Executor 49 #1 Публикувано 13 Март, 2012 Здравейте реших да си купя Хонда Сивик. Тези, които са производство след 1997 година. Но много трудно се намира този двигател 1.6 101 или 115 коня двигател. В смисъл масово до 4000 лева са 1.4. И искам да попитам не е ли много слаб двигателя 1.4. Примерно ако се качим 5 човека да минем 300 400 км няма ли да и дойде много. Понеже съм се качвал на опел корса 1.4 с 5 човека повече от 140 неможе да вдигне. Не че ще излитам, просто принципно питам. Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #2 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) Имам ги и двата 1.4 90 и 1.6 110. Разлика има, но се свежда само до ускорението, скоростта на придвижване е напълно идентична.Разходът на гориво е горе долу еднакъв. Редактирано 13 Март, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) 1.4 мотор - Д14А4 , автоматик , 90 коня , пътувахме 2 семейства тоест 4 човека и багаж доста повече , от колкото тежи пети човек -над 1000 км , от които - 560 км. на връщане с висока средна скорост . Лично навъртени над 150 000 км. в и около БГ - не мисля , че са и се отразили сериозно - само редовна смяна на консумативи . Но зависи и каква динамика търсиш на автомобила ... Редактирано 14 Март, 2012 от kokodaf изместване на темата в посока различна от заглавието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) Иначе по темата след 96-та няма сивик 1.6 със 101 коня, не че и в предните години е имало (има 1.5 101коня, който е до 96-та), 1.4-тата са 75 и 90 коня, като разликата е една гарнитура под дросела. 1.6 моторетките са със 105, 116, 125, 160 и много редкия 185 коня. Иначе има и 1.5 икономик със 115коня, 1.8 - 169коня, както и 2.0 дурбо дизел. като за начало трябва да си избереш какъв точно ще е сивика, японски, английски, купе, седан, хетчбег, комби и според това да разгледаш с какви двигатели се предлага. Редактирано 14 Март, 2012 от kokodaf изместване на темата в посока различна от заглавието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #5 Отговорено 14 Март, 2012 (Редактирано) Ами аз съм си избрал. Седан бензин 1.6 търсих мотор или 1.5. Но нещо трудно се намират и където съм видял са в ужасно състояние. Най-срещани до 4000 лева са 1.4. 90 коня. Но се чудех дали не е много слаб мотора. Понеже искам да бъде с климатик. То иначе е ясно че на бензин ще се кара ако е този малък мотор. Иначе колата ще се кара основно в градски условия и може би 1 път в месеца едно пътуване извън града за 300 400 км. Конкретно да формулирам въпроса, понеже много хора миказват различни неща. Че малкия мотор бързо се издухвал, като се кара на климатик ще загрява по лесно.Та ако взема 1.4 двигател 90 коня се надявам да не съжалява,м. Редактирано 14 Март, 2012 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #6 Отговорено 14 Март, 2012 Взимай 1.4, няма да съжаляваш. Ползвам я за семейна кола (4 членно семейство). Климатикът се отразява на ускорението, но няма кой знае каква драма. Непретенциозен автомобил, части има навсякъде, тъй като този двигател се кара масово. 130 км/ч на магистралата,на равно си ги поддържа спокойно с жената, двете деца и багаж и включен климатик. Над 110 км/ч става шумничка, но се свиква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #7 Отговорено 14 Март, 2012 Щом конкретно за седан се интересуваш, то те се предлагат с три мотора: 1.4 - 90к.с. - може и да го има същия и с 75к.с, но за седана не съм сигурен че има и 75, при хеча ги има и двата, без VTEC, непретенциозен мотор инжекцион; 1.5 VTEC-E- 114-115к.с -различните източници дават и 114 и 15 като мощност, VTEC-Е ще рече икономик, по дълги скорости и доста нисък разход които почти влиза в дизеловите показатели, ако се кара в определени обороти, като VTEC системата си я има на разположение;1.6 - 160к.с. VTEC DOHC - два разпр. вала за разлика от предичните два, няма да ти липсва мощност, но и разходите по тази модификация са малко по високи.Моторите 1.6 - 105к.с.; 1.6 - 115к.с. без VTEC; 1.6 1.6 - 125к.с. VTEC се монтират в друг тип каросерии, като 1.6-105к.с. и 1.6-125к.с се слагат в купетата, а останалите вкл. и 1.6-125к.с и споменатия вече 1.5-114/5 VTEC_Е се слагат на така наречените "англичанки" (английска сглобка Сивик хечбек с 5 врати и комби, като тук има и мотор 1.8 - 169к.с. VTEC DOHC, сходен с горе споменатия 1.6-160к.с.)Eто едно добро предложение щом търсиш седан: 1.5 -114/5к.с. VTEC-E фейслифт (99+) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72854 Можеш да се свържеш с колегата от форума които я продава за повече инфо. Иначе на пазара в момента има учудващо много предложения за седани, вкл и като показания 1.5:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11304357636201377&f1=details цената отново е малко висока, при това е преди фейслифта от 99http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11330975860154898&f1=details отново 1.5 преди фейслифтhttp://www.cars.bg/u523291 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11331573211583052&f1=details 1.4 преди фейслфтhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11329749991286973&f1=details отново 1.4, но пък след фейслифт и с някои по редки екстри като подгряване на седалки и пръскалки за фарове - явно е от някоя по северна страна.П.С. За що не погледнеш о Акорд от 1999 до 2002 седан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 15 Март, 2012 Офф аз съм написал седан. Имах предвид хечбек. И понеже ще е семейна кола, както колегата по-горе. Затова питах дали 1.4 90 коня не е слабичка при пложение че търся и с климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #9 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Аз съм с 1.4 (D14Z2) Хеч 90 коня Феислифт ... смея да твърдя че с 4 човека в колата е добре .. но ако са 5 (отзад 3ма ) бая тесничко им е ... ( предвид това че ние българите сме си едрички ) иначе от към ускорение .. няма да имаш ядове .. единствено може да се поузориш ако ще изпреварваш ТИР с ремарке .. разхода е повече от задоволителен 7-8 градско ( Варна ) и 5-6 извънградско средна скорост 90-110ПС: моят съвет е ако ще караш повече извънградско вземи си Акорд Редактирано 16 Март, 2012 от Mickelangelo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #10 Отговорено 16 Март, 2012 Аз от около 3 месеца карам 6-ген хеч 3 варти оригинално с D14A3 (доработен разбира се ) и мога да кажа че за 1 човек е много пъргава, за 2-ма е добре за 4-ма е достатъчна.Зависи от амбициите, но мен лично мотора ме радва адски много като вървеж и ми е повече от достатъчен (винаги може до 7000+ об/мин). От около 3 седмици съм с ГИ и мога да кажа само хубави работи за колата.Така че ако попаднеш на запазен екземпляр с 75 или с 90 коня 1.4 не се замисляй а го отнасяй, няма да съжеляваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jarjarbings 6 #11 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Набелязал съм някой. Направо някой неща ми се виждат невероятни.http://nfs.mobile.bg...2542&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg...3020&f1=detailshttp://bazar.bg/%D0%...171/honda-civichttp://nfs.mobile.bg...4287&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg...9739&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg...4113&f1=detailsПоследните 3 линка двигателите ли са измили, незнам, но изглеждат като нови. Дали нещо са били блъскани и всичко е сменено незнам.. Третия линк, колата е 2001 а цената е като на тези от '99 и '98 година. Ще отида да ги разгледам на живо Така ги мият в автомивката на Софавто двигателите,а за обявите които са на пазара на Горубляне не ти препоръчвам да си взимаш оттам кола,шанса да уцелиш читава кола е минимален Редактирано 16 Март, 2012 от jarjarbings Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #12 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Ами аз мисля да ходя с един познат който работи в Дунев Спорт. Мисля преди да взема колата да я закачим на компютър (не че те няма да са изтрили всички грешки) но все пак и отделно да премерим компресията (не че не им слагат добавки де) . И ще гледам да не е от Германия или северна страна.И тая примерно 2001 година щя я видя задължиетелно. Редактирано 16 Март, 2012 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petjo 0 #13 Отговорено 16 Март, 2012 Моето мнение е че 1,6 е по добрия автомобил.По-голяма мощност , по- малко тормозиш двигателя. За това купе е по добре!Ти си знаеш аз само изказвам мнение.Подръжката е една и съща само данъка е с около 60-70лв по висок.Карал съм 1,4 и 1,6 има доста разлика.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #14 Отговорено 17 Март, 2012 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322238921756147&f1=detailsЕто ти една на пръв поглед добре запазена англичанка със 114 коня мотор.Другото което е да не вярваш на всички обяви като например тези:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11331148078401878&f1=detailsИдеята тук е какво е това VVTi ???? Този продавач си няма и понятие от Хондаhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11308599945888479&f1=detailsНищо особенно и в тази обява на пръв поглед, но няма снимка на мотора, а най-малкото по всмукателя можеш да разбереш кой икономик е 114 или 90 коня.Другото е, че тази е преди фейслифта, а те са до 97 година и поне според мен 1.5 VTEC-E при тях е само 90 коня, а 114 кончета при англичанките се вгражда след 98 година.И понеже и аз се съмнявам дали съм на 100% прав е най-добре да се гледа номера на двигателя.За да не те лъжат по този начин не е лошо да се запознаеш с Д-серия моторите за да знаеш какво купувашЕто ти линк със двигателите:http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D15Z1 За европейския пазар за означени със: (European Market) или (UK) или (UK Market) като съответно за англичанките които ти търсиш (или т.н фастбек , а не хетчбек) техните номера на шасито са MB1, MB2, MB6, MB8, MA9, MC1 .... (в общи линии да имат MA,MB,MC като букви) MB4 например е Honda Domani от която пък произлиза англичанката, но не е за Европа.Civic Aerodeck (комби) също се предлага за Европа. В общи линии е това може и да пропускам нещо но .... п.п Нека някой колега ако има да ти пусне снимка къде да гледаш номера на двигателя защото аз не намирам в момента. Редактирано 17 Март, 2012 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #15 Отговорено 18 Март, 2012 Ходих да гледам някой коли. Направо ужас. Нищо общо със снимките. Може ли такава работа !? Иначе 1.6 и 1.5 двигател по автокъщите почти няма. Видях 2-3 но са в ужасно състояние и цената е над 4000 но и двете, които гледах успях да сваля на 3650 и 3800, което е приемливо. . Явно ще трябва да разгледам повечко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #16 Отговорено 18 Март, 2012 Здравей, колега Аз също като теб си търсих сивик 6-та ген. хеч с 1,4. Обаче след дълго търсене и обикаляне не успях да си намеря читав хеч. 1,4 и в последния момент ми изкочи сивик купе 6-та ген. 1,6 Втек 125 коня. И съответно го взех, защото е в доборо състояне, да не кажа прекалено добро особено за цената си, която беше 3700, а аз го спазарих за 3400. Обслужих си я и вече 6 месеца от както я имам само наливам и карам никакви ядове. Та разликата в 1,6 мотора е по-високия данък, но пък и мощността е повече от задоволителна. А за разхода няма кой знае каква разлика от 1,4 да не кажа, че може и да е идентичен. С 8л. бензин си минавам около 120км, но зависи как я карам, но повече от 7 на 100 смесен разход не ми е дала.Колега, ако искаш да караш Хонда се въоръжи с голямо търпение, защото търсенето ще е голямо. Дано си намериш читава Хонда и да се похвалиш.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #17 Отговорено 18 Март, 2012 (Редактирано) Брат ми си взе купе в началото на декември и то след двумесечно търсене и готови пари в джоба. То всъщност той търси аз пробвам и ако вземе боклук аз го духам Ходихме до Русе една 6-та купе с Д16 - 125к.с. с климатик, ел. пакет ...всичко си има ама колата от всякъде дрънчи, съединитела нещо не ми хареса и докато се чудим и продавача натиска да я вземем щото видя момчето че сме навити(нормално то си иска парите)виждам един ден пред нас едно купе. Гледам продава се 5-та 1996г. с 1,5 уж 105коня. Качих се, пробвах го, много добре въвеше и я взехме за 3200лв. Преди три дена му сложи газово защото почти всяка седмица ходи Шумен-Свищов пък и газчицата си е кириика за 8-10 000 км ще му се изплати газтаУспех с намирането и не бързай понякога колата сама идва при теб Само забравих, че задните седалки и на 5-та и 6-та генерация са малко ниски. Аз съм 180см висок и главата ми опира в тавана. Моя хечбек е доста по висок отзад Редактирано 18 Март, 2012 от Lukov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #18 Отговорено 28 Март, 2012 Вярно много трудно. Направо се чудя дали после има части за тях. Ходих гледах поне 10 до сега една за една не стават. Или супер изгнили отдолу или вътре са все едно е била такси 20 години. За двигателя нищо конкретно немога да кажа, понеже не съм харесал до сега да я закарам на сервиз. Но като цяло гледам 1.6 да намеря, понеже гледам, като цяло хондите имат по нисък въртящ момент. А това за задната седалка не бях обръщал внимание, следващия път ще седна отзад да видя. Аз съм 1.85 ако опирам главата отзад няма да взема тая хонда . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #19 Отговорено 28 Март, 2012 Ти ще караш или ще се возиш отзад ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #20 Отговорено 28 Март, 2012 Няма да ти е ниско отзад,взимай смело 1.6 двигател само да е читава колицата.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #21 Отговорено 30 Март, 2012 А ако на 1.4 двигателя сложа газ дали няма много да умре двигателя. В да не спре да върви . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #22 Отговорено 30 Март, 2012 (Редактирано) Да умре, колко да умре. Моя е 1,4 с Фобос и да ти кажа честно ако не изписуква при преминаване от бензин на газ няма и да разбера, че е обърнала. Сигурно върви малко по-малко, но не е нещо съществено. Редактирано 30 Март, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #23 Отговорено 30 Март, 2012 Аха добре. А да попитам, каква е разликата межу i и is ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #24 Отговорено 30 Март, 2012 1,4I е 75 к.с., а 1,4IS е 90 к.с. като разликата м/у 2-те е в гарнитурата на дроселовата клапа, която спокойно може да се смени т.е. от 1,4 75 к.с. става на 90 к.с. Ето и тема за тази операция http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275Да ме поправят колегите, ако греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #25 Отговорено 30 Март, 2012 Колкото повече мнения, толкова по-добре. Ето и моето - 1.4 90коня е пълна скръб, а като се пусне климатика направо спира. Ако си го караш по магистрала това не е голям проблем. Но ако искаш да изпреварваш по останалите пътища, първо спираш климатика след това ръгаш 2 скорости надолу, цедиш и тогава тръгваш да се изнасяш. За баир също задължително ръгаш скорости надолу. Честно казано, не мога да си представя колко не върви 1.4 с климатик и 5 човека вътре... Ако наистина мислиш да се возите 5 човека редовно, англичанката 1.6 е може би по-добрия вариант. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #26 Отговорено 30 Март, 2012 Ако мислиш са се возите редовно 5 човека, не 1,6 а въобще Сивик не е твоята кола. А по отношение на вървенето с тия камери дето слагат напоследък навсякъде 1,4 90к.с. е перфектна кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaver 3 #27 Отговорено 31 Март, 2012 (Редактирано) Ако успееш да си намериш 1.5 VTEC-E ще се родиш. Моята съм я избирал точно с цел икономия на гориво. Карам я на бензин и на дълго 500км с климатик и още двама души с багаж 5-5.5, като не давам ECONO лампата на таблото да гасне. Тя се задейства от борд компютъра и реагира на обороти и натискане на педала на газта. Градско каране зимата на принципа тръгни-спри 7,5. Редактирано 31 Март, 2012 от shaver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #28 Отговорено 31 Март, 2012 А ве 5 не ама 3 4 примерно с клиамтик. И аз искам много 1.6 двигател но направо все едно е като бялата лястовица ................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #29 Отговорено 31 Март, 2012 имал сам и 1.4-75кс,и 1,5-90кс,1,5-101кс-купе,1.6-131кс,пак купе,1,5-суапната с пална инжекция и всичките двуврати...и всичките като динамика и като варвене са различни,а вярваш или не,наи-малко ми гореше купето с 131кс мотор,но зависи кво си тарсиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #30 Отговорено 1 Април, 2012 Еми нормална кола за предвиждане. Но да е ХОНДА СИВИК. Но много хора ми казаха че 1.4 с климатик е ужас за каране. А 1.6 много трудно се намира нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #31 Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) ...Но много хора ми казаха че 1.4 с климатик е ужас за каране.Ми тук много хора ти казахме точно обратното. Пък и всеки продавач предлага тест - пробвай и после сподели П.П. Не мога да си кривя душата - изключвам климатика преди по-напечени изпреварвания. Колкото до свалянето на предавки - кой не го прави освен дизелистите? Редактирано 3 Април, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #32 Отговорено 3 Април, 2012 Колега, по-добре си вземи по-големия мотор, във всяко отношение е по-добър, аз лично съм с д14а4 и определено ми слабее, особено в средни и ниски обороти, като скоростите за капак на всичко са му супер дълги и допълнително го спъват.Става ли въпрос са возене на хора имай предвид че този мотор е много беден на НМ ако ме разбираш Аз като я натоваря с 4 човека и умира напълно колата.Ако имаш спокоен и икономичен стил на шофиране , може би ще ти хареса , но в противен случай не го мисли а направо скачай на 1.6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #33 Отговорено 3 Април, 2012 Колега Ровер имат същото купе англичанка с 1.6 хондовски мотор. Мисля че са едно към едно с Хонда англичанка 1.6 и това си е варянт и даже са и по евтини от хондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #34 Отговорено 3 Април, 2012 На такова купе съм се возил и мога да кажа че върви супер!Пича е много доволен, даже сърце не му даде да го продаде и сега си му стои като втора кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове