добър и коректен газаджията ще предложи система от компоненти от различни марки там където той от опит е разбрал, че са се доказали. Пример ще дам с изпарител Стефанели, който не виждам да се коментира, а той просто е железен. Моята система е - ПС тамона, изпарител Стефанели, система за пълнене, клапани и мисля и датчици- БРЦ, инжекторите мисля, че направих компромис с Рейл, но са добри както казах изпитани, макар и не от най-шумните, бутилката е БГ разбира се. Да не говорим, че лично газаджията ми каза да не се връзвам на оферти на цял комплект БРЦ или други италиянски гиганти за цени под 1700лв. щото вероятно ще са със съмнително качество. Доколкото знам новите версии на Фобос дават някакви бъгове като придърпвания, които така и не са успели да оправят от фирмата.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че офицялния сервиз на БРЦ продава системи със съмнително качество :) щото са по 1350лв :) Сигурен съм че твоя майстор може да те убеди във всичко, те повечето в това са факири от колкото в монтажите :) Тамоната както каза е ОК, но зависи кои как я комплектова, (комплекта със стефанели наистина е чудесен избор но нека добавим и по бърза реика на валтек или матрикс) софта наистина е готин, разглеждах го на времето щото преди да сложа БРЦ ми я предлагаха тази тогава новоизлюпена латвииска марка. Интересно е че колеги от форумите споделят за нея че има варианти когато на едни и същи коли с еднакви мотори на едната заспива на другата неще и неще :) Имаше подобен случаи в Фиат форума, много зор видя момчето беше готов да сменя марката, какво направи последно не съм чел. Така и не стана с Тамоната, като имаи предвид че се беше свързал дирекно с руснака които е писал софта и е мислил системата, щото и на него му било интересно защо не се получава. Кви ли не опити правиха кво ли не струваха така и така не стана работата. Така че моля не подценявате големите марки, никои не хвърля на вятъра милиони евра за разработки и проучвания за да продава после нещо евтино и некачествено. Всичко си има цена, за колкото платиш толкова и ще получиш, даром никои не дава :) А сети се това с циклите на инжекторите да "претракват" преди да обърне на газ що се прави :) не е щото е много модерно и умно измислено, пак е за да закърпи недостатък на евтината реика че не може да заработи от раз в студеното, както го прави една хубава реика, и иска малко да се раздвижат буталцата (не да се погреят щото се раздвижват) че да няма претрисане забиване и прочие :) Защо при БРЦ и в - 20 градуса не усещам преминаването на газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамон-ката е 350 лева комплекта и то за частно лице, смятай за фирма колко ще е. Естествено, че ще ти предложи нея, а не BRC-то, където я изкара 250 лева от него я не.Отделно софта на BRC е 200 лева, кабела е малко кофти за изработка(около 25 лева), докато за Тамона софта е без пари, кабела се прави с части за 3 лева. Не казвам, че Тамона-та е лоша, напротив(на баща ми колата е с Тамона), не е давала никакви проблеми за сега, макар че от една бройка не може да се направи някаква извадка за качеството на марката като цяло. Но си е low-cost марка с евтини компоненти със съмнителна издръжливост. По-важен е обаче монтажа, заради един некадърен монтаж всяка уредба да ти скъси живота, ако ще и най-скъпата да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, съгласен съм с теб, но имай предвид, че говоря за цени от миналата година когато комплекта който той ми спретна беше около 1000лв. Тогава имаше същия вариант само че с Романо комп и беше 1500. Аз търсех нещо бюджедно далеч от турските изпълнения и новите бъгави Фобоси. Това е трета уредба която ми слага човека и никога не ме е портил. Понеже тогава имаше доста съмнителни конкурентни предложения на италиянски фирми и се оказа че имало производство и в турция при съмнително качество.Има нещо много важно което се пропуска като се избира сервиз. Винаги има хора които бачкат в халето и един дето се занимава с рекламации най-често шефа. Тоест ходи с лаптопа от кола на кола да търси проблема. Добрите сервизи не биха желали да си губят времето и ресурсите с постдиагностика в гаранционен срок следствие на монтаж на некачествени и неизпитани систмеми и да си плюят на авторитета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е, както каз аи колегата по горе, колкото важна е самата уредба 2 пъти по важен е и монтажа с настроиката инак ще плачеш както казва "Баш майстора"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда успях да засека разхода (CR-V 1999 г. 128 к.с)

Извънградско 10.5 - 11 л/100 при скорост 100-110 км/ч и няколко изпреварвания със 130-140 по магистралата

Градско 13-15, но карам предимно на къси разстояния. Гледам, че и стреката на горивото мърда надолу и тя, но там нямам наблюдения колко точно.

 

Не можем обаче все още да разберем, защо сутрин не ми държи оборотите на празен ход. Диагностиката не показа никакви грешки. Почистихме дросела и стъпковото моторче и колата стана доста по-пъргава, но проблема остана.

Сутрин при студен мотор пали трудно и не държи ниските обороти. Когато подам газ, след отнемането забива стрелката на оборотите на 0 и гасне. След като се затопли мотора, проблема изчезва. Това го прави на бензин преди още да е превключила на газ.

Дайте някакви идеи къде да закарам колата на сервиз в София, защото ще става все по-студено и така не може.

 

Клеморедът също ми направи проблем онзи ден. Свалих го и го почистих. Поизкривих най износената пъпка на пеперудата и го сглобих. За сега работи, но търся нов и не успявам да намеря. Някой да му се намира излишен?

 

Като цяло съм много доволен от колата

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да ви споделя моя опит с Фобос. Преди около 40к се сложи на сивика. Рейка Реил, модел "Бласк Боди". Майстора каза, че е леко шумна, но страшно надежна. И беше прав. Колата обаче леко умираше на климатик и лятото пича разпроби инжекторите, да станат като за 100к.с. и колата заспа. Не виждам защо давате по 1500лв за газова, при положение, че и за 800кинта ще получите същото.Сивика на бензин ми даваше едно време 6,5/100 на мецдуградско, сега харчи около 7,2-7,5 газ при същия тип каране и климатик... С 2г пълна гаранция. Какво като претракват инжекторите- щом така трябва, няма лошо. И без това превключването отнема 5сек и не се усеща по никакъв начин в купето. Усещам го заради разбития тампон на скоростите... Но и това ще се оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда успях да засека разхода (CR-V 1999 г. 128 к.с)

Извънградско 10.5 - 11 л/100 при скорост 100-110 км/ч и няколко изпреварвания със 130-140 по магистралата

Градско 13-15, но карам предимно на къси разстояния. Гледам, че и стреката на горивото мърда надолу и тя, но там нямам наблюдения колко точно.

 

Не можем обаче все още да разберем, защо сутрин не ми държи оборотите на празен ход. Диагностиката не показа никакви грешки. Почистихме дросела и стъпковото моторче и колата стана доста по-пъргава, но проблема остана.

Сутрин при студен мотор пали трудно и не държи ниските обороти. Когато подам газ, след отнемането забива стрелката на оборотите на 0 и гасне. След като се затопли мотора, проблема изчезва. Това го прави на бензин преди още да е превключила на газ.

Дайте някакви идеи къде да закарам колата на сервиз в София, защото ще става все по-студено и така не може.

 

Клеморедът също ми направи проблем онзи ден. Свалих го и го почистих. Поизкривих най износената пъпка на пеперудата и го сглобих. За сега работи, но търся нов и не успявам да намеря. Някой да му се намира излишен?

 

Като цяло съм много доволен от колата

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Колко показва стрелката на бензина и кога за последно си сипвал бензин и кво количество?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех колата от газаджията, при първата проба на студен мотор преминаването беше безупречно. Надявам се и утре сутринта да е така. Оказа се че RAIL са вкарали дефектни рейки и се наложи да я подменят с RAIL METIS които са единични и са самостоятелни за всеки цилиндър. Казват че били доста по бързи и работели мн добре което и на мен ми направи впечатление. Сега се надявам само да не гасне и разхода да е ОК край, спирам да се занимавам с газаджии.От ДИМЕЛ се оказаха професионалисти, постъпиха много отговорно и направиха всичко възможно и ми предложиха всички удобни за мен варианти. Радвам се че ще продължа да съм им клиент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Уикенда успях да засека разхода (CR-V 1999 г. 128 к.с)

Извънградско 10.5 - 11 л/100 при скорост 100-110 км/ч и няколко изпреварвания със 130-140 по магистралата

Градско 13-15, но карам предимно на къси разстояния. Гледам, че и стреката на горивото мърда надолу и тя, но там нямам наблюдения колко точно.

 

Не можем обаче все още да разберем, защо сутрин не ми държи оборотите на празен ход. Диагностиката не показа никакви грешки. Почистихме дросела и стъпковото моторче и колата стана доста по-пъргава, но проблема остана.

Сутрин при студен мотор пали трудно и не държи ниските обороти. Когато подам газ, след отнемането забива стрелката на оборотите на 0 и гасне. След като се затопли мотора, проблема изчезва. Това го прави на бензин преди още да е превключила на газ.

Дайте някакви идеи къде да закарам колата на сервиз в София, защото ще става все по-студено и така не може.

 

Клеморедът също ми направи проблем онзи ден. Свалих го и го почистих. Поизкривих най износената пъпка на пеперудата и го сглобих. За сега работи, но търся нов и не успявам да намеря. Някой да му се намира излишен?

 

Като цяло съм много доволен от колата

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Колко показва стрелката на бензина и кога за последно си сипвал бензин и кво количество?

 

Някъде около 5 литра бензин за 220 км допълнително към газта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата върви добре и прехвърля идеално но разхода си е висок. Извънграда е ОК кам 10 със 110kmh. но градско е към 17. имам 2-3 предположения но.....1. Ламбда сонда (трябвало да са две но е само една преди катализатора)2. вариант задните колела да са зацепени през цялото време (въпреки че няма никъкви шумове виения щракания или проблеми при остри леви и десни завои с малко или мн газ, усещал съм я на един два пъти да рита на по хлъзгаво но като се опитам нарочо да извъртя гуми и е като залепена) 3. настройка на инжекциона. Интересно ми е защо харчи само в града. Каквото и да е ще дава висок разход и извън града според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Сондата е САМО една. Свети ли чек-а! Ако да - самодиагностика.2. НЕ СА.. 3. Ако не свети чек-а НИЩО не барай по ГИ. Извънградско е ОК. Какъв е маршрута в Сф, по който даде 17 - може и нормално да е!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... ще добавя. Автоматик ли е колата ? разсхода в града наистина е висок дори за софия, е има условия да се постигне но като отговориш на 3-ти въпрос на колегата :)/>/> Също така да чуем и начина по които я засичаш.Към Н. Георгиев, значи да разбирам че наливаш пресен бензин в резервоара поне 1 път месечно ?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Н. Георгиев, значи да разбирам че наливаш пресен бензин в резервоара поне 1 път месечно ?

Наливам 95 за 50 лв.Все пак от време на време се случва да я сръчкам малко на бензин.Преди това съм карал дизел и може би още не съм свикнал да сменям предавките както трябва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V принципно не е капризно към бензина, но това може да е една от причините за споменатите от теб проблеми при студено палене и кофтито работа на бензин. Ти като налееш 50 лева бензин с тая газова сигурно се налага да налееш нови 50 лева след може би половин година. По добре сипваи по често и по малко от колкото рядко и по много, че бензина в резервоара си старее и почва да върти номера. Ако отдавна си зареждал ( повече от 2-3 месеца) те съветвам да го поизгориш докато стрелката ти падне на долната черта и от там на сетне да не сипваш повече от по 20 лева. Аз така правя като ми падне стрелката сипа 20 лева и пак карам докато падне, не чакам да светне резерва обаче, и винаги имам някъде около 15 литра в резорвоара коетъо опреснявам с нови 7-8 на 2 месеца някъде. Надявам се схвана каква ми е идеята.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маршрута ми е кр. поляна до кр. село през нестеров. тва са 4км за около 15 мин 10мин от които са ми леко задръстване. нищо не свети никаде. няма никакви ядове. ще я засека пак.засичам на една бензиностанция от пълна до пълна. 2 пъти вече 11л за няма и 70км. оня ден 16л. за 100 извън и 40 в софия. което беше добре.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този маршрут,трафик и дистанция разход 17 не е ненормален, според мен! Карай така ;)/>

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засичането не ти е правилно, тъака газ не се засича, изхаби я , после сипи 10 лева и виж колко ще минеш докато свърши, инак за тея 4 км дето минаваш с малко задръстване си много близо до тоя разсход дето спомена, та тя едва успее да загрее и ти си стигнал :) Ако искаш прежали едни 10 лева на една празна бутилка сипи ги и караи за кеф из града (макар че софия и каране за кеф хич не ми се връзва) докато свършат да видиш че ще минеш достатъчно километри. 4 км в града, в студа, на студена кола, си е разсход и за бензина и за газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече ще я засичам л./ден и спирам да се занимавам. ако някоя събота и неделя пак ми лапне 17без задръствани вече ще играе компа. хубавотое че вече инжекциона работи супер добре с тези Реил Метис не ме дразни. само да вмукна едно кратко въпросче: - някой знае ли колко струват обслужващите ремъци със смяната че в сервиза на Омбре при пълното обслужване не са ги сменили а ме е страх да не стане инфекция че на студено си посвирват. може би съм пропуснал допълнително да кажа и тях да сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, па дано вътрешните да са сменили :D щом са ги оставили начи са били ОК, ся от стъда може да обаждат но тва не значи че ще се скъсат, пистов ремък тряя да е адски зле за да те остави някъде, инак не са скъпи, може някои да е хлабав за тва да присвирва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен маршрута ми е 2,5 км от вкъщи до работа и затова разтояние ми дава 14 градско (понякога има леко задръстване, понякога няма). В двете посоки ми се връзват 5 км. Карам ги почти изцяло на газ, понеже включвам малко колата да загрее и тогава тръгвам. Извънградско ми дава около 10. Направена ми е да превключва на 39 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната седмица карам, без да я напъвам много и сменям предавките на 3 хил. оборота и като падне под 2, свалям предавка надолу. За разход не мога да кажа, понеже се качвах до Алеко да тествам новите гуми. Bridgestone DM-V1 - пооръсих се, но возията е много приятна и колата е стабилна на сняг и мокро. Нагазих в 30 см сняг и не усетих проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес засякох ЦРВ-то извънградско. До Пловдив със 4 човека и пълен резервроар с бензин + багаж и скорост 120-140 най често към 130 заредих 19,5л. за 175км. От които около 25 са ми градско с около 20мин. задръстване в Пловдив. На връщане карах със 110км/ч и за 150км ми зареди пак толкова, но забелязвам че на тая бензиностанция ми пълнят повече газ от колкото трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход на газ с ГИ може да се очаква от ЦР-В 147 к.с.? Реален ли е около 10-11 извънградско и около 12-13 градско във Варна ???Струва ми се нисък особенно на градския цикъл....,как мислите?Тези ЦР-вта реално над колко км/ч на извънгадско стават много шумни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ви колеги коментарите, много интересна тема сте подхванали. Гледам по каталог едно CR-V 1-ва дават му 8,6/100 извънградско разход на бензин. На газ слагаме теоретично с един литър отгоре разход става 9,6/100км разход на газ. Това говорим с ГИ и тея разходи приемаме че са минимални, т.е. при възможно най- икономична скорост от 80-90км/ч.И вие сега тука сами са обеждавате, че и другите дето ви четат темата че с 110км/ч средна скорост при извънградско ви дава разход 10л/100км.Как става тоя номер?Нещо не ми се връзва

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С разумно и плавно шофиране. :cool: Мога да накарам англичанката/както и всяка друга кола/ да дава 2/100 отгоре, като пак карам с толкова. Има разлика дали намаляваш на скорост , дали като изпреварваш връщаш предавка, колко газ даваш, на баир как водиш колата...При ГИ разликата не е 1л, а по- малко е разликата. Особено на междуградско. Макс 0,5/100. Поне при мен е така- от 6.5 бенз на 7газ при скорост до 120 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...