desko 5 #3521 Отговорено 26 Март Цитат РБ е това което е благодарение на Adrian Newey, без голямо значение пилот и двигател. Ами, щом е така и пилота няма значение колко е добър, що Чеко е толкова назад??? А другите мотори що гърмят, прегряват и т.н.??? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3522 Отговорено 26 Март Макс беше големо леке, но се култивира напоследък, което не го лишава от афектирани изблици, ама тея са така - требат им години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1160 #3523 Отговорено 26 Март На скоро четох едно интервю на Джони Хърбърт в което казва "Още не сме видяли най доброто от Макс Верстапен защото до сега не му се е налагало да го използва". Аз мисля, че е прав. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3524 Отговорено 26 Март (Редактирано) Има леб в него, но и още доста хлаб ще изяде, дорде стане като вехтите култови пилоти. А и следва Сузука. Редактирано 26 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3525 Отговорено 29 Март (Редактирано) На 25.03.2024 г. at 22:42, vespa написа: Темата е за Формула 1 в общи дискусии а що се отнася до двигателят той може и да е най добрия в момента. Това не значи, че трябва да съм фен на РБ и най вече на пилота им. Споко. През 2026 Хонда се завръща като официален партньор във Ф1, но заедно с Астън Мартин. Та ще сменим и пилоти и отбор, но не и марката. Редактирано 29 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3526 Отговорено 6 Април Сузука ми е 1 от любимите писти - карал съм я стотици пъти. Гласете будилниците за Japan time и да даваме зелено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3527 Отговорено 7 Април Ами, честит 60 годишен юбилей на ! Ver & Per отново гарантираха Браво и на Цунода, макар че е доста назад и язък за Рикардо - нещо не му е сезон. А назад, но пък прилично близо е италианската форца, а надоле - "мешана скара" с изблици на прогрес тук таме. Абе - до тук, добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1160 #3528 Отговорено 9 Април (Редактирано) Кактуса реве за нов три годишен договор с биковете, я го вижте тези нахал. Тоя ще ми докара инфаркт на миокарда от смях. Този и в Уилямс го не щем. Редактирано 9 Април от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3529 Отговорено 20 Април Жалко за Алонсо, но испанската битка даде шанс на мексиканецот и он се прошмугна напреде. А Люси е втори - ти да видиш! Кой е пръв, е вече банално, но и важно за бизнеса на в чайната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3530 Отговорено сряда в 05:59 (Редактирано) Днес е 1-ви май! Нали помните Великият? Редактирано сряда в 16:21 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1160 #3531 Отговорено четвъртък в 04:13 https://www.facebook.com/reel/1462411641358522 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3532 Отговорено четвъртък в 06:09 Някой тръска кенчето и газировката вътре покачва налягането. The Team announces that Chief Technical Officer Adrian Newey will leave the Red Bull Technology Group in the first quarter of 2025. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyqn1989 3 #3533 Отговорено четвъртък в 11:41 Нюй е постигнал максимума вече за Редбул, няма какво повече да се надгражда...Сега ще отиде в Мерц или Ферари да изкара няколко милиона и ще се отдаде на вечна почивка. В крайна сметка вс опира до парите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3534 Отговорено четвъртък в 11:52 А може и в Астън Мартин. Хонда се местят там. Не вярвам да е за пари, но ако има крамоли и вече няма предизвикателство на 1 връх, време е за друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyqn1989 3 #3535 Отговорено четвъртък в 16:22 Дано отиде в Астън Мартин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 2 #3536 Отговорено четвъртък в 17:48 Нюи те се налага да търпи отношението на повярвалия си Хорнер. Ако колата влоши представянето си Макс няма да забави напускането си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1160 #3537 Отговорено петък в 04:08 Нюи е дал поръчка за мечтаната си яхта (до година трябва да е готова) която струва няколко милиона, симптомите са за почивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3538 Отговорено петък в 05:01 Достойно е и да се оттегли на върха на кариерата си. Няма кому и какво да доказва - дузина конструкторски и пилотски титли е закичил, така чее ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 298 #3539 Отговорено петък в 13:12 Няма шанс за сега да се оттегли, бях загатнал преди няколко седмици точно това. РБ е това което е благодарение на него,не на двигателя. Предишният път бяха на върха с доказано най-слабият двигател на Рено и друг противен пилот. Надявам се и този да приключи като Фетел. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3540 Отговорено петък в 15:04 Гледам са почнали да омаловажават работата му. Недостойно е, та ... ... но и доста още състезания има в тоз сезон, та ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 298 #3541 Отговорено петък в 19:58 Цецо най жалкото е, че той има пръст в смъртта на най великия пилот във Формула 1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3542 Отговорено петък в 21:39 За второто съм съгласен, а първото, не пръст, а нокът, или косъм да е - все е загуба за Нюи, нас и останалите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1160 #3543 Отговорено събота в 16:12 Преди 20 часа, vespa написа: Цецо най жалкото е, че той има пръст в смъртта на най великия пилот във Формула 1. Това е не само грубо но и не справедливо. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3544 Отговорено събота в 16:41 (Редактирано) Брейй, RB-тата мнОу добре, особено Рикардо! Събудил се е още вчера от "будната кома" в която бе тоз сезон. Иначии, имА екшън и отзад и жалко че Цуни не устиска пред Хамака, ноо и той наказан, таа ... Но и Мангнусния му показа туй-онуй, а и побърка стюардите. Да видим куолитата и кой, как, откъде ще стартира утре. Редактирано събота в 16:48 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3545 Отговорено събота в 16:44 преди 30 минути, Митко Йотов написа: Това е не само грубо но и не справедливо. Аа, няма да си мерим пешките с него - има си мнение - негово си е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1803 #3546 Отговорено вчера в 01:41 На 3.05.2024 г. at 16:12, vespa написа: ..... РБ е това което е благодарение на него,не на двигателя.... "Вината" винаги е в двамата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3547 Отговорено преди 21 часа Всеки компонент от колата и елемент от тима носи или отнема секунди. Това е отборен спорт и синергията е ключът към успеха. Нама маловажно болтче, или човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3548 Отговорено преди 16 часа (Редактирано) Абе, свежо изглеждат Фераритата с тези сини елементи (за пилотските гащеризони съм раздвоен), а и напредъкът им е константен, та има интрига. Къде го вчерашният герой Рикардо, че изпуснах началото на куолито? Редактирано преди 16 часа от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 298 #3549 Отговорено преди 15 часа Преди 19 часа, Митко Йотов написа: Това е не само грубо но и не справедливо. Лично от него казано преди много години, иначе не бих го написал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3550 Отговорено преди 14 часа Всеки от отбора е чувствал вина. Дали заради корекцията на кормилният вал, който Сена е поискал и се чупи от вибрациите и Той няма контрол на траекторията в този завой, дали заради горното А рамо на окачването, което от удара се троши и пробива шлема Му, дали заради друго, но ... кървав спорт е това. Сега болидите са доста по-безопасни именно заради жертвите, а и усилията на конструкторите и инженерите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1160 #3551 Отговорено преди 11 часа Патрик Хед беше технически директор на Уилямс тогава а не Нюи но да не пишем глупости.Вината беше исцяло в организаторите италианци, не можеш да сложиш бетонна стена на завой който се взима с 300 и ако не го бяха преостроиха до сега да са заминали още десетима. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5428 #3552 Отговорено преди 4 часа Най-сетне конкурентен отбор на РедБул. Даже Макс го прие нормално. И най-сетне Ландо landed on top of the podium! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове