Jump to content
d.pavlovq

Кои са най-качествено направените автомобили?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!Имам към Вас следния въпрос: кои са най-добре направените автомобили като сглобка и материали и салон - материали, разположение на уредите за управление и допълнителните бутони за други функции?Полежителни неща и отрицателни страни на анализираните автомобили. И каквото Вие се сетите още по темата. :)Споделете опита си с различните марки и модели, мисля, че ще се получи хубава дискусия по темата, освен това и полезна като информация.Ако темата ми се дублира, моля да бъда известен за това, преди да се отстрани.

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко...старите модели на почти всяка марка, са в пъти по-качествени от новите "гаранционни еднодневки" според мен ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японските автомобили 1988-1995 -1998г са ненадминати по качество ,сглобка и надежност както и всеки 1 продукт произведен тези години сега нещата мога да ги категоризирам само с 1 дума ШИРПОТРЕБА

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тия ръчна изработка автомобили са най изпипани :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде всеки да споменава конкретен модел, а не 'японските' или 'немските'.За старите модели на всяка марка не съм много съгласен...Имахме Пежо 205 от 87-ма... нищо хубаво не мога да кажа за този автомобил... :DИначе в момента много се радвам на новата БМВ- 5ца, може би един от най- красивите автомобили в последните няколко години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Например Honda Accord да кажем си е символ на качество в Щатите - до колкото помня последните десетина години си влиза в топ 3 на класациите им. Както е на първо място по най-бавно обезценяващ се автомобил. :) Другите марки на които свалям шапка са Subaru и BMW, чиито модели са също редовно в класациите по качество.Сега, вярно е, че по-старите Хонди са по-издръжливи като километри. Но това важи за почти всяка марка - в крайна сметка преди 20 години колите са били доста по-прости. Двигател, скоростна кутия, окачване. В днешно време колите са задължени да имат хиляди електроники, за да контролират ефективността на горене, двигателите са много по-сложни, всичко това, за да влизат в нормите за емисии. Допълнително има купища задължителни системи за сигурност - от елементарните ABS-и, до новите EBD, ESC, хиляди еърбези и сензори кога да се отварят. Отделно изискванията на клиентите - искат си климатроници, бордови компютри, куп други глезотии, които осложняват автомобила и добавят нови звена, където да могат да се появят проблеми. Това не пречи и новите Хонди да правят по 200 хиляди километра почти без да влизат в сервиз (ако се поддържат) и да карат по половин милион, с грижовни собственици. Същото важи и за другите марки с много традиции в качеството. Далеч не бих нарекал днешните коли "еднодневки", "боклуци" или нещо подобно! Тук по-скоро гроздето е кисело.Но нека имаме предвид, че ако някой от нас дава между 50 и 100 бона за нова кола, едва ли ще му пука колко над 200 000км ще изкара тоя автомобил. Ще го интересуват три неща - да изпълнява нуждите му за разнер, да изглежда страхотно, да има от най-добрите двигател и екстри за парите и класа си. Вероятно след 5-6-7-8 години, като тая кола почне да създава проблеми, ще има възможност да я смени с друга. Тоест проблема не е в качеството, а това, че не отговаряме на хората за които производителите правят коли.ПС: Тая тема според мен е за офтопик, 'щото просто си чешеме езиците.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам към Вас следния въпрос: кои са най-добре направените автомобили като сглобка и материали и салон - материали, разположение на уредите за управление и допълнителните бутони за други функции?

 

Когато се говори за НАЙ ... тогава няма множествено число.

Ако това горе е конкретният въпрос, най-добра сглобка, най-качествен и удобен салон ... тогава явно не търсим бързина и красота, а сигурност, комфорт и удобство. Което автоматично ни праща в класа на лимузините и всички примери от рода на "Моя сивик е на 20 години и нищо му няма" или "Дъртото ни пежо беше зле, затова явно годините не са определящи" (нищо лично просто този пример ми попадна), са напълно излишни.

И приказки от рода на "немските са супер" или "японските са супер" също са излишни.

След като искаш да сравняваш "НАЙ" в класа на лимузините то избора ти не е голям ... имаш едно BMW 7 серия, S класата на Мерцедес , Maybach и Rolls Royce. Аз поне за друго в момента не се сещам, ама поне като сте тръгнали да говорите за най-доброто ... говорете за най-дорбото, а не за някакви среден клас коли от преди 15-20 години, и дали били здрави и удобни и дали днешните дачии и рена са еднодневки и тем подобни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чакай сега. Според мен колегата не е казал НАЙ-големият и НАЙ-луксозният автомобил изобщо някога правен. Говори за НАЙ-качествения и добре измислен, най-вероятно за класа си. Тоест и при ниския и средния и високия клас трябва да си има НАЙ. Изброените от теб 4 модела са коли на стойност между 100 000 евро и милион. Което е нереално.Големи, удобни, луксозни автомобили, пълни с екстри има и за много по-малко пари (30-50 хиляди евро).Говорейки за НАЙ-голямо качество, за мен това означава най-малко влизане в сервиз. Когато говорим пък за НАЙ-добро гаранционно обслужване, за мен е минимални проблеми да приемат (или да си вземат) колата в сервиза и минимално време да излезе от него. По тези две точки Honda, BMW и Subaru оглавяват класацията в Щатите (която е доста по-обективна, от колкото "според мен Еди-си-коя-марка Еди-си-кой-модел е най-доброто" например.За НАЙ-удобен интериор също си има класация. Тя също е американска и включва по някой друг американски модел (които не са тачени у нас), ето ги и за последните две години:2011 http://www.autoblog.com/photos/wards-2011-10-best-interiors/#photo-4044655/ (има и Honda)2012 http://www.businessinsider.com/the-10-best-car-interiors-of-2012-2012-4#audi-a7-1

Редактирано от Tino
Цитати на предишно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, преместена е, а не изтрита Публикувано изображение

 

 

Да, точно това съм имал впредвид, съобразно българската реалност, всеки има лични наблюдения над някои модели и марки, действително не искам да се говори за коли, които никой

 

честен българин не може да си позволи и които се карат само от милионери.

 

Интересно ми е коли нисък до 30 000 лв, среден до 60 000 лв и висок клас/по над 80 000 лв например/, като тези цифри не значат нищо, просто давайте мнения, за коли до които имате преки наблюдения, опит, притежавали сте, знаете им историята, колко често влизат в сервиз за ремонт, може и за обслужване.

Салона на автомобила харесва ли ви като качество, като оформление, цветова гама, интуитивен ли е, всички уреди ли са лесно достъпни за шофьора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... за коли до които имате преки наблюдения, опит, притежавали сте, ...

Значи трябва да свалиш летвата до 3000 лв.Говоря за себеси.Отговорът тогава е - японските. Ама произведените в Япония, а не в Турция, Холандия, Англия ...п.п. Цената на автомобила (втора ръка) не е фактор за класа на същия. Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На работа шофирам 2 нови служебни автомобила, Хюндай I10-1,1 бензин и Ситроен Немо-1,4 дизел.Хюндая : цена по спомен 21 000лв, всички екстри за модела, сравнително добър интериор и пластмасарии за цената си. Колата е на 47 000км., обслужвана е гаранционно, основни проблеми са биалетките(4 пъти са сменяни до сега) и окачването като цяло по предницата, с двигателя не е имало проблеми. Преди 2 седмици някъде и се втърди волана и изчезна хидравликата, от Хюндай обявиха , че е за смяна цялата кормилна колона на цена от 6000лв....в сайтовете за коли тези коли вървят между 7 и 10 000лв...проблема го има не само при нашия автомобил, след четене по форуми и т.н.Ситроен Немо: цената пак по спомен е някъде около 20 000лв., пробег-34 000км, интериор никакъв общо взето, изпочупиха се сума и пластмаси в купето, жилото на държката за отваряне на вратата се откача 5 пъти до сега. Колата още като съвсем нова гореше масло и доливахме, при положение, че трябваше сменим маслото на 20 000км. по инструкция ..., счупи се преден амортисьор и съответно сменихме 2-та заради гаранцията-670лв. двата, а колата се ползва само за превоз на хора, не е товарена никога, накладки са сменяни 6 пъти до сега по спомен.От мой приятел знам, за случаи с Ягуар( не знам кой модел точно и на каква цена), пак купен нов и гаранционнен на 70 000км. му блокира двигателя, Ауди С8, фабричен дефект в спирачната система, някакви болтове не издържали на натоварването... за щастие подмяната е за сметка на Ауди, а не на собственика, Аудито все пак е на цена около 300 000лв., пак закупено ново и гаранционно...Фабрични дефекти открити в нови коли има доста през последните години, независимо каква марка са, а качеството на използваните материали в интериора на масовите автомобили от средния клас, не си стурва да се коментира според мен...и така, не ангажирам никой с мнението си, може да е полезно за някой решил да си вземе нов автомобил, поздрави :)ПП. За цените на "гаранционното обслужване", може да се отвори цяла тема...няма такива цени просто :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма значение нито пари, нито коя ръка, аз не карам нова кола, повечето не го правим в личния си живот, но е хубаво да има информация и всеки да прецени по тази информация малко за даден автомобил, ако желае да го закупи или въобща се интересува от него.Аз лично за Прелюда 5-та генерация мога да кажа, че ми е много симпатичен като салон и по-скоро като табло, салона е добър, предните седалки не са в топ състояние, но е нормално да се износят от 97-ма насам. Таблото свети слабо, през деня трудно ще забележиш ако свети. Лошо впечатление ми прави, че има доста пластмаса, например броните на автомобила, мигачите ми се струват много паятнови и много нестабилно закрепени, шибидаха, който скоро не е отварян избива ръжда. Вози много комфортно и приятно, за дълго пътуване е супер, отзад място е ограничено за задните пасажери, колегите казват, че могат да пътуват средни на ръст хора със слабо телосложение. Маневреността му е по-малка от обикновен автомобил, тоест радиуса на завиване на гумите/причината не знам каква е/, с работещ 4 WS завива доста добре. Багажника е малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За качество на сглобката много силно впечатление ми направиха старите петици Е34 на БМВ. Личи си, че колата е била в премиум клас. На 20 години, а интериорът и салонът не са мръднали. Оставете циганските бараки, в които само един Господ знае какво е вкарвано.. Ако са били полагани съвсем нормални грижи, тези коли са адски запазени. Същото се отнася и за Е39. Върху тройките нямам наблюдения, особено Е36, защото въобще не ги харесвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хюндая : на 47 000км., 4 пъти сасменяни биалетките до сега). изчезна хидравликата, от Хюндай обявиха , че е за смяна цялата кормилна колона на цена от 6000лв....в сайтовете за коли тези коли вървят между 7 и 10 000лв...Ситроен немо- интериор никакъв общо взето, изпочупиха се сума и пластмаси в купето, жилото на държката за отваряне на вратата се откача 5 пъти до сега. Колата още като съвсем нова гореше масло и доливахме, при положение, че трябваше сменим маслото на 20 000км. по инструкция ..., счупи се преден амортисьор и съответно сменихме 2-та заради гаранцията-670лв. двата, а колата се ползва само за превоз на хора, не е товарена никога, накладки са сменяни 6 пъти до сега по спомен.

колега ти ме разби :) "а качеството на използваните материали в интериора на масовите автомобили от средния клас, не си стурва да се коментира според мен...", Имах акорд 98 англичанец, но след инцидент взех БМВ 320. Возих приятелката ми в служебна Форд Фиеста. Жена е, не разбира от автомобили, но беше категорична че качеството и вида /за поне 5 г. повече употреба, все пак зависи и от начина но.../ на пластмасите на БМВ- то, макар и 1993г. са много по- добри."ПП. За цените на "гаранционното обслужване", може да се отвори цяла тема...няма такива цени просто :D" Пак изби рибата, само да не те намерят... :)В този форум се доказах като селянин относно политиката на автомобилостроителните фирми за новите им автомобили /що се отнася за познанията ми за тест драйва/, И ЯВНО НЕ РАЗБИРАМ защо се сменят хидравлики и амортисьори на баснословни цени? Това не би ли трябвало да се поема от гаранцията. А дори и извънгаранционно да е обслужването... Гаранционната смяната на масло в сервиза на Тойота в Сливен, не помня модела, а само това че двигателя е 1.0 струва 135 лв. Е да де, тя цената е обявена за ТО 1, но при условие че сам си сменяш някладките... За моето БМВ 320 с грандиозните 6,5 литра масло- 92 лв. Нали сега... И то при условие, че съсем не е гарантирано качеството на услугата. Колега имаше чисто нов авенсис- еми на 18- тия път разбраха от къде му тече масло от СК и след куп сметки заеба две неплатени. Еми то при тия цени/42 лв за декоративна решетка ня мястото на халогена. Така му пребоядисаха и наснаха предната броня след удар с куче, че и евтин таксиджия ще се възмути. Редактирано от junker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали не си мислите, че САМО в БГ цените на консумативите, частите, и работата в сервизите на официалния вносител, са в пъти по-високи?!п.п. Не схванах, какъв е проблема с накладките - не искат да ги сменят, при сервизно обслужване, или не искат да ги сменят БЕЗПЛАТНО?!п.п.п. Авенсиса, например, е мейд ин ЮК, и интериорът е калпав, като на всяка англичанка.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топ класа на почти всяка марка- Мерцедес някакви лимузини амг-та,ауди а/с8,бмв 760ли,хонда легенд(особено за япония) мазератита,порше панамера и прочие.бих заложил на новия легенд,или панамера,може и некое мазерати-когато остарея достатъчно да карам лимузина де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топ класа на Ауди е посредствен от към качество(какво да говорим за по-ниските им класове).От гледна точка на надеждност е дори по-ниско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предишните фирми се накарах на служебни нови и стари коли/бусове. В последната имахме три транспортера, два крафтъра, едно ЛТ, бус Тойота, ярис, Хайлукс и едно Кади всичките чисто нови! Е тия фаувета постоянно имаше проблеми с бусовете, моя Транспортер му хъркаше втората от нов, рейката тръгна на втората година, на другото Транспортерче райката замина още на първата година, Лт-то постоянно имаше течове от диференциала, Кадито беше добре. Тойотите: бусчето на 60к му смениха задни аморт. гаранционно, яриса беше пушка, Хайлукса само това, че много скърца окачването. Имам един познат караше старата С-класа служебна от нова, тя тръгна да ръждясва от тавана :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е съществувал мит:"Едно време какви коли имаше"!Чувам го в продължение на много години.Така че, всяка кола с времето си!Качествени коли са повечето Хонди, Тойоти и т.н.японски машини.Немците отдавна са се предали на маркетинговите специалисти, а жаждата за пари там е огромна ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от дефектите на германките от 2000-та насам са внимателно планирани във времето. Изключително много е мислено за следпродажбена извънгаранционна печалба ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

върху нова японска кола нямам наблюдения но нашите си вземаха опел астра Н 1.6 екотек 115кс есктрите са ел стъкла климатик и ел фарове с халогени :) и до там ..огледалата са с ръчки :) но какво да кажа новото си е ново.. но почне ли да се чупи ии тия консумативи дето се сменят само в гаранционни сервиз...работата става ужас.. повечето от вас знаят на хондата ангренажа 80лв и пред блока смяна, маслото 90лв филтара 15 и на кварталния канал смяна :) на пътя колата гасне ръг базик и палиш и се прибираш ама на новата светва всичко и нищо не можеш да направиш вика се пътна помощ. одират те в оторизирания сервиз мъжката и накрая ми гаранцията не покрива :) хахаа ;) да чукна на дърво опелчето 130 000 км се държи добре върви си харчи нормално, масло не пипа интериора е постен и с тея пластмаси е дърво :) иии най-гадното знаеш че имаш екстра но да ти я отключът трябва да заплатиш 250лв :)(за борд компютъра говоря) фабрично нямат стрелка за температурата на водата) а на борда я има тая опция разходи и тн :) за други марки като тойота - малките малолитражки са под всякаква критика ама по големите са много добри .. за мен новите коли опират до дизайн вътре са еднакви като мотори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за хондите специално 90-00 като сигурност -ХАХАХА кое му е сигурното ламарината 0,3 мм дебела някой ако седне или се подпре на калника или капака хлътва :) бмв,фолксваген,ауди, мерцедес това са коли в коита са вложени материали и затова нашите хонди са по бързи от голф3 150коня защото голфа е тежък ама сигурен (не ме плюйте моля ;) ) в хондата няма грам сигурност

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от дефектите на германките от 2000-та насам са внимателно планирани във времето. Изключително много е мислено за следпродажбена извънгаранционна печалба ;)

При тях е малко сложно последно време с определянето кое е плод на планираното износване и кое е фабричен дефект.И други марки дават такива същите дефекти, но на половин цена!Е защо да се дават двойни пари в такъв случай?Заради емблемата?А не мерси!:honda: - виж в това вярвам
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ТЕНКО специално за здравината на Хонда не си прав.Може да са им меки ламарините(като на абсолютно всички коли)но спасяват животи.На малко ли размазани Хонди сме се нагледали но в повечето случаи хората са оцелявали.А иначе по темата днеска се возих на едно приятелче в новото (за него Ауди А3 2004 2.0тди 150кс.)ами то вътре е като баничарка VW caddy :D Вътре е само неква гадна пластмаса.Иначе за вървене немога да си кривя душата харесвами.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То нищо чудно не само вътре да е като Кади, ами и отдолу под тенекиите да е Кади.Голф, А3, ТТ, Биитъл и някаква Шкода(не помня модела) - това са автомобили изградени върху една и съща платформа!Едно окачване, едни мотори, едни скоростни кутии, една електроника.....различни емблеми на различни цени.На новата модулна платформа MQB на VAG върху която ще е Голф 7, А3 и ТТ (както досега) ще бъде правен и Туаран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса най-качествена кола...хмм.... еми то е ясно: VW Golf 2 или 4. Две недостижими класики. Всички собственици на такива автомобили, твърдят че по-здрава, по-икономична и по-качествена кола от тази - НЯМА.Заеби ги Хондите. Ламарините им - тънки, двигателите - малолитражни, интериора им - скучен...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм да.Както беше писал един колега във форума на Фолксваген по темата Хонда Сивик или Голф:Цитирам по спомен-Много ясно, че Голфа трябва да вземеш.Много по-здрав е, а и части за него навсякъде има.По моргите е пълно с такива коли.Ти в морга такава японска чикия виждали ли си?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-качествено направеният автомобил е служебният Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение Няма по-добра изработка Публикувано изображение Или както има една народна мъдрос "чуждата кола и куждата жена кокал нямат...газ до ламарината" Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според класацията на Ауто Билд за наи качествен автомобил за втора поредна година печели Хюндаи Хонда обикновено си държи 2 - 3 място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...