dancho9991 0 #1 Публикувано 28 Януари, 2012 Здравейте да попитам за масло приста ойл 10в40 някои имали наблюдения как се отразява на хонда(дали става)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 28 Януари, 2012 Незнам но аз лично не бих сложил такова масло в колата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TDK 7 #3 Отговорено 28 Януари, 2012 Трябва да си луд да слагаш такова масло на хонда ,тва де не е голф или няква друга глупост. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TDK 7 #4 Отговорено 28 Януари, 2012 Даже и на кутията няма да го сложа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #5 Отговорено 28 Януари, 2012 Това ми звучи като М10Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #6 Отговорено 29 Януари, 2012 Ай стига бе колега и това ли доживяхме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #7 Отговорено 29 Януари, 2012 (Редактирано) М16Д за Камацуто Слагай Мотул 10w-40 или нещо друго на, което му е сигурен произхода, че да ти е мирна главата.... е стига да ти е читав мотора.П.П. Можеше поне да напишеш и какъв модел ти е хондата и с какъв мотор. Редактирано 29 Януари, 2012 от Георги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #8 Отговорено 29 Януари, 2012 Колегата не е споменал на какъв двигател ще го слага това масло, но според мен няма да е проблем за примерно сивика 1.4 с който ходи на работа примерно. Влезте в сайта на приста и им вижте историята. Приста отдавна не означава м10д. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #9 Отговорено 29 Януари, 2012 На Приста маслата не се ли ползваха само за смазване на панти на врати!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #10 Отговорено 29 Януари, 2012 Aз съм слагъл МОТУЛ от БГ и го гореше и мислех , че има нещо са ремонт по колата и пробвах с РЕПСОЛ много добре се представи . Много изненадан останах не го гореше.Сега съм с МОТУЛ закупен от Германия и нямам проблеми него гори. Затова , че всичко е на късмет .А за Приста маслата съм чел някъде , че имат някъкви медали спечелени относно качествата на маслата напоследък .Ето малко инфо прочети мнението на MEGAHARD от тази страница.http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=3&t=35301 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TDK 7 #11 Отговорено 29 Януари, 2012 Ако имаш истинска хонда ,не че другите не са си заслужили името (знаете какво имам предвид) слагаѝ кастрол 10W60 или алтернативите му. Като гледаш естественно какво пише отдолу ,дори и неотворено годноста му тече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #12 Отговорено 29 Януари, 2012 Истинска Хонда или друга кола, няма значение! Ако си обичате колите си сипвайте в моторите качествени масла с доказан произход, защото евтиното винаги излиза по-скъпо накрая.П.С> RTNK-5 и от Castrol-a се продават 1 тон ментета и това че на тубата пише Castrol само по себе си нищо не значи, трябва да се внимава от къде се купува/внася което и да е масло. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo_251 1 #13 Отговорено 30 Януари, 2012 Истинска Хонда или друга кола, няма значение! Ако си обичате колите си сипвайте в моторите качествени масла с доказан произход, защото евтиното винаги излиза по-скъпо накрая.П.С> RTNK-5 и от Castrol-a се продават 1 тон ментета и това че на тубата пише Castrol само по себе си нищо не значи, трябва да се внимава от къде се купува/внася което и да е масло. Поздрави.Привет, колега !Относно марката "Приста", за която питаш не я сипвам дори на бащата на колата. А неговата Жулиета си е соц автомобил вече на 200к , но въпреки това я глезим с Valvoline 15W40 Аз лично карам моят автомобил с Castrol, защото е от VAG групата и това масло си е немско и по каталог си дават такова. Но имам доста приятели с Хонди, които си джиткат с Motul (френско масълце) и са предоволни. Така, че ти препоръчвам да послушаш съветите ми. А когато решиш какво масло да си купиш виж предварително в нета коя е държавата производител. Запомни "бар кодът" на дадената държава, за да знаеш като купуваш дали това, което ти предлагат е достоверно или не. И разбира се погледни също така датата в/у тубата, тя е датата на производство.Айде успех с избора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #14 Отговорено 30 Януари, 2012 Можеш да го използваш но само за промивка, ако си правел някакъв ремонт по ДВГ. Има и по сериозни масла на пазара.Иначе успя да ни разсмееш с тази тема.Следвашата тема може да е свещи осмица от ВМЗ Сопот стават ли за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #15 Отговорено 31 Януари, 2012 (Редактирано) Аре стига бре!Все сериозни мнения!Аз лично съм сипвал но моя Дел Сол вече няколко смени Приста 5/40 и както го наливам,така го изливам.Повтарям,че не го гори,не пуши,не е претропал мотора и това вече 40 000 км.Говоря за Б16-истинска Хонда на 244000 км.Мога да си заложа главата,че това масло е по-добро от половината "качествени" марки продавани в Бг.Друг е въпроса,че Приста не произвеждат такова масло,просто го продават за да си запълнят пазарната гама. п.с.Аз също бях скептик,но след уверенията на представителя на маслото за Плевен и собственик на сервиз,реших да рискувам, и останах изненадан от качеството на това масло Редактирано 31 Януари, 2012 от policeman 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #16 Отговорено 31 Януари, 2012 Естествено, че е по-добре да караш с Castrol, Motul, Mobil и т. н. но от друга страна не се знае дали наистина е такова. На предишната ми кола (Ауди) никога не съм сипвал такова - само Лубрика Супер Бензин, 7 лв литъра. Наложи се след време да сменям гарнитура на главата и визуално цилиндрите си бяха ок - без ръбове или други подобни. Тоест нищо не й стана от толкова каране с това евтино и не толкова качествено масло.Колата обаче беше гаражна, тоест не се е налагало да паля вън при -10 например, но едва ли щеше да има някакво кой знае какво износване и да се беше налагало.Иначе за Приста поне няма риск да попаднеш на менте, а й хората са си сложили спецификациите на сайта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #17 Отговорено 31 Януари, 2012 Някой ако има такова би ли направил един тест сега докато е студено? Ако е възможно да сложи малко навън и да погледне вискозитета на сутринта. Ще е супер ако и някой има останал от смяна Кастрол или Мотул и направи същия тест за сравнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радослав88 0 #18 Отговорено 31 Януари, 2012 Колега слагаш Leader 10-40W (Prista) и не би трябвало да имаш проблем! Все пак ти си решаваш, но поне аз и хора за които знам че са с това масло нямаме проблеми (civic 1,4 99г.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #19 Отговорено 31 Януари, 2012 Ами пичове,аз колата не я спирам ежедневно,а в момента тук в Плевен е -20`С и нямам грижи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #20 Отговорено 31 Януари, 2012 Слагай си и да не ти пука. Дали е Приста, Кастрол, Мотул, Мобил или ОМВ - няма разлика. Не караш някоя драгаджийка или кола развъртаща се до 11к оборота. Работя в пункт за смяна на масла и виждам как някой хора не се усещат и дават по 100-150лв за масло за ежедневен кенеф 1.4 или 1.9д. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #21 Отговорено 31 Януари, 2012 На "ежедневния кенеф" му стигат 3 литра, няма как да удари въпросната сума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #22 Отговорено 31 Януари, 2012 Говоря образно! Който с каквото иска да си кара...но надали някой с д13 или д15 ще кара с Yacco Galaxie Competition или може би с Motul 300V, или се бъркам? Аз до сега не съм видял кола да се счупи при наличие на масло в двигателя, и проблема да е бил в маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #23 Отговорено 31 Януари, 2012 Никой, колега не спомена за валволин и халволин кажете си мнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #24 Отговорено 1 Февруари, 2012 Хаволин или така нареченото Тексако според мен е супер масло на нормална цена. Две от колите ми са с Тексако екстра 10/40 и съм супер доволен. Тексако-то пак го разфасоват в Приста Валволин от 3 4 месеца няма вносител за България. Продават застояла се стока или менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #25 Отговорено 1 Февруари, 2012 аз вече 30 000 км карам с масло Polytron 10w40 но това на адуи 80. Днес чакам да пристигне същото и да го сменя на сивика (6-та генерация Д14А3). За сега съм доволен от маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #26 Отговорено 1 Февруари, 2012 [quote name='Ростислав' timestamp='1328026597' post='1057267731' Работя в пункт за смяна на масла и виждам как някой хора не се усещат и дават по 100-150лв за масло за ежедневен кенеф 1.4 или 1.9д. Това какво те учудва? Аз също давам 100 кинта /+филтъра/ за хубаво масло. Сивика е 15 годишен на 250 хиляди, 1.4 мотор. Има хора които разбират за какво става на въпрос и не правят копромиси. И те уверявам, че тия грижи им се отблагодаряват. Лампата на маслото ми изгася още докато върти стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #27 Отговорено 1 Февруари, 2012 Колеги а аз да попитам нещо друго. Какво мислите за оригинално БМВ масло в хондата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #28 Отговорено 1 Февруари, 2012 Това какво те учудва? Аз също давам 100 кинта /+филтъра/ за хубаво масло. Сивика е 15 годишен на 250 хиляди, 1.4 мотор. Има хора които разбират за какво става на въпрос и не правят копромиси. И те уверявам, че тия грижи им се отблагодаряват. Лампата на маслото ми изгася още докато върти стартера.И си мислиш, че с масло за 10лв литъра(примерно ОМВ Екстра 10/40) няма да я караш още ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #29 Отговорено 5 Февруари, 2012 Пичове много е относително познавам хора,които карат със скъпи масла и колите им затягат имам познат,които не го е сменял 50 000км.само долива и такъв дето 10г.кара с "Плама Жерина" наливно и колата още си върви а е набор 1987г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #30 Отговорено 5 Февруари, 2012 абсолютно подкрепям положителните мнения на полегите, ползвали масло Приста. Изказвания от сорта на "Аз и на салатата си няма да сложа такова" са просто на хора, чули от една жена на опашката в магазина за мляко, че комшията на един майстор бил казал, че май тея масла не ставали. Вземете пробвайте и тогава давайте мнение за нещо. Не карам Хонда, но и до настоящия момент ежедневно карам кола, която си взех преди 7 години, вървяла е с Приста повече от 60000 км и о, чудо, взе още се движи, даже и не гори масло, даже и пали на -15 на газ. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #31 Отговорено 9 Февруари, 2012 Добър спор евала. Някои ако си мисли, че Мотул, за България е истински се лъже. Колкото и ELF беше Френски, вече го правят в Румъния. Но въпреки това си поддържат качеството, Използвах го на бившият си Пасат, на сегашната Хонда. И едно уточнение, няма лошо да се кара с 5-40. Ако мотора не е износен ще си харчи и 5-40 и 10-40, Само, че при 5-40 имате по-лесен зимен старт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #32 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) ....Само, че при 5-40 имате по-лесен зимен старт.В момента съм с Репсол 10w40 и при -15 действително се усеща, че по-тежко върти двг при палене. Мисля си, че ако човек прави по 2 и повече смени на масла годишно, може да си позволи зимата да сложи 5w40, поне на двигателя ще му е по-лесен стартът в големия студ. Редактирано 10 Февруари, 2012 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #33 Отговорено 10 Февруари, 2012 (Редактирано) Попринцип ако маслото е истинско и отговаря на стандартите на ACEA и API няма да имаш проблеми с двигателя. Стига да си следиш маслото и да го сменяш на определени километри (примерно 10 000км)! Разбира се задължително е да сменяш и масления филтър при всяка смяна на масло! Много хора подходиха подигравателно към тази тема, но аз лично предпочитам да си сипя истинска Приста от колкото Мотул бутилиран в "Гаражпром"!Ето една темичка която може да е от полза:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23374 Редактирано 10 Февруари, 2012 от Doomwisher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #34 Отговорено 10 Февруари, 2012 Попринцип ако маслото е истинско и отговаря на стандартите на ACEA и API няма да имаш проблеми с двигателя. Стига да си следиш маслото и да го сменяш на определени километри (примерно 10 000км)! Разбира се задължително е да сменяш и масления филтър при всяка смяна на масло! Много хора подходиха подигравателно към тази тема, но аз лично предпочитам да си сипя истинска Приста от колкото Мотул бутилиран в "Гаражпром"!Ето една темичка която може да е от полза:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23374То хубаво приста, приста но като гледам цената тя същата като моето(мидлант) а е българско би трябвало да е по евтино.Да кажем че един състезател би имал някакво наблюдение дали маслото е хубаво но пак си е малко приказки на седянка не е вино да отпиеш, колата не може да говори да ти каже кое е по добро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове