Jump to content
JDM_FAN

Лукс или Икономия

Recommended Posts

Много се замислям на последък какво да избера икономията или лукса. Питането ми е такова CIVIC 6-ген d15z6 икономика или PRELUDE 4-ген спрял съм се на F20 Луда знам че не широко и харчи а със тия ''цени на горивата'' та според вас кое може да ми е във по голяма полза... Както се казва кеф цена няма но не искам и да збъркам със избора. Извинявам се ако темата не за тук !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ти се кара ще ти е в полза, Ако едната от двете коли ти е на сърце помисли дали много няма да ти тежи като разход и взимай. Още повече, че Прелюда си е двуместна спортна кола, ако това търсиш вземи го него. Но разхода му ще е от значение, ако е кола за всеки ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се замислям на последък какво да избера икономията или лукса. Питането ми е такова CIVIC 6-ген d15z6 икономика или PRELUDE 4-ген спрял съм се на F20 Луда знам че не широко и харчи а със тия ''цени на горивата'' та според вас кое може да ми е във по голяма полза... Както се казва кеф цена няма но не искам и да збъркам със избора. Извинявам се ако темата не за тук !

Привет,малко ми е трудно да свържа думите "лукс и икономия" и с двата модела, които си написал :blink: В смисъл ако търсиш какъвто и да ебило лукс вярвам че трябва да се ориентираш към нещо по-така ... Иначе преди известно време и аз се чудех същото нещо(стига да не бъркам мотора на преюда разбира се) Та избора е много лесен според мен - Прелюда е определено НАЙ-красивата, кола, която някога съм виждал и ако ще да е на 30 години ако ме попиташ пак бих си я купил. Страхотно спортно излъчване, стабилен мотор доста и .... да си го кажем гъзарийка си е :) Колкото до сивика - както ми каза един майстор "ти моето момче да не си мислиш, че тая кола, дето си си я купил е спортна... това е една много нечуплива и непретенциозна градска количка". Та ако не бъркакм двигателя вярвам че ускорението до 100 е горе-долу едно и също, като изключим максималната скорост разбира се в полза на прелюда. Обаче от тук започваме другото - за парите, които можех да отделя, си купих най-скъпия сивик в града(пловдив) и нямаше да ми стигнат и за най-счупения прелюд( евентуално ако беше целия в ръжда можеше и да се намери нещо по-хубаво :dry: ) Това е едното. Другото си го знаеш и сам- данъка ти е по-голям, разхода ти е доста по-голям(вярвам с около 2 литра :rolleyes: , отново моля за корекции ако нещо съм те заблудил) и това е.МОето мнение е че ако караш повече трябва да си купиш сивика, ако не ти е наложително да си хрърляш парите много често в бензиностанцията - по-добре си вземи прелюда и се "разбивай" от кеф всеки път, когато се качиш на него :P успех ти желая и дано си доволен от решението си !!! Защото в крайна сметка това е най-важното :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи колата ще е за всеки ден и търся комфорт най вече във нея и другото което е трябва ми не много тясна кола май Луда не такава ... А за Сивика знам че е много икономичен друго не съм чувал ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде видя лукса в Прелюд?Колата е супер спор няма ама и лукс няма.Ако искаш лукс - Акорд Купе, кожен салон, климатроник, подгряване на седалките....аз на това казавам лукс.Поздрави и успех в търсенето каквото и да избереш!:honda:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и двете,и ще ти кажа аз какво мисля.Прелюда е уникална кола,но следващата генерация е много повече(имал съм и такава).Така че темата с Прелюдите я свършихме,затова си вземи едно читаво икономиче.Не пести пари за огледи и майстори преди покупката,избери си здрава кола,това е най-важното.След това с малко пари и подбрани с вкус джанти,гуми и окачване,Сивичето ще стане атракция.А за мен истинската кола е тази в която се качвам всяка сутрин с кеф.Успех в търсенето.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд 4 ми е първата хонда.Значи откакто го видях наживо прелюда преди години,си казах това е следващата ми кола.След събиране на парички,което не беше лесно,защото от доста неща се лишавах само и само да ги събера по бързо,посъбрах една сума Х,с 300 зора си продадох старата кола за Y лева,и твърдо и упорито се бях насочил към прелюд.Всеки ми викаше,ти луд ли си за тоя дъргел да даваш пари,земи си нещо по ново не знам си кво си.Викам абе хора,оставете ме аз съм си избрал колата.Карайте си кой каквото иска.Аз искам това.Смисъл няма да обсъждаме за прелюда.Че е тесничък отзад,да така е.Ама не може к*ра докрая,и душата в рая.Успех с покупката.Каквото и да купиш няма да сгрешиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще дам един + за сивика.Може би защото карам такъв,ако карах прелюд най вероятно щеше да ти предложа него :) .Сивик като кола за всеки ден според мен ще ти е по практична от към разход а лукс и в 2-те коли не знам какъв може да намериш.А иначе Прелюда като външен вид а пък и като интериор много повече ми харесва.Но никъде не видях да търсиш икономия така че ако не те притеснява по тесния отзад прелюд се насочи към него.Успех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде видя лукса в Прелюд?Колата е супер спор няма ама и лукс няма.Ако искаш лукс - Акорд Купе, кожен салон, климатроник, подгряване на седалките....аз на това казавам лукс.Поздрави и успех в търсенето каквото и да избереш!:honda:

Подкрепям колегата,аз съм ЗА Акорда!!!:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за Акорда споменат по-горе. Нищо общо с прелюд. Лятото купихме една англичанка от същия продавач, в много добро състояние и на супер цена. Работи с някакъв сервиз на хонда в Италия и оттам си ги докарва. Миналата седмица го срещнах случайно и ми разправяше за този акорд. Не съм ходил да го гледам наживо и не му правя реклама, просто съм доволен от този продавач.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или по- добре сивик купе 6гима място , добра ви3ия , нормален разходпрелюд - няма място никакво става за 2-ма 4овека , харчи малко пове4е, много удобен за дълъг път - затова още го държаакорд 6г -английски/седан/ ако си карал горните 2 няма да ти допадне, мин година го продадох не бе моята колап,п, в момента в семейството имаме 3 сивика- хе4 , купе и английски , и от сивиците купето ми е фаворита, като хе4а - го държим шото е автомат , а англичанката бащата го кара заради 5-те врати

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента има Акорд 5 купе и Прелюд 5 пред гаража ми и двете с F20 моторПредимството на Акорда е по-обезшуменото купе,по широк отзад,по-голям багажник и малко по-скъпи материали в купето.Предимството на Прелюда е по-удобни седалнки,по ниско стоене зад волана,по-голяма пъргавина от Акорда-особено в ниските обороти,в никакъв случай обаче Акорда не е мудна кола,но и не е върха на сладоледа за тези 137 коня.Прелюда също така притежава повече индивидуалност и характер от Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е лукса? В Прелюда ли? :o Няма нищо луксозно в него, между икономика и Прелюда съм за икономика, а между Акорд купе и Прелюд за Акорд-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква сума си решил да вкараш но ето едно решение комфорт+спортен дух = Honda Accord 2.0i,16V,ESCoupe :rolleyes:

...И цената е тънкаж! Невероятна кола е това,за цитираната не знам,но примамливо звучи офертата(дано да няма "българска"скрита причина),като се има в предвид,че сигурно ще падне и още малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнение,като собственик на прелюд 4г.Униkaлн автомобил.Не казвам че другите хонди не са,но като срещна друг прелюд 4 чувството е уникално.Или е за теб,или не е колата.Сам трябвa да прецениш след първото качване :)

Редактирано от galev_90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко мнения по темата имаш, колега? :blink::lol: Айде и аз моето скромно мнение да изкажа. Мятай се на Сивика по безброй причини. За Прелюд 4 не искам да си отварям устата щото ще ме бият :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда се взима заради голям кеф към колата в повечето случаи.А Сивика е по-икономичен, събира 4-ма души, има по-голям багажник, за града е по-практичен и по-маневрен.Изобщо избираш или кола дето ти е на сърце или кола, която е практична :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два вида хора: първите ги интересува да могат да се придвижват с минимум проблеми от т.А до т.Б на възможно най-ниска цена, вторите ги интересува освен всичко изброено и удоволствието от шофирането! Самия факт, че питаш говори, че не те задоволява само да се придвижваш, а искаш да изпитваш и кеф, но се опасяваш да не плащаш твърде скъпо! В такъв случай взимай прелюда, че иначе ще съжеляваш! И двете коли са супер здрави, така че разликата ще ти идва основно от горивото. Не мисля, че 2-3 литра бензин повече на 100 км. трябва да те спрат да си вземеш колата, която явно искаш!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два вида хора: първите ги интересува да могат да се придвижват с минимум проблеми от т.А до т.Б на възможно най-ниска цена, вторите ги интересува освен всичко изброено и удоволствието от шофирането! Самия факт, че питаш говори, че не те задоволява само да се придвижваш, а искаш да изпитваш и кеф, но се опасяваш да не плащаш твърде скъпо! В такъв случай взимай прелюда, че иначе ще съжеляваш! И двете коли са супер здрави, така че разликата ще ти идва основно от горивото. Не мисля, че 2-3 литра бензин повече на 100 км. трябва да те спрат да си вземеш колата, която явно искаш!

Подкрепям напълно колегата :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам първо да ви благодаря за прекрасните мнения оценявам го ! Добре ако е ЛУД кой ще е по добрия избор х23 или ф20 ако може да ми кажете разхода на 2-та мотора и на здравина кой е ПО :) така казано по добре по слаб но по здрав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако първото за което питаш е разхода ... не си вземай Прелюд. Доста понагоряват, частите са им по скъпи, а и са тромавички на старта. Това не е колата за теб. Прелюда е кола за индивидуалисти. Не се обиждай нищо лично, но винаги са ми били много интересни такива теми ( каква жена да си търся руса или чернокоса... с малки или с големи ц*ци, че големите са по яки ама пък трябват по скъпи сутиени за тях. ) Каквото ти е на сърцето това вземи. Качи се на едната кола покарай я, качи се на втора и нея покарай после на трета и така си изгради собствено мнение. И ще си казваш: карам Прелюд който е тромав и понагорява ама усмивката не слиза от лицето ми докато го карам или карам си масово сивиче с еФтинка подръжка и ми гори малко и ми се отразява добре на бюджета. Каквото и да избереш избора ще си е твой а не защото някой така ти е казал.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казват и другите колеги няма кои знае какъв лукс във един Прелюд но пък има комфорт. Вземай Луд и не мисли дали ще даваш 10 лева повече на 100 км не голям фал но пък за тези 10 лева получаваш усмивка която не я сваляш никога :) Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобни теми могат да бъдат доста полезни за хора спрели се на който и да е от моделите. Могат да са полезни обаче само когато се изпъкват положителните и отрицателните качества на автомобилите.Без да се засяга никoй, но аз лично не виждам кой знае какъв характер и уникалност в един прелюд. А това, че е за индивидуалисти не го разбирам.Мога да напиша няколко реда за икономика.Колата е мултифункционална. Също доставя удоволствие и то много. Винаги съм се чувствал сигурен в нея. Перфектна кола за градски условия. Не е най пъргавата хонда, но не е и най бавната. Има доста голям избор от части и аксесоари. За класа си и годините предлага достатъчно място в купето. Пътували сме 4 човека на екскурзия с нея, последно се прибирахме с жена ми детето ни и двете кучета до България и обратно. Минуси:Въпреки, че за 1.5 има сравнително добър въртящ момент, дългата скоростна кутия не позволява кой знае каква динамика във високите скорости особено ако е натоварена. След 140 става шумничко вътре, но не е нетърпимо, поне при мен.Моя глас е за сивика, кола която ще ти доставя удоволсвие, разполага със същите екстри които можеш да намериш в прелюд, но за разлика от него ще можеш да я ползваш за различни цели, ако ти се наложи.Успех в избора!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха някои колеги - в твоята дилема, въпросите икономия и лукс изобщо не са актуални.Важен е кефа - твоят кеф, не моя, иначе защо са ти тоя ник, и тоя аватар, за да угодиш на мен ли?!Преди 3 месеца, скрапирах 16-годишната си JDM-ка CRV. И какво - ами взех си абсолютно същата! Какво от това, че е 16-годишна, какво от това, че веждите и праговете ги е налегнала ръждата, какво от това, че 12/100 градско не й стигат, какво от ... , абе мен си ме кефи!?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D по добре civic d15z6 моята бивша кола беше такава, много здрава и икономична кола, с екстри нормални с клима и т.н. за модела среден разход на гориво с подобаващо каране 6,5л/100км. а пак и частите за подръжка не са за пренебрегване. за икономика сам !:) успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам първо да ви благодаря за прекрасните мнения оценявам го ! Добре ако е ЛУД кой ще е по добрия избор х23 или ф20 ако може да ми кажете разхода на 2-та мотора и на здравина кой е ПО :) така казано по добре по слаб но по здрав :)

 

Прелюд - Прелюд (или прелюдия) е кратка музикална пиеса, много различна по форма в различните произведения. (Тълковен речник)

 

Подробности за автомобила: Впечатленията на собственика.

Купе: Купе Двигател: бензинов

Впечатления за купето на HONDA PRELUDE :

Първоначално очаквах, че колата ще вози доста твърдо, но се оказа, че не е така. Според мен вози доста комфортно и имаш усещането, че е залепнала на пътя. Материалите в купето са от доста високо качество, сравнимо с тези в ауди например. Сред 12-годишно ползване няма никъкво изтъркване, накъсване или други признаци на износване. Всички уреди работят перфектно без никакви проблеми. След смяна на оригиналните фарове с ейнджъл айс+ ксенон нощното пътуване се превърна от мъка в удоволствие. Докато свикна с лошата видимост назад и габаритите на колата в началото ми беше доста трудно с паркирането на заден ход, но вече свикнах и не ме затруднява. Принципно багажника не е голям, но задните седалки падат с едно натискане на бутон и се отваря доста голямо място, така че спокойно влизат 4 гуми примерно. Автомобила, както и повечето купета е създаден за двама човека и евентуално 2 деца. Възрастни хора трудно могат да седнат, още повече да се возят дълго отзад. Така че, който смята да вози повече хора определено тази кола не е за него.

Впечатления за двигателя/трансмисията, мощност, еластичност, разход на гориво при HONDA PRELUDE

Двигателя може да се характеризира с една дума- невероятен! Някой ще каже- невероятен, невероятен, колко да е невероятен- като мощност нищо особено! Аз бих уточнил- невероятен за мощността си! Агрегата е 133 коня, но се развърта невероятно бързо до над 7000 об/мин и в съчетание с късите предавки на скоростната кутия осигурява ускорение под 9 сек до 100 км/ч. Ако се пипнат леко някои неща мощността лесно може да се покачи до над 150 к.с. Например спортни колектори 4-2-1, спортна генерация и гърне, айр интейк+ спортен филтър, иридиеви свещи, спортни кабели за свещи и пр. След тези подобрения колата се отпуши доста. Освен, че е изддръжлив на тормоз, при редовна смяна на консумативите двигателя е супер надежден и безпроблемен. Колата е на над 200 000 км. а все още я карам на пълна синтетика, като 4 л масло ми стига за 10000 км., при условие че двигателя събира 3.8 л. мах. Единственото, което е правено по двигателя е реглаж на клапаните. Мисля, че повече няма какво да коментирам, който разбира му е ясно за какво става въпрос!

Основни недостатъци на HONDA PRELUDE :

Като на всички спортни коли- ниска и не много практична извън пътя, а при по-дълбоки дупки става лошо! Не добра видимост назад. Цените на частите са доста високи. Хубавото е, че вероятността да се вчупи нещо само е много малка Публикувано изображение Разход градско 11-13 на сто. Колата определено не е за практични хора, чиято единствена цел е придвижване от точка А до точка В възможно най-евтино и незабележимо.

Основни предимства на HONDA PRELUDE :

Много красив! Ако се пипне леко и с вкус тава трепач! Приятен за шофиране- дори да се кара съвсем бавно кефа е голям! Има силно изразен кик даун- при най-малкото докосване педала на газта колата мигновено се втурва напред, придружено със залепване към седалката Публикувано изображение Досега съм имал 6 коли през последните 20 години, може и да не е много, но за мен тази кола е № 1 по надеждност. За три години един единствен проблем- беше спряна под наклон и не искаше да запали! Оказа се, че няма достатъчно бензин Публикувано изображение Сипах два литра, запали отраз и това е!

 

Особености при поддръжката на HONDA PRELUDE :

По колата за 12 години и 210 000 км. са сменяни само консумативи- масло, филтри, накладки, свещи, гуми. Твърдя го със сигурност, защото имам сервизна книжка и съм я проверявал в сервиза на хонда. Лично аз съм правил следните подобрения /тунинг/ по колата: 1.Външен- липове/добавки към броните/, заден спойлер /оригинален/, джанти, фарове с лупи, ксенон, фарове за мъгла, плазмен циферблат и др.; 2. Силов- колектори 4-2-1, спортна генерация, айр интейк, спортен въздушен филтър, спортни кабели, спортни пружини.

Друго:

Това е единствената кола, която след три години /долу горе на толкова ги сменям/ не ми се иска да продавам и въобще незнам дали ще се реша да продам!

 

Ф20А4 е по-здрав и по евтин за поддръжка от Х22.Разликата в разхода е около 3/100 повече на Х22 спрямо Ф20

Редактирано от pikaso906
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги а ако примерно везните са се наклонили към ЛУД със кои мотор ще се чуствам по добре. Чувам много добри отциви за ф20 но как ще е с 2.3 пак благодаря на всички ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съобразно кризата и всичко останало моето мнение е за Сивик с 1.5 ЗДРАВА НАДЕЖНА ИКОНОМИЧНА и с добра динамика и последната истинска хонда

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги а ако примерно везните са се наклонили към ЛУД със кои мотор ще се чуствам по добре. Чувам много добри отциви за ф20 но как ще е с 2.3 пак благодаря на всички ви :)

Ако искаш да ти върви прелюда като бегачка и да наказваш по светофарите го вземи с Х22А2-185 коня 2.2 ВТЕК в 4 генерация.Х22А8-200 коня които е в 5 генерация.С Ф20А4 ще е сравнително по-пъргава,по-малко разход,и по-здрав мотор. 2.3 не е е лош,но е със 100 кубика повече от другите,а конете не са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3 не е лош мотор, при смяна на време ва всички консумативи не създава проблемилично моя е на газ и съм минал към 40 000км , за извън града много повече ми допада като возия и мощност ,и на дълги преходи неизморява като сивикаединственият минус за мен е малкият багажник , но и него съм го решил с кутия за багаж на покрива като се налага;) досега съм сменил по мотора свещи - 35лв , кабели около 70 лв ,бобина в делкото - 60 лв разход зависи колко ти тежи кракът от 8 до 15 , градско 12 +п.п 4ws системата много радва

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги стига сме говорили за ЛУД дайте нещо за сиви-ка здрав ли му е мотора надежден ли е варвежа как е при него и.т.н ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам четеш ли форума или не, но ме задаваш въпроси а отговори.Доколкото съм запознат са доста здрави и сивиците :) един приятел имаше д13 и много, много корава вървежна и малко харчеща се оказа :)

Редактирано от galev_90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз като собственик на Сивик Купе ти казвам,че имах същите колебания много исках Прелюд,но избрах сивика заради по голямата му практичност,ако можех да си позволя двуместна кола като Прелюд 4 щях да взема него даже почти бях :rolleyes: ...сивика който си харесал по малко върви от Прелюда,но и по малко гори по евтина подръжка и части бол втора ръка все пак е по популярен от Прелюда!!!И Сивика и Прелюда са здрави това не трябва да накланя взените в полза на която и да избереш!Мисли можеш ли да си позволиш да даваш повече пари за да караш Прелюд другото са празни приказки!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги страшно много съм объркан вия изключително много ми помагате... Знам че във Луд-а няма да ми е комфортно като разход и място във самия него и във сивика ще ми е много по добре но ми се иска Луд и ми харесва повече като визия абе като всичко.Общо заето казано стигнах до това изключение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, тогава вземи покарай и двете и която ти допадне повече като усещане при шофиране нея вземи ;) Всяка кола дава различно усещане, един харесва едно, друг друго :honda: И досега, въпреки че повече от четири години карам Прелюд не спирам да се радвам на удоволствието, което дава и най-вече на визията на колата! А когато го наблюдаваш отстрани в движение е още по-впечатляващ, излъчва благородство, вдъхва респект и лека надменност! В момента продавам моя и макар да съм го пуснал на доста висока цена, все още не съм сигурен дали ще мога и на тази цена да се разделя с него! И знам, че със сигурност ще съжелявам след това, но такъв е живота :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги страшно много съм объркан вия изключително много ми помагате... Знам че във Луд-а няма да ми е комфортно като разход и място във самия него и във сивика ще ми е много по добре но ми се иска Луд и ми харесва повече като визия абе като всичко.Общо заето казано стигнах до това изключение :)

Колега, ти на колко години си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...