Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

    Колеги здравейте, от вчера у дома имаме още една HONDA.CIVIC 8 1.8 140к.с. англичанка.Колата е 2009г на 73000км(проверени).Искам да ви питам какво масло трябва да ѝ се налива и колко литра събира?Двигателя е R18А2.Масления филтър разбрах къде е, но не намирам нищо за местоположението на горивния.Също така ако може да ми кажете от къде се пуска менюто за следене на моментния разход и как се занулява.Благодаря ви предварително за отделеното време. :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честита кола :)

 

Горивния филтър е вътре в резервоара. Трябва да махнеш конзолата с ръчната спирачка, вадиш горивната помпа и т.н.

 

Моментния разход - разцъкай бутоните отдясно на волана (селект и т.н.), за превключване на различните режими. Един от режимите ще ти е за моментния разход, ще го видиш.

 

За масло - R серия може и с 5W40, но 0W30 го дават  като по-добър вариант дори. 5W30 същи някои ползват, темата с маслата е абстрактна като цяло (трябва да го пише в книжката за експлоатация, ако я имаш)

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Горивния се води, че не се сменя. По книжка пише, че събира 3.7 литра при смяна. При мен след вече 2 смени от 4 литра остават някъде 100-150мл. Слагам 0W40, но бих слагал Castrol 0W20 H.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     Колеги, благодаря за светкавичната реакция.Значи горивния филтър да не го пипаме за сега?Ако някога нещо стане и се усъмним в него тогава да го мислим щом се води, че не се сменя?Сетих се да питам още нещо.Къде се намира филтъра за купето?Гледах отпред в двигателния отсек и не видях нищо :-) .Гледах и жабката да не би да е като на 7-ма серия, но не е.А в жабката има един отвор като за вентилация с подвижна част, която се върти и има означение за отворено и затворено.Това какво е?Да не е хладилна жабката понеже съм виждал, на някои обяви да пише, но мислех, че е грешка на продавача?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър купе - отляво на краката на пасажера. Има капаче, наври се там и ще го видиш. Жабката е хладилна и това е отвора за студения въздух, затваряш/отваряш по желание.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предвид честите въпроси прилагам извадка от сервизната книжка за сивик 8 3/5 врати.

 

Първите 6 картинки са параметри свързани с геометрията и течностите в колите ни. Колко масло, колко антифриз ала-бала.

post-2261-0-80371600-1465899504_thumb.jpg

post-2261-0-14714800-1465899511_thumb.jpg

post-2261-0-86874900-1465899518_thumb.jpg

post-2261-0-43231600-1465899524_thumb.jpg

post-2261-0-55803600-1465899528_thumb.jpg

post-2261-0-20651600-1465899534_thumb.jpg

____________________________________________

 

Вторите 6 картинки са сервизните интервали

post-2261-0-70958300-1465899542_thumb.jpg

post-2261-0-60797400-1465899548_thumb.jpg

post-2261-0-33780100-1465899555_thumb.jpg

post-2261-0-22420200-1465899561_thumb.jpg

post-2261-0-69738500-1465899568_thumb.jpg

post-2261-0-81583400-1465899573_thumb.jpg

Редактирано от Orlin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На картинката е показан Сивик хеч(англичанката)

Отдолу по таблиците навсякъде пише Maintenance Schedule for Petrol Models(Exept ЕU)

Защо така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, пропуснал съм тази подробност

 

In EU countries, follow the

maintenance schedule in the Service
Book that came with your vehicle.

Или иначе казано, за различните страни има различни регулации (явно). Тази сервизна книжка е "обща".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се нулират данните за среден разход, оставащо гориво до бензиностанция, средна скорост, километраж и т.н.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се нулират данните за среден разход, оставащо гориво до бензиностанция, средна скорост, километраж и т.н.?

 

Задържайки SEL/RESET бутона.

 

post-32703-0-41073700-1466436697_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря!Нов въпрос:Преди малко след смяна на гуми(не знам дали има връзка) на таблото светна този знак в центъра на оборотомераpost-19817-0-71332800-1466443610_thumb.jpg

Какво означава и как да бъде изчистен?

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Беселин. Имаш система за следене налягането на гумите. Това е съобщението, че в една или няколко гуми налягането е ниско. Провери си гумите и ги напомпай до заводското предписание.

До колкото помня от теми от форума това съобщение не се чисти само, но как се премахва не мога да ти помогна. Системата е TPMS. Потърси в нета как се премахва.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и на мене вчера на дълъг път ми светна лампата за маслото,за първи път,като проверих щеката по късно всчко беше ок,като я обслужвам ще пробвам с по гъсто,като угасих мотора и рестартирах индикацията угасна,след 50 км пак светна,и така няколко пъти....

Редактирано от борко73

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е от дефектен датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги ако си поръчам това 

http://www.ebay.co.uk/itm/Car-MP3-Player-Radio-Interface-USB-Aux-in-Adapter-For-Honda-Accord-Civic-Odyssey-/161718979653?hash=item25a733cc45:g:5sIAAOSw3xJVaDXU

и го включа в фабричното ЦД дали ще мога да пускам направо мп3 от него и дали ще ми трябва нещо допълнително за купуване или преправяне.

 

Това да ли е същото.

 

Ще можеш. Точно същото си взех за мен, след което установих, че буксата ми е заета от voice control-а. Трябваше да купувам някакъв Y кабел, не ми се занимаваше и го продадох на един колега с акорд. Сложи си го и всичко беше 6.

 

Колега днес пробвах да го монтирам обаче като го включа във фабричното СД и не искаше да работи.Правя абсолютно всичко както е показано на клипчето но не се получава.Даже забелязах , че като включа буксата и не иска дори да ми свири на радио , само изписва името на станцията и до там.Оправя се като изключа буксата и изключа колата.Другото което ми направи впечатление е , че не му свети диода който е на самия адаптер.Ако има значение песните бяха сложени в папки на самата флашка.Някакви идеи къде може би бъркам.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За файловете не мога да кажа как трябва да бъдат качени/записани, понеже не стигнах до там, но това което казваш за индикацията е странно. При мен индикатора светваше при вкарана букса и включено радио. Сега изгледах няколко клипчета дето инсталират точно такива устройства и нямаше нещо специално, което хората да правят.

Твоята букса трябва да е била свободна, нали? Ако е имало конектор включен в нея и ти го заместваш с този на устройството нищо чудно, че не се получава, тогава ще ти трябва въпросния Y-кабел.

И още едно малко тъпо питане, но ... нали след като си го инсталирал и включил USB флашка, преминаваш на CD от самото радио?

Вероятността китайците да са ти пратили неработещо устройство е малко, но все пак съществува. Лошото е, че не знам как би могъл да го тестваш, чисто като електроника, дали е читаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз още му се чудя на това у-во дали да го поръчам. Досега май никой не го е подкарал точно на Сивик без нави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За файловете не мога да кажа как трябва да бъдат качени/записани, понеже не стигнах до там, но това което казваш за индикацията е странно. При мен индикатора светваше при вкарана букса и включено радио. Сега изгледах няколко клипчета дето инсталират точно такива устройства и нямаше нещо специално, което хората да правят.

Твоята букса трябва да е била свободна, нали? Ако е имало конектор включен в нея и ти го заместваш с този на устройството нищо чудно, че не се получава, тогава ще ти трябва въпросния Y-кабел.

И още едно малко тъпо питане, но ... нали след като си го инсталирал и включил USB флашка, преминаваш на CD от самото радио?

Вероятността китайците да са ти пратили неработещо устройство е малко, но все пак съществува. Лошото е, че не знам как би могъл да го тестваш, чисто като електроника, дали е читаво.

Да буксата ми е свободна и преминавам на СД от копчето на самото радио.Моя приятел който ми го поръча след като аз си го избрах каза , че ще пише на продавача.

Кофти се получи и сега се чудя какво да правя, че да мога да си пускам музика от флашка понеже СД прескача , само на радио е тъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати му една снимка / клипче, как на запалена кола и свързано устройство нищо не свети и не се получава и ще ти прати още една бройка без да му връщаш старата. За малки суми не обичат да се занимават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде назад в темата един колега е писал, че устройството "не получава захранване", та мисля си второ дефектно да са пратили ще да е трудно. И тук същата работа. Започвам да мисля, че не става за нашите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава какво може да се ползва за нашите коли.Казвайте какво да правя че ми писна от радио Витоша :-) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Добре тогава какво може да се ползва за нашите коли.Казвайте какво да правя че ми писна от радио Витоша :-) .

Yatour. Тук са по 140 лв. Ако ти се чака - ибей или алиекспрес 90 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://olx.bg/i2/ad/yatour-honda-2oo2-2o11-without-navigation-ID5j4WS.html#:32b35ff90a

Колега това ли имаш в предвид.Ако да , сигурно ли е , че ще стане.

Ами такова със сигурност съм виждал вързано и работещо. За да си сигурен поразпитай продавача. Виж каква гаранция дава, особености и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурното решение е XCARLINK, но идва към 250лв. Бързо решение е FM Transmitter за 10 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново питане , ако сложа обикновени диодни крушки на габаритите да ли компютър ще отчете някаква грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не.

Не съм сигурен, но май тези модели (или поне моя) нямат индикация за изгоряла крушка. Беше ми заминала една задна светлина и нищо не светеше по таблото. Та ако няма такава индикация, не би трябвало да свети и с диод.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново питане , ако сложа обикновени диодни крушки на габаритите да ли компютър ще отчете някаква грешка.

Аз бях с диоди на габаритите. Няма никакъв проблем. Т10 са крушките. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти закачат колата за диагоностика, отчита че не работи крушката. На бодкомпютъра няма индикация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Срам не срам ще питам.

Загрява ли ви се ключа при продължително каране?

Това нещо и при предходни автомобили съм го наблюдавал и не мога да си отговоря защо се получава.

Сега при топло време, загряването е по-осезаемо.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява.

Ха, припомнихте ми един от първите ми постове тук; попитах за горещ контактен ключ след каране в жегите.

Тогава корифеите в този форум ме сравиха със земята....

 

Сега сериозно. Имам проблем с просветка на дисплея за часовник, аудио, вентилация на Сивик 8 дизел. Губи част от линиите по текста.

Мисля, че имаше някъде във форума описание на проблема. Решението май беше презапояване на няколко точки на една платка и почистването й.

Не разбирам нищо от токове и няма как да се справя сама с разглобяване и сглобяване на таблото.

Темата беше :

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98032&hl=дисплей

Там се цитира:

http://www.civinfo.com/forum/electronics/96890-clock-radio-backlight-problem.html

Но имам спомен, че другаде имаше отбелязани точките за презапояване (фото) и съвет за почистване.

Ако имате спомен, моля за линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нещо сложно. Сваля се триъгълния капак над радиото. На щипки е всичко, надига се леко. Самия дисплей е на 2 видии по спомен. Откачат се букси. Вади се, махат се отзад капаците за достъп до платката. Моя го занесох в гсм сервиз. Има около 40 крачета за презапояване, виждат се ясно, стърчат от платката с около 2 мм, иска се фин поялник и сръчна ръка. После обратно и така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява.

Ха, припомнихте ми един от първите ми постове тук; попитах за горещ контактен ключ след каране в жегите.

Тогава корифеите в този форум ме сравиха със земята....

 

Сега сериозно. Имам проблем с просветка на дисплея за часовник, аудио, вентилация на Сивик 8 дизел. Губи част от линиите по текста.

Мисля, че имаше някъде във форума описание на проблема. Решението май беше презапояване на няколко точки на една платка и почистването й.

Не разбирам нищо от токове и няма как да се справя сама с разглобяване и сглобяване на таблото.

Темата беше :

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98032&hl=дисплей

Там се цитира:

http://www.civinfo.com/forum/electronics/96890-clock-radio-backlight-problem.html

Но имам спомен, че другаде имаше отбелязани точките за презапояване (фото) и съвет за почистване.

Ако имате спомен, моля за линк.

Колежке,

във всеки един сервиз за car audio ще ти го извадят и презапоят. Ако ще го правиш сама много внимателно да не окъсиш някой пин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели как се регулират оборотите на празен ход на 1.8 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Някой знаели как се регулират оборотите на празен ход на 1.8 бензин.

Ами мисля, че няма как. Тоя "умния" комютър си ги регулира. Да ме поправят ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка режима холостого хода

ПРИМЕЧАНИЕ:

  • Перед проверкой частоты вращения холостого хода проверьте следующие моменты:
    • Сигнализатор неисправности (MIL) не загорелся, и кодов DTC в системе нет.
    • Момент опережения зажигания
    • Свечи зажигания
    • Воздушный фильтр
    • Система принудительной вентиляции картера PCV
    • Фары выключены

 

 

1. Отсоедините разъем клапана продувки бачка абсорбера паров топлива (EVAP).

 

 

 

2. Присоединить HDS к разъему информационной связи DLC (А), расположенному со стороны водителя под панелью управления.

 

 

A*: На рисунке показана модель автомобиля с ПРК.

 

 

 

 

3. Запустите двигатель. Удерживайте частоту вращения коленчатого вала 3 000 об./мин. (мин-1)без нагрузки (в нейтральном положении механической КП) до включения вентилятора радиатора и дайте ему работать на холостом ходу.

 

 

 

4. Проверьте частоту вращения при условии отсутствия нагрузки: фары, вентилятор климатической установки, электровентилятор охлаждения радиатора и кондиционер воздуха выключены.

 

 

Частота вращения должна быть равна: 650±50 об./мин (мин-1)

 

 

 

5. Дайте двигателю поработать на холостом ходу в течение примерно 1 минуты при высокой электрической нагрузке (включите кондиционер, установите температуру до температуры "максимального холода", вентилятор отопителя - в положение "High" и включите фары дальнего света).

 

 

Частота вращения должна быть равна: 750±50 об./мин (мин-1)

 

ПРИМЕЧАНИЕ: Если сорость холостого двигателя не соответствует допустимым стандартам, выполните процедуру диагностики компьютера ЕСМ по режиму холостого хода (ECM idle learn procedure)., Если частота вращения холостого хода отличается от указанной в технических характеристиках, обратитесь к методике поиска неисправностей по признакам.

 

 

 

6. Снова подсоедините клапан продувки бачка абсорбера EVAP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужно забраться в переводе...

Защо не си направи труда?

Аз не карам бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото днес съм на 600 км пробег и сега чистя теми и отговарям на въпроси.Основно превода-специализиран сервиз със тестер на Хонда..

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,колеги! Имам едно питане:от скоро ми се появи едно почукване като навия волана надясно.Оказа се,че имам кормилен накрайник за смяна.Дотук добре.Сменихме го,почукването почти отшумя.Казвам "почти",защото преди го чувах при всяко навиване надясно,а сега го чувам само при пълен десен като навия волана и главно когато го правя при движение назад.

Всичко отдолу по колата привидно е здраво.Като я качим на канала нищо не потропва... Някой да има подобно почукване.

А иначе колата е Сивик 8 1.8 спорт бензин 

Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае колко мм е размера на шайбата на пробката за двигателното масло? Не мога да намеря информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...