simo vtecman 202 #3801 Отговорено 30 Април И аз , не намирам нищо подобно, да не би да е някоя шега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1346 #3802 Отговорено 1 Май За съжаление не мога да го потвърдя за достоверност, това видях за това и качих линка от сайта. Утре ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6561 #3803 Отговорено 1 Май А междувременно, днес е първи май. За мнозина празник, за други помен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6561 #3804 Отговорено 2 Май Бравос, имаме нов Кими на върха. Честито и на татко Макс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6561 #3805 Отговорено 5 Май Този сезон явно МакЛарън са в друга лига. Ама като биковете не вървят, а и не им върви ... Иначе Макси добри битки направи, но защо не се докопа до подиума не разбрах - не бе далеч и имаше още обиколки до края. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 793 #3806 Отговорено четвъртък в 20:04 Хамилтън освен да циври друго не знае. Малко ли са му парите, които взима от Ферари ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6561 #3807 Отговорено петък в 08:44 То не е въпрос на пари. Иска си човека ред, логика и напредък. Но и резултати требе да покаже, че Шарл е пред него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1346 #3808 Отговорено преди 18 часа Най накрая удариха измамниците, за сега само през ръцете но ще бъдат шамаросани скоро и през лицето. F1 НОВИНИ🛑 ФИА ОФИЦИАЛНО наказва Макларън за манипулиране на температурата на гумите, след като Ред Бул предоставя допълнителни доказателства. Светът на Формула 1 беше разтърсен от противоречиво решение на ФИА на Гран При на Маями в началото на май 2025 г. Макларън получи официално наказание за манипулиране на температурата на гумите, след месеци на спекулации и подозрения от страна на конкурента Ред Бул Рейсинг. Наказанието е последвано от допълнителни доказателства, предоставени от Ред Бул, слагащи край на разгорещена битка извън пистата. Световният шампион Макс Верстапен, който изигра ключова роля в шампионата, не остави реакцията си на инцидента незабелязана. Сагата започна през 2024 г., когато Red Bull обвини McLaren, че използва незаконни методи за управление на температурата на гумите. MCL39 на McLaren се доказа като изключително добър в управлението на износването на гумите, особено на писти като Бахрейн и Джеда, където високите температури оказват сериозно натоварване на задните гуми. Термографските изображения на Red Bull показаха забележимо хладни зони около спирачните барабани на McLaren, което повдигна въпроси относно законността на техните охладителни системи, като Red Bull подозираше използването на забранени вещества или иновации, които не отговарят на разпоредбите. McLaren се защити, като посочи аеродинамично превъзходство и усъвършенстван избор на материали, но точното действие на тяхната система остана обгърнато в мистерия. В навечерието на Маями ситуацията ескалира. Red Bull предостави нови доказателства, включително подробен анализ на данни от термовизионни изображения и питстопове, предполагащи, че спирачните барабани на McLaren са използвали неодобрени охлаждащи течности за изкуствено понижаване на температурата на гумите. Според Auto Motor und Sport, Red Bull посочва „невъзможни“ температурни разлики, които не могат да бъдат обяснени само с въздухопроводимост. FIA, под натиск от Red Bull и други отбори, започна интензивно разследване. След инспекции по време на свободните тренировки в Маями, FIA потвърди, че системата на McLaren нарушава регламента, по-специално член 12.8.1 от техническия регламент, който забранява изкуственото влияние върху производителността на гумите. Наказанието за Макларън беше сериозно: глоба от 200 000 евро и отнемане на 10 конструкторски точки. Отборът беше задължен също така да модифицира спирачните си барабани за следващото състезание в Имола. Главният изпълнителен директор на Макларън Зак Браун реагира с разочарование, но прие решението. „Вярвахме, че нашите иновации са в рамките на регламента, но уважаваме решението на ФИА“, каза той в изявление. Браун подчерта, че доминацията на Макларън не се дължи само на охладителната им система, а на превъзходния автомобил и пилотите. Макс Верстапен, който постигна четвъртото най-бързо време в квалификациите за спринт в Маями, беше забележително остър в отговора си. „Добре е, че ФИА най-накрая предприема действия“, каза той след състезанието. „Отдавна знаехме, че нещо не е наред. Подобни трикове не принадлежат на спорта. Сега отново можем да се състезаваме честно.“ Верстапен, който е на 12 точки зад лидера в шампионата Оскар Пиастри, подчерта, че е фокусиран върху собственото си представяне. „McLaren са бързи, независимо от наказанието. Трябва да дам всичко от себе си, за да ги победя.“ Думите му отразяваха разочарованието в Red Bull, които видяха управлението на гумите на McLaren като несправедливо предимство. Наказанието не променя почти нищо в преднината на Макларън в шампионата на конструкторите, но изостря баланса на силите. Пилотът на Макларън Ландо Норис, който имаше силно състезание в Маями, нарече въпроса „уреден“ и се фокусира върху предстоящите състезания. „Ще продължим да се борим за титлата, със или без тези точки“, каза той. Зак Браун, Зак Браун този малак педерас как лъжеше една година но това е само началото защото нищо не е наред по тази кола иначе Ландо бил много добър човек, добър, добър та колко да е добър аз бих казал гузен. https://luxury.amazingtoday.net/f-news-fia-officially-penalizes-mclaren-for-tire-temperature-manipulation-after-red-bull-provides-a-uyenhoanh/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawKMfGBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBYYUZDUFNoc2pPZG4wYzhQAR7yHQlphoJKm4a3sm07dRH8g1iaV2cRKq0JmOp1qCUT6-x1PdjFH6Kb1m0o2Q_aem_BKIz5eZ1Lu3eax_HbL2Dtw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6561 #3809 Отговорено преди 18 часа Да видим ся как ще е МалкияЛарън без ОХ Ландждането? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1346 #3810 Отговорено преди 18 часа Не е само това Цецо, то не беше мини ДРС не беше меки предни крила мамят с гумите и по всяка вероятност още сто неща постоянно се оплакват, че някой ги избутва от пистата, по тази кола нищо не е в ред ама нищо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6561 #3811 Отговорено преди 16 часа Помня, ама па е ефектно Оранжадите да са десетки секунди напред на финала. Уважавам хитрите иновации, но като са нелегитимни - СЕЧ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1346 #3812 Отговорено преди 9 часа Абсолютно! Мамиш ли, вън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1346 #3813 Отговорено преди 8 часа Интригата продължава. Актуални новини: Актуализация за мащабното разследване, след като Макларън беше хванат в измама след доминацията си в Маями. Президентът на ФИА събира достатъчно доказателства; ФИА обяви цялостно разследване на дейността на Макларън, разкривайки доказателства за предполагаеми нарушения на правилата, които биха могли да доведат до тежки последици, включително потенциално отнемане на победата на Пиастри в състезанието и дори на лидерството му в шампионата. Разкритията изпратиха шокиращи вълни в падока, като президентът на ФИА Мохамед Бен Сулайем потвърди, че са събрани достатъчно доказателства, за да се предприемат действия. Гран При на Маями видя McLaren в разцвета на силите си, като Пиастри осигури третата си поредна победа и увеличи преднината си в шампионата на пилотите до 16 точки пред Норис. Клиничното шофиране на австралиеца от четвърта позиция на стартовата решетка, съчетано с възстановяването на Норис от сблъсък в първата обиколка с Макс Верстапен, демонстрираха превъзходното темпо на McLaren, завършвайки с над 37 секунди пред най-близкия автомобил, който не е на McLaren. Техническите прегледи след състезанието и последващите разследвания обаче разкриха нередности в настройката на автомобила на McLaren, по-специално свързани с аеродинамичните компоненти и системите за рекуперация на енергия, за които се твърди, че са нарушили техническите разпоредби. Източници от FIA посочват, че доказателствата включват телеметрични данни, анализ на компоненти и вътрешна комуникация на отбора, което сочи към умишлени опити за получаване на нечестно предимство. Президентът на ФИА Бен Сулайем, известен със стриктната си позиция по отношение на прилагането на правилата, се обърна към медиите на пресконференция, заявявайки, че разследването е започнато, след като конкурентни отбори изразиха опасения относно представянето на Макларън. „Интегритетът на Формула 1 е от първостепенно значение“, каза той. „Събрахме значителни доказателства, предполагащи неспазване на правилата, и ще предприемем решителни действия, за да гарантираме справедливост.“ Въпреки че подробностите остават поверителни до официално изслушване, вътрешни лица предполагат, че Макларън може да се изправи пред санкции, вариращи от отнемане на точки до дисквалификация от състезания. Най-тежкият разглеждан резултат е отнемането на победата на Пиастри в Маями. Скандалът повдига въпроси и относно метеорния възход на McLaren през 2025 г. След години на преустройство, отборът се утвърди като лидер, като MCL39 е приветстван като най-бързата кола на стартовата решетка. Твърденията за нарушаване на правилата обаче заплашват да опетнят репутацията им и биха могли да доведат до финансови и състезателни последици. Шефът на отбора Андреа Стела обеща да сътрудничи напълно с FIA, настоявайки, че McLaren работи почтено. „Уверени сме в нашите процеси и ще разгледаме всички опасения прозрачно“, заяви той. Лъже естествено! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 202 #3814 Отговорено преди 2 часа Къде може да се прочете тази история, защото никъде не намирам подобна информация ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове