Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

В случая Нюи няма нищо общо.

Бях на юбилей и не можах да гледам пола, някой ако има линк към пола да прати ако може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верстапен: "Това е положението в момента – колата ни не е сред най-лесните за управление".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макларъните летят като совалки..няма шанс

Не че Ландо е свръх пилот просто колите им са друг левел в момента 

Очаквах че Макс като взе перфектния старт и направи 1.5++ време че нещата са ОК, но истината излезе...

Да трупаме точки за шампионата, да вземе титла , но сме втори по сила , затвърдено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

МачкатЛаръните, а чък Норис троши кокале!

22 секунди !!!

Титлите тръгват да си отиват от РевБулето.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те Редбул знаят и Макс ..Поне 3 състезания назад....Ще видим занапред какво ще в..

Пак казвам Норис не е свръх пилот..Не че не го уважавам, даже ми е мн симпатичен, личи си че е човечен, но колите са им ТОП

Нека има интрига , аз искам...Ще видим занапред във времето какво ще стане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 hours ago, Митко Йотов said:

В случая Нюи няма нищо общо.

Така е. Няма. Не работи по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нщ общо няма Нюи с Редбула в момента 

Редактирано от stoyqn1989

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже задрямах по едно време.

Доминиращ с много участник, не е добре - който и да е той!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, stoyqn1989 написа:

Нщ общо няма Нюи с Редбула в момента 

Точно за това са тръгнали към опашката.

РБ като беше с двигател на Рено с колко секунди ги биеха, та сега плачете,че имало нещо нередно в Макларъна.

Норис е един невероятен пилот и чудесен човек за разлика от Пинокио.

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиеш си пиЪнето и с двамата та знаеш кой добър и кой лош.

„Боже, колко мъка има по този свят, боже!“

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от теб информацията получавам от чуждата преса.

Откакто РБ започна да слага двигатели на Хонда тук се заформи една групичка много пристрастна към въпросният пилот. Коментарите от днес са просто абсурдни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То щото аз я получавам от комшийката. 

И моят отбор не е Ред Бул но ти не знаеш и за мен пилотите са просто служители но ти и това не знаеш иначе разбираш ги нещата виждам.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стига сте се дръгнали. Всичко е пари, схеми и измами. Честно - не става.

Чудно ми е тукашните Феновете на Богопомазаният къде ще отидат след като няма Хонда.

Вероятно като тея които бяха фенове на Мак после на Мерцедес а от другата година ще станат Фераристи. ;-)

 

 

Vespa тук си много прав. "Откакто РБ започна да слага двигатели на Хонда тук се заформи една групичка много пристрастна към въпросният пилот. "

 

Редактирано от docev
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да се изповядвам (надявам се не визирате мен в тази група), на Макс бях фен за кратко - когато имаше потенциал да напредва, но и да го прави достойно. Да, добър пилот е - биткаджия, но това не е достатъчно за аурата на световен пример.

На Хонда съм фен във Ф1 отдавна и така и ще си остане - те тук ми е "слабото място". ;)

На РедБул - не толкова, ама ко да прая. ;( Ще видим догодина с Астъните как ша са мъча. :( Надам се на Алонсо.

Харесвам Макларън - особено шосейните им ГТ-та 640 / 720 и т.н. Хонда такива нямат за жалост. Отборът напредва - време беше някой да се включи в битката. Пилотите са симпатяги - Ландо малко си "пренавива пружинките", но като ги олаби е пич.

Харесвам и олд скул Фераритата + някои от новите - просто италиян стайл е жив - бъркотията, също. Шарл е добър - вчера бе неочаквано и щастлив. ;)

Мерцедесите не са ми по душа, макар че имат бренд дет са вика и много глупости направиха с него, но и добри модели се намират, та още е жив. Отборът във Ф1 не аресвам - се ля ви. Пилотите също - ту мач, за 1 мач.

И Уилямс Ф1 харесвам, ама стара слава. Стараят се. Дано им потръгне.

Уважавах някои стари (и живи) пилоти, както и някои от "отлетелите" - всекиму своето за харизмата им.

Та Формулата гледам по навик и не си "дерем ризата". Поносима ми е кат за възрастта. Не е вече като да ми оправя, или разваля деня.

Айде - весел и вашият - и без драма. ;)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
23 hours ago, vespa said:

Норис е един невероятен пилот и чудесен човек за разлика от Пинокио.

Наистина ако човек се осланя на мнението на доминираща британска преса в спорта техните пилоти са винаги по-добри и по-готини пичове и т.н. И налагат такова мнение систематично и шовинистично. Алонсо веднъж си беше позволил да го отбележи. Винаги опонента на британеца е очернян с всякакви доводи. Разбира се така е и с Макс. Така беше и с Алонсо, Шумахер, Фетел. Нико се махна веднага след като спечели титла. Трудно изтърпяваше. Макс до голяма степен му помага това, че е перде и не се вързва. А иначе с Ландо са приятели, но нас ни облъчват, че Ландо е добър, а Макс лош.

Редактирано от mukot
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 25.08.2024 г. at 19:30, mukot написа:

Така е. Няма. Не работи по колата.

И за това Макс бе със задното крило от Будапеща и старият под, а новият сложили на Чеко, та да видят как е.

Ниска макс скорост -0,3 сек на обиколка спрямо Ландо е мноого спряла кола, ама нали да е стабиуна.

Не очаквам чудеса от РБ и за този уикенд - няма го Нюи, "нема време".

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихо ще тук. Какво друго да е.....  Хванаха се за палците (спирачките) Кравите.   Разбира се няма да пропусна......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледах, че съ аут, ноо: Бровос на Шарл и на рожденника - тифозите заслужават!

А Макси поне е откровен че сегашното положение не му е ОК, обаче пък все 1 да печели не е добре за телеспектаторите. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно но няма значение, браво на моето момче и Forza Ferrari.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот "наще" са "цъфнали и вързали"?

 

След финала на пистата Монца, Верстапен бе попитан какви са перспективите Ред Бул да защити титлите си.

„Нереалистични“, отговори той.

„Мисля, че днес дадох всичко, което можах. Трябва да обърнем нещата, а е трудно това да се случи бързо. Но трябва да направим колата по-управляема. Самото състезание бе доста скучно, но ние бяхме твърде бавни. Питстопът също ми коства време, разбира се. През по-голямата част от надпреварата не можах да използвам и пълната мощност на двигателя, защото имахме известен проблем. Със стратегията ни също можехме да свършим по-добра работа, за да сме поне малко по-конкурентоспособни“, каза още Верстапен.

„Това нямаше да промени позициите ни, но като цяло според мен не направихме оптимално състезание. Вече говорих много. Сега от отбора зависи да направи много промени по автомобила, защото от доминантен този болид се превърна в неуправляем в рамките на шест до осем месеца. Това продължава да е странно за мен. Необходимо е да обърне всичко по колата“, допълни Верстапен.

„Стратегията ни проработи в известна степен. Но след това се появи грейнинг и излязоха отново вчерашните ни проблеми. Мисля, че Макс свърши добра работа и направи всичко възможно, за да стигне до шестото място. И Чеко кара добре днес. Шести и осми бе възможният максимум. Ясно е, че положението ни тревожи. Целият отбор се труди упорито. Изглежда като че ли имаме проблем с аеродинамиката, така че трябва да търсим решение в тази посока. Ако не друго, изминалият уикенд поне показа къде са някои от слабостите ни“, каза шефът на Ред Бул Рейсинг.

Хорнер допълни, че през последните 6-7 старта нещата са се развили в полза на Макларън.

„Ако искаме да защитим титлата, трябва да действаме бързо. От нищо не се отказваме и ще се борим до последно“, добави Хорнер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама Макс и Редбул имат 3 титли и 80% до онзи ден печелиха, а Ферари от трънт та на глог" , мъчат ги още квалификацийте :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някога Ферари печелиха така, а Ред биковете ги нямаше даже.

Историята я пишат победителите! Кво като влязоха 1 път по-малко в бокса за гуми, та се оказаха отпред.

Когато в Италия печели Фери, винаги е празник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е важно преди , важно е сега...Да си карат само в Italy тогаз...За мен не са по-добри от РБтата (:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.08.2024 г. at 15:22, ceco_accord написа:

 

...На Хонда съм фен във Ф1 отдавна и така и ще си остане. Ще видим догодина с Астъните как ша са мъча. :( Надам се на Алонсо...

 

„Това е невероятен ден за отбора. Визията на Лорънс се оформя с тази сграда, с Ейдриан, с Хонда, Арамко и новия въздушен тунел. Бих казал, че това определено е отборът на бъдещето“, каза още Алонсо.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РедБул залязват. Той няма какво да прави там.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава е ситуацията в момента. Но ще натиснат, поне Макс да вземе поредна шамп. титла.

 

Междувременно Хелмут Марко също коментира слуховете за Верстапен и Астън Мартин. Съветникът на Ред Бул не изключва Макс да се прехвърли в Силвърстоун, макар и да има дългосрочен договор с „Червените бикове“.

„Макс кара там, където може да спечели. Астън Мартин разполага с най-модерната фабрика. Новият аеродинамичен тунел ще заработи догодина и към него ще бъдат добавени двигатели на Хонда. Всичко си пасва“, каза Марко.

„И ако погледнете историята, тя е ясна – където и да е отишъл Нюи, е имало възходяща тенденция.

 

Но пък днес Макс пак е пръв - след инциденти, обаче до неделя много вода ще изтече.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии, това си е трасето на Шарл - техничар е, за пореден път тук.

А Макс - скейбордист - "лъзна дъската" и е зад Чеко, но са средняци в Q3.

Оскар не ме изненада, но Ландо ...

И тамън да похваля Уилямс че влазоха в 3-тата цедка иии ... но имат прогрес. Меерцедесите също.

Утре - нов и дълъг ден. ;)

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз хванах Q3 само, какво стана с другата "папая":lol:, че така и не разбрах?

И утре от колко часа ще е старта?

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14:00 наше време.

Ми и Норис се лъзна на бордюра, но по-малко, обаче в Q1 гумите държаха по-добре и другите напреднаха.

Утре ще навакса.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язък за Чеко.

Голям!

И "папаите" взЕа конструкторска преднина, която си заслужиха, де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро състезание, изгледах го с интерес...На +3 сек Нориската пред Макс му казаха от бокса "Налрави +5сек преднина " след няколко обиколки вече беше +10 ...

Радвам се за Норис , нека обаче има нещо неестествено в Макларъна...Имам чувството че са 300коня ++ от рБ ...Другите не ги коментирам, но има Шано тук :lol:

Нашия така или иначе ще вземе 4та титла , все тая (:

Редактирано от stoyqn1989

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Чеко цяло състезание не можа да мине Хаас-а на Хюлкемберг... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абее, Макси взе възможния максимум, а другото ще се види. 

А Чеко .......... :(

Ноо МакЛаръните са "друга лига". Не знам какво стана със съмненията за открехване на задния спойлер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Папаята не играят по правилата, ясно се видя на два пъти как предното крило ляга на правата и дава скорост с по малко съпротивление а при завоите се изправя и им дава стабилност и влизат с по голяма скорост. Даваха и позицията на ферарито на Шарл и мерца на Ръсел тяхното крило не помръдваше. Очевидно е и ще има скандали.

Това е току що от Ферари:

Васюр хвърли съмнения за управлението на ФИА: "Историята на задните крило е различна"

- Наскоро имаше дебат относно законността на "флекси-крилата" на Макларън, въпреки че ФИА ги обяви за законни.

- Шефът на отбора на Ferrari Фредерик Васюр сподели съмненията си по време на пресконференцията

- ФИА публикува изявление тази седмица, в което пише, че крилата на Макларън са законни след разследването им.

- Васюр коментира разликата между предните и задните крила:

"Мисля, че има някакъв вид объркване между случилото се с предното крило и задното крило. Предното крило, всички сме съгласни, може да е сива зона, защото в ТД, първият абзац на ТД, пише, че не може да се проектира част от колата с намерение за деформацията. Намерението е трудно за управление. "

- Миналия уикенд телевизионните кадри показаха, че задното крило на Макларън се огъва нагоре в права, но Макларън премина всички тестове.

- Васюр изрази скептицизъм по отношение на дизайна на задното крило:

"Историята за задното крило е съвсем различна, защото на статията имате и максимално отклонение, а това е черно или бяло. Не е сиво, няма тъмно сиво, няма светло сиво. Черно и черно е. А за мен е ясно. "

А това току що:

Извънредно: След успешно оплакване от Ред Бул към ФИА, McLaren трябва да промени задното си крило с ниска сила. Няма да бъде позволено огъване на краищата на клапите, дори крилото да премине тестовете за статично дефлекция.

Иновативният дизайн на задното крило на McLaren привлече вниманието на ФИА, предизвиквайки забрана пред GP на Сингапур. Наречена "мини-DRS", тази хитра концепция имаше за цел да увеличи скоростта на права линия. ФИА обаче се намеси, заявявайки, че е против правилата. McLaren сега ще трябва да се върне към по-конвенционална настройка за предстоящите състезания, което ще доведе до вълнение, тъй като отбора продължава да прокарва измами.

И още:

Хелмут Марко: "Протестирахме 3 пъти срещу задното крило на Макларън. Днес ФИА взе много правилно решение. Откриха задното крило на Макларън за неподходящо. Сега е време за предните крила, ще разгледаме и това! "

И още мога да качвам но мисля, че на всички ни е ясно, как ще компенсират другите отбори сега визирам Ферари, Биковете и Бенците кО прАим сега?   И после трабва да се обяснява на някое "хахо", че Совите не са това което са.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хитрата сврака - с 2-та болида, а бързата ФИА - слепи ги ражда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...