Jump to content
Veseliq

Acura TL-S 3.5 2007 в mobile.bg

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

За още 6 големи отгоре взимаш ТОВА, което е флагмана на Хонда. Плюс това е по-удачно да караш Леджънд, по простата причина, че си е предлаган официално за Европа, докато TL-а е "единична" бройка вкарана от Сев. Америка, т.е. TL-а е по-труден за поддържане, намирането на части (примерно едро габаритни), а разликата в лукса и комфорта между двата модела няма да ги споменаваме. Вярно, че е лесно отстрани да се каже "само още 6000лв отгоре", но ти сам каза, че си бил заделил настрани 4 бона за евентуално сервизиране/оправяне на проблеми по ТЛ-а, така че ако КВ1-цата е читава като цяло, си е оферта според мен. ;)

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами, Акурата ми хвана погледа: 1) заради цената 2) заради визията - Legend-а не ми харесва, тази Акура е много подобна на моят Акорд, който за мен е една от най-красивите коли на Хонда3) защото е Type-S - твърдо оказване (Legend-а си е лимузина - вози като кораб, возил съм се), всички екстри, готина задница с 4те тръби, реално TL-а е 90% идентичен с RL-а (Legend), като изключим някои детайли като точно тези неща, които на мен харесват повече от Legend-а4) защото е с ръчни скорости - Acura Type-S има и автоматик, но пък е с лостчета на волана, което го няма при Legend-а

Вярно, че е лесно отстрани да се каже "само още 6000лв отгоре", но ти сам каза, че си бил заделил настрани 4 бона за евентуално сервизиране/оправяне на проблеми по ТЛ-а, така че ако КВ1-цата е читава като цяло, си е оферта според мен. ;)

Ами там е работата че не съм ги заделил. Тоест ако я взема сега, ще я взема с финансиране (30% начална + 2 години вноски), с което ще ми останат пари след всички задължителни данъци, такси, каско и регистрация да я обслужа изцяло и да сложа две нови гуми (нали е разцепена едната). От там нататък всеки месец мога да вкарвам пари докато я стегна, но бих тръгнал да правя такова нещо ако основните неща са на лице, а именно:да не е удряна, да е здрав двигателя и скороститеА точно тези три компонента при горната кола са част от проблема. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става /вече/ Акурата. Аз я закарах с един приятел кандидат-купувач в Юбико. Удари отпред, отзад, отдолу - прецакани скорости, странни вибрации по двг. и какви ли не други забележки. Колата е с доста дълги прекъсвания на гражданската отг., най-вероятно вследствие дълги ремонти по сервизи. А иначе е излязла на 10000мили от САЩ /платихме в сайт за проверка/, няма никаква история там, т.е. докарана е тук почти нова и се е почнало...жалко за колицата. А освен това е подготвена от продавача в пакетна цена с други автомобили за износ. Сещайте се защо...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно се чудех дали колегата, дето я е карал в Юби пише във форума и ще се включи - мерси за намесата.

А освен това е подготвена от продавача в пакетна цена с други автомобили за износ. Сещайте се защо...

Чи къ - ще я продават някъде другаде "нов внос" явно :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигам темата, защото тази морга все още се продава, вече на цена 14 900:http://www.cars.bg/u874758

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я бях гледал, много време си поседя. А иначе Весел ей така, че ми стана интересно, защо слагаш ръчните скорости пред автоматика на тоз клас автомобили ? :)

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е закупен от официален вносител на марката за България

ъъъ.... Acura имат ли изобщо официален вносител за БГ???? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я бях гледал, много време си поседя. А иначе Весел ей така, че ми стана интересно, защо слагаш ръчните скорости пред автоматика на тоз клас автомобили ? :)

 

Ами нямам бе :) Но тази кола не е точно лимузина - TypeS версията си е с по-твърдо окачване, къси скорости, по-"нервен" двигател и като цяло ме влече идеята да си я карам с ръчка. Дори автомата има палци на волана и се кара по-"интересно". Ако беше с автомат, нямаше това да ме откаже от покупката. Виж, да кажем Honda Legend, която вози като кораб, би било безумие да се вземе с ръчка (за това и се предлага само с автомат) - то си е баш лимузина.

 

 

ъъъ.... Acura имат ли изобщо официален вносител за БГ???? Публикувано изображение

 

Нямат, разбира се, Acura се продават само в Щатите. За това и казах, че продавача е некоректен. Както някой колега по-горе е писал в темата, колата е внос от щатите и не става за чеп за зеле.

 

Ако проблемите бяха отстраними, аз лично бих я взел, бих налял още 10 бона с времето и бих я направил в топ форма. Но щом е блъскана и преправяна, вероятно геометрията й е крива, а сумите за отстраняването на проблемите надвишават доста собствената й цена. Жалко е, такава прекрасна кола да бъде съсипана от някой мърльо...

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Acura имат ли изобщо официален вносител за БГ???? Публикувано изображение

 

Предполагам, че е купена от тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата отново е на пазара, от частното лице, която е купило, предполагам - но вече "без удари":

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11394251814516935&f1=details&slink=64pf1x

 

Човека помпя, че беше писал тук за навигацията й:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81185

 

Тъй де - има много малък шанс това да не е същата кола, а просто кола същата година, същия цвят, отново с ръчни скорости, на 7000 мили от тогава в повече, но надали. Въпроса е, че тогава колата беше пусната на 15 000лв накрая, за да се продаде с ударите. Предполагам дори още са свалили. Сега обаче след няколко стабилни ремонта е на 30 хиляди лв.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли,че е същата?Тогава и  мен ме привлече,звънях на търговците.Бях прочел и твоето мнение.Но бях много далече и нямах време за пътуването,и после си замина обявата:))))).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идентични джанти, идентичен цвят, идентична година, идентично оборудване (навигация)! Идентичен километраж с едва 7000 мили повече от когато я гледах. Acura TL Type S като цяло е голяма рядкост, а ръчните скорости в америка са "опционални" без намаляне на цената - там автоматика е на почит и трудно се намират коли поръчани с ръчка. А човека сам казва, че е единствена в Европа ;)

 

Ти кажи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва или десният фар за мъгла го няма :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Свалям от цената за всяка забележка, ако някой намери някаква." - браво колега, смъкнахме я на 29 950 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва или десният фар за мъгла го няма :D

  Колега, това явно е отвора за турбото  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата съм я виждал на живо на една от седмичните срещи , човека явно я беше купил току що и имаше редица забележки тогава . Спомням си , че търсеше радиатор за климатика , който липсваше. Имаше и сериозно количество кит на лявата греда над вратите , май на задната. Беше се спукал и се беше отчупило парче. И тогава се похвали , че го е купил за без пари. Ако е оправил всички тези проблеми си мисля , че е нормално да качи цената , но 30к ми се струват много, но и не знам подобни такива Акури как вървят изобщо. Каквото и да си говорим ,колата е уникална за мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А отзад това L металната част на емблемата ли е паднала ? Мисля,че беше на месечната колегата за малко, след това си тръгна ;)

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и сериозно количество кит на лявата греда над вратите , май на задната. Беше се спукал и се беше отчупило парче. И тогава се похвали , че го е купил за без пари. Ако е оправил всички тези проблеми си мисля , че е нормално да качи цената.

 

Колата беше със сериозен удар там, беше смачкано и гърнето, a джантата беше в багажника, понеже се беше пръснала гумата, от каквото е ударила. Имаше и поредица други, още тогава отстранени удари, според Юбико - некадърно. А въпроса е, че в обявата сега пише  "Няма удари."

 

Ако беше в перфектно състояние, тази уникална кола, за която няма части у нас, може и да струваше 30 хиляди (в Щатите реално се продават по 12-15 хиляди долара тези, имаш да платиш и мито 10%, ддс 20% и транспорт 1500 долара).

 

Но имайки предвид, че Legend в момента се намира за около 20 хиляди лв, със същия двигател, същата година, но 4х4 и разни други екстри, които в Акурата ги няма - малко е дразнещо да видиш кола съдрана от ремонти да се продава на тия пари. Само фен би я купил - дано фена чете тази тема като търси информация за "Acura TL Type S".

 

Редакция:

 

Ей ти Акура с чист CarFax (перфектна сервизна история) за 11 900 USD преди пазарлъка, на същите км (намерих я за 3 мин, можеш да си представиш още колко има): 

http://www.ebay.com/itm/Acura-TL-TYPE-S-07-type-s-navigation-leather-sunroof-bluetooth-auto-nav-1-owner-/291118513452?forcerrptr=true&hash=item43c803fd2c&item=291118513452&pt=US_Cars_Trucks

 

Свързваш се с http://www.autostate.bg/, плащаш капаро и ти докарват колата, както го смятам ще излезе под 25 000лв (даже идва 21 хиляди с текущия нисък долар, трябва ти комисион за АутоСтейт и 200-300лв Технотест).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е да , но не съм тръгнал да си купувам такава кола в момента , не знам дали и ще си купя някога ;) просто трудно бих заменил практичността на комби версия, а вече свикнах да ме нареждат, че карам най-грозната Хонда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, момчета, аз съм собственик на Акурата и гарантирам, че колата е 100% ок. Ако някой от форума я вземе давам 6 месеца гаранция на колата и:-)специална отстъпка от цената. Просто си купих и хонда:-)S2000 и не ми остава време да карам Акурата. Иначе е:-)супер автомобил и 100% уникат. Просто не си хабете клавиатурите да пишете за удари и други врели некипели след като не сте идвали при мен да гледате колата.

  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акурата ти от Евролийз ли е купувана преди 2 години? Чакай, нека аз ти отговоря - ето кога Акурата изчезна от обявите в мобиле.бг, а ти пусна тема да питаш за навигацията й (която искаше код и като я гледах):

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81185&view=findpost&p=1057322737

 

Твоята Акура последно бе пусната на 14 900лв, преди 2 години и след оглед в сервиз излезе, че е била удряна. Отделно, че задната й гума беше в багажника, гърнето смачкано, а парктроника изкормен. Сега я пускаш за двойно повече пари и твърдиш, че никога не е имала удари - бъди коректен :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зaщо си мислищ, че не съм лоректен? Aз е тaзи колa съм нaлял нaд 10 к зa 2 години. Сегa я дaвaм в перфектно сустояние и тп не сaмо нa думи, a и гaрaнция от 6 месецa. Aко някой по коректен ти продaде тaкaвa колa зa по-мaлко, купи я от него мен.Нaй-нискaтa оценкa нa зaстрaховaтелите е 26к, aз и нa толковa съм я зaстрaховaл. Дaвaм я с кaско, винеткa, плaтен годишен дaнък, зимни и летни гуми. Сaми тези нещa струвaт нaд 2000 лв. Елa и виж състоянието нa колaтa и вървежa. Aко ми нaмериш другa тaкaвa колa под 25к, aз ще я купя. Струвa ми се, че сaмо си чешеш тук клaвиaтурaтa щото не си порaснaл още зa 286коня 3.5, нaй-добрaт хондa, която някогa съм имaл или виждaл.

  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма нужда да се заяждаш с колегите си!Колата си е твоя и ти си определяш цената,но тук отдавна не "взривяваме влакове".Изобщо не трябваше да се обаждаш ,че колата е твоя......сега само негативи!Едва ли някой след всичко изписано ще дойде за оглед.Тея "екстри" като каско и гуми са си за твоя сметка нал знаеш :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз да не съм някоя мишка да не се обаждам. Колата е перфектна е го гараттирам. За справка Омбре, който я е поддържал. Изобщо не ми пука дали някой от форума ще се обади. То е ясно, че 99% от този форум карат хонди над 10 г. и под 10 000 лева. Моята Акура е съвсем друга бира.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз да не съм някоя мишка да не се обаждам. Колата е перфектна е го гараттирам. За справка Омбре, който я е поддържал. Изобщо не ми пука дали някой от форума ще се обади. То е ясно, че 99% от този форум карат хонди над 10 г. и под 10 000 лева. Моята Акура е съвсем друга бира.

 

Най-добре пиши в някой от форумите за богати. Като твоята Акура е прекалено добра, че да я оценят хората тук, не виждам защо се напъваш и коментираш кой за каква кола не е дорасал :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa Весеш, кaкто виждaш, нито съм пуснaл обявa зa продaжбa в тоя форум, нито нищо. Просто видях, че пaк си почнaл дa пишеш врели некипели и товa ме провокирa дa пишa. Aйде успех и нa теб, дaно си нaмериш читaвa хондa нaд 270 коня, aко нaистинa търсиш рaсовa мaшинa.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...