Jump to content
fenabg

Д13б2 към д13 дуал и д15б2 вал -кое как,направи си сам

Recommended Posts

И да подчертаеме, че е изключително важно да е зацепен правилно ремъка :D Ефекта е наистина добър, колата е изключително приятна за каране, спрямо другия карб. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic:

Знам ,че сега ще ме обявите за луд

Е тука един капацитет се е изказал по въпроса :D;)

Или любимия ми лаф - компрес на дървен крак.

Въпрос: Защо смяна на вал? Налага ли се или е за по-добър резултат? :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка всичката борба с една д13ка завършва с б18ка :D :D .Невероятно но факт .Причината е малкия капацитет на двигателя, .за тези които мислят да си ги карат като 1.3 би било чудесдно .Всички сме на ясно .И за това и дървения крак.Разпределитения вал е цел по добър ефект .Скоро щего слагам и ще пиша .Там се добавят едни неща.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, каращ такъв сбирщайн от над 1г мога да кажа едно- преди тая кола не ставаше и за возене. Ще дам един прост пример:Пътя Перник-София, минаващ през Владая. Баирчето си е сериозно. С фабричното захранване и 4ма в колата - 3та и 60-70км/ч с газ до долу,след- 120-140 и иска още, ама жената ми се кара. Друг пример- баира за с. Диканя/преди Боснек/. Преди с 80-100 със зор, сега на 5та с 2ма човека си го коткам със 110-120 и няма проблем. Просто фабричното захранване е мнооого зле... ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Malee мислех че моя акорд е с гадна кутия ма не е :D ,ма за нея по късно.

Стигнахме до вала .

За него ни е нужно вал от д15ка ,ел бензинова помпа и набора от инструменти от преди.Това което ще добавим е пластини за реглаж на клапаните ,малко кабел и скоч.

тук по наблюдателните ще забележат разликата .

д13

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

д15

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

Преди да започнете каквото и да е прикарайте колата на белези по късно ще ви е по лесно.Свалете капака на клапаните ,и ако колата е топла пристъпете към закачането на новата ел помпа.За да има време колата да пойзтине.Помпата която съм ползвал е елементарна за закачане .Захранване + и - и вход и изход на горивото.

За захранването с гориво разкачете маркучите от старане и пренавържете новата .

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

 

След като сте я закачили, с 12 камък на тресчотката развъртете болтовете на кобилиците .Свалете делкото

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

,като преди това сте си приготвили парцали да съберете маслото което ще ви помаже колата :D /двигателя/.Да не забравяме че преди това :

Ако имате хидр. сте разкачили помпата с 14 сте охлабили ролката на ремъка и сте го махнали .Колата е на белези както я оставихме по рано.Свалихте кобилиците без да вадите болтовете или поне онези два от ляво и от дясно от към вас заради които се разпиляха кобилици и пружинки :lol: :lol: :D .

Вала вече е свободен и лежи сам извадете го и сложете новия /Д15/

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

Отивам да пуша след малко продължавам.

Бях забравил :D:D :D :D

 

Останалото го съберете по обратния ред и припаснете !!! клапаните . Съберете всичко и палете ако има пробле с оборотите пипайте по карбовете само тях друго нищо!!! освен делкото ако имате стробоскоп ще ви е и по лесно.

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-13

 

http://vbox7.com/play:02a8c1242f

http://vbox7.com/play:90ac82a4af

Колата е с 14ки ,некаква мноо гадна кутия :D :D и с двама човека в нея а и стерео. не ги изброявам като оправдание а да се вземат в предвид.

Следва колектор ,генерация ,и филтУр.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бако фене. Ни мой си позная колата бе. :blink: с тоя вал живна още... Тия калпави скорости я задъхват :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След това редите 3-та и 4-та скорост от ЦРХ и 13-та върви на змей :) Фене, Д15-та от Враца на която направи карбовете, сега е с такива редени скорости и върви много добре за класа си :).

Редактирано от vladkoD13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vladkoD13 След запитване на Ники направих две снимки за твоите карбове каде трябва да погледнете и ако има отлагания да ги почистите .

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-30

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-05-30

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I ako сте решили да продължите по подобренията на ег33 :D моо спретнете и колектор в случая донора е от ЦРВ б20 матор :blink::D

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-09-07

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-09-07

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-09-07

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-09-07

 

очакваите продължение с колектор и генерация!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мълии те тва е тунинг сега :worthy: Ше го чуем ли ? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече писах в една друга тема, но явно съм объркал мястото... трябвало е да пиша тук Публикувано изображение

 

Фенче от както оправихме асматика, много върви Публикувано изображение Незнам как ама направи 200 км/ч Публикувано изображение

Мисля, че може и още, обаче с тия гуми голямата скорост е равна на самоубийство Публикувано изображение

Малко ще трябва да дръбна крака от газта... освен на някоя писта Публикувано изображение

 

Много се замислям дали да не продължим и да сменим валчето и да намеря един изпускателен колектор Публикувано изображение

 

Смело мога да кажа, че двата карба са си два карба Публикувано изображение

 

Дай малко продължение да видим какво става с колектора... Ще следя темата с интерес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenabg как стои въпроса със поставяне на дуал карб от прелюд ще има ли главоболия и отстраними ли са с твоя помощ примерно?Че ми подпалихте чергичката и на мен :lol:

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора ще почака малко.

След тия ми ти стартове дойде ред и на съединителя:

Притискател Seco.

Феродов Диск Exedy 801

Публикувано изображение

И аксеален лагер seco.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krasimir_01 Френд кажи поне ко си намислил ,кои двигател караш и кои карбове ги мислиш .Скоро ще има и колектор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни ще дойде ред и на това:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Фене, фенееее фене. "Ветар ме веее брато на бела кубила" без твойта помощ :D Значи намалих ти живота тамън с година :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krasimir_01 Френд кажи поне ко си намислил ,кои двигател караш и кои карбове ги мислиш .Скоро ще има и колектор ;)

Двигателя е д13б2 преди ми го пишеше в профила та затова не съм го написал искам малко да я съживя. Мислех си за прелюд 1984 двигател 1.8 два карбуратора поне това ми изпадна. Но не съм го взел та ако имаш нещо по-подходящи части да я съживим да идвам до Дупница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фенче, ще има ли някаква ралика ако се сложат двойни карбове от Прелюд на 1.3... или такова животно не е възможно Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krasimir_01 и трифон от 1.8 и идва в повечето на д13 на д15 е идеално както и обратното с д14 ковите .Не е невъзможно слагат се на колектор от д14 и стават почти без преработка. krasimir_01 има два варианта да ти преработа твоя ,вече го тествахме и работи или да да сложим дуал .Имам нещо на идея ,писах ти на лични ма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава: Колектора турнат, барабар с гранде газарското гърне, бучи и се нервира. Ефект. НЯма тунджа за проба, карам я на газ. (Укривам се до заплата)Снимки - Утре след работа, че сега много късно. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред и на снимките:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13-ката леко тръгна в ниските с тоя колектор. ускорява доста леко, и мазно :D . Скоро и клипче, че нямам с какво да го филмирам. Стана беля, че "акумулятора" фърли фира. та се наложи да взимам нов. (тоя път японски стандарт) Ама нямам планка, някой колега може ли да ми намери някоя. (съответно с цена)Вади отвратителен звук! :( трябва да се слага резонаторно гърне, че бучи като бмв 320-ка със спукано гърне :D ужасТ :D

Редактирано от fast_ghost
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази Д13-ка, живот и здраве, искам утре да я видя и ако може да снимам клипчето Публикувано изображение

 

Колектора изглежда много добре Публикувано изображение Започвам все повече и повече да се зарибявам и скоро ще направя и аз един Франкенщайн Публикувано изображение

Редактирано от trifon.trifonov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми колега утре живи здрави съм там за цирка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда с изпускателя. Намери си начин да върнеш декоративната ламарина пред изпускателя+ мъркуча за топлия въздух. Зимата така ще ти е голям филм иначе. Може и да замръзне като я палиш на газ. Мойта, нищо че е по- бавна, зимата и при -15 пали на газ. Обаче 2-3 мин. държа газта и работи гадно. Пусна ли я, няма да има сигурно палене отново. После си работи докато загрее, но ако не е топлия въздух- край :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за събета колега, ще помисля над това, за бърна капака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди проблема с помпата .д15б2 5та хеч сток -пада и то многод16з6 6та купе -пада май е стокд15ката 4та игла преди беше на кантар сега неможахме да ги пробваме но резилтата е ясен :D д15з6 6та хеч пада това за мен лично е повече от идеално за д13ка ;) .Покъсно и клипчета ще изнамерим .Чакам снимки :angry::( :( на съединителя строшисе пак , .......... явно излезе менте :( :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, 13-ката от що е сила почна да троши феродовите дискове :D ФЕне ного пауър бе бате :D :D Днеска свалих кутияата и за мое учудване намерих това:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това се е случило на ново Exedy :blink: Направо ме метна у тъч колега. Нещо по монтажа ли е куцало или самия диск е имал дефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ексиди или Валео е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tova e valeoto qvno ima defekt neshto. Exedy to beshe smeneno s valeo poradi smqna na piniona na skorostnata kutiq. Ama qvno neahto e kalpavo napraveno. Sry za posanicana,no pisha ot tel.

 

Това е Валеото, явно има дефект нещо. Exedy-то беше сменено с Валео поради смяна на пиньона на скоростната кутия. Ама явно нещо е калпаво направено.

Редактирано от atoma
Извинението с писането от телефон не се приема. Другия път няма да го пренаписвам ами ще има триене и наказание!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефекта е ,че е Валео :D досега на читаво такова не съм попадал.Даже последно такова изхвърлих,беше монтирано на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, започвам да се държа скиптично към тая марка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май Валеото никак не носи на обороти. Миналото лято при 150 км/ч на трета скорост предавките след това спряха да влизат и за мой късмет се добрах по инерция до сервиз в едно село. Не съм го снимал, но целия кожух на кутията беше в разни космарлаци,разбирай беше се разпаднал буквално. Просто смени марката ако смяташ да я пържиш редовно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д13-ката вчера наказа много нещо :) Д15-ки, Д16- ки всичко под ножа :) Тези съединители Валео не стават за нищо, освен за най-обикновенни градски условия... Иначе съм много доволен от това, което видях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е вече оправерна, макар и със стар феродов диск (поради липса на финанси - пак валео) до пролетта ще издържи. Пек после може да изникне некоя керамика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък пролетта 4600 оборота и бууааааааааааааааааааа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валео имат лек качествен проблем. Имат 2 завода- франция и корея. Вторите са проблемни. На англичанката си карам с френско валео вече 90к и няма ядове. А вижда доста градско и зор каране. А и англичанката си е тежка, та си им е слабост. Още не дава признаци на буксуване. Ама смяната беше преди 2 години. Сега как са не знам. Ама тогава Валео к-т 180лв, Екседи 340лв. И нямаше как да си оставя колата и да си платя с нея съединителя. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък пролетта 4600 оборота и бууааааааааааааааааааа :D

ни мъ издавай fene :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресен изненадващ разход на гориво 7/100 газ дестинация Сапарева баня - Благоевград и обратно. (с градско каране) при скорост 90км/ч което според мен си е повече от приемливо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...