Jump to content

petjo

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно petjo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CIVIC-1.6-d16y3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    parvomay

Contact Methods

  • Skype
    petjo1973
  1. И при мен го има същия проблем.Трудно ли се сваля таблото за да се подмени радиатора на парното.Ако някой знае реда за сваляне да сподели , защото подобни теми има ,но не са за англичанка или поне аз не намерих.
  2. Спирачна помпа за смяна, ако няма течове някъде.После обезвъздушаване и си готов.
  3. Под жабката има букса за диагностика синя е на цвят - дву или пет пинова, вадиш я даваш я на късо с кламер даваш на контакт и гледаш тази лампа дето ти свети колко пъти ще премигне. Дългите премигвания са за десетици ,а късите за единици.Две дълги+3къси значи ти дава грешка 23.Преди това може да рестартираш компютъра като извадиш предпазителя за 10-15сек. който е до акумулатора-15А на първия ред към купето в средата.От тук си виж каква грешка ти дава-http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7373Другия вариант е да отидеш до сервиз за диагностика и там ще ти кажат къде е проблема, но ще ти струва 20лв.
  4. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306
  5. Главата първо на 32Nm и втори път на 64Nm. .Така го дават в аутодата .За разпределителния вал 22Nm болтове 8мм и 12Nm за болтове 6 мм-това го дават за двигатели д15з5 , д16у2 и у3.Дано да съм бил полезен
  6. Аз свалих главата с всмукателя за да не си играя с тази наистина на кофти място гайка.Е откачаш малко повече неща ,но времето и нервите си спестяваш. Ремъка все пак го закачих без да свалям голямата шайба , но откачих пружината после е малко повече играчка докато я закачах,че не се вижда добре.Направих от тел едно приспособление и с него я откачих и после я закачих .
  7. Днес го направих този номер със сваляне на ремъка без да разхлабя гайката- до тук добре!!! По- късно обаче когато реших да го слагам отново ПРОБЛЕМ!!! НЕ МОГА ДА ГО ВКАРАМ ОБРАТНО.Затова го оставих за утре ,че стана късно.Свали си шайбата и го направи както е описано в книгите иначе ще береш ядове като мен. Те по- умни от нас са го написали.Може и тока както ти казваш, но аз не успях и се отказах, а ме е страх да не прескоча зъб.ЗАТОВА ЩЕ ГО НАПРАВЯ КАКТО МУ Е РЕДА :)Дано да съм ти помогнал.
  8. Здравейте колеги.Имам въпрос относно затягане на главата .В аутодата пише 64Nm , но доколкото знам гарнитурата която я дават за този мотор не е желязна ,а клингеритова.Искам да сложа метална и въпроса ми е със същите килограми ли да я затегна или с по-големи?Ако е с по- големи КОЛКО?Благодаря предварително.
  9. Не си правете експерименти,че ще ви излезе по- скъпо!!! Слагайте си оригинално масло каквото го дават за колата, че иначе ще сменяте ск.кутия, а там става още по- дебело! На мен ми се случи така не с Хонда а с друга кола , познавам още поне 3-4 човека който и те реваха като мен.Ти решаваш,твоя е колата.
  10. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31925 виж тук
  11. Ако някой знае сервиз в Пловдив където могат да ми проверят антифриза за изгорели газове да помага. Възможно ли е да имам пробив в радиаторчето на парното и от там да засмуква въздух?И още един въпрос-Къде се намира датчика за пускане на перката на радиатора.Колата е Сивик VІг англичанка 1,6 д16у3?Смених термостата,капачката и пак надува антифриза в казанчето и почва да загрява.Най-често това се случва при пуснат климатик.
  12. И при мен се появи подобен проблем.Пълни ми казанчето и започва да загрява.След като изстине отново се връща водата в радиатора. Проблема е че загрява след като водата е в казанчето -малко остава да стигне максимума.Случва се най- често при пуснат климатики.Щом го спра температурата пада.Скоро смених термостата, но промяна няма. Като махна капачката и подам газ преди да е отворил термостата изхвърля антифриза навън.Знам че би трябвало да го засмуква. Маркучите са доста твърди когато е загряла. С ГИ съм. Може ли да е от нещо друго или е отишла гарнитурата.Маслото е добре, перката включва работи няколко секунди 30-50 и спира.Системата е обезвъздушена
  13. Бобината е в делкото, но се сменя само тя. Как разбра майстора ,че не идва сигнал от компа не ми е ясно Да не би да го няма +.
  14. Сменихме бобината и всичко е ОК. Пробвай с друга свещ като я сложиш на кабела дали дава искра.Ако не дава искра мисля,че ще е бобина.Струва 43лв.Ако има искра не знам какво може да е. Може да свалиш буксата на делкото да дадеш контакт и да замериш дали стига ток до делкото.Само на една от крачетата трябва да има фаза+.Поне така беше на колегата. Дано да съм ти помогнал. Успех и пиши какво е било като го оправиш.
×
×
  • Създай нов...